Οργανώστε απομακρυσμένη εργασία με λίστα: καθορίστε ώρες, ευθύνες, συναντήσεις, ενισχύστε την επικοινωνία και φροντίστε την εταιρική κουλτούρα. Χρησιμοποιήστε το LiveAgent για καλύτερη διαχείριση.
Η τάση της τηλεργασίας αυξάνεται συνεχώς σε δημοτικότητα, καθώς περισσότερες επιχειρήσεις την υιοθετούν. Εάν είστε ένας από αυτούς τους εργοδότες με απομακρυσμένη ομάδα, είναι σημαντικό να διατηρούνται τα πάντα ομαλά.
Αυτή η λίστα ελέγχου περιγράφει βασικά βήματα για τη διαχείριση της απομακρυσμένης ομάδας σας, ώστε η επιχείρησή σας να μπορεί να ευδοκιμήσει.
Είναι ένας οδηγός για τους εργοδότες που τους βοηθούν να διαχειρίζονται τις ομάδες τους εξ αποστάσεως. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία των κατάλληλων εργαλείων και διαδικασιών, καθώς και τη δημιουργία ενός σχεδίου επικοινωνίας.
Υπάρχουν πολλά οφέλη από την εξ αποστάσεως εργασία, αλλά η διαχείριση μιας ομάδας χωρίς επαφή πρόσωπο με πρόσωπο μπορεί να είναι δύσκολη. Αυτή η λίστα ελέγχου σας βοηθά να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας παραμένει σε καλό δρόμο και παραγωγική όσο λείπει από το γραφείο. Ο εργαζόμενος και ο εργοδότης θα επωφεληθούν από αυτό, καθώς θα θεσπίσει ορισμένους βασικούς κανόνες επικοινωνίας.
Η λίστα ελέγχου απομακρυσμένης εργασίας μας είναι χρήσιμη για:
Καθορίστε με σαφήνεια το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται να εργαστούν οι υπάλληλοί σας.
Οι εργαζόμενοι, όπως και οι εργοδότες, θα πρέπει να το γνωρίζουν. Εάν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν τις ώρες εργασίας τους, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα με την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα.
Ρωτήστε τους υπαλλήλους ποια είναι η πιο βολική στιγμή για να κάνουν τη δουλειά τους. Αποφασίστε τι είναι καλύτερο για την ομάδα σας, είτε πρόκειται για ακριβείς ώρες εργασίας είτε για ευέλικτα χρονοδιαγράμματα.
Εργαλεία διαχείρισης χρόνου όπως Trello ή Toggl κ.λπ.
Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας κατανοούν τις ευθύνες τους. Βεβαιωθείτε ότι δεν κάνετε μικροδιαχείριση, καθώς αυτό θα οδηγήσει μόνο σε απογοήτευση και χαμηλότερη παραγωγικότητα.
Όσο πιο ξεκάθαρα κατανοούν όλοι τα καθήκοντα και τις προσδοκίες τους, τόσο πιο παραγωγικός θα είναι ο χώρος εργασίας. Οι εργοδότες θα μπορούν να κάνουν τους εργαζόμενους υπεύθυνους για τις πράξεις τους, ενώ οι εργαζόμενοι θα αισθάνονται ότι έχουν φωνή.
Ετοιμάστε περιγραφές θέσεων εργασίας που περιγράφουν τις ευθύνες κάθε θέσης και φροντίστε να τις ενημερώσετε εάν χρειάζεται. Ενημερώστε το προσωπικό σας εάν προκύψουν πιθανές αλλαγές.
Εργαλεία συνεργασίας όπως το Trello, το Asana ή το Basecamp δημιουργούν συγκεκριμένες εργασίες για τους υπαλλήλους και παρακολουθούν την πρόοδό τους.
Ρυθμίστε μια σαφή πολιτική απομακρυσμένης εργασίας για τις αργίες, τα διαλείμματα, τις διακοπές και τις ημέρες ασθενείας.
Οι εργοδότες πρέπει να χειρίζονται τις απουσίες για να συνεχίσουν να δουλεύουν, ενώ οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν τι είναι αποδεκτό όσον αφορά τη λήψη άδειας.
Είναι καλύτερο να επιτρέπονται τουλάχιστον μερικές ημέρες άδειας, άλλες αμειβόμενες και άλλες χωρίς αμοιβή, ανάλογα με τη συγκεκριμένη πολιτική για κάθε εργαζόμενο. Ορισμένοι εργοδότες επιτρέπουν ακόμη και απεριόριστο χρόνο διακοπών, αλλά αυτό συνήθως απαιτεί εμπιστοσύνη και από τα δύο μέρη και δέσμευση να εργάζονται υπεύθυνα χωρίς επίβλεψη. Ζητήστε από το προσωπικό να ζητήσει τα ρεπό του όσο το δυνατόν νωρίτερα.
Χρησιμοποιήστε το Google Docs ή το Google Sheets για να δημιουργήσετε ένα αρχείο όπου όλοι μπορούν να ζητούν ημέρες που θέλουν άδεια, να προσθέτουν σημειώσεις και να βλέπουν τυχόν αλλαγές σε πραγματικό χρόνο.
Σχεδιάστε πόσο συχνά, πού και πότε θα πραγματοποιούνται οι συναντήσεις.
Οι συναντήσεις θα πρέπει να είναι πρακτικές και αποτελεσματικές εάν πρόκειται να τις πραγματοποιείτε τακτικά. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι στην εργασία που εκτελούν χωρίς να χάνουν χρόνο.
Θα πρέπει να οργανώσετε μια τακτική σύσκεψη για ενημερώσεις ομάδας. Για παράδειγμα, κάθε Παρασκευή πρωί ή Τετάρτη απόγευμα. Μπορείτε επίσης να κανονίσετε ad-hoc συναντήσεις όταν κάτι πρέπει να συζητηθεί αμέσως.
Το Slack, το LiveWebinar, το Zoom ή το Google Hangouts είναι όλα εξαιρετικά εργαλεία επικοινωνίας μέσω βίντεο.
Η επικοινωνία είναι το κλειδί για κάθε απομακρυσμένη ομάδα. Καθορίστε τις κατευθυντήριες γραμμές επικοινωνίας και βεβαιωθείτε ότι όλοι τις ακολουθούν.
Τα πράγματα μπορεί να γίνουν γρήγορα χαοτικά αν δεν έχετε καταρτίσει ένα σχέδιο επικοινωνίας. Για να παραμείνουν όλοι ενήμεροι, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένας τρόπος για να επικοινωνούν οι άνθρωποι αποτελεσματικά και γρήγορα.
Είναι σημαντικό να υπάρχει ένας τρόπος παρακολούθησης της προόδου των έργων, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε εάν κάποιος υστερεί. Επιπλέον, είναι χρήσιμο να βλέπετε τι κάνει η ομάδα καθημερινά.
Για να βελτιστοποιήσετε την επικοινωνία με τους πελάτες, χρησιμοποιήστε λογισμικό καρτελών, such as LiveAgent. Your emails, chats, calls, social media όπως το LiveAgent. Τα email, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα από άλλα κανάλια θα καταλήγουν σε συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Αυτό διευκολύνει την επικοινωνία και οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης πελατών.
Ποια είναι τα εργαλεία για τη βελτίωση της επικοινωνίας;
Για να είναι όλοι στο ίδιο επίπεδο και να κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση, κάθε ομάδα χρειάζεται ένα σύνολο κοινών αξιών και στόχων.
Οι οδηγίες της εταιρείας θα βοηθήσουν στην προσέλκυση μελλοντικών εργαζομένων, αλλά είναι επίσης απαραίτητες για τη διατήρηση των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι που αισθάνονται ότι αποτελούν μέρος μιας ομάδας και των οποίων οι αξίες ευθυγραμμίζονται με αυτές του οργανισμού είναι πιο πιθανό να παραμείνουν στην εταιρεία.
Δημιουργήστε μια λίστα με βασικές αξίες και βεβαιωθείτε ότι όλοι τις κατανοούν. Επίσης, ένα εταιρικό εγχειρίδιο μπορεί να περιγράφει τις προσδοκίες και τις πολιτικές της εταιρείας.
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα έγγραφο του Google Docs ή να δημιουργήσετε ένα σύντομο βίντεο/παρουσίαση σχετικά με τις βασικές αξίες της εταιρείας σας.
Επαληθεύστε ότι οι υπάλληλοί σας έχουν παραγωγικό περιβάλλον εργασίας προτού αρχίσουν να εργάζονται εξ αποστάσεως.
Δεν έχουν όλοι ιδανικές συνθήκες για εργασία από το σπίτι. Εάν θέλετε το προσωπικό σας να επικεντρωθεί στην εργασία του, πρέπει να έχει τους πόρους και τα εργαλεία που χρειάζεται.
Εάν είναι δυνατόν, νοικιάστε έναν φυσικό χώρο εργασίας στην περιοχή τους (π.χ. χώρο εργασίας). Εάν όχι, προσπαθήστε να τους παρέχετε καλύτερες συνθήκες εργασίας στο σπίτι παρέχοντας κάποιο εξοπλισμό (καρέκλες, γραφεία κ.λπ.).
Για να μάθετε εάν κάποιος δεν διαθέτει κατάλληλο απομακρυσμένο περιβάλλον, μπορείτε να τον ερευνήσετε μέσω των Google Form
Όταν η ομάδα σας αρχίσει να εργάζεται εξ αποστάσεως, είναι σημαντικό να έχετε ένα σχέδιο για την ενσωμάτωση νέων υπαλλήλων.
Εάν δεν έχετε πρόγραμμα ενσωμάτωσης, μπορεί να είναι δύσκολο να ενημερώσετε τους νέους υπαλλήλους.
Σχεδιάστε συναντήσεις μέσω βίντεο και εκπαιδευτικές συνεδρίες για τους υπαλλήλους σας ώστε να εξοικειωθούν γρήγορα με το νέο σύστημα. Δημιουργήστε εγχειρίδια για να διαβάσει κάθε υπάλληλος, ώστε να εξοικειωθεί με τις οδηγίες της εταιρείας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LiveWebinar για διαδικτυακές εκπαιδευτικές συνεδρίες. Δημιουργήστε εγχειρίδια στο Google Docs/Sheets.
Για να είναι παραγωγικοί, οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι χρειάζονται κατάλληλα εργαλεία, όπως έναν υπολογιστή με όλα τα προγράμματα που χρειάζονται εγκατεστημένα.
Εάν οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι σας δεν έχουν τις κατάλληλες προσωπικές συσκευές ή εργαλεία, θα είναι δύσκολο για αυτούς να ολοκληρώσουν την εργασία τους.
Εξοπλίστε τους υπαλλήλους σας με τα σωστά εργαλεία και συσκευές.
Μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα απαιτήσεων απομακρυσμένης εργασίας στα Google Docs/Sheets. Εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε τεχνολογία όπως αποθήκευση στο cloud (π.χ. Dropbox) και κοινή χρήση αρχείων (Google Drive).
Η αξιόπιστη σύνδεση στο Διαδίκτυο είναι απαραίτητη για τους απομακρυσμένους εργαζόμενους.
Εάν το Ίντερνετ ενός υπαλλήλου σταματήσει να λειτουργεί έστω και για λίγα λεπτά, μπορεί να έχει σημαντικές συνέπειες. Ελέγξτε ότι δεν αντιμετωπίζουν δυσκολίες σύνδεσης όταν εργάζονται εξ αποστάσεως.
Ελέγχετε περιοδικά τις ταχύτητες Ίντερνετ όλων. Εάν υπάρχουν προβλήματα, επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών και επιλύστε τα το συντομότερο δυνατό.
Το Pingdom σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την κατάσταση μιας σύνδεσης στο Ίντερνετ από οπουδήποτε στον κόσμο.
Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας έχουν πρόσβαση στην τεχνική υποστήριξη εάν κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Εάν οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοί σας δεν έχουν πρόσβαση σε τεχνική υποστήριξη, μπορεί να απογοητευτούν και να το δουν ως εμπόδιο που τους εμποδίζει να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους.
Παρέχετε στους υπαλλήλους σας μια λίστα με τις επαφές υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένης μιας διεύθυνσης email και ενός αριθμού τηλεφώνου κ.λπ.
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα έγγραφο (π.χ. στο Google Docs) που περιγράφει τη διαδικασία τεχνικής υποστήριξης και να παραχωρήσετε σε όλα τα μέλη της ομάδας σας πρόσβαση σε αυτό. Εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε λογισμικό που παρέχει στους υπαλλήλους σας πρόσβαση σε υποστήριξη 24 ώρες τη μέρα.
Οι απομακρυσμένοι υπάλληλοί σας πρέπει να κατανοήσουν ποιες είναι οι υποχρεώσεις τους για την ασφάλεια.
Η ασφάλεια των εργαζομένων σας πρέπει να είναι πάντα κορυφαία προτεραιότητα. Το προσωπικό σας πρέπει να γνωρίζει τους κινδύνους που ενέχει η εργασία από το σπίτι και να κατανοεί τις πολιτικές ασφάλειας της εταιρείας.
Εξηγήστε τους ξεκάθαρα τι πρέπει να καλύπτεται από την μεριά τους και σε ποια στοιχεία ασφαλείας πρέπει να επικεντρωθούν.
Το Geofencing σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τη θέση της συσκευής ενός υπαλλήλου και να ορίζετε όρια που δεν μπορούν να ξεπεράσουν. Ωστόσο, αυτό το βήμα είναι απαραίτητο μόνο εάν η εταιρεία σας κατέχει πραγματικά ευαίσθητα δεδομένα, διαφορετικά, θα πρέπει απλώς να εμπιστευτείτε το προσωπικό σας – αποδίδει.
Διατηρήστε τακτικές ενημερώσεις για τις εφαρμογές και τις συσκευές της ομάδας σας.
Εάν οι απομακρυσμένοι υπάλληλοί σας δεν ενημερώσουν τις συσκευές τους, ενδέχεται να γίνουν ευάλωτοι σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Βεβαιωθείτε ότι όλοι παρακολουθούν τις τακτικές ενημερώσεις και δεν τις παραμελούν.
Δημιουργήστε ένα έγγραφο που περιέχει μια λίστα με τις απαραίτητες ενημερώσεις, ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες.
Θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε εργαλεία όπως το Microsoft AutoUpdate (για Windows) ή το Mac OS X Update (για συσκευές Apple), το οποίο θα σας επιτρέψει να ενημερώνετε αυτόματα όλο το λογισμικό των υπαλλήλων σας.
Πρέπει να εντοπίσετε περιοχές όπου οι υπάλληλοί σας είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν ζητήματα ασφάλειας.
Εάν γνωρίζετε πού βρίσκονται οι κίνδυνοι, μπορείτε να λάβετε μέτρα που θα σας βοηθήσουν να μετριαστούν. Προσδιορίστε όλες τις πιθανές απειλές προτού γίνουν πρόβλημα.
Σκεφτείτε να δημιουργήσετε έναν χάρτη κινδύνων για την ασφάλεια που περιγράφει τους τομείς στους οποίους οι υπάλληλοί σας ενδέχεται να διατρέχουν κίνδυνο.
Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που προσδιορίζουν περιοχές κινδύνου για την ασφάλεια, όπως το Geofencing, το λογισμικό παρακολούθησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης (όπως το Mediatoolkit) και το Google Alerts.
Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, πρέπει να παράσχετε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης και να κάνετε τον χώρο εργασίας σας πιο ασφαλή.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, οι απομακρυσμένοι εργάτες σας μπορεί να πανικοβληθούν και να επιδεινώσουν τα πράγματα. Ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης μπορεί να το αποτρέψει.
Δημιουργήστε ένα έγγραφο με μια λίστα υποχρεώσεων που περιγράφει το σχέδιο έκτακτης ανάγκης βήμα προς βήμα.
Αυτά που χρησιμοποιούν πιο συχνά οι υπάλληλοί σας θα είναι αυτά με τα οποία είναι πιο εξοικειωμένα και πιθανότατα μπορούν να τα χειριστούν πιο γρήγορα.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα με την απομακρυσμένη εργασία είναι η αδυναμία άμεσης επικοινωνίας με τους ανθρώπους. Δεδομένου ότι οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι μπορεί να περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μέσα σε τέσσερις τοίχους, η ψυχική τους υγεία είναι ζωτικής σημασίας.
Εάν ένας υπάλληλος αρχίσει να δυσκολεύεται με την ψυχική του υγεία, μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην αποτελεσματικότητα της εταιρείας.
Είτε έχει να κάνει με την εργασία είτε όχι, βεβαιωθείτε ότι όλοι έχουν πρόσβαση σε βοήθεια εάν τη χρειάζονται.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια ανώνυμη έρευνα μέσω του Google Forms ή του SurveyNuts.
Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να κάνουν χαλαρές συνομιλίες με τους συναδέλφους τους, ακόμη και για σκοπούς που δεν σχετίζονται με την εργασία. Αυτό θα τους βοηθήσει να αισθάνονται πιο συνδεδεμένοι με την ομάδα και θα αποτρέψουν τα συναισθήματα της απομόνωσης.
Εάν οι υπάλληλοί σας αρχίσουν να αισθάνονται σαν να είναι σε γυάλα, θα μπορούσε να τους γίνει δύσκολο να συγκεντρωθούν και να κάνουν τη δουλειά τους.
Δώστε προσοχή σε κάθε ευκαιρία για “απομακρυσμένες” συναντήσεις, όχι μόνο για τη δουλειά αλλά και για να γιορτάσετε τα γενέθλια των εργαζομένων, για παράδειγμα.
Κάθε διαδικτυακό σεμινάριο και εργαλείο ανταλλαγής μηνυμάτων (LiveWebinar, Zoom, Google Hangout, κ.λπ.) θα λειτουργούν εδώ.
Είναι πολύ πιο δύσκολο να μάθει κανείς μια νέα δεξιότητα όταν εργάζεσαι εξ αποστάσεως από ό,τι σε ένα γραφείο. Δώστε στους υπαλλήλους σας εναλλακτικές επιλογές και κίνητρα για να μάθουν νέες δεξιότητες, ευκαιρίες για να βελτιώσουν τον εαυτό τους. Δώστε τους πρόσβαση στην τεχνολογία που θα τους βοηθήσει να κάνουν όλα αυτά τα πράγματα.
Το να επιτρέπετε στους υπαλλήλους σας να εξελιχθούν τους βοηθάει να δουν τη δουλειά τους ως καριέρα, όχι απλώς ως άλλη μια δουλειά. Ενθαρρύνετέ τους να παρακολουθήσουν διαδικτυακά σεμινάρια ή να παρακολουθήσουν μαθήματα που σχετίζονται με τα επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα.
Σκεφτείτε να προσφέρετε διαφορετικούς τύπους εκπαίδευσης, όπως εκπαιδευτικά βίντεο, διαδικτυακά σεμινάρια ή ηλεκτρονικά βιβλία. Θα μπορούσατε επίσης να υποστηρίξετε τους υπαλλήλους σας να ολοκληρώσουν τα μαθήματα στον δικό τους χρόνο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό τηλεδιάσκεψης όπως το Skype ή το Zoom για να πραγματοποιήσετε ζωντανή εκπαίδευση ή πλατφόρμες όπως το Lynda.com και το Coursera για να προσφέρετε διαδικτυακά μαθήματα.
Τα βασικά:
Τεχνικές πτυχές:
Ασφάλεια:
Ψυχική υγεία:
Ένας δημοφιλής τρόπος είναι να δημιουργηθεί ένα διαδικτυακό πύλη με όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστεί ένας νέος υπάλληλος, όπως πολιτικές, διαδικασίες, στοιχεία επικοινωνίας και εκπαιδευτικό υλικό. Ένας άλλος τυπικός τρόπος είναι η ανάθεση ενός μέντορα που μπορεί να βοηθήσει τον νέο υπάλληλο να προσαρμοστεί στον πολιτισμό της εταιρείας και να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις. Άλλες μέθοδοι περιλαμβάνουν βιντεοκλήσεις, τηλεδιασκέψεις και εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της εργασίας. Αποφασίστε ποια μέθοδος είναι πιο κατάλληλη για την επιχείρησή σας.
Μια επιτυχημένη εμπειρία ενσωμάτωσης για απομακρυσμένους υπαλλήλους θα πρέπει να περιλαμβάνει: τη δημιουργία σχέσεων με άλλους εργαζομένους, την εκμάθηση πώς να εργάζονται έξω από το γραφείο, την κατανόηση των πολιτικών και διαδικασιών της εταιρείας καθώς και του πολιτισμού της, καθώς επίσης και τη συμμετοχή στα εσωτερικά κανάλια επικοινωνίας. Δώστε στους ανθρώπους χρόνο και υποστήριξη για να προσαρμοστούν πριν τους εκτεθούμε σε καταστάσεις μεγάλης αποτελεσματικότητας.
Ναι, σε περισσότερες περιπτώσεις έχουν οφέλη. Πράγματι, οι απομακρυσμένοι υπάλληλοι τείνουν να είναι πιο παραγωγικοί και να αντιμετωπίζουν λιγότερο άγχος από τους συναδέλφους που εργάζονται στο γραφείο. Αισθάνονται άνετα να εργάζονται στο περιβάλλον τους και δεν διακόπτονται από γραφειακή πολιτική, δράματα ή συζητήσεις στον καφετή.
Γενικά, η διαδικασία ενσωμάτωσης για ένα νέο απομακρυσμένο υπάλληλο περιλαμβάνει την αναθεώρηση των καθηκόντων και των προσδοκιών της θέσης τους, τη διασφάλιση ότι διαθέτουν τα απαραίτητα εργαλεία, την εξήγηση των πολιτικών και διαδικασιών της εταιρείας και την εισαγωγή τους στο υπόλοιπο της ομάδας. Τέλος, βοηθήστε τους να ξεκινήσουν το πρώτο τους έργο.
Αξιολογήστε τις συγκεκριμένες δεξιότητες και τη διάθεση του ατόμου για να καθορίσετε μια κατάλληλη στρατηγική ενσωμάτωσης. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την πραγματοποίηση επίσημων σεμιναρίων εκπαίδευσης, την αξιολόγηση δεξιοτήτων ή το μέντορα από έναν πιο έμπειρο συνάδελφο. Ορισμένοι απομακρυσμένοι υπάλληλοι που διαθέτουν τις δικές τους τεχνικές ικανότητες μπορεί να προτιμούν να διαχειρίζονται τις εξαρτήσεις μόνοι τους, ενώ άλλοι θα χρειαστούν βοήθεια για τη δημιουργία του απαιτούμενου λογισμικού. Για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ποιο επίπεδο αυτοτέλειας αναμένετε από ένα νέο μέλος πριν αποφασίσετε πώς θα γίνει η ενσωμάτωσή τους.
Όλα εξαρτώνται από τις πολιτικές, τη φιλοσοφία διοίκησης και πόση αυτονομία επιθυμεί να παραχωρήσει μια εταιρεία στους υπαλλήλους της. Γενικά, υπάρχουν τρεις διαφορετικές οργανωτικές δομές που μπορούν να εφαρμοστούν κατά τη διαχείριση μιας ομάδας απομακρυσμένων εργαζομένων: πλήρως κατανεμημένες ομάδες με ευέλικτο ωράριο εργασίας, μερικώς κατανεμημένες ομάδες με ορισμένες ώρες εργασίας και πλήρως κεντρικοποιημένες ομάδες με υπαλλήλους που εργάζονται από καθορισμένο γραφείο. Κάθε μία από αυτές τις δομές έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, επομένως είναι σημαντικό να αξιολογήσετε τι θα λειτουργήσει καλύτερα για τη συγκεκριμένη εταιρεία σας.
Παραπάνω αναφέραμε μια λίστα εργασίας για απομακρυσμένη εργασία, αλλά πολλά από τα βήματά της μπορούν να λειτουργήσουν και ως αυτόνομη λίστα ενσωμάτωσης για απομακρυσμένους υπαλλήλους.
Λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης
Δείτε πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι ο έλεγχος του IT κέντρου εξυπηρέτησης σας είναι όσο το δυνατόν πιο διεξοδικός και ολοκληρωμένος. Συμπληρώστε αυτήν τη λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης για μια άψογη διαδικασία αξιολόγησης.
Λίστα ελέγχου τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε την ενημερωμένη λίστα ελέγχου τηλεφωνικού κέντρου για βελτιωμένη απόδοση και αποτελεσματικότητα. Εξερευνήστε κατηγορίες όπως μεθόδους, σενάρια, πρόσληψη και εκπαίδευση αντιπροσώπων, καθώς και διαχείριση εργατικού δυναμικού και ικανοποίηση πελατών. Δείτε πώς μπορείτε να αναβαθμίσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο τώρα!
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε την καθημερινή λίστα ελέγχου για προϊσταμένους τηλεφωνικών κέντρων και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας. Οργανώστε τις βάρδιες σας, παρακολουθήστε το προσωπικό και αυτοματοποιήστε διαδικασίες για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Επισκεφθείτε τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team