Οδηγός 10 βημάτων για δημιουργία και λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου με αποτελεσματικότητα και οικονομία. Περιλαμβάνει καθορισμό στόχων, επιλογή τύπου κέντρου, προϋπολογισμό, δοκιμή εργαλείων και ενσωμάτωση λογισμικού.
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά στοιχεία ενός τηλεφωνικού κέντρου που πρέπει να παρακολουθούνται και να διαχειρίζονται. Εάν είστε νέος στον κλάδο, μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβετε τι πρέπει να συμβεί.
Για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε, δημιουργήσαμε αυτήν τη λίστα με τα βασικά στοιχεία που πρέπει πάντα να βρίσκονται στη λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Είναι ένα έγγραφο που περιγράφει τα βήματα και τις διαδικασίες που απαιτούνται για τη διαχείριση ενός τηλεφωνικού κέντρου. Μπορεί να περιλαμβάνει τα πάντα, από τη δημιουργία τηλεφωνικών γραμμών και υπολογιστών έως την εκπαίδευση νέων υπαλλήλων και την αντιμετώπιση παραπόνων πελατών.
Είναι απαραίτητο για να διασφαλίσετε ότι όλες οι πτυχές του τηλεφωνικού σας κέντρου λειτουργούν ομαλά. Επιπλέον, μπορεί να αποτρέψει προβλήματα και να εντοπίσει πιθανά ζητήματα προτού κλιμακωθούν.
Σε συνδυασμό με λίστες ελέγχου ελέγχου τηλεφωνικών κέντρων, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των εργαζομένων σας, καθώς και στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών σε όλους τους τομείς.
Η λίστα ελέγχου μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οδηγός για να βεβαιωθείτε ότι έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες. Βοηθά επίσης τους νέους υπαλλήλους να ανεβάσουν ταχύτητα.
Μπορεί να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο τόσο για νέα όσο και για έμπειρα μέλη της ομάδας. Για τους νέους υπαλλήλους, μπορεί να παρέχει μια βασική επισκόπηση των βημάτων που πρέπει να κάνουν για να εκπληρώσουν τις ευθύνες τους. Τα έμπειρα μέλη της ομάδας μπορούν να το χρησιμοποιήσουν ως αναφορά για να διασφαλίσουν ότι έχουν ολοκληρωθεί όλα τα καθήκοντά τους.
Μια περίληψη μιας λίστας ελέγχου τηλεφωνικού κέντρου είναι χρήσιμη για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που θέλουν να δημιουργήσουν τις δικές τους δραστηριότητες αλλά δεν επιθυμούν να επενδύσουν σε ένα εσωτερικό τηλεφωνικό κέντρο. Περιγράφει όλες τις απαραίτητες εργασίες και διασφαλίζει ότι δεν παραλείπονται βήματα.
Εάν είστε υπεύθυνος για τη διαχείριση μιας εξωτερικής ανάθεσης ομάδας, δεν θέλετε να αγχώνεστε για το εάν ολοκληρώνονται όλες οι εργασίες. Μια ολοκληρωμένη λίστα βημάτων θα κάνει τη δουλειά σας σημαντικά πιο εύκολη.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθορίσετε είναι οι επιχειρηματικοί σας στόχοι του τηλεφωνικού κέντρου. Ρωτήστε τον εαυτό σας τι ελπίζετε να επιτύχετε.
Η γνώση των μακροπρόθεσμων στόχων σας διασφαλίζει ότι ό,τι άλλο κάνετε επικεντρώνεται σε αυτούς. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να αποφασίσετε σε ποιες εργασίες είναι πιο σημαντικό να εστιάσετε.
Μπορείτε να κάνετε μια άσκηση καθορισμού στόχων με την ομάδα σας και να περάσετε από κάθε λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου για να προσδιορίσετε πώς μπορεί να βελτιωθεί. Βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει τόσο βραχυπρόθεσμους όσο και μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς στόχους. Να είστε σίγουροι ότι τα σχέδιά σας είναι φιλόδοξα αλλά εφικτά.
Κάθε τύπος κέντρου επικοινωνίας έχει τις δικές του μοναδικές προκλήσεις, επομένως αυτό θα πρέπει να ληφθεί υπόψη στην αρχή.
Για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά το κέντρο επικοινωνίας, πρέπει να γνωρίζετε τι είδους θα είναι. Επιπλέον, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αυτό που θα επιλέξετε είναι το κατάλληλο για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Διαβάστε κριτικές, ελέγξτε τους ανταγωνιστές σας και μείνετε ενημερωμένοι. Η σημερινή αγορά προσφέρει μια ποικιλία νέων λύσεων, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφωνικών κέντρων που βασίζονται στο cloud και τους εσωτερικούς χώρους. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια βασική κατανόηση της τεχνολογίας πριν λάβετε μια απόφαση.
Υπολογίστε πόσα χρήματα πρέπει να διαθέσετε για εξοπλισμό, μισθούς και άλλα σχετικά έξοδα, υπολογίζοντας τον προϋπολογισμό.
Είναι σημαντικό να έχετε μια ρεαλιστική ιδέα για το πόσα χρήματα θα ξοδέψετε για τη δημιουργία και τη λειτουργία του κέντρου επικοινωνίας σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με, π.χ., τι είδους τεχνολογία να αγοράσετε και πόσους υπαλλήλους θα προσλάβετε.
Υπάρχουν μερικά βασικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη κατά τον υπολογισμό του προϋπολογισμού του τηλεφωνικού κέντρου:
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία διαθέσιμα στο διαδίκτυο, όπως:
Δοκιμάστε πολλά εργαλεία τηλεφωνικών κέντρων και λύσεις λογισμικού πριν επιλέξετε το καλύτερο για την εταιρεία σας.
Αυτό περιλαμβάνει τηλεφωνικά συστήματα, διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ), αυτόματους διανομείς κλήσεων (ΑΔΚ) και πολλά άλλα.
To find the right one for your business. Each tool comes with its own set of features and benefits, so it’s crucial to pick the best fit for your team.
Ορισμένα τηλεφωνικά κέντρα χρειάζονται διάφορα αυτοματοποιημένα προγράμματα κλήσης, DNIS και ANI, ενώ άλλα μπορεί να απαιτούν απεριόριστη εγγραφή κλήσεων και περισσότερα εργαλεία συνεργασίας.
Αξιοποιήστε στο έπακρο τις δωρεάν δοκιμές και τις επιδείξεις πριν κάνετε μια αγορά. Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως:
Οι επιχειρήσεις διαπιστώνουν ότι η ενσωμάτωση λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων με άλλα εργαλεία διευκολύνει τη διαχείριση των κλήσεων.
Για να διαχειριστείτε καλύτερα την επικοινωνία σας με τους πελάτες, χρησιμοποιήστε λογισμικό CRM για να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις των πελατών. Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε πλατφόρμες μάρκετινγκ μέσω email για την αποστολή αυτοματοποιημένων email μετά από μια κλήση ή πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την παρακολούθηση των σχολίων των πελατών.
Πριν επενδύσετε σε οποιοδήποτε λογισμικό ή εργαλείο, θα πρέπει να ελέγξετε ποιες ενσωματώσεις παρέχει.
Υπάρχει μια σειρά από διαφορετικά εργαλεία που μπορούν να ενσωματωθούν με το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων. Ακολουθούν μερικά κοινά παραδείγματα:
Αφού επιλέξετε τα σωστά εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου, θα πρέπει να αναπτύξετε ένα σχέδιο υλοποίησης. Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό ενός χρονοδιαγράμματος για την κυκλοφορία, την περιγραφή του ποιος θα είναι υπεύθυνος για κάθε εργασία κ.λπ.
Η δημιουργία ενός σχεδίου υλοποίησης συμβάλλει στη διασφάλιση ότι η ανάπτυξη του τηλεφωνικού σας κέντρου θα είναι ομαλή.
Ένα σχέδιο υλοποίησης θα πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να συμβεί πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την κυκλοφορία. Είναι επίσης σημαντικό να περιγράφονται οι ευθύνες ανά τμήμα, ώστε όλοι να γνωρίζουν σε ποιον είναι υπόλογοι.
Αυτό είναι ένα κρίσιμο βήμα για να διασφαλίσετε ότι το τηλεφωνικό σας κέντρο λειτουργεί αποτελεσματικά. Είναι απαραίτητο οι νέοι υπάλληλοι να αισθάνονται άνετα με τη διαδικασία και να κατανοούν τις ευθύνες τους.
Η σωστή εκπαίδευση των αντιπροσώπων σας μπορεί να τους βοηθήσει να προετοιμαστούν για τη νέα τους δουλειά. Διασφαλίζει ότι μπορούν να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη. Η σωστή εκπαίδευση μειώνει την καμπύλη εκμάθησης του τηλεφωνικού σας κέντρου και αυξάνει την αποτελεσματικότητά του.
Συνήθως περιλαμβάνει έναν συνδυασμό εκπαίδευσης, προσανατολισμού και καθοδήγησης. Είναι σημαντικό να προσαρμόσετε τη διαδικασία ώστε να ταιριάζει στην επιχείρηση, τους υπαλλήλους και τους στόχους σας.
A well-planned onboarding process can be challenging. Below are some suggestions to help you out:
Μια καλά σχεδιασμένη διαδικασία ενσωμάτωσης μπορεί να είναι δύσκολη. Παρακάτω είναι μερικές προτάσεις που θα σας βοηθήσουν: Καθορίστε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε με το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα. Τι ελπίζετε να μάθουν οι νέοι υπάλληλοι μέχρι το τέλος και πώς αυτό ταιριάζει στη μεγαλύτερη επιχειρηματική στρατηγική σας;
Ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα εκπαίδευσης αντιπροσώπων περιλαμβάνει συνήθως έναν συνδυασμό εκπαίδευσης τύπου τάξης, ηλεκτρονικής μάθησης και εκπαίδευσης στην εργασία.
Εξασφαλίζει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες κάθε φορά που καλούν. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του αριθμού των κλήσεων που πρέπει να κλιμακωθούν στη διαχείριση.
Η σωστή εκπαίδευση πρέπει να περιλαμβάνει:
Πρέπει να δημιουργήσετε ένα θετικό περιβάλλον εργασίας για τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού σας κέντρου.
Είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση του ηθικού των εργαζομένων και τη διασφάλιση ότι οι αντιπρόσωποι παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
Σε οποιοδήποτε περιβάλλον εξυπηρέτησης πελατών, θα υπάρχουν πάντα καθυστερήσεις και απρόβλεπτα προβλήματα που θα προκύψουν. Για να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο αυτών των προβλημάτων, είναι ζωτικής σημασίας να ενσωματώσετε “χρόνο αποθήκευσης” στο πρόγραμμά σας.
Χρειάζεστε χρόνο προσωρινής αποθήκευσης για να αντιμετωπίσετε τυχόν ζητήματα που προκύπτουν χωρίς να απορρίψετε ολόκληρο το πρόγραμμά σας.
Μειώνει επίσης το άγχος των εργαζομένων, βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και έχει ως αποτέλεσμα λιγότερες αναπάντητες κλήσεις και αναστατωμένους πελάτες.
Διαθέστε επιπλέον χρόνο κάθε μέρα για απρόβλεπτα προβλήματα και καθυστερήσεις. Μπορείτε να χειριστείτε εύκολα τα ζητήματα αν προγραμματίσετε αυτή τη φορά. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε τον μέσο χρόνο κλήσης.
Μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το τηλεφωνικό σας κέντρο έχει ρυθμιστεί για επιτυχία. Αυτή η λίστα ελέγχου μπορεί να περιλαμβάνει στοιχεία όπως τους τύπους λογισμικού και εξοπλισμού που χρειάζεστε και το είδος της εκπαίδευσης που θα χρειαστούν οι αντιπρόσωποί σας.
Σας βοηθά να παραμείνετε σε καλό δρόμο. Μια λίστα ελέγχου απαιτήσεων σάς παρέχει μια οπτική αναπαράσταση των παραγόντων που πρέπει να καλύψετε για να δημιουργήσετε ένα λειτουργικό τηλεφωνικό κέντρο.
Σκεφτείτε να συμπεριλάβετε τις ακόλουθες απαιτήσεις:
Η παρακολούθηση της απόδοσης αντιπροσώπων είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας.
Όταν το προσωπικό σας παρακολουθείται, τείνει να αποσπάται λιγότερο και είναι καλύτερο στη διαχείριση του χρόνου του.
Αυτό μπορεί να γίνει μέσω ημερήσιων, εβδομαδιαίων ή μηνιαίων check-in. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρήσης λογισμικού που σας βοηθά να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα των εργαζομένων.
Είναι σημαντικό να φροντίζετε τον εξοπλισμό τηλεφωνικού κέντρου σας για να είστε σίγουροι ότι λειτουργεί καλά. Η καλή φροντίδα του εξοπλισμού σας διασφαλίζει επίσης ότι μπορείτε να παρακολουθείτε τυχόν προβλήματα με μεμονωμένα στοιχεία, ώστε να μπορούν να επιδιορθωθούν ή να αντικατασταθούν εάν χρειάζεται.
Η τακτική συντήρηση του εξοπλισμού τηλεφωνικών κέντρων μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερο κόστος μέσω της αυξημένης απόδοσης και παραγωγικότητας.Εκτός από την εξάλειψη του στρες που προκαλείται από τη δυσλειτουργία του εξοπλισμού.
Θα πρέπει να ελέγχετε και να καθαρίζετε τακτικά τον εξοπλισμό του τηλεφωνικού σας κέντρου. Κάθε εβδομάδα είναι ο κανόνας. Ωστόσο, κάντε το σύμφωνα με τις ατομικές σας ανάγκες.
Επιλέξτε ένα άτομο για τη διαχείριση του έργου σε βάση πλήρους απασχόλησης. Αυτό το άτομο θα είναι υπεύθυνο για την επίβλεψη των καθημερινών δραστηριοτήτων των εργαζομένων, καθώς και για την ανάλυση των μετρήσεων του τηλεφωνικού κέντρου και τον καθορισμό στόχων.
Κάθε κέντρο εξυπηρέτησης πελατών χρειάζεται έναν υπεύθυνο διευθυντή προκειμένου να λειτουργεί σωστά και αποτελεσματικά. Ένας διευθυντής όχι μόνο παρακινεί, εκπαιδεύει και χειρίζεται το προσωπικό, αλλά είναι η ραχοκοκαλιά ενός τηλεφωνικού κέντρου.
Θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο έρευνας και συνεντεύξεων εντός ή εκτός της εταιρείας σας.
Σκεφτείτε να προσλάβετε έναν υποψήφιο που έχει εργαστεί σε παρόμοια έργα στο παρελθόν και έχει ισχυρές ηγετικές και διοικητικές δεξιότητες.
Η δημιουργία μιας κάτοψης τηλεφωνικού κέντρου σάς επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε τη χρήση του χώρου.
Μια καλά σχεδιασμένη κάτοψη διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου. Διατηρεί τον εξοπλισμό σε κοντινή απόσταση από τους αντιπροσώπους σας. Αυτό αυξάνει την παραγωγικότητα του προσωπικού.
Η διάταξη του τηλεφωνικού κέντρου σας θα πρέπει να περιλαμβάνει:
Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με αυτά τα προγράμματα, μπορεί να θέλετε να συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο που θα λειτουργήσει καλύτερα για την επιχείρησή σας.
Οι τακτικοί έλεγχοι εντοπίζουν τομείς που χρειάζονται βελτίωση. Σας ενημερώνουν εάν απαιτούνται αλλαγές.
Αξιολογείτε τακτικά την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου σας για να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησης και των πελατών σας. Σας επιτρέπει να διατηρήσετε πελάτες, να μειώσετε το κόστος, να αυξήσετε την παραγωγικότητα και να αυξήσετε τα κέρδη.
Θα πρέπει να ελέγχετε την απόδοση του τηλεφωνικού σας κέντρου τουλάχιστον μία φορά το τρίμηνο.
Αναλύστε την ικανοποίηση των πελατών, την παραγωγικότητα των εργαζομένων, τα οικονομικά δεδομένα και πιθανές ευκαιρίες για βελτίωση.
Για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε την τεχνολογία στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Η χρήση των κατάλληλων εργαλείων μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα, επιτρέποντας στο τηλεφωνικό σας κέντρο να αναπτυχθεί ανάλογα με τις ανάγκες.
Τεχνολογίες όπως τα CRM ή η αυτοματοποίηση μπορούν να ενισχύσουν την απόδοση της εταιρείας σας μειώνοντας τους χρόνους αναμονής για τους πελάτες και αυξάνοντας τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων σε περιόδους αιχμής.
Θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό για να καθορίσετε ποιες λύσεις είναι οι καταλληλότερες για το τηλεφωνικό σας κέντρο. Μπορούν να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τα σωστά εργαλεία και να τα ρυθμίσετε.
Είναι ο χρόνος που χρειάζεται ένας αντιπρόσωπος για να δώσει μια λύση στο ερώτημα ενός πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει τον χρόνο που χρειάζεται για να κατανοήσετε την ερώτηση, να βρείτε μια λύση και να την παρουσιάσετε στον πελάτη.
Ο χρόνος χειρισμού μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, όπως τον τύπο του ερωτήματος, την πολυπλοκότητα της λύσης και το πόσο εξοικειωμένος είναι ο αντιπρόσωπος με το εν λόγω προϊόν ή υπηρεσία.
Οι περισσότερες εταιρείες επιδιώκουν να διατηρήσουν τους χρόνους χειρισμού όσο το δυνατόν συντομότερους, ώστε οι πελάτες να μην περιμένουν.
Οι αντιπρόσωποι μπορεί επίσης να χρειαστεί να επικοινωνήσουν με άλλα τμήματα ή πελάτες για να λάβουν βοήθεια για την επίλυση ενός ερωτήματος. Αυτό μπορεί να προσθέσει περισσότερη διάρκεια στο συνολικό χρόνο χειρισμού.
Η βαθμολογία ικανοποίησης πελατών (CSAT) είναι μια τυπική μέτρηση που χρησιμοποιείται για να μετρήσει πόσο καλά η υποστήριξη ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών τους.
Η βαθμολογία συνήθως εκφράζεται ως ποσοστό.
Μια έρευνα CSAT δίνεται συνήθως στους πελάτες μετά από αλληλεπίδραση με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών ή την ομάδα υποστήριξης του οργανισμού.
Αυτό είναι ένα σημαντικό στατιστικό στοιχείο για μέτρηση, διότι αντιπροσωπεύει τον αριθμό των κλήσεων που δεν απαντήθηκαν από την υπηρεσία σας και επομένως αποσυνδέθηκαν.
Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να συμβεί όταν οι αντιπρόσωποί σας βρίσκονται σε διάλειμμα, όχι στην περιοχή εργασίας που τους έχει ανατεθεί ή απλώς δεν ανταποκρίνονται σε εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις.
Ένας μεγάλος αριθμός αποκλεισμένων κλήσεων δεν αντικατοπτρίζεται καλά στην εταιρεία, καθώς συνήθως προσπαθούν να απαντήσουν σε κάθε κλήση που λαμβάνουν.
Ένας μέσος χρόνος αναμονής στην ουρά είναι ο χρόνος που περιμένει ένας πελάτης πριν συνδεθεί με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.
Αυτό το στατιστικό δείχνει πόσο αποτελεσματικά χειρίζονται οι αντιπρόσωποι τα ερωτήματα πελατών και πόσο καλά στελεχώνεται το κέντρο επικοινωνίας σας.
Οι πελάτες δεν εκτιμούν την αναμονή για μεγάλα χρονικά διαστήματα, επομένως είναι ζωτικής σημασίας να διατηρηθεί αυτός ο χρόνος όσο το δυνατόν χαμηλότερος.
Μπορείτε να το κάνετε διασφαλίζοντας ότι έχετε αρκετούς αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών και χρησιμοποιώντας τεχνολογία που μειώνει τον μέσο χρόνο στις ουρές αναμονής. Περιλαμβάνει συστήματα διαδραστικής φωνητικής απόκρισης (ΔΦΑ), λογισμικό διαχείρισης ουράς ή αυτόματους διανομείς κλήσεων (ΑΔΚ).
Υποδεικνύει πόσο χρόνο χρειάζεται ένας αντιπρόσωπος για να απαντήσει στην κλήση ενός πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει τον χρόνο που χρειάζεται για να χτυπήσει το τηλέφωνο, να συνδεθεί ο πελάτης με έναν αντιπρόσωπο και να λύσει ο αντιπρόσωπος το ερώτημα του πελάτη.
Αυτό το στατιστικό στοιχείο είναι ζωτικής σημασίας διότι αντικατοπτρίζει πόσο αποτελεσματικά το κέντρο επικοινωνίας σας μπορεί να χειριστεί τις εισερχόμενες κλήσεις.
Μια χαμηλή μέση ταχύτητα απάντησης σημαίνει ότι οι αντιπρόσωποί σας αφιερώνουν πολύ χρόνο απαντώντας σε ερωτήματα πελατών αντί να τα επιλύσουν γρήγορα και να προχωρήσουν σε άλλον πελάτη.
Βασικοί δείκτες απόδοσης τηλεφωνικών κέντρων:
It varies depending on the service a company provides. It should, however, aim to keep the average waiting time under five minutes. The on-hold time can significantly affect the customer's perception of the company. If the customer is waiting too long, they may become frustrated and leave.
A cloud-based contact center is a service that lets organizations use the public telecommunication infrastructure, such as the Internet, to provide voice and other forms of communication with their customers. An on-premise contact center has all of the hardware and software needed to deliver customer contact services and resides within your company's facilities. The benefits of moving to a cloud-based contact center are many. They include: scalability (the ability to add or subtract agents as needed); reduced capital expenditure (no need to purchase or maintain hardware); enhanced security; easy access to customer data for reporting and analysis.
Usually, it takes between 60 and 90 seconds. However, some call centers have a much faster response time, while others may be slower. It depends on the type of company and the services they offer. It varies greatly depending on the volume of calls and the number of customer service reps available. Typically, the higher the volume of calls, the longer the wait time.
The formula for calculating average talk time is as follows: (Talk time for call A + Talk time for call B +...+ Talk time for call N)/Total number of calls completed
Usually during periods of intense activity or anticipation of an event, such as the holiday season approaching. It occurs when call volume increases while staffing decreases. It can lead to long wait times for customers.
Make customers aware of your typical off-peak hours. Ask them to get all of their account information and questions ready when they call. Further, make sure they are prepared to describe the problem in detail. Finally, keep conversations calm and polite.
This is the amount of time it takes for a call center to get up and running. The average setup time in a call center depends on the solution that you choose. Setting up an on-premises call center will take longer than setting up a cloud-based solution.
Λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης
Δείτε πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι ο έλεγχος του IT κέντρου εξυπηρέτησης σας είναι όσο το δυνατόν πιο διεξοδικός και ολοκληρωμένος. Συμπληρώστε αυτήν τη λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης για μια άψογη διαδικασία αξιολόγησης.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε την καθημερινή λίστα ελέγχου για προϊσταμένους τηλεφωνικών κέντρων και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας. Οργανώστε τις βάρδιες σας, παρακολουθήστε το προσωπικό και αυτοματοποιήστε διαδικασίες για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Επισκεφθείτε τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team