Το Viber είναι μια δωρεάν εφαρμογή κλήσεων και ανταλλαγής μηνυμάτων μεταξύ πλατφορμών που διατίθεται σε Android, iOS, Microsoft Windows, macOS και Linux. Το Viber είναι συγκρίσιμο με άλλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp, το Signal ή το Telegram. Εφαρμογές όπως το Viber έχουν τη βασική τους λειτουργικότητα στην ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων, τις κλήσεις, τις βιντεοκλήσεις και τη μετάδοση μηνυμάτων σε άλλους χρήστες.
Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών του Viber;
Οι σύγχρονοι πελάτες έχουν υψηλές προσδοκίες. Αναμένουν εμπειρίες υποστήριξης χωρίς προβλήματα και θέλουν να επικοινωνούν με επιχειρήσεις σε μια πληθώρα πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων κειμένου όπως το Viber. Γιατί;
Για πολλούς πελάτες είναι απλώς πιο εύκολο να επικοινωνήσουν μέσω κειμένου σε σύγκριση με το να αναζητήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης στο Google ή να αναζητήσoyn λύσεις μέσω της ιστοσελίδας τους. Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές προσδοκίες και ανάγκες, και ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσπαθήσουν να καλύψουν κάθε πελάτη.
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Πώς μπορείτε να παρέχετε άμεση εξυπηρέτηση πελατών στο Viber;
Η παροχή άμεσης, εξατομικευμένης και ενημερωμένης εξυπηρέτησης πελατών στο Viber είναι εύκολη με τα κατάλληλα εργαλεία κέντρου υποστήριξης. Το LiveAgent είναι ένα από τα μοναδικά κέντρα υποστήριξης που ενσωματώνονται επί του παρόντος στο Viber.
Η ενσωμάτωση του εργαλείου καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης μας διασφαλίζει ότι λαμβάνετε ειδοποίηση κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο μήνυμα κειμένου Viber. Επιπλέον, μετατρέπει αυτόματα κάθε μήνυμα σε καρτέλα κέντρου εξυπηρέτησης. Η κατοχή αυτού του τύπου τεχνολογίας στο οπλοστάσιό σας σάς απαλλάσσει από τη συνεχή παρακολούθηση συσκευών και διασφαλίζει ότι όλα τα μηνύματα κειμένου του Viber είναι σωστά οργανωμένα και προσβάσιμα από οποιονδήποτε από τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας.
Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση;
Συγκεντρώσαμε μια λίστα με τα βασικά χαρακτηριστικά της ενσωμάτωσης, για να σας δώσουμε μια ιδέα για το πώς η χρήση του Viber για εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιώσει την παραγωγικότητα της ομάδας σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών.
Η ενσωμάτωση λογισμικού γραφείου βοήθειας του Viber του LiveAgent θα μπορεί να:
Λήψη μηνυμάτων κειμένου Viber και μετατροπή τους σε καρτέλες. Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε τα smartphone ή την εφαρμογή υπολογιστή σας για νέα μηνύματα.
Απάντηση σε μηνύματα κειμένου Viber μέσω του πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δεν χρειάζεται να έχετε άλλες συσκευές στο χέρι. Απαντήστε στο ερώτημα του πελάτη σας μέσω του πίνακα ελέγχου LiveAgent και θα λάβουν την απάντηση στην εφαρμογή Viber. Είναι τόσο απλό!
Αρχειοθέτηση και οργάνωση προηγούμενων καρτελών Viber. Χάρη στο LiveAgent, μπορείτε εύκολα να δείτε προηγούμενες συνομιλίες και να τους αντιστοιχίσετε ετικέτες αντί να χρειάζεται να κάνετε αναζήτηση στο τηλέφωνό σας χωρίς ιδέα.
Πώς είναι/λειτουργούν στην πράξη;
Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να καταλάβουν ότι χρησιμοποιείτε ένα εξωτερικό εργαλείο για να απαντήσετε στα μηνύματα του Viber, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργεί σε αυτό το αναλυτικό εκπαιδευτικό βίντεο.
Πώς να ενσωματώσετε το Viber στο LiveAgent
1. Αρχικά, πρέπει να δημιουργήσετε ένα Ενεργό Bot. Μεταβείτε σε αυτή την ιστοσελίδα και εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας στο Viber.
2. Λίγο μετά από αυτό, θα λάβετε ένα μήνυμα στον Viber που θα περιλαμβάνει ένα κωδικό. Εισάγετε τον κωδικό στην ιστοσελίδα και συνδεθείτε.
3. Κάντε κλικ στη Δημιουργία λογαριασμού bot
4. Θα εμφανιστεί ένα νέο παράθυρο. Εισάγετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και κάντε κλικ στην αποθήκευση. Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί αποθήκευσης, το σύστημα θα δημιουργήσει αυτόματα ένα token.
5. Αντιγράψτε το token και συνδεθείτε στο LiveAgent.
6. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις Παραμέτρων
7. Πατήστε Σύστημα
8. Πατήστε Πρόσθετα
9. Βρείτε το Viber ενεργοποιήστε το πρόσθετο (plugin) πατώντας το κουμπί (πρέπει να γίνει πράσινο)
Μόλις ενεργοποιήσετε το πρόσθετο(plugin) στο Viber, επιστρέψτε στις Ρυθμίσεις παραμέτρων.
10. Πατήστε λογαριασμοί Viber
11. Πατήστε Σύνδεση. Θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο.
12. Επικολλήστε το token στη στήλη “Token”.
13. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να δρομολογήσετε τα εισερχόμενα μηνύματα Viber
15. Πατήστε Σύνδεσηκαι αυτό ήταν! Ο λογαριασμός σας στο Viber πρέπει να είναι ενεργός και να λειτουργεί!
ΜΠΟΝΟΥΣ: Αν θέλετε να διευκολύνετε τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας στο Viber, βάλτε τον κωδικό QR από τον λογαριασμό σας στο Ενεργό Bot του Viber στην ιστοσελίδα σας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούν οι πελάτες σας να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό QR για να επικοινωνήσουν μαζί σας, ρίξτε μια ματιά στο τέλος αυτού του οδηγού ενσωμάτωσης.
Πώς μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρησή σας από την ενσωμάτωση;
Η ενσωμάτωση του Viber του LiveAgent μπορεί σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα καθώς οι αντιπρόσωποι σας θα αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στην παρακολούθηση συσκευών
Μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε ταχύτερη υποστήριξη μέσω προηγμένων εργαλείων όπως τυποποιημένα μηνύματα
Μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε πιο εξατομικευμένες απαντήσεις χάρη στο ενσωματωμένο CRM που είναι διαθέσιμο κάθε φορά που απαντάτε σε μηνύματα Viber μέσω του LiveAgent
Μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη πελατών και την ικανοποίησή σας παρέχοντας πραγματικές πληροφορίες δεδομένων. Για παράδειγμα, αν θέλετε να μάθετε πόσα ερωτήματα Viber επιλύθηκαν κατά την πρώτη επαφή τον περασμένο μήνα, απλώς δημιουργήστε μια αναφορά. Με τη δυνατότητα αναφοράς του LiveAgent, μπορείτε εύκολα να τμηματοποιήσετε τα δεδομένα σας ανά απόδοση με την πάροδο του χρόνου, ανά αντιπρόσωπο, τμήμα ή κανάλι.
Η απάντηση σε μηνύματα Viber μέσω του LiveAgent είναι πιο ασφαλής. Γιατί; Οι καρτέλες Viber αποθηκεύονται σε ένα κοινόχρηστο συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων στο οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση κάθε εκπρόσωπος υποστήριξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για:
- Κοινή χρήση των διαπιστευτηρίων σύνδεσής σας στο Viber με πολλούς υπαλλήλους
- Παραμονή σύνδεσης σε δημόσιες συσκευές
- Απώλεια συσκευών που είναι συνδεδεμένες στον λογαριασμό σας στο Viber
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το LiveAgent είναι ένα από τα λίγα λογισμικά κέντρων υποστήριξης που προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε την ενσωμάτωσή μας;
Αφήστε μας να φροντίσουμε την οργάνωση και τα logistics, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στην παροχή ομαλής και αξιόπιστης υποστήριξης για όλους τους πελάτες σας. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Looking for a powerful messaging platform to connect with your customers?
With LiveAgent's Viber feature, you can easily connect with your customers on their preferred messaging platform.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Viber;
Το Viber είναι μια δωρεάν εφαρμογή κλήσεων και ανταλλαγής μηνυμάτων μεταξύ πλατφορμών που διατίθεται σε Android, iOS, Microsoft Windows, macOS και Linux. Το Viber είναι συγκρίσιμο με άλλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp, το Signal ή το Telegram.
Πώς μπορείτε να παρέχετε άμεση εξυπηρέτηση πελατών στο Viber;
Η παροχή άμεσης εξυπηρέτησης πελατών στο Viber είναι θέμα των εργαλείων στο οπλοστάσιό σας. Η χρήση εργαλείων κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent διασφαλίζει ότι θα ειδοποιείστε για κάθε νέο μήνυμα.
Πώς μπορεί η ενσωμάτωση του Viber να ωφελήσει την επιχείρησή μου;
Μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του αντιπροσώπου, να εξοικονομήσει χρόνο, να σας κοστίσει λιγότερο, να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να εξασφαλίσει καλύτερη ασφάλεια δεδομένων.
Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τον Βοηθό Απαντήσεων AI του LiveAgent. Δωρεάν δοκιμή, γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία!