Το Twitter είναι μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που συχνά αναφέρεται σαν ιστότοπος microblogging. Οι χρήστες του Twitter μπορούν να διαδράσουν και να αναρτούν σύντομα μηνύματα γνωστά σαν Tweets που περιορίζονται στους 280 χαρακτήρες.
Το Twitterείναι μία εξαιρετική πλατφόρμα για τη γρήγορη μετάδοση πληροφοριών, την παρακολούθηση της επικαιρότητας, την επαφή με νέο κοινό, την λήψη ανατροφοδότησης, τη συμμετοχή σε συζητήσεις και την αυτοέκφραση.
Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών μέσω Twitter;
Το Twitter έχει περισσότερους από 187 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως σε ημερήσια βάση. Πολλοί από αυτούς, χρησιμοποιούν το Twitter για να μοιραστούν την άποψή τους σχετικά με προϊόντα και επιχειρήσεις, να κάνουν ερωτήσεις, και να δηλώσουν τις θετικές και αρνητικές εμπειρίες τους.
Επειδή το Twitter θεωρείτε ένα “διαρκώς ενεργό” κανάλι, οι πελάτες (υπάρχοντες και δυνητικοί) περιμένουν να βρουν ανταπόκριση στην πλατφόρμα όταν προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με κάποια επιχείρηση. Συχνά, οι επιχειρήσεις που δεν ανταποκρίνονται σύντομα και με ικανοποιητικό τρόπο για τον πελάτη έρχονται αντιμέτωπες την κατακραυγή, το cancel culture και το μποϋκοτάζ.
Λόγω της φύσης του Twitter, αυτές οι αρνητικές εμπειρίες και η κατακραυγή μπορούν να απλωθούν ταχύτατα βρίσκοντας ανταπόκριση σε χιλιάδες ανθρώπους. Συνεπώς, είναι τρομερά σημαντικό να είστε ενεργοί στο Twitter εκτός από το να παρέχετε προληπτική εξυπηρέτηση πελατών.
Πως μπορείτε να παρέχετε άμεση εξυπηρέτηση πελατών στο Twitter;
Για να είστε σίγουροι ότι θα ενημερώνεστε για κάθε Tweet που σας αφορά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα προηγμένο εργαλείο όπως το LiveAgent.
Χρησιμοποιώντας την ενσωμάτωσή μας με το Twitter μπορείτε να παρακολουθείτε την επωνυμία και τους ανταγωνιστές σας. Μπορείτε επίσης να απαντάτε σε Tweets και σχόλιο που απαιτούν τις άμεσες ενέργειές σας, καθώς το σύστημα θα σας ενημερώνει και θα μετατρέπει κάθε Tweet που περιέχει τις λέξεις κλειδιά που παρακολουθείτε, κάθε σχόλιο, και κάθε αναφορά σε ticket.
Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση;
- Παρακολουθήστε τις αναφορές του brand και λέξεις – κλειδιά
- Ορίστε απλούς όρους αναζήτησης και παρακολουθήστε & αρχειοθετήστε όλα τα tweets που περιέχουν αυτούς τους όρους στη βάση δεδομένων σας
- Παρακολουθήστε όλες τις αναφορές τις επωνυμίας σας σε πραγματικό χρόνο
- Εφαρμόστε παρακολούθηση της επωνυμίας σας στα κοινωνικά δίκτυα σε πραγματικό χρόνο
- Συνδέστε πολλούς λογαριασμούς Twitter
- Απαντήστε σε Tweets, σχόλια, και αναφορές από το ίδιο μέρος
- Κατατάξτε κα αναζητήστε εύκολα τις επικοινωνίες σας στο Twitter και τα σχόλια των πελατών
- Αποθηκεύστε αυτόματα τις δημόσιες αναφορές σαν Tickets
Πώς είναι/λειτουργεί στην πράξη;
Ας πούμε ότι το όνομα της εταιρείας σας είναι “Helicompany” και το προφίλ σας στο Twitter είναι “@Helico”. Κάθε Tweet ή retweet που περιέχει αναφορά της σελίδας της εταιρείας σας (@Helico) θα μετατραπεί αυτόματα σε Ticket.
Επιπλέον, το LiveAgent μπορεί να εντοπίσει λέξεις τις επιλογή σας ή σύνολα με λέξεις-κλειδιά και να τα μετατρέψει σε Tickets επίσης. Σε αυτή την περίπτωση, κάθε Tweet που περιέχει τη λέξη “Helicompany” θα εντοπίζεται, θα μετατρέπεται σε ticket, και θα εμφανίζεται στο σύστημα του help desk σας.
Εάν αναρωτιέστε αν οι πελάτες σας θα αντιληφθούν ότι χρησιμοποιείτε κάποιο εξωτερικό εργαλείο για να απαντάτε στα Tweets και στα σχόλιά τους, η απάντηση είναι όχι. Δείτε τώρα πως λειτουργεί στο παρακάτω λεπτομερές βίντεο.
Πως να ενσωματώσετε το Twitter με το LiveAgent
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Πηγαίνετε στη Διαμόρφωση (το εικονίδιο με το γρανάζι στην αριστερή μπάρα του μενού)
- Πατήστε Twitter
- Πατήστε λογαριασμός Twitter
- Πατήστε Προσθήκη λογαριασμού Twitter
- Θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο. Συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του Twitter και πατήστε Εξουσιοδότηση εφαρμογής.
- Μόλις συνδεθεί ο λογαριασμός σας στο LiveAgent με το Twitter, πατήστε Επεξεργασία για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό
- Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε το πλαίσιο “Κατάσταση
- Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο επιθυμείτε να δρομολογήσετε τα εισερχόμενα Tweets, retweets, τα σχόλια και τις αναφορές στο Twitter.
- Πατήστε “Προσθήκη νέας αναζήτησης” για να ορίσετε ποια retweets θέλετε να μετατρέπονται σε tickets. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά στην ενότητα Αναζήτηση για να ορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θέλετε να παρακολουθείτε (και συνεπώς να μετατρέπετε τα Tweets που τις περιέχουν σε tickets)
- Πατήστε Αποθήκευση
Πώς μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρησή σας από την ενσωμάτωση;
Υψηλότερη ικανοποίηση πελατών και βελτιωμένη αφοσίωση στο brand
Το να κρατάτε τους πελάτες ικανοποιημένους είναι το σημαντικότερο στην υποστήριξη πελατών. Με την ενσωμάτωσή μας, δεν θα χρειάζεται πια να παρακολουθείτε στενά λογαριασμούς στο Twitter και κινητές συσκευές. Θα μπορείτε να συμμετέχετε εύκολα σε συζητήσεις ακόμα και αν δεν σας έχουν προσθέσει με ετικέτα.
Η συμμετοχή σας σε συζητήσεις που κάνουν οι πελάτες σας για εσάς ή τους ανταγωνιστές σας θα σας δώσει πλεονέκτημα και θα δείξει ότι ενδιαφέρεστε για ό,τι έχουν να πουν.
Επιπλέον, με τα παλαιότερα tickets από το Twitter που είναι αποθηκευμένα στο αρχείο του help desk σας, μπορείτε να εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας με τη γνώση των προηγούμενων αιτημάτων τους, τις λεπτομέρειες των αγορών τους και άλλα. Αυτό με τη σειρά του, θα ενισχύσει την αφοσίωση στην επωνυμία σας, την αξία χρόνου ζωής του πελάτη και, την ικανοποίηση πελάτη.
Γρηγορότερη επίλυση προβλημάτων
Σήμερα, το να προσφέρετε ένα καλό προϊόν σε καλή τιμή δεν είναι το μόνο που έχει σημασία. Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένη, απροβλημάτιστη εμπειρία υποστήριξης και γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.
Αν οι πελάτες σας προσπαθούν να επικοινωνήσουν στο Twitter αλλά δεν λάβουν απάντηση εντός μίας ώρας (οι περισσότεροι πελάτες περιμένουν να λάβουν απάντηση εντός μίας ώρα από την ανάρτηση) είναι πιθανό να απομακρυνθούν και να μοιραστούν στο διαδίκτυο την αρνητική τους εμπειρία.
Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν και περιμένουν με το LiveAgent — εξατομικευμένη, γρήγορη, και απροβλημάτιστη υποστήριξη. Το λογισμικό help desk του LiveAgent θα σας ενημερώνει κάθε φορά που λαμβάνετε κάποιο ticket από το Twitter, κάνοντας εύκολη την απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών.
Αποτελεσματικότερη ροή εργασιών
Η απάντηση σε ερωτήσεις πελατών μέσω του LiveAgent βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του εκπροσώπου. Γιατί;
- Οι εκπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν συνεχώς πολλούς λογαριασμούς και συσκευές
- Οι εκπρόσωποί σας δεν θα παρασύρονται από τις ενημερώσεις τους στο Twitter
- Δεν θα αποσπαστεί η προσοχή των εκπροσώπων σας από τον αυξανόμενο αριθμό ειδοποιήσεων
- Οι εκπρόσωποί σας θα μπορούν να διαχειρίζονται πολλούς επαγγελματικούς λογαριασμούς ταυτόχρονα
Πιο ισχυρή παρουσία του brand
Αν οι πελάτες κοιτάνε τη σελίδα σας στο Twitter, πιθανότατα κοιτούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Γιατί να μην τους κερδίσετε δείχνοντας ότι απαντάτε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών σας γρήγορα και πρωτότυπα;
Καλύτερη ασφάλεια, λιγότερες παραβιάσεις δεδομένων
Η απάντηση στα Tweets μέσω του LiveAgent είναι πιο ασφαλής. Γιατί; Τα tickets από το Twitter αποθηκεύονται σε ένα κοινόχρηστο inbox στο οποίο έχουν πρόσβαση όλοι οι εκπρόσωποί σας, Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για την:
- Γνωστοποίηση των στοιχείων σύνδεσής σας στο Twitter σε πολλούς υπαλλήλους
- Διατήρηση σύνδεσης σε δημόσιες συσκευές
- Απώλεια συσκευών που είναι συνδεδεμένες στον λογαριασμό σας στο Twitter
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Παρόλο που η υποστήριξη στοTwitter γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, υπάρχουν ακόμα πολλές επιχειρήσεις που δεν την παρέχουν. Αποκτήστε σήμερα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, απλά συνδέοντας τον λογαριασμό σας στο Twitter με το LiveAgent.
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε την ενσωμάτωση του Twitter;
Αφήστε μας να σηκώσουμε τα βάρη σας ώστε να εστιάσετε στην ομαλή και αξιόπιστη υποστήριξη για όλους τους πελάτες σας. Ξεκινήστε σήμερα την δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Πόροι γνωσιακής βάσης για το Twitter
Μάθετε περισσότερα για την παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών στη γνωσιακή βάση ή στη σελίδα με τις ενσωματώσεις μας.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας σας. Μάθετε για την αναγκαιότητα της γρήγορης ανταπόκρισης, την προσαρμογή σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και την αξιοποίηση τεχνολογιών όπως bots για βελτιωμένη αφοσίωση και θετική παρουσία στα social media. Επισκεφθείτε μας για συμβουλές και ενσωματώσεις που θα απογειώσουν την αναγνωρισιμότητά σας!
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Ανακαλύψτε το LiveAgent, την καλύτερη εναλλακτική λύση με 24/7 εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς χρέωση εγκατάστασης και χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!
Αναλάβετε δράση την κατάλληλη στιγμή με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό παρακολούθησης πελατών για το 2024 με το LiveAgent! Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας και ξεκινήστε συνομιλίες την κατάλληλη στιγμή. Απολαύστε δωρεάν δοκιμή χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών και τις πωλήσεις σας σήμερα!