Τι είναι η συνομιλία σε πραγματικό χρόνο;
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο για άμεση επικοινωνία με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Η συνομιλία σε πραγματικό χρόνο μπορεί να παρέχει χρήσιμες απαντήσεις που θέλουν οι πελάτες, προσθέτοντας επίσης σημαντικά οφέλη στο προσωπικό και στην ουσία της εταιρείας σας. Η ζωντανή συνομιλία πελατών ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών κατά τις αγορές και αυξάνει τη συνολική εμπειρία των πελατών.
Γνωρίζατε ότι: “Το 63% των πελατών είναι πιο πιθανό να επιστρέψει σε έναν ιστότοπο που παρέχει Ζωντανή συνομιλία;”
Η προσθήκη ενός ζωντανού αντιπροσώπου στον ιστότοπό σας ενώ συνομιλείτε σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες σας μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι.
Επιχειρηματικά οφέλη της ζωντανής συνομιλίας:
- Προσιτή
- Ευκολία σε πραγματικό χρόνο για τους επισκέπτες
- Αυξημένη ικανοποίηση πελατών
- Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- 23% αύξηση στις μετατροπές κατά μέσο όρο
- Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη (CX)
- Λιγότερα έξοδα τηλεφωνικής υποστήριξης
- Φιλική προς το χρήστη
Οι λειτουργίες συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο του LiveAgent:
Προσκαλέστε τον αντιπρόσωπο για συνομιλία
Ενώ έχετε μια ενεργή συνεδρία συνομιλίας με έναν επισκέπτη, μπορείτε να προσκαλέσετε τον συνάδελφό σας να σας βοηθήσει. Για παράδειγμα, με ένα ζήτημα, δεν είστε σίγουροι πώς να το επιλύσετε. Μπορείτε να προσκαλέσετε όσους Αντιπροσώπους χρειάζεστε στη Συνομιλία. Οι προσκεκλημένοι αντιπρόσωποι μπορούν να στέλνουν άμεσα μηνύματα συνομιλίας ή να γράφουν σημειώσεις ορατές μόνο σε άλλον Αντιπρόσωπο.
Συνομιλήστε ταυτόχρονα με πολλούς πελάτες
Κάντε εύκολη εναλλαγή μεταξύ καρτελών στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και αντιμετωπίστε αποτελεσματικά τα ερωτήματα των πελατών.
Ζωντανή συνομιλία μέσω κινητού
Μία άλλη εξαιρετική δυνατότητα του λογισμικού online συνομιλίας του LiveAgent είναι ότι μπορείτε εύκολα να παρέχετε υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας εν κινήσει. Το LiveAgent διαθέτει εφαρμογή για κινητές συσκευές συνομιλίας Android και iOS. Να είστε πάντα διαθέσιμοι για συνομιλία μέσω της ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent και αποκτήσετε πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.
Σημειώσεις σε συνομιλία
Μπορείτε εύκολα να προσθέσετε μια σημείωση στη συνομιλία σας (η σημείωση είναι ορατή μόνο σε εσάς και σε άλλους αντιπροσώπους).
Μεταφορά & Απόθεση Αρχείων για Συνομιλία
Επιτρέψτε στους πελάτες εύκολα να υποβάλουν αρχεία κατά τη συνομιλία με τους εκπροσώπους υποστήριξής σας. Κάντε την όλη διαδικασία πιο εύκολη και γρήγορη.
Σχόλια συνομιλίας
Αποφύγετε την παροχή ανεπαρκούς υποστήριξης πελατών αφήνοντας τους πελάτες σας να αξιολογήσουν τις απαντήσεις και τις απαντήσεις των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών σας. Επιβραβεύστε τους καλύτερους αντιπροσώπους σας και υποστηρίξτε αυτούς που δεν έχουν επιτύχει αυτή τη στιγμή. Προσδιορίστε τις αρνητικές τάσεις στην υποστήριξη πελατών σας και ενεργήστε ανάλογα.
Αυτόματες Προσκλήσεις Ζωντανής Συνομιλίας
Προσελκύστε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας προσκαλώντας τους σε συνομιλία σε πραγματικό χρόνο με τους αντιπροσώπους σας. Ρυθμίστε προσκλήσεις συνομιλίας για προσαρμοσμένα URL στον ιστότοπό σας (π.χ. η σελίδα τιμολόγησης σας).
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε τις Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας.
Εύκολη ενσωμάτωση
Το απλό σύστημα διευκολύνει τη δημιουργία προσαρμοσμένων κουμπιών συνομιλίας που είναι εύκολο να ενσωματωθούν στον ιστότοπό σας. Απλώς, Αντιγράψτε&Επικολλήστε έναν μικρό κώδικα HTML.
Προκατασκευασμένα Κουμπιά Ζωντανής Συνομιλίας
Το LiveAgent παρέχει διάφορα προκατασκευασμένα & προσαρμόσιμα κουμπιά ζωντανής συνομιλίας. Δεν βρήκατε το σωστό στυλ για το κουμπί διαδικτυακής συνομιλίας σας; Μην ανησυχείτε, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο φορτώνοντας μια εικόνα ή γράφοντας τον κώδικα σας HTML.
Δείτε όλα τα προσαρμόσιμα κουμπιά του LiveAgent – Συλλογή κουμπιών ζωντανής συνομιλίας.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 30-day free trial right away!
Επιλογές σχεδίασης και ρύθμισης ζωντανής συνομιλίας:
Σχεδίαση παραθύρου ζωντανής συνομιλίας
Μπορείτε να επιλέξετε ένα προκαθορισμένο παράθυρο συνομιλίας από 4 επιλογές στυλ:
- Κλασική συνομιλία
- Τετραγωνισμένη συνομιλία
- Musho συνομιλία
- Συνομιλία με φούσκα
Ορίστε το μέγεθος, τη θέση και το χρώμα του παραθύρου συνομιλίας σας.
Πιθανές αλλαγές στη σχεδίαση παραθύρων:
- Τίτλος
- Μήνυμα καλωσορίσματος
- Θέση
- Ενεργοποίηση αναδυόμενου παραθύρου
- Μέγεθος
- Χρώμα πλαισίου
- Χρώμα κουμπιού
- Χρώμα κατάστασης
- Χρώμα μηνύματος αντιπροσώπου
- Χρώμα μηνύματος επισκέπτη
Επιπλέον, μπορείτε επίσης να ορίσετε τον προσαρμοσμένο κώδικα CSS για να βελτιώσετε την εμφάνιση και την αίσθηση κάθε παραθύρου επικοινωνίας.
Ρυθμίσεις & Δρομολόγηση Συνομιλίας
Για να διασφαλίσει γρήγορη και ακριβή επικοινωνία, το LiveAgent εκχωρεί τις συνομιλίες σε Αντιπροσώπους που είχαν προηγούμενη επικοινωνία με πελάτες που συνομιλούν.
Εκτός από την τυχαία ανάθεση, υπάρχουν επίσης 3 άλλες επιλογές για προηγμένη δρομολόγηση συνομιλίας.
Τυχαία Ανάθεση
Οι νέες συνομιλίες θα εκχωρηθούν τυχαία σε έναν από τους Διαθέσιμους Αντιπροσώπους για Συνομιλία. Αυτή η στρατηγική σάς βοηθά να εκχωρήσετε τον ίδιο αριθμό Συνομιλιών σε κάθε Αντιπρόσωπο.
Μέση Αξιοποίηση
Νέες συνομιλίες θα εκχωρηθούν στον Αντιπρόσωπο με τον μικρότερο αριθμό συνομιλιών που εκτελούνται για να διατηρηθεί η ίδια χρήση όλων των διαθέσιμων αντιπροσώπων. Αυτή η στρατηγική σάς βοηθά να φορτώσετε έναν ισορροπημένο αριθμό ταυτόχρονων συνομιλιών μεταξύ όλων των διαθέσιμων αντιπροσώπων.
Μέγιστη Αξιοποίηση
Οι νέες συνομιλίες θα εκχωρηθούν στον Αντιπρόσωπο με τον μεγαλύτερο αριθμό συνομιλιών που εκτελούνται για να διατηρηθεί η αξιοποίησή του στο μέγιστο. Μόλις ο αντιπρόσωπος δεν έχει ελεύθερες υποδοχές συνομιλίας, ένα νέο αίτημα συνομιλίας θα δρομολογηθεί στον επόμενο διαθέσιμο Αντιπρόσωπο. Αυτή η στρατηγική σάς βοηθά να μεγιστοποιήσετε τον φόρτο των αντιπροσώπων συνομιλίας και να αφήσετε άλλους αντιπροσώπους να εργαστούν σε Καρτέλες εκτός σύνδεσης.
Ειδοποίηση σε όλους
Τα αιτήματα για νέες συνομιλίες θα ειδοποιούν όλους τους διαθέσιμους αντιπροσώπους για συνομιλία έως ότου ένας από αυτούς θα το παραλάβει.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση μιας ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό μου;
Το LiveAgent προσφέρει μερικές συνδρομές για να διαλέξετε. Εάν δεν είστε σίγουροι ποια είναι κατάλληλη για εσάς, ακολουθεί μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Το κόστος ζωντανής συνομιλίας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον αριθμό των αντιπροσώπων που διαθέτει η εταιρεία σας. Το LiveAgent είναι μια συνδυαστική λύση, επομένως περιλαμβάνει περισσότερα από μια ζωντανή συνομιλία. Μάθετε περισσότερα για την τιμολόγηση ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent εδώ.
Τα κόστη ζωντανής συνομιλίας εμφανίζονται παρακάτω:
Πόροι γνωσιακής βάσης:
Θέλετε να ενσωματώσετε υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας;
Ακολουθεί ένας αναλυτικός οδηγός για την ενσωμάτωση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 30-day free trial right away!
Αναζητάτε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;
Ανακαλύψτε το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών LiveAgent, ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Απολαύστε δωρεάν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, και τηλεφωνικό κέντρο, με 24/7 υποστήριξη. Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό για πάντα και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας με οργανωμένη επικοινωνία σε ένα σημείο. Δοκιμάστε το τώρα!