Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι ένας ενοποιημένος φάκελο εισερχομένων που σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε όλα τα μηνύματά σας από ένα μέρος. Τα εισερχόμενα μπορούν να ανακτήσουν και να βελτιστοποιήσουν email, τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καρτέλες γνωσιακής βάσης και μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σε έναν πίνακα ελέγχου, γεγονός που το καθιστά απαραίτητο εργαλείο για τα τμήματα υποστήριξης πελατών.
Επιπλέον, τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα απευθείας από το φάκελο εισερχομένων (χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθούν/συνδέονται σε κάθε κανάλι επικοινωνίας και συσκευή).
Γιατί είναι τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μία δυνατότητα που πρέπει να έχουν όλες οι επιχειρήσεις;
Τα ενοποιημένα εισερχόμενα είναι απαραίτητα για όλες τις επιχειρήσεις, τους αυτοαπασχολούμενους και τις εταιρείες, επειδή:
- Βελτιστοποιούν όλα τα μηνύματα από πολλούς λογαριασμούς σε ένα φάκελο εισερχομένων
- Διατηρούν όλα τα ερωτήματα οργανωμένα ανάλογα με τη σημασία και την ημερομηνία λήψης
Παρέχουν κοινόχρηστη πρόσβαση χρήστη (πολλοί χρήστες μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέσω των μοναδικών διαπιστευτηρίων σύνδεσης)
- Βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του αντιπροσώπου
- Είναι πιο ασφαλή
Βελτιώνουν την ικανοποίηση και την εμπειρία των πελατών (περισσότερο συγκείμενο για τους αντιπροσώπους, λιγότερη επανάληψη για τους πελάτες)
- Εκχωρούν αυτόματα καρτέλες σε τμήματα και αντιπροσώπους
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υποστήριξη πολλαπλών επωνυμιών
Τι δυνατότητες διαθέτουν τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent;
Τα ενοποιημένα εισερχόμενα του LiveAgent διαθέτουν ένα σωρό χρήσιμες λειτουργίες που το καθιστούν απαραίτητο προϊόν.
Αυτόματη δρομολόγηση καρτελών
Κάθε μήνυμα που λαμβάνεται στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας θα ανατίθεται αυτόματα σε έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο υποστήριξης, εξαλείφοντας οποιαδήποτε σύγχυση ή περιπλάνηση μεταξύ του προσωπικού σας. Κάθε αντιπρόσωπος θα γνωρίζει ακριβώς σε ποια μηνύματα πρέπει να απαντήσει, με αποτέλεσμα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Κανόνες αυτοματισμού βασισμένοι στο χρόνο και τη δράση
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να απαλλάξουν τους αντιπροσώπους σας από συνεχείς και επαναλαμβανόμενες διοικητικές εργασίες. Δημιουργώντας κανόνες αυτοματισμού βάσει συγκεκριμένης ώρας και ενεργοποίησης, τα εισερχόμενά σας θα μπορούν να εκτελούν εργασίες όπως παρακολούθηση email ή επισήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Ετικέτες και φιλτράρισμα
Η εύρεση καρτελών μέσα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας μπορεί να είναι πολύ εύκολη, αν χρησιμοποιήσετε τις σωστές ετικέτες. Μπορούν να προστεθούν ετικέτες σε κάθε καρτέλα για να σας βοηθήσουν με το φιλτράρισμα, εκτός από την παροχή μιας επισκόπησης των περιεχομένων κάθε καρτέλας με μια ματιά.
Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και widget συνομιλίας
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σάς παρέχουν μια προεπισκόπηση σε πραγματικό χρόνο του τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας στο widget ζωντανής συνομιλίας που τοποθετείται στον ιστότοπό σας. Το να ρίξουν μια κλεφτή ματιά στα μηνύματα των πελατών σας πριν πατήσουν αποστολή, δίνει στους αντιπροσώπους σας επιπλέον χρόνο για να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να εντυπωσιάσουν τους πελάτες σας με ενημερωμένη, εξατομικευμένη και έγκαιρη υποστήριξη.
Ενσωματωμένο CRM
Το να έχετε σημαντικές πληροφορίες πελατών στα χέρια σας είναι ανεκτίμητο. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent έχουν ενσωματωμένο CRM που σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία CRM για να αποθηκεύσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων αγορών, καρτελών, και άλλα.
Δυνατότητα τηλεφωνικού κέντρου
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως μεικτό τηλεφωνικό κέντρο. Έχουν όλα τα χαρακτηριστικά μιας σύγχρονης λύσης τηλεφωνικού κέντρου, όπως ΔΦΑ, ACD, μεταφορές κλήσεων, επανακλήσεις και πολλά άλλα.
Εσωτερικές συνομιλίες
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα δεν θα ήταν πλήρη χωρίς επιλογή συνεργασίας σε πραγματικό χρόνο. Όπως και στο Gmail, μπορείτε να συνομιλήσετε με τους διαδικτυακούς συναδέλφους σας απευθείας στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent.
Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπου
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι καλύτερα από τα περισσότερα παραδοσιακά προγράμματα-πελάτες email, όπως το Outlook και το Gmail, επειδή σας ειδοποιεί όταν μπαίνετε στο χώρο άλλου αντιπροσώπου. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται να αρχίσετε να απαντάτε σε μία καρτέλα στην οποία εργάζεται ένας άλλος αντιπρόσωπος, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα.
Ιδιωτικές σημειώσεις και υπενθυμίσεις
Οι ιδιωτικές σημειώσεις είναι μια άλλη εξαιρετική δυνατότητα των συγκεντρωτικών εισερχομένων. Κάθε φορά που βρίσκεστε μέσα σε ένα νήμα καρτελών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ιδιωτική σημείωση που μπορείτε να δείτε μόνο εσείς και οι άλλοι αντιπρόσωποι. Αυτό μπορεί να σας χρησιμεύσει ως μελλοντική υπενθύμιση ή να βοηθήσει τους άλλους να ενημερωθούν.
Τι θα προωθηθεί στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;
- Email από πολλαπλές διευθύνσεις email
- Ζωντανές συνομιλίες
- Τηλεφωνικές κλήσεις (μπορούν να καταχωρίσουν απεριόριστο αριθμό τηλεφωνικών αριθμών VoIP)
- Μηνύματα και σχόλια στο Facebook (μπορούν να συνδεθούν με πολλούς λογαριασμούς στο Facebook)
- Σχόλια και αναφορές στο Instagram (μπορούν να συνδεθούν με πολλούς λογαριασμούς Instagram)
- Tweets και σχόλια/αναφορές στο Twitter (μπορούν να συνδεθούν με πολλούς λογαριασμούς Twitter)
- Μηνύματα στο Viber
Μηνύματα Φόρμας επικοινωνίας
Πώς μοιάζουν/ πώς λειτουργούν στην πράξη;
Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να αντιληφθούν ότι χρησιμοποιείτε συγκεντρωτικά εισερχόμενα για να απαντήσετε σε τηλεφωνικές κλήσεις, ζωντανές συζητήσεις, μηνύματα Viber, Tweets ή email, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργούν σε αυτό το λεπτομερές εκπαιδευτικό βίντεο.
Προετοιμασία των συγκεντρωτικών εισερχομένων σας
Για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας στο έπακρο, θα πρέπει να τα συνδέσετε με όλους τους λογαριασμούς email σας, τα προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και τους αριθμούς τηλεφώνου. Θα πρέπει επίσης να ενσωματώσετε το widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας και να δημιουργήσετε μια πύλη υποστήριξης του LiveAgent. Δεν είστε σίγουροι πώς; Δείτε αυτόν τον οδηγό αρχικών βημάτων.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να κάνουν τη λύση καρτελών υποστήριξης πελατών πιο αποτελεσματική και να συμβάλουν στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών σας.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;
- Τα ενοποιημένα εισερχόμενα του LiveAgent μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, καθώς οι αντιπρόσωποι σας θα αφιερώσουν λιγότερο χρόνο παρακολουθώντας πλήθος λογαριασμών και συσκευών
- Μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε ταχύτερη υποστήριξη
- Μπορούν να σας βοηθήσουν να παράσχετε πιο εξατομικευμένες απαντήσεις χάρη στο ενσωματωμένο CRM που είναι διαθέσιμο κάθε φορά που απαντάτε σε ερωτήσεις πελατών
- Η απάντηση σε ερωτήματα πελατών μέσω των συγκεντρωτικών εισερχομένων του LiveAgent είναι πιο ασφαλής καθώς όλες οι καρτέλες αποθηκεύονται σε κοινόχρηστα συγκεντρωτικά εισερχόμενα στα οποία μπορείτε να έχουν πρόσβαση όλοι οι αντιπρόσωποι υποστήριξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για:
- Κοινή χρήση διαπιστευτηρίων σύνδεσης email/Facebook/Instagram / Twitter με πολλούς υπαλλήλους
- Παραμονή σε σύνδεση σε δημόσιες συσκευές
- Απώλεια συσκευών που έχουν συνδεθεί στους λογαριασμούς email ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα– Το LiveAgent είναι ένα από τα λίγα συγκεντρωτικά εισερχόμενα που ενσωματώνονται τόσο στο Instagram και στο Viber</a >
Πόροι γνωσιακής βάσης
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;
Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξατομικευμένη, έγκαιρη και ενημερωμένη υποστήριξη με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σας σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι ένας ενοποιημένος φάκελος εισερχομένων που σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε όλα τα μηνύματά σας από ένα μέρος. Τα εισερχόμενα μπορούν να ανακτήσουν και να βελτιστοποιήσουν email, τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα κοινωνικών μέσων, καρτέλες βάσης γνώσεων και μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σε έναν πίνακα ελέγχου, καθιστώντας το απαραίτητο εργαλείο για τα τμήματα υποστήριξης πελατών.
Γιατί τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό για όλες τις επιχειρήσεις;
Επειδή απλοποιεί όλα τα μηνύματα από πολλούς λογαριασμούς και συσκευές σε ένα φάκελο εισερχομένων και διατηρεί όλα τα ερωτήματα οργανωμένα σύμφωνα με τη σημασία και την ημερομηνία λήψης.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, καθώς οι αντιπρόσωποί σας θα αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στην παρακολούθηση πολλών λογαριασμών και συσκευών.
Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Ανακαλύψτε τις διαφορές μεταξύ εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων - από τη δημιουργία προοπτικών πελατών και την αύξηση πωλήσεων έως την εξυπηρέτηση πελατών και τεχνική υποστήριξη. Μάθετε πώς το προηγμένο λογισμικό βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την απόδοση. Επισκεφθείτε μας για πλήρη καθοδήγηση!
Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα
Ανακαλύψτε τα κοινόχρηστα εισερχόμενα του LiveAgent και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με γρήγορη και εξατομικευμένη υποστήριξη. Συνδέστε όλους τους λογαριασμούς email σας (Outlook, Office 365, Gmail) σε ένα κεντρικό πίνακα ελέγχου για αυξημένη παραγωγικότητα και συνεργασία. Δοκιμάστε τα δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα!
Χρονικά προσδιορισμένα γεγονότα
Μάθετε πώς τα χρονικά προσδιορισμένα γεγονότα στο LiveAgent αυτοματοποιούν την ανάθεση εργασιών και ειδοποιήσεων. Εξερευνήστε την απλότητα της διαχείρισης υποθέσεων με κανόνες χρόνου. Ξεκινήστε δωρεάν και ανακαλύψτε την αποτελεσματικότητα του συστήματος!