Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς να χειριστείτε μία καρτέλα όπου ένας πελάτης χρειάζεται να λύσει πολλά ζητήματα κατάλληλα για διαφορετικούς αντιπροσώπους/τμήματα; Με τη δυνατότητα Διαχωρισμός Καρτέλας, μπορείτε να επιλύσετε και τα δύο προβλήματα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από ποτέ.
Πώς λειτουργεί;
Όταν λάβετε ένα αίτημα όπου ένας πελάτης χρειάζεται να επιλύσει δύο ή περισσότερα διαφορετικά ζητήματα, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί Διαχωρισμού. Αυτό θα δημιουργήσει ένα αντίγραφο του αρχικού αιτήματος μέσα στο εργαλείο αιτημάτων σας με ένα νέο αριθμό αναφοράς. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως ένα κανονικό, αξιοποιήσιμο αίτημα με όλα τα χαρακτηριστικά όπως συνήθως. Ας δούμε ένα σχήμα για το πώς λειτουργεί αυτό:
Παράδειγμα
Ο πελάτης σας David αναρωτιέται πώς να ρυθμίσει και να διαμορφώσει την προεπιλεγμένη διεύθυνση e-mail του για την επικοινωνία μέσω e-mail με τους πελάτες και επίσης εάν υπάρχει δυνατότητα προσαρμογής των κουμπιών συνομιλίας από τους σχεδιαστές μας. Μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για μια περίπτωση κατάλληλη για δύο διαφορετικά τμήματα και ο αντιπρόσωπος υποστήριξης πελατών θα χρησιμοποιεί τώρα τη λειτουργία Διαχωρισμού καρτελών για να χωρίσει και να εκχωρήσει το αίτημα σε άλλους, πιο κατάλληλους αντιπροσώπους/τμήματα.
Το κουμπί Διαχωρισμού απλώς θα αντιγράψει το αίτημα με έναν νέο αριθμό αναφοράς και ο αντιπρόσωπος μπορεί να το εκχωρήσει στο σωστό Τμήμα.
Η επικοινωνία στην Καρτέλα Α, σχετικά με τη ρύθμιση και τη διαμόρφωση μιας διεύθυνσης email, θα συνεχιστεί στην αρχική καρτέλα. Η επικοινωνία σχετικά με τις δυνατότητες σχεδιασμού θα γίνει στην Καρτέλα Β, με νέο αριθμό αναφοράς και αντιπρόσωπο.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες