Μια αναφορά απόδοσης είναι μια αναφορά για την απόδοση ενός οργανισμού, μιας ομάδας ή ενός ατόμου. Οι αναφορές απόδοσης παράγονται τακτικά για τον εντοπισμό τομέων βελτίωσης εντός ενός οργανισμού ή επιχείρησης.
Γιατί πρέπει να δημιουργείτε αναφορές καθημερινής απόδοσης;
Όταν ψάχνετε για αξιόπιστο λογισμικό υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης, θα πρέπει πάντα να ελέγχετε για τις δυνατότητες αναφοράς του. Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση. Η εύρεση “υστερήσεων” και περιοχών που μπορούν να βελτιστοποιηθούν είναι πάντα εξαιρετική, επειδή παρέχει μια ευκαιρία για να:
- Βελτιώσετε την απόδοση των αντιπροσώπων σας
- Παράσχετε πρόσθετη εκπαίδευση σε αυτούς που τη χρειάζονται
Βελτιώσετε την ικανοποίηση πελατών, την εμπειρία και τις πωλήσεις
- Ανακατανείμετε πόρους
- Ενισχύσετε τα κανάλια υποστήριξης
- Βρείτε πιο οικονομικούς τρόπους για να επιλύσετε προβλήματα
Εκτός από αυτό, οι αναφορές απόδοσης μπορούν επίσης να παρουσιάσουν τομείς της επιχείρησής σας που ευδοκιμούν. Αυτό είναι σημαντικό διότι:
- Δεν θα χρειαστεί να αναδιαρθρώσετε ολόκληρη την επιχειρηματική/υποστήριξης στρατηγική σας
- Θα μπορείτε να ανταμείψετε όσους πέτυχαν
- Τα άτομα με χαμηλές επιδόσεις θα μπορούν να μάθουν από εκείνους που πέτυχαν
Τι κάνει η λειτουργία αναφοράς απόδοσης του LiveAgent;
Οι αναφορές απόδοσης δείχνουν την απόδοση των αντιπροσώπων υποστήριξής σας. Κάθε αναφορά απόδοσης περιέχει τον συνολικό αριθμό των ανοιγμένων συνομιλιών, επιλυμένων καρτελών, κλήσεων και πολλά άλλα (δείτε παρακάτω). Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να εμφανίζονται ως γραφήματα ή διαγράμματα και να τμηματοποιούνται ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος ή ακόμα και με προσαρμοσμένη ημερομηνία.
Ανακαλύψτε ποιος είναι ο πιο παραγωγικός, ποιος προτιμά να απαντά σε email σε σχέση με ζωντανές συνομιλίες και ποιος προσφέρει συνεπή αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου.
Επιλογές εμφάνισης αναφοράς απόδοσης
Μπορείτε να φιλτράρετε τα αποτελέσματα της αναφοράς απόδοσης ανά:
- Χρόνο
- Τμήμα
- Αντιπρόσωπο
- Ετικέτα
Κάθε αναφορά απόδοσης μπορεί επίσης να τροποποιηθεί ώστε να εμφανίζει επιπλέον δεδομένα, όπως:
- Ημερομηνία
- Απαντήσεις
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
- Κλήσεις
- Εξερχόμενες κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
- Μέσος χρόνος συνομιλίας
- Μη αξιολογημένο
- Μη αξιολογημένο %
- Θετικές αξιολογήσεις
- Θετική αξιολόγηση %
- Αρνητικές αξιολογήσεις
- Αρνητική αξιολόγηση %
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Ολοκληρωμένες κλήσεις
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Επιλέξτε τον τρόπο παρουσίασης των δεδομένων στις αναφορές απόδοσης
Το LiveAgent μπορεί να παρουσιάσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμών, ραβδογραφημάτων και γραφημάτων πίτας. Επιπλέον, όλα τα δεδομένα μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV, διευκολύνοντας την κοινή χρήση με άλλους.
Πώς να βρείτε αναφορές απόδοσης στο LiveAgent
Οι αναφορές απόδοσης είναι ορατές μόνο στους διαχειριστές. Εάν έχετε το ρόλο του διαχειριστή, μπορείτε να βρείτε αναφορές απόδοσης κάνοντας κλικ στις Αναφορές (εικονίδιο κύκλου) που βρίσκεται στο αριστερό μενού (δεξιά μεταξύ Κλήσεων και Πελατών) και επιλέγοντας αναφορές απόδοσης από τη λίστα αναφορών.
Λάβετε υπόψη ότι όλοι οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τα προσωπικά τους στατιστικά στοιχεία/αναφορές απόδοσης κατά τη σύνδεση στο LiveAgent.
Χρήση αναφορών απόδοσης με API
Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να διαχειριστείτε την κλήση τιμών στις αναφορές απόδοσης.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους αναφορών που διατίθενται στον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής μας βάσης:
Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε περισσότερα για την επιχείρησή σας;
Ξεκινήστε να βελτιώνετε την απόδοση της υποστήριξης, τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών σας σήμερα με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Looking for a comprehensive overview of your customer support team's performance?
Identify strengths, address weaknesses, and optimize your support strategy. Take control of your team's performance with LiveAgent's Performance Report feature.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι αναφορές απόδοσης;
Μια αναφορά απόδοσης είναι μια αναφορά για την απόδοση ενός οργανισμού, μιας ομάδας ή ενός ατόμου. Οι αναφορές απόδοσης παράγονται τακτικά για τον εντοπισμό τομέων βελτίωσης σε έναν οργανισμό ή επιχείρηση.
Τι κάνει η δυνατότητα αναφοράς απόδοσης LiveAgent;
Οι αναφορές απόδοσης δείχνουν την απόδοση των αντιπροσώπων υποστήριξής σας. Κάθε αναφορά απόδοσης περιέχει τον συνολικό αριθμό των ανοιγμένων συνομιλιών, επιλυμένων καρτελών, κλήσεων και πολλά άλλα (δείτε παρακάτω). Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να εμφανίζονται ως γραφήματα ή διαγράμματα και να τμηματοποιούνται ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος ή ακόμα και με προσαρμοσμένη ημερομηνία.
Γιατί πρέπει να δημιουργείτε ρουτίνες αναφορών απόδοσης;
Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση.
Δείκτες αναφοράς και πίνακες κατάταξης
Ανακαλύψτε πώς οι Δείκτες Αναφοράς και οι Πίνακες Κατάταξης του LiveAgent μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε την απόδοσή σας στην υποστήριξη πελατών. Συγκρίνετε στατιστικά, επιβραβεύστε τους αντιπροσώπους σας και βελτιώστε τις υπηρεσίες σας. Διαθέσιμο σε 30+ γλώσσες με δωρεάν δοκιμή. Δείτε τα προσωπικά σας στατιστικά και γίνετε οι καλύτεροι!