Συμβαίνει συχνά η υπερφόρτωση από αιτήματα πελατών λόγο του χρόνου αναμονής;
Η ικανοποίηση πελατών δεν ήταν ποτέ σημαντικότερη. Οι ικανοποιημένοι πελάτες μπορούν να γίνουν πιστοί πελάτες, το οποίο είναι ο απώτερος σκοπός. Ακόμα και ένας παράγοντας όπως live chat ο χρόνος αναμονής μπορεί να συμβάλλει στη συνολική ικανοποίηση. Αν είστε προσεκτικοί, μπορείτε εύκολα να χάσετε πελάτες από τον ανταγωνισμό.
Περίπου 73% των πελατών λένε ότι το σημαντικότερο που μπορούν να κάνουν οι εταιρείες για να παρέχουν καλή εξυπηρέτηση είναι να σέβονται το χρόνο τους.
Ας το πάρουμε απόφαση. Κανένας δεν θέλει να περιμένει στη σειρά του. Για αυτό, το LiveAgent δημιούργησε ένα χαρακτηριστικό του Live Chat που ονομάζεται μέγιστο μέγεθος σειράς αναμονής για να βελτιώσει την ικανοποίηση πελατών. Επιπλέον, η εταιρεία σας θα μπορεί να διαχειριστεί εύκολα τις βάρδιες των εκπροσώπων καθώς και την ημερήσια ροή της εργασίας τους.
Επιχειρηματικά οφέλη:
- Εξοικονομεί χρόνο
- Αποτελεσματικό ροή εργασίας
- Βελτίωση της ικανοποίησης πελατών
- Καλύτερη Εμπειρία Πελάτη
- Εξοικονομεί χρήματα
Πώς λειτουργεί;
Μπορείτε να ορίσετε εύκολα το μέγιστο μέγεθος σειράς αναμονής στις ρυθμίσεις του κουμπιού του chat.
Όταν το η σειρά φτάσει το μέγιστο μέγεθος, το κουμπί του chat αυτόματα αλλάζει κατάσταση και εμφανίζεται offline ή κρύβεται τελείως από τον ιστοτοπό σας.
Φυσικά, όταν η σειρά βρεθεί εντός ορίου, το κουμπί του live chat επανεμφανίζεται σε κατάσταση online.
Όπως αναφέραμε, το live chat έχει τη δυνατότητα να δρα σαν ένα offline κουμπί αν υπάρχουν πολλοί επισκέπτες/πελάτες σε αναμονή στο chat. Αυτό βοηθά στην αποτροπή του εκνευρισμού των πελατών όταν είναι μεγάλη η ουρά.
Αν ορίσετε ένα offline κουμπί, a η φόρα πριν την συνομιλία είναι διαθέσιμη στους επισκέπτες. Συνεπώς, μπορούν ακόμα να επικοινωνήσουν μαζί σας δίνοντας τη διεύθυνση του email τους, το οποίο σας επιτρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους αργότερα.
Αυτό δημιουργεί τις κατάλληλες προσδοκίες και εξοικονομεί χρόνο στην εταιρεία και στους πελάτες.
Επιπλέον συμβουλές:
Δημιουργήστε πολλαπλά κουμπιά chat
Το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε κουμπιά για online chat για συγκεκριμένα τμήματα, όπως η υποστήριξη πελατών και η εξυπηρέτηση πελατών. Ακόμα, μπορείτε να θέσετε τα κουμπιά για online chat σε συγκεκριμένα URL. Κατά τη δημιουργία τους, μπορείτε να ορίσετε διαφορετικό μέγιστο μέγεθος σειράς προτεραιότητας για κάθε κουμπί. Δημιουργώντας έτσι, μία αποτελεσματική ροή εργασίας παρέχοντας εξαιρετική εμπειρία πελάτη.
Αν θα θέλατε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε LiveAgent – Live Chat.
Αφήστε τους έμπειρους εκπροσώπους να διαχειριστούν τα δύσκολα chat
Για να εξοικονομήσετε χρόνο και πόρους από την εταιρεία και τον πελάτη σας, θα πρέπει να είστε αποτελεσματικοί. Να μην αφήνετε τους πελάτες να περιμένουν για πολύ σε μία ουρά. Είναι ιδανικό να δίνετε σε κάποιους εκπροσώπους σας την επιλογή να μεταφέρουν τα δύσκολα chat στους πιο έμπειρους εκπροσώπους. Σαν αποτέλεσμα, μπορείτε να διαθέσετε αποτελεσματικά το χρόνο των εκπροσώπων σας και να βελτιώσετε το χρόνο αναμονής.
Χρησιμοποιήστε τυποποιημένα μηνύματα
Αν αποφασίσετε να δοκιμάσετε το LiveAgent, να χρησιμοποιήσετε οπωσδήποτε τα τυποποιημένα μηνύματα για να βελτιώσετε το χρόνο αναμονής στη σειρά προτεραιότητας. Μπορεί να εξοικονομήσει πολύ χρόνο στους εκπροσώπους σας, ειδικά αν έχουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα. Ωστόσο, χρησιμοποιήστε τα έξυπνα, μην τα καταχραστείτε. Προσπαθήστε να τα εξατομικεύσετε. Κανένας δεν θέλει να μιλάει σε ένα ρομπότ.
ΑΝ θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε LiveAgent – Τυποποιημένα μηνύματα.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Θέλετε να ορίσετε χρόνο αναμονής στο LiveAgent?
Παρακάτω ένας βήμα προς βήμα οδηγός για να ορίσετε το μέγιστο μέγεθος σειράς αναμονής στο LiveAgent.
Ready to give it a go?
Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.