Τι είναι μαζικές ενέργειες help desk;
Οι μαζικές ενέργειες, κοινώς γνωστές και ως συγκεντρωτικές ενέργειες ή μαζική επεξεργασία, είναι η δυνατότητα του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες συστήματος σε κλίμακα. Η εκτέλεση μιας μαζικής ενέργειας, όπως η διαγραφή πολλαπλών καρτελών ταυτόχρονα αντί της μη αυτόματης διαγραφής μεμονωμένων καρτελών, θα επεξηγούσε αυτήν την ιδέα.
Οι μαζικές ενέργειες είναι γενικά παρούσες σε όλο το λογισμικό καρτελών εξυπηρέτησης, καθώς επιταχύνουν τη ροή εργασιών των αντιπροσώπων και μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στις εταιρείες μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, αποτρέπουν επίσης την εξουθένωση των αντιπροσώπων.
Τι μπορείτε να κάνετε με τις μαζικές ενέργειες;
Γενικά, οι μαζικές ενέργειες χρησιμοποιούνται για την επίλυση, τη μεταφορά ή τη διαγραφή πολλών εισιτηρίων ταυτόχρονα. Η δυνατότητά τους στο LiveAgent, ωστόσο, δεν περιορίζεται σε αυτές τις ενέργειες.
Οι μαζικές ενέργειες του LiveAgent
- Μεταφορά αιτημάτων (Μεταφορά των επιλεγμένων αιτημάτων σε συγκεκριμένο αντιπρόσωπο ή/και τμήμα)
- Επίλυση αιτήματος (Επιλύστε τα επιλεγμένα αιτήματα)
- Προσθήκη σημείωσης (Προσθήκη συγκεκριμένης ιδιωτικής σημείωσης στα επιλεγμένα αιτήματα)
- Διαγραφή αιτήματος (Μετακινήστε τα επιλεγμένα αιτήματα στον κάδο απορριμμάτων*)
- Αλλαγή προτεραιότητας αιτήματος (Ενημέρωση της προτεραιότητας των επιλεγμένων αιτημάτων)
- Αλλαγή επιπέδου SLA (Ενημέρωση του επιπέδου SLA των επιλεγμένων αιτημάτων)
- Επισήμανση ως ανεπιθύμητου (Επισήμανση των επιλεγμένων αιτημάτων ως ανεπιθύμητων)
- Επισήμανση ως μη ανεπιθύμητου (Κατάργηση επισήμανσης των επιλεγμένων αιτημάτων ως ανεπιθύμητων)
- Εκκαθάριση αιτήματος (Καταργήστε τελείως τα επιλεγμένα αιτήματα από το σύστημα**)
- Αποστολή απάντησης (Αποστολή απάντησης στα επιλεγμένα αιτήματα)
- Αλλαγή θέματος αιτήματος (Ενημέρωση θέματος συγκεκριμένων αιτημάτων)
- URL κλήσης (Κλήση URL επιστροφής κλήσης ή API)
- Αναβολή αιτήματος (Αναβολή των επιλεγμένων αιτημάτων)
- Προσθήκη ετικέτας (Προσθήκη συγκεκριμένων ετικετών σε επιλεγμένα αιτήματα)
- Κατάργηση ετικέτας (Κατάργηση συγκεκριμένων ετικετών από επιλεγμένα αιτήματα)
- Αποστολή e-mail σε (Αποστολή email σε επιλεγμένα αιτήματα)
*Τα διαγραμμένα tickets μπορούν να αποκατασταθούν
** Τα εκκαθαρισμένα tickets δεν μπορούν να αποκατασταθούν
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Πώς να εκτελείτε μαζικές ενέργειες
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στα Αιτήματα.
Προαιρετικά: Πατήστε στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση του ticket, την πηγή, τις ετικέτες και τυχόν άλλα πρόσθετα φίλτρα για να ξεχωρίσετε τα εισιτήρια στα οποία θέλετε να εκτελέσετε τις μαζικές ενέργειες. Πατήστε στην Εφαρμογή.
Επιλέξτε όλα τα φιλτραρισμένα αιτήματα κάνοντας κλικ στο πλαίσιο ελέγχου στην επάνω αριστερή γωνία του πίνακα ελέγχου. Εναλλακτικά, επιλέξτε ένα προς ένα τα αιτήματα που θέλετε.
4. Πατήστε στη Μαζική ενέργεια.
Επιλέξτε την επιθυμητή μαζική ενέργεια από το πλαίσιο λίστας. Σε αυτό το παράδειγμα, επισημαίνουμε όλα τα αιτήματα ως απαντημένα.
Κάντε κλικ στο Εκτέλεση τώρα.
7. Επιβεβαιώστε την ενέργεια στο παράθυρο επιβεβαίωσης πατώντας στο Ναι.
Πώς μπορώ να ξέρω εάν το σύστημα εκτέλεσε με επιτυχία τη μαζική ενέργεια;
Μόλις εκτελεστεί η μαζική ενέργεια, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα με μια αναδυόμενη ειδοποίηση πράσινου χρώματος στο κάτω μέρος της οθόνης σας. Εναλλακτικά, εάν υπάρχει σφάλμα κατά την εκτέλεση της μαζικής ενέργειας, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει μόνο με ένα κόκκινο μήνυμα σφάλματος στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent.
Σε πόσα tickets ταυτόχρονα μπορείτε να εφαρμόσετε μαζικές ενέργειες;
Το LiveAgent μπορεί να επεξεργαστεί 50.000 σειρές μαζικών ενεργειών ταυτόχρονα. Ωστόσο, σημειώστε ότι αυτό μπορεί να πάρει λίγο χρόνο. Καθώς συμβαίνουν αλλαγές, θα εμφανίζονται σταδιακά στην οθόνη σας.
Εάν πρέπει να επεξεργαστείτε περισσότερα από 50.000 tickets ταυτόχρονα, επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας μέσω email, live chat ή τηλεφώνου.
Υπόθεση χρήσης μαζικών ενεργειών
Επισήμανση εισιτηρίων ως ανεπιθύμητων
Ας υποθέσουμε ότι λάβατε πολλά spam email. Αντί να επισημαίνετε κάθε καρτέλα ως ανεπιθύμητη ξεχωριστά, μπορείτε να το κάνετε μαζικά μέσω μαζικών ενεργειών.
Προσθήκη ετικετών
Ένα άλλο εξαιρετικό παράδειγμα μαζικής δράσης θα μπορούσε να είναι η προσθήκη ετικέτες στα αιτήματα. Ας υποθέσουμε ότι δεν ήσασταν τόσο επιμελής όσον αφορά την προσθήκη ετικετών στις πηγές των αιτημάτων σας, αλλά τώρα θέλετε να επιστρέψετε και να προσθέσετε ετικέτα σε όλα τα αιτήματα από συγκεκριμένα κανάλια, ώστε να μπορείτε να τα φιλτράρετε καλύτερα στο μέλλον. Η μη αυτόματη προσθήκη ετικετών σε κάθε αίτημα στο κέντρο εξυπηρέτησης θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρα. Οι μαζικές ενέργειες μπορούν να το αντιμετωπίσουν σε λίγα δευτερόλεπτα (ή λεπτά ανάλογα με τον όγκο των αιτημάτων που επεξεργάζεστε).
Αναβολή tickets
Η αναβολή των tickets με μαζικές δράσεις είναι μεγάλη όταν πρέπει να επικοινωνήσετε με ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου. Ο λόγος για την αναβολή του ticket θα μπορούσε να είναι ότι πρέπει να στείλετε ένα συμπληρωματικό email ή να υπενθυμίσετε μια επερχόμενη εκδήλωση, πώληση, προθεσμία ή οτιδήποτε άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό εργαλείο τόσο για τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών όσο και για τους πωλητές.
Επίλυση εγκαταλελειμμένων tickets
Στο τελευταίο μας παράδειγμα, θα συζητήσουμε την επίλυση tickets στα οποία οι πελάτες σας έχουν σταματήσει να ανταποκρίνονται. Εάν ο πελάτης δεν έχει απαντήσει στα μηνύματά σας μετά την πάροδο κάποιου χρόνου, πιθανότατα μπορείτε να επιλύσετε το ticket. Αυτή η γρήγορη μηνιαία συντήρηση του help desk μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ανοικτών tickets και τον αριθμό των ερωτημάτων που πρέπει να έχουν υπόψη διαρκώς οι εκπρόσωποί σας.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δυνατότηα μαζικών ενεργειών;
Οι μαζικές ενέργειες αφορούν αποκλειστικά εσάς και την ομάδα υποστήριξής σας. Η δυνατότητα μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας τρομερά. Μπορείτε να πείτε αντίο σε χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες εργασίες που απαιτούν πολύ χρόνο και απαιτούν πολλά κλικ. Αντίθετα, οι μαζικές ενέργειες θα αυτοματοποιήσουν την όλη διαδικασία και θα ελευθερώσουν τον χρόνο των αντιπροσώπων σας, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικά πράγματα, όπως η οικοδόμηση και η καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες. Ως αποτέλεσμα, θα αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στην επίλυση προβλημάτων πελατών και λιγότερο χρόνο σε διοικητικές εργασίες, κάτι που θα οδηγήσει σε αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, της αφοσίωσης και της αξίας.
Η αποδέσμευση των αντιπροσώπων σας από χειροκίνητες και επαναλαμβανόμενες εργασίες αποτρέπει την εξάντληση και την αναποτελεσματικότητα. Σε κανέναν δεν αρέσει να είναι ρομπότ και να κάνει εργασίες χωρίς νόημα. Αντίθετα, οι περισσότεροι εκπρόσωποι υποστήριξης θέλουν να αισθάνονται ότι κάνουν τη διαφορά στη μέρα κάποιου βοηθώντας τον να επιλύσει προβλήματα. Επομένως, οι μαζικές ενέργειες μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους αντιπροσώπους σας χαρούμενους, αφοσιωμένους και αφιερωμένους στις δουλειές τους. Επιπλέον, αυτό θα αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησής σας.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Επιχειρηματικοί Κανόνες [Επεξήγηση]
Είστε έτοιμοι να επιταχύνετε τη ροή εργασίας σας;
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία μαζικών ενεργειών για να επιλύσετε πολλά αιτήματα ταυτόχρονα, να προσθέσετε ετικέτες, να ζητήσετε παρακολούθηση και πολλά άλλα. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Want to manage customer support tickets more efficiently and save time?
With LiveAgent's mass actions, you can easily perform actions on multiple tickets at once, such as assigning them to a specific agent, marking them as resolved, or adding tags. .
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι μαζικές ενέργειες κέντρου εξυπηρέτησης;
Οι μαζικές ενέργειες, κοινώς γνωστές και ως συγκεντρωτικές ενέργειες ή μαζική επεξεργασία, είναι μια λειτουργία κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες συστήματος σε κλίμακα. Η εκτέλεση μιας μαζικής ενέργειας, όπως η διαγραφή πολλαπλών καρτελών ταυτόχρονα αντί της μη αυτόματης διαγραφής μεμονωμένων καρτελών, θα επεξηγούσε αυτήν την ιδέα.
Έχουν όλα τα κέντρα εξυπηρέτησης μαζικές ενέργειες;
Οι μαζικές ενέργειες είναι γενικά παρούσες σε όλα τα συστήματα κέντρου υποστήριξης, καθώς επιταχύνουν τη ροή εργασιών των αντιπροσώπων και μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στις εταιρείες μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, αποτρέπουν επίσης την εξουθένωση των αντιπροσώπων.
Τι μπορείτε να κάνετε με τις μαζικές ενέργειες;
Γενικά, οι μαζικές ενέργειες χρησιμοποιούνται για την επίλυση, τη μεταφορά ή τη διαγραφή πολλαπλών καρτελών ταυτόχρονα. Η δυνατότητα του LiveAgent, ωστόσο, προσφέρει πολλά περισσότερα.
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Ανακαλύψτε το LiveAgent, την καλύτερη εναλλακτική λύση με 24/7 εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς χρέωση εγκατάστασης και χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!
Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για εκπαιδευτικά ιδρύματα & ΜΚΟ
Ανακαλύψτε πώς το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent βοηθά εκπαιδευτικά ιδρύματα και ΜΚΟ να ενισχύσουν την επικοινωνία και να εξοικονομήσουν πόρους. Επωφεληθείτε από δοκιμή 30 ημερών και δείτε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις σχέσεις σας με τους ενδιαφερόμενους, εξοικονομώντας χρόνο με αυτοματισμούς.