Τι είναι το εσωτερικό chat;
Το εσωτερικό chat του LiveAgent σας επιτρέπει να συνδέεστε με τους συναδέλφους σας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε τρίτες εφαρμογές. Το ομαδικό chat σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε άμεσα μηνύματα κειμένου και συνημμένα αρχεία (όλοι οι συνηθισμένοι τύποι αρχείων υποστηρίζονται). Επιπλέον, η επικοινωνία είναι ορατή μονάχα σε εσάς και τον παραλήπτη του μηνύματός σας.
Πως να ξεκινήσετε ένα εσωτερικό chat;
Για να ξεκινήσετε, βρείτε τον εκπρόσωπο με τον οποίο θέλετε να επικοινωνήσετε στην ενότητα “Online εκπρόσωποι” του πίνακά σας. Πατήστε την πράσινη (online) ή γκρι (offline) κουκκίδα και επιλέξτε “Αποστολή άμεσου μηνύματος”. Να έχετε υπόψη ότι μπορείτε να στέλνετε μηνύματα ακόμα και όταν οι συνάδελφοί σας είναι αποσυνδεδεμένοι (μπορούν να τα διαβάσουν αργότερα).
Εναλλακτικά, μπορείτε να ξεκινήσετε την εσωτερική επικοινωνία κατευθείαν από ένα ticket, η από κάποιο chat που είναι σε εξέλιξη. Η διαδικασία είναι η ίδια. Απλά πατήστε στην πράσινη κουκκίδα και επιλέξτε “Αποστολή στιγμιαίου μηνύματος.” Όταν ξεκινήσετε την επικοινωνία με αυτόν τον τρόπο, το chat θα περιέχει τον αριθμό του ticket από το οποίο ξεκινήσατε τη συνομιλία.
Ποιες άλλες δυνατότητες υποστηρίζει το εσωτερικό chat;
Αν θέλετε να ζητήσετε βοήθεια, έχετε την επιλογή μα αντιγράψετε και να επικολλήσετε τον μοναδικό αριθμό ticket στο εσωτερικό ομαδικό chat, δημιουργώντας αμέσως έναν ενεργό σύνδεσμό. Ο παραλήπτης μπορεί να πατήσει το σύνδεσμο και να κατευθυνθεί στο ticket.
Πόσα παράθυρα chat υποστηρίζει το εσωτερικό chat;
Το παράθυρο του εσωτερικού chat υποστηρίζει πολλές συζητήσεις ταυτόχρονα. Το μέγεθος του παραθύρου μπορεί να αλλαχθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και να τοποθετηθεί οπουδήποτε στο περιβάλλον του LiveAgent.
Γιατί θα πρέπει να χρησιμοποιείτε εσωτερικό chat;
Οφέλη:
- Εξοικονομεί χρόνο – χωρίς εναλλαγή ανάμεσα σε πλατφόρμες
- Δημιουργεί θετική εργασιακή κουλτούρα
- Βελτιώνει την ομαδική εργασία
- Καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελάτη
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Άλλα χαρακτηριστικά του Live Chat:
Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
Η Προβολή Πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο είναι η προεπισκόπηση του μηνύματος του επισκέπτη στο live chat. Δημιουργήθηκε για να βοηθήσει αποτελεσματικά τους εκπροσώπους να επιλύσουν ταχύτερα το πρόβλημα και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.
Ενσωματωμένη παρακολούθηση chat
Το LiveAgent παρέχει ένα δωρεάν plugin που σας επιτρέπει να συνδέσετε σημαντικά δεδομένα από το live chat με το Google Analytics. Συνεπώς, μπορείτε γρήγορα να αναλύσετε τον συνολικό αντίκτυπο της εξυπηρέτησης μέσω του live chat, στο ποσοστό μετατροπής σας.
Επισκόπηση chat
Αποκτήστε εικόνα και αναλύστε γρήγορα την τρέχουσα κατάσταση του live chat με τη δυνατότητα Επισκόπησης chat. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε; χώρα επισκέπτη, επισκέπτες σε αναμονή, επισκέπτες που συνομιλούν, διαθέσιμους , και άλλα.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα;
Ανακαλύψτε όλα τα χαρακτηριστικά του Live Chat – LiveAgent.
Πόροι γνωσιακής βάσης:
Δεν έχετε προσαρμόσει ακόμα το κουμπί συνομιλίας;
Παρακάτω ένας βήμα προς βήμα οδηγός για το πως να δημιουργήσετε ένα κουμπί για chat στο LiveAgent.
Ενσωματωμένη παρακολούθηση chat
Αξιολογήστε τον αντίκτυπο του live chat στις μετατροπές του ιστοτόπου σας ή τον αντίκτυπο των εκπροσώπων σας στις πωλήσεις της εταιρείας με την Ενσωματωμένη παρακολούθηση chat