Το LiveAgent δεσμεύεται για το απόρρητο, την ασφάλεια, τη συμμόρφωση, και τη διαφάνεια. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει την υποστήριξη της συμμόρφωσης των πελατών μας με τις απαιτήσεις προστασίας δεδομένων της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ορίζονται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (“ΓΚΠΔ”), ο οποίος καθίσταται εκτελεστός στις 25 Μαΐου 2018.

Διαβάστε περισσότερα για τη συμμόρφωση με τον κανονισμό ΓΚΠΔ του LiveAgent.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.