Τι είναι τα φίλτρα ticketing;
Τα φίλτρα αιτημάτων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό αιτημάτων στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης. Μπορείτε να ορίσετε τα “φίλτρα” ως ρυθμίσεις, κανόνες ή απαιτήσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε ένα ερώτημα αναζήτησης, ώστε να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης μόνο αιτήματα που ταιριάζουν με αυτές τις συνθήκες.
Τα φίλτρα ticketing μοιάζουν πολύ με οποιοδήποτε άλλο φίλτρο χρησιμοποιείτε στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, είναι συγκρίσιμα με τα φίλτρα αναζήτησης της Google που σας βοηθούν να βρείτε σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης Google ή φίλτρα του TripAdvisor που σας επιτρέπουν να βρείτε το σωστό ξενοδοχείο, εστιατόριο ή δραστηριότητα με βάση τον προϋπολογισμό σας και άλλα κριτήρια.
Γιατί είναι χρήσιμα τα φίλτρα ticketing;
Η χρήση φίλτρων αιτημάτων σε ένα εργαλείο αιτημάτων μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη διαδικασία διαχείρισης αιτημάτων. Αυτά τα φίλτρα εξυπηρετούν πρακτικό σκοπό, βοηθώντας σας να παρακολουθείτε και να βρίσκετε συγκεκριμένα αιτήματα. Για παράδειγμα, εάν έχετε αποθηκευμένο μεγάλο αριθμό αιτημάτων στα εισερχόμενα του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο να κάνετε κύλιση προς τα πίσω και να βρείτε ένα συγκεκριμένο αίτημα. Ωστόσο, με τη βοήθεια αυτών των φίλτρων, μπορείτε να απλοποιήσετε αυτή τη διαδικασία και να εντοπίσετε ένα συγκεκριμένο αίτημα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Όσο πιο συγκεκριμένα είναι τα φίλτρα σας, τόσο πιο ακριβή θα είναι τα αποτελέσματά σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ψάχνετε εισιτήριο από έναν VIP πελάτη που ονομάζεται John. Επικοινωνεί με το τμήμα υποστήριξης για χρόνια, οπότε η εύρεση ενός συγκεκριμένου ticket από αυτόν θα είναι λίγο δύσκολη. Ωστόσο, θυμάστε ότι ο John υπέβαλε το εισιτήριο που αναζητάτε μέσω live chat. Θυμάστε επίσης ότι η ερώτησή του ήταν τεχνική.
Μπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας την πηγή του εισιτηρίου ως live chat. Στη συνέχεια, για να περιορίσετε ακόμη περισσότερο την αναζήτηση, μπορείτε να επιλέξετε ένα φίλτρο ετικετών που περιέχει μια ετικέτα τεχνικής υποστήριξης.
Η δημιουργία αυτών των φίλτρων στο λογισμικό αιτημάτων εξυπηρέτησης θα περιορίσει σημαντικά την αναζήτησή σας και θα διευκολύνει πολύ τον εντοπισμό του αιτήματος που αναζητάτε.
Πώς μπορώ να φιλτράρω τα εισιτήριά μου στο LiveAgent;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στα Αιτήματα.
Κάντε κλικ στο Προσαρμοσμένο φίλτρο.
4. Επιλέξτε τα κατάλληλα κριτήρια φίλτρου όπως κατάσταση, πηγή και ετικέτες. 5. Πατήστε Εφαρμογή.
Πώς να χρησιμοποιήσετε προσαρμοσμένα φίλτρα
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στα Αιτήματα.
Κάντε κλικ στο Προσαρμοσμένο φίλτρο.
Επιλέξτε τις κατάλληλες τιμές και συνθήκες φίλτρου.
Κάντε κλικ στην επιλογή Εφαρμογή.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω προσαρμοσμένα φίλτρα;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στα Αιτήματα.
Κάντε κλικ στη Δημιουργία.
4. Ονομάστε το φίλτρο σας. 5. Επιλέξτε τις κατάλληλες τιμές και συνθήκες φίλτρου.
Μπορείτε να δημιουργήσετε το φίλτρο σας με βάση:
- Κατάσταση
- Πηγή
- Ετικέτες
- Ζητήθηκε από
- Ανατέθηκε σε
- Δεν ανατέθηκε σε
- Τμήμα / Τμήμα (εξαιρουμένων)
- Το μήνυμα προστέθηκε από
- Το μήνυμα προστέθηκε
- Δημιουργήθηκε
- Άλλαξε
- Επιλύθηκε
- Επίπεδο SLA
- Ομάδα Πελατών
- Κατηγορία Προτάσεων
- Κατηγορία Φόρουμ
6. Στη συνέχεια, επιλέξτε τις πρόσθετες πληροφορίες φίλτρου. For example, Για παράδειγμα, εάν επιλέξατε ένα τμήμα, επιλέξτε ποιο τμήμα (όπως μάρκετινγκ, πληροφορική, πωλήσεις κ.λπ.)
7. Πατήστε Δημιουργία.
8. Το φίλτρο ticket σας θα είναι ορατό στην αριστερή πλευρά της οθόνης.
Ποιοι τύποι συνθηκών φίλτρου διατίθενται στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει αμέτρητες επιλογές φίλτρου.
Λίστα συνθηκών για τα Φίλτρα:
Επιλογές φίλτρου κατάστασης:
- Απαντήθηκε
- Καλεί
- Συνομιλεί
- Ανεπιθύμητο
- Διαγράφηκε
- Νέο
- Ανοικτό
- Επιλύθηκε
- Αναβλήθηκε
Επιλογές φίλτρου πηγής:
- Κουμπί συνομιλίας
- Φόρμα επικοινωνίας
- Μήνυμα Facebook
- Πρόσκληση
- Φόρουμ
- Πρόταση
- Κλήση
- Widget κλήσης
- Viber
Επιλογές φίλτρου ετικετών:
- Περιέχουν
- Περιέχουν οποιοδήποτε από
- Είναι άδεια
- Δεν είναι άδεια
Πρόσθετα φίλτρα:
- Θέμα όπως
- Ζητήθηκε από
- Ανατέθηκε σε
- Δεν ανατέθηκε σε
- Τμήμα
- Τμήμα (εξαιρουμένων)
- Το μήνυμα προστέθηκε από
- Μήνυμα
- Δημιουργήθηκε
- Άλλαξε
- Επίπεδο SLA
- Κατηγορία πρότασης
- Κατηγορία φόρουμ
- Ετικέτες
- Οι ετικέτες εξαιρούνται
- Πλατφόρμα
- Κατάσταση παραγγελίας
- Προτεραιότητα
- Κατάσταση
- Κατηγορία
- Url
- Ταχυδρομική διεύθυνση
- Η θέση σας
- Εταιρία
- Τυχόν προσαρμοσμένα πεδία αιτημάτων που έχετε δημιουργήσει
Μπορώ να φιλτράρω τα tickets μου με πολλαπλές τιμές ταυτόχρονα;
Ναι! Το λογισμικό help desk του LiveAgent μπορεί να φιλτράρει τα tickets σας με απεριόριστο αριθμό τιμών.
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Τα φίλτρα ticket ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο;
Τα φίλτρα των αποθηκευμένων ticket δεν ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο. Επομένως, ο αριθμός των «Ανοιχτών» και «Νέων» ticket που εμφανίζονται δίπλα στο όνομα του φίλτρου συχνά δεν αντικατοπτρίζει τον αριθμό των ticket που εμφανίζονται στο φίλτρο. Ωστόσο, μόλις κάνετε κλικ στο φίλτρο, ο αριθμός ενημερώνεται.
Τα φίλτρα ενημερώνονται περίπου κάθε 2 δευτερόλεπτα έως κάθε 10 λεπτά. Αυτός ο χρόνος είναι διαφορετικός για κάθε φίλτρο ticket που αποθηκεύεται και εξαρτάται από τις συνθήκες του φίλτρου. Για παράδειγμα, τα κρυφά φίλτρα θα υπολογίζουν μόνο κάθε 5 έως 10 λεπτά. Από την άλλη πλευρά, τα ενεργά φίλτρα με μόνο μερικά Ανοιχτά και Νέα ticket ενημερώνονται κάθε 2 δευτερόλεπτα. Τα ενεργά φίλτρα με 99+ tickets θα ενημερώνονται λιγότερο συχνά. Επιπλέον, εάν έχετε δημιουργήσει ένα σύνθετο φίλτρο αναζήτησης που απαιτεί τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα για να φορτώσει το αποτέλεσμα, δεν θα ενημερώνεται συχνότερα από κάθε 32 δευτερόλεπτα.
Τι είναι τα καθολικά φίλτρα εισιτηρίων;
Εάν είστε ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού σας στο LiveAgent, έχετε την επιλογή να δημιουργήσετε καθολικά φίλτρα ticket. Τα καθολικά φίλτρα ticket ορίζουν προεπιλεγμένα φίλτρα ticket για όλους ή συγκεκριμένους εκπροσώπους. Αυτή η ρύθμιση διασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι σας έχουν σαφή εικόνα των ticket και δεν αποσπάται η προσοχή τους από ticket που έχουν ανατεθεί σε άλλους εκπροσώπους ή τμήματα.
Ρύθμιση καθολικών φίλτρων ticket
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση.
Κάντε κλικ στην επιλογή Σύστημα.
Επιλέξτε Φίλτρα αιτημάτων.
Κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη φίλτρου.
6. Ονομάστε το φίλτρο σας.
7. Αποεπιλέξτε το πλαίσιο “Ορατό για όλους τους αντιπροσώπους”.
8. Προσθέστε αντιπροσώπους ή Προσθέστε τμήματα για να επιλέξετε για ποιους θέλετε να είναι ορατό το φίλτρο.
9. Επιλέξτε τις τιμές φίλτρου αιτήματος.
10. Κάντε κλικ στη Δημιουργία.
Αλλαγή υπάρχοντος φίλτρου ticket σε καθολικό φίλτρο ticket
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση.
Κάντε κλικ στην επιλογή Σύστημα.
Επιλέξτε Φίλτρα αιτημάτων.
Επιλέξτε ένα υπάρχον φίλτρο αιτημάτων κάνοντας κλικ στο κουμπί Επεξεργασία (εικονίδιο με μολύβι).
- Εάν θέλετε το φίλτρο αιτημάτων να είναι ορατό σε όλους τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας, βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένο το πλαίσιο “Ορατό για όλους τους αντιπροσώπους”. Εάν θέλετε να είναι ορατό μόνο σε ορισμένους αντιπροσώπους, καταργήστε την επιλογή του πλαισίου και επιλέξτε ποιοι αντιπρόσωποι ή τμήματα θα μπορούν να προβάλλουν αυτό το φίλτρο αιτημάτων.
Κάντε κλικ στην Αποθήκευση.
Παραδείγματα περιπτώσεων χρήσης φίλτρου ticketing
Προβολή tickets που έχουν εκχωρηθεί σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο
Ας υποθέσουμε ότι ένας από τους συναδέλφους σας πηγαίνει διακοπές και έχετε την υποχρέωση να τον καλύψετε όσο λείπει. Ένας τρόπος για να διασφαλίσετε ότι θα απαντήσετε σε όλα τα tickets που του έχουν ανατεθεί θα ήταν η δημιουργία ενός φίλτρου που θα περιέχει όλα τα tickets του.
Προβολή tickets που δημιουργήθηκαν σήμερα
Για το δεύτερο μας παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να εμφανίσετε όλα τα tickets που δημιουργήθηκαν σήμερα επειδή αναζητάτε ένα συγκεκριμένο ερώτημα. Και πάλι, τα φίλτρα tickets σας επιτρέπουν να το κάνετε αυτό με ευκολία.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Είστε έτοιμοι να αναζητήσετε tickets εύκολα;
Φιλτράρετε τα αιτήματα ανά κανάλι, πελάτη ή οποιοδήποτε άλλο προσαρμοσμένο φίλτρο για να διευκολύνετε την αναζήτηση. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν, all inclusive δοκιμή 30 ημερών σήμερα.
Looking to streamline your customer support processes?
With LiveAgent's advanced filter options, you can fine-tune your search criteria to get even more specific results.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα φίλτρα καρτελών;
Τα φίλτρα καρτελών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό καρτελών στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης. Μπορείτε να ορίσετε τα “φίλτρα” ως ρυθμίσεις, κανόνες ή απαιτήσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε ένα ερώτημα αναζήτησης, ώστε να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης μόνο καρτέλες που ταιριάζουν με αυτές τις συνθήκες.
Γιατί είναι χρήσιμα τα φίλτρα καρτελών;
Τα φίλτρα καρτελών είναι χρήσιμα επειδή μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε συγκεκριμένες καρτέλες. Για παράδειγμα, εάν έχετε αποθηκευμένο μεγάλο αριθμό καρτελών στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης, μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο να κάνετε κύλιση προς τα πίσω και να βρείτε μια συγκεκριμένη καρτέλα. Με τα φίλτρα, μπορείτε να το κάνετε σε λίγα δευτερόλεπτα.
Πού μπορείτε να βρείτε φίλτρα στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, θα βρείτε φίλτρα στην ενότητα Καρτέλες. Εκεί μπορείτε να δημιουργήσετε φίλτρα που θα ταξινομούν τις καρτέλες σύμφωνα με τις συνθήκες που έχετε ορίσει. Μπορείτε να δημιουργήσετε ελεύθερα κατηγορίες τόσο ως προς το στάδιο εξυπηρέτησης μιας δεδομένης καρτέλας όσο και ως προς την πηγή της (π.χ. Facebook, ιστότοπος, τηλεφωνική κλήση).
Ποιος μπορεί να επεξεργαστεί φίλτρα στο LiveAgent;
Τα φίλτρα μπορούν να προστεθούν από οποιονδήποτε αντιπρόσωπο όπως κρίνουν εκείνοι. Έχουν σχεδιαστεί κυρίως για τη βελτίωση της εργασίας και της λειτουργίας των καρτελών. Χάρη στο κατάλληλο τμήμα, μπορείτε να βρείτε γρήγορα καρτέλες από μια συγκεκριμένη κατηγορία. Για παράδειγμα, μπορείτε να φιλτράρετε μηνύματα ανάλογα με το στάδιο των δραστηριοτήτων με μια συγκεκριμένη καρτέλα ή να επιλέξετε να φιλτράρετε με βάση την πηγή από την οποία προέρχεται το ερώτημα.
Μπορώ να φιλτράρω τις καρτέλες μου με πολλαπλές τιμές ταυτόχρονα;
Ναί! Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent μπορεί να φιλτράρει τις καρτέλες σας με απεριόριστο αριθμό τιμών.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα ticketing από το LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση αιτημάτων. Εξοικονομήστε χρόνο με τυποποιημένες απαντήσεις και προσφέρετε συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω του λογισμικού Help Desk. Επισκεφτείτε μας για να δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας!
Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)
Αποθηκεύστε τα δεδομένα πελατών και διατηρήστε πληροφορίες στα ticket σας με τις Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM). Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να είστε πάντα προετοιμασμένοι και ενημερωμένοι.