Το Facebook είναι ένας δωρεάν ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους εγγεγραμμένους χρήστες να δημιουργούν προφίλ, να ανεβάζουν φωτογραφίες και βίντεο, να στέλνουν μηνύματα και να διατηρούν επαφή με φίλους, συγγενείς και συναδέλφους.
Η σύνδεση του LiveAgent με το Facebook επιτρέπει στους χρήστες του LiveAgent να αποκρίνονται σε μηνύματα, δημοσιεύσεις ή σχόλια στο Facebook απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent (χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο ίδιο το Facebook), καθιστώντας το μια αποτελεσματική ενσωμάτωση ροής εργασίας.
Πώς λειτουργεί;
Το LiveAgent βελτιστοποιεί κάθε σχόλιο, ανάρτηση και μήνυμα στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent και στη συνέχεια το μετατρέπει σε καρτέλα. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε κάθε καρτέλα σαν να το κάνουν στο Facebook. Το τελικό αποτέλεσμα; Οι πελάτες σας δεν θα παρατηρήσουν καμία διαφορά εκτός από την ταχύτητα απόκρισης!
Γιατί είναι τόσο πολύτιμη αυτή η ενσωμάτωση;
Η ενσωμάτωση του LiveAgent στο Facebook αποτελεί παράγοντα εξέλιξης, διότι:
- Το σύστημα παρακολουθεί όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές και διασφαλίζει ότι απαντάτε σε κάθε ένα
- Αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων
- Είναι πιο ασφαλές (περισσότερο από το να μοιράζεστε τα διαπιστευτήρια σύνδεσής σας με πολλούς υπαλλήλους που είναι υπεύθυνοι για την απάντηση στα μηνύματα κοινωνικής δικτύωσης)
- Δεν θα χρειαστεί να μεταβιβάσετε τον ρόλο διαχειριστή του Facebook στους υπαλλήλους σας
- Εξαλείφει την ανάγκη παρακολούθησης πολλαπλών λογαριασμών και συσκευών καθημερινά
- Βελτιώνει τον χρόνο απόκρισης
- Ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών
- Μπορεί να συμβάλει σε περισσότερες πωλήσεις και υψηλότερα έσοδα
- Κάνει εύκολη την εξυπηρέτηση πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Εξαλείφει το άγχος
- Σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε πολλούς επαγγελματικούς λογαριασμούς Facebook
- Είναι οικονομικά αποδοτικό
Πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται να παρέχετε υποστήριξη στο Facebook; Ξανασκεφτείτε το!
Η υιοθέτηση μιας πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη για την κάλυψη των απαιτήσεων των σύγχρονων πελατών στον 21ο αιώνα. Το 2021, υπάρχουν σχεδόν 2,8 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως στο Facebook. Επιπλέον, οι σύγχρονοι πελάτες είναι γνώστες της τεχνολογίας και μανιώδεις χρήστες του Facebook που απαιτούν να αντιμετωπίζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως κάθε άλλο κανάλι υποστήριξης. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα της Conversocial, το 54% των πελατών προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για εξυπηρέτηση πελατών έναντι του τηλεφώνου ή email.
Εάν πάνω από το ήμισυ της πελατειακής σας βάσης προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κανάλι υποστήριξης πελατών, δεν μπορούν να αγνοηθούν. Ήρθε η ώρα να ικανοποιήσετε τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών σας και να μετακινήσετε την επιχείρησή σας στον 21ο αιώνα.
Πώς να ενσωματώσετε το Facebook με το LiveAgent
Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ξεκινήσετε να απαντάτε σε μηνύματα στο Facebook μέσω του LiveAgent σήμερα!
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση (εικονίδιο οδοντωτού τροχού στην αριστερή γραμμή μενού)
- Κάντε κλικ στο Facebook και το Instagram
- Κάντε κλικ στην επιλογή Λογαριασμοί
- Κάντε κλικ στην επιλογή Σύνδεση
- Θα εμφανιστεί ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο και θα σας ζητήσει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Facebook. Εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας ή εάν είστε ήδη συνδεδεμένοι, κάντε κλικ στην επιλογή Συνέχεια ως
- Όταν εμφανιστεί αυτό το μήνυμα: ”Το LiveAgent θέλει να διαχειρίζεται τις Σελίδες σας, να δημοσιεύει ως Σελίδες που διαχειρίζεστε και να έχει πρόσβαση στα μηνύματα της Σελίδας σας στο Facebook.” Αποδεχτείτε το πατώντας OK
- Επιστρέψτε στο LiveAgent και επιλέξτε ποιες σελίδες θέλετε να συνδέσετε και επιλέξτε τα δικαιώματα που θέλετε να επιτρέψετε. Μπορείτε να επιλέξετε από τις παρακάτω επιλογές:
- Λήψη αναρτήσεων τοίχου
- Λήψη προσωπικών μηνυμάτων
- Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να δρομολογήσετε τα εισερχόμενα αιτήματα του Facebook
- Κάντε κλικ στην Αποθήκευση
Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση στο Facebook;
Ενεργοποιώντας την ενσωμάτωση στο Facebook, μπορείτε να πραγματοποιήσετε όλες αυτές τις ενέργειες απευθείας από το LiveAgent:
- Να απαντήσετε σε προσωπικά/άμεσα μηνύματα
- Να στείλετε συνημμένα, συνδέσμους, emoji και GIF
- Να απαντήσετε στα σχόλια
- Να κάνετε like στα σχόλια
- Να διαγράψετε τα σχόλια διαγράφοντας καρτέλες
- Να επιλύσετε την καρτέλα απαντώντας σε αυτή
Ξεκινήστε να εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο και τα με κόπο κερδισμένα χρήματα σας
Ενδυναμώστε την ομάδα υποστήριξής σας παρέχοντάς της τα σωστά εργαλεία. Εξαλείψτε τους ατελείωτους περισπασμούς (ping από προσωπικά μηνύματα, ειδοποιήσεις και μιμίδια που αποσπούν την προσοχή ή viral βίντεο με γάτες) σήμερα.
Το LiveAgent διατηρεί τους αντιπροσώπους σας σε καλό δρόμο, βελτιώνει την παραγωγικότητά τους και εξοικονομεί χρήματα ταυτόχρονα. Πως; Η κατάλληλη ενσωμάτωση αυτής της δυνατότητας δεν σας κοστίζει τίποτα, εκτός αν φυσικά το αγοράζετε ως πρόσθετο στο πρόγραμμα Small ή Medium.
Εκτός από αυτό, το κόστος επίλυσης καρτελών με ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι χαμηλότερο από αυτό του email ή του τηλεφώνου.
Θέλετε να διατηρήσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας πλήρως οργανωμένο;
Το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent μπορεί να επιλύσει αυτόματα τα αιτήματα του Facebook μόλις απαντήσετε σε αυτά, κάνοντας την αρχειοθέτηση αιτημάτων παιχνιδάκι. Εάν ένας πελάτης στείλει επακόλουθο μήνυμα ή σας στείλει ξανά μήνυμα, το εργαλείο καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης θα ανοίξει αυτόματα την καρτέλα για άλλη μια φορά. Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε συνεχώς τις καταστάσεις καρτελών, το LiveAgent θα φροντίσει για τα πάντα και θα σας ειδοποιήσει όποτε χρειάζεται η απάντησή σας.
Διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή
Το LiveAgent εξαλείφει την ανάγκη κοινοποίησης διαπιστευτηρίων σύνδεσης στο Facebook μεταξύ των υπαλλήλων σας. Μόλις ο λογαριασμός σας στο Facebook συνδεθεί με το LiveAgent, όλοι οι υπάλληλοί σας μπορούν να απαντήσουν σε μηνύματα και σχόλια χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στην πλατφόρμα.
Αυτό είναι εξαιρετικό διότι μειώνει σημαντικά την πιθανότητα διαρροών δεδομένων και κλεμμένων δεδομένων. Οι υπάλληλοί σας δεν θα χρειάζεται να ανησυχούν για την καταγραφή κωδικών πρόσβασης, την απώλεια ή την παραμονή τους στο Facebook σε δημόσιους υπολογιστές.
Διατηρήστε την ικανοποίηση των πελατών υψηλή όλες τις εποχές
Το LiveAgent συνδέεται με τη σελίδα σας στο Facebook και παρακολουθεί όλες τις αναρτήσεις στον τοίχο, τα σχόλια και τα προσωπικά μηνύματα, ώστε να έχετε τους θαυμαστές και μη υπό έλεγχο 24/7. Τα πάντα παρακολουθούνται και μετατρέπονται σε Καρτέλες, ώστε οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών σας να μπορούν να αντιδράσουν αμέσως μόλις καταχωρηθεί ένα παράπονο και έτσι να σβήσουν τη φωτιά προτού εξαπλωθεί. Με το LiveAgent, έχετε 100% βεβαιότητα ότι τίποτα δεν χάνεται στο Facebook.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια με αυτήν την ενσωμάτωση; Ανατρέξτε σε αυτόν τον λεπτομερή οδηγό για λογαριασμούς που φιλοξενούνται στο cloud ή αυτό το άρθρο για τις αυτόνομες εκδόσεις του LiveAgent.
Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση της εφαρμογής Facebook για αυτόνομους λογαριασμούς.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Ακόμα σας λείπουν κάποιες πληροφορίες;
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email (support@liveagent.com), ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφώνου. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε και να παρέχουμε οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία μπορεί να χρειαστείτε.
Looking to expand your customer support reach on social media?
LiveAgent's Facebook Integration feature is here to help! Engage with customers directly on Facebook, resolve inquiries efficiently, and build stronger relationships.
Frequently Asked Questions
Πώς μπορώ να συνδέσω το Facebook με το κέντρο εξυπηρέτησης μου;
Κάθε κέντρο εξυπηρέτησης έχει ένα διαφορετικό, μοναδικό σύνολο οδηγιών για τη σύνδεσή του με το Facebook. Στο LiveAgent, πρέπει να πλοηγηθείτε στις επιλογές Διαμόρφωση, Facebook και Instagram, Λογαριασμοί και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Σύνδεση. Εξουσιοδοτήστε το LiveAgent να ανακτά και να διαβάζει μηνύματα και τελειώσατε.
Τι είναι η ενσωμάτωση του Facebook;
Η ενσωμάτωση του Facebook στο κέντρο εξυπηρέτησης βελτιστοποιεί κάθε σχόλιο, ανάρτηση και μήνυμα στα εισερχόμενα του κέντρου εξυπηρέτησης και, στη συνέχεια, το μετατρέπει σε καρτέλα. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε κάθε καρτέλα ακριβώς όπως θα απαντούσαν στο Facebook.
Γιατί πρέπει να ενσωματώσω το Facebook με το κέντρο εξυπηρέτησης μου;
Για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών, να βελτιώσετε τους χρόνους απόκρισης και να διασφαλίσετε ότι κάθε μήνυμα και σχόλιο στο Facebook αναγνωρίζεται και απαντάται.
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Φεύγετε από το Κέντρο Εξυπηρέτησης HubSpot;
Μεταφερθείτε από το HubSpot Service Hub στο LiveAgent και απολαύστε ένα ισχυρό σύστημα καρτελών με ενσωματώσεις Facebook και Twitter. Δοκιμάστε δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες, χωρίς απαιτήσεις πιστωτικής κάρτας, με υποστήριξη 24/7. Ανακαλύψτε την καλύτερη εναλλακτική για την εξυπηρέτηση πελατών σας!