Τι είναι οι ετικέτες;
Οι ετικέτες μπορούν να οριστούν σαν επισημάνσεις που επισυνάπτονται στα ticket του help desk. Κυρίως χρησιμοποιούνται για την οργάνωση και την κατηγοριοποίηση των ticket, αλλά προσφέρουν και προεπισκόπηση του περιεχομένου των ticket με μία ματιά. Γενικά, οι ετικέτες θεωρούνται βασικό χαρακτηριστικό ενός λογισμικού help desk επειδή βοηθούν στη διαφοροποίηση μεταξύ διαφορετικών ομάδων πελατών και θεμάτων υποστήριξης με έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο.
Παραδείγματα ετικετών
Παράδειγμα #1
Μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα αυτοματισμού που θα αναθέσει αυτόματα την ετικέτα “πωλήσεις” ή “προπωλήσεις” σε οποιοδήποτε ticket περιέχει τις λέξεις “τιμή” ή “χρέωση”.
Παράδειγμα #2
Μπορείτε να αναθέσετε την ετικέτα “Twitter” σε κάθε ticket που προέρχεται από το Twitter για να διευκολύνετε την εύρεσή του στο help desk σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε την ετικέτα “επείγον” για να σας βοηθήσει να φιλτράρετε τα επείγοντα ticket από το Twitter.
Παράδειγμα #3
Το σύστημα μπορεί να αναθέσει αυτόματα μία ετικέτα τμήματος όπωςs “marketing” ή “υποστήριξη IT” με βάση το τμήμα στο οποίο έχει ανατεθεί το ticket. Η ανάθεση ετικετών με αυτόν τον τρόπο μπορεί να υποδείξει με σαφήνεια ποιος είναι υπεύθυνος για την επίλυση κάθε ticket.
Πως μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις ετικέτες;
Σαν χρήστης του LiveAgent, μπορείτε:
- Προσθέστε ετικέτες χειροκίνητα ή αυτόματα, και χρησιμοποιήστε τις για τη διαμόρφωση τη ροής εργασίας σας.
- Φιλτράρετε ticket ανά ετικέτα.
- Οργανώστε τα ticket του help desk σας.
- Χρησιμοποιήστε ετικέτες στους κανόνες αυτοματισμού σας (Κανόνες, Κανόνες SLA, Χρονικοί Κανόνες).
- Δημιουργήστε αναφορές ετικετών για να κατανοήσετε βαθύτερα του τύπους των προβλημάτων που επιλύουν καθημερινά οι εκπρόσωποί σας.
- Προσθέστε πολλές ετικέτες σε ένα ticket.
Πως μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση ετικετών;
Οι ετικέτες οργανώνουν και φέρνουν ευκρίνεια στο help desk σας. Ένα οργανωμένο help desk μπορεί να σας ωφελήσει με πολλούς τρόπους βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων και με τη σειρά τους το χρόνο απόκρισης, την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας, την ικανοποίηση των πελατών, και σταδιακά τις πωλήσεις και το MRR (μηνιαίο επαναλαμβανόμενο έσοδο).
Βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας των εκπροσώπων
Η προσθήκη ετικετών στα ticket εξασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι θα μπορούν να τα βρουν γρήγορα. Αυτό βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα των εκπροσώπων και τους βοηθά να επικεντρωθούν στην επίλυση των ticket αντί να δαπανούν χρόνο αναζητώντας τα.
Βελτίωση χρόνων απόκρισης και εξυπηρέτησης πελατών
Όσο λιγότερο χρόνο χρειάζονται οι πράκτορες για να κατανοήσουν ποια αιτήματα πρέπει να λύσουν και πού να τα βρουν, τόσο πιο γρήγορα μπορούν να απαντήσουν σε εκκρεμότητες αιτήματα. Αυτό φυσικά βελτιώνει τους χρόνους απόκρισης και την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών επηρεάζοντας την
Βελτίωση ικανοποίησης πελατών, διατήρησης πελατών, και πωλήσεων
Όσο καλύτερη υπηρεσία παρέχετε, τόσο πιο χαρούμενοι θα είναι οι πελάτες σας. Αν διαρκώ παρέχετε άριστη υπηρεσία, δεν θα έχουν λόγο να φύγουν. Θα παραμένουν και θα γίνουν πιστοί πελάτες σας. Αυτό, με τη σειρά του, θα βελτιώσει τις πωλήσεις σας και το MRR καθώς η αξία χρόνου ζωής του πελάτη θα αυξηθεί με την αφοσίωση του πελάτη.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Πως να δημιουργήσετε ετικέτες στο LiveAgent
- Σύνδεση στο LiveAgent.
- Πατήστε Διαμόρφωση (το εικονίδιο με το γρανάζι στην μπάρα πλοήγησης)
- Πατήστε Αυτοματισμός.
- Πατήστε Ετικέτες.
- Πατήστε στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
- Ονομάστε την ετικέτα σας.
- Επιλέξτε το κείμενο και το χρώμα στο φόντο.
- Επιλέξτε αν επιθυμείτε να είναι η ετικέτα δημόσια ή ιδιωτική.
- Πατήστε Δημιουργία.
- Πατήστε Tickets στην αριστερή μπάρα πλοήγησης.
- Επιλέξτε ένα ticket της αρεσκείας σας.
- Πατήστε το κουμπί εισαγωγή ετικέτας.
- Επιλέξτε την ετικέτα που θέλετε να προσθέσετε.
- Για την αφαίρεση ετικέτας απλά πατήστε στο μικτό X στην πάνω δεξιά γωνία της ετικέτας.
Πως να δημιουργήσετε έναν κανόνα αυτοματοποίησης που προσθέτει αυτόματα ετικέτες στα tickets.
- Σύνδεση στο LiveAgent.
- Πατήστε Διαμόρφωση (το εικονίδιο με το γρανάζι στην μπάρα πλοήγησης)
- Πατήστε Αυτοματισμός.
- Πατήστε Κανόνες.
- Πατήστε στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
- Επιλέξτε το πλαίσιο Ενεργού Κατάστασης.
- Ονομάστε τον κανόνα σας.
- Μπορείτε να αφήσετε κενή την ενότητα των σημειώσεων ή να περιγράψετε με περισσότερη λεπτομέρεια τι κάνει ο κανόνας.
- Επιλέξτε εφαρμογή κατά τη δημιουργία νέου ticket.
- Πατήστε Προσθήκη ομάδας συνθηκών.
- Επιλέξτε Αν πηγή ticket Instagram, Twitter, και Facebook (If ticket source Instagram, Twitter, and Facebook.
- Επιλέξτε εκτέλεση ενέργειας προσθήκη ετικέτας.
- Πατήστε την ετικέτα social media.
- Πατήστε Αποθήκευση.
Δημιουργία αναφοράς ετικετών
Αν θέλετε να λάβετε πληροφορίες για τους τύπους των ticket στην επίλυση των οποίων δαπανούν τον περισσότερο χρόνο οι εκπρόσωποί σας, μπορείτε να ρίξετε μία κοντινότερη ματιά με τη λειτουργία μας αναφορά ετικετών.
Μπορείτε να δημιουργήσετε αναφορές ετικετών ανά μέρα εβδομάδα, μήνα, έτος ή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μεμονωμένες εγγραφές μπορούν να ταξινομηθούν ανά χρονικό διάστημα, department, channel, κανάλι, και εκπρόσωπο. Όλες οι αναφορές ετικετών μπορούν να εξαχθούν σε αρχείο CSV, για να διευκολυνθεί η κοινοποίηση στα ανώτερα διοικητικά κλιμάκια.
Ποιους τύπους αναφορών ετικετών μπορείτε να δημιουργήσετε στο LiveAgent;
Μπορείτε να δημιουργήσετε αναφορές ετικετών σε πολλές μορφές περιλαμβάνοντας:
- Γραφήματα επιφάνειας
- Γραμμικά γραφήματα
- Γραφήματα ράβδων
- Διαγράμματα πίτας
Επιλογές προβολής αναφοράς ετικετών (στήλες):
- Ετικέτα
- Απάντηση
- Μέσο χρόνος νέας απάντησης
- Μέσος χρόνος απάντησης ανοιχτού ticket
- Κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Μηνύματα chat
- Chats
- Αναπάντητα chats
- Μέσος χρόνος απόκρισης chat
- Μέσος χρόνος chat
- Αταξινόμητα
- Αταξινόμητα %
- Ανταμοιβές
- Ανταμοιβές %
- Επιπλήξεις
- Επιπλήξεις %
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Ολοκληρωμένες κλήσεις
- Εισερχόμενα chat
- Ολοκληρωμένα chat
- Σημειώσεις
- Ticket που δημιουργήθηκαν
- Ticket που επιλύθηκαν
Χρήση αναφορών ετικετών με API
Δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το LiveAgent με REST API για να βλέπετε δεδομένα από τις αναφορές ετικετών.
Διαμόρφωση ετικετών
Κατά τη δημιουργία μίας ετικέτας μπορείτε να τροποποιήσετε:
- Όνομα
- Χρώμα κειμένου
- Χρώμα φόντου
Αυτές οι τροποποιήσεις μπορούν να γίνουν ανά πάσα στιγμή, οπότε αν θέλετε να επεξεργαστείτε το όνομα ή το χρώμα μίας ετικέτας, μπορείτε να το κάνετε.
Πως να τροποποιήσετε τις ετικέτες
- Σύνδεση στο LiveAgent.
- Πατήστε Διαμόρφωση (το εικονίδιο με το γρανάζι στη μπάρα πλοήγησης).
- Πατήστε Αυτοματισμός
- Πατήστε Ετικέτες.
- Επιλέξτε μία ετικέτα και πατήστε Επεξεργασία.
- Αλλάξτε το χρώμα του φόντου, του ονόματος, ή του κειμένου σύμφωνα με την προτίμησή σας.
- Πατήστε Αποθήκευση.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα για τις ετικέτες δείτε τη γνωσιακή βάση και τους οδηγούς μας.
Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ετικέτες;
Οργανώστε από σήμερα το help desk σας με προσαρμοσμένες ετικέτες. Ξεφορτωθείτε τον όγκο της δουλειάς σας αφήνοντας τα βάρη σε εμάς, ώστε να επικεντρωθείτε στην εξυπηρέτηση των πελατών σας. Με αυτόματες αναθέσεις ετικετών, είναι πολύ εύκολο. Δοκιμάστε το σήμερα με την δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Χωρίς καμία δέσμευση.
Looking for a way to organize and prioritize your customer support tickets?
With LiveAgent's Tags, you can easily label, categorize, and filter support tickets based on specific keywords or criteria to quickly locate and address high-priority tickets or issues.
Frequently Asked Questions
Γιατί είναι σημαντικές οι ετικέτες;
Γενικά, οι ετικέτες θεωρούνται βασικό στοιχείο του λογισμικού help desk/ticketing επειδή μπορούν να σας βοηθήσουν να διαφοροποιήσετε ομάδες πελατών και θέματα υποστήριξης με γρήγορο και εύκολο τρόπο.
Τι είναι οι ετικέτες;
Οι ετικέτες μπορούν να οριστούν σαν επισημάνσεις που επισυνάπτονται στα ticket του help desk. Κυρίως χρησιμοποιούνται για την οργάνωση και την κατηγοριοποίηση των ticket, αλλά προσφέρουν και προεπισκόπηση του περιεχομένου των ticket με μία ματιά.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση ετικετών;
Οι ετικέτες οργανώνουν και φέρνουν ευκρίνεια στο help desk σας. Ένα οργανωμένο help desk μπορεί να σας ωφελήσει με πολλούς τρόπους βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων και με τη σειρά τους το χρόνο απόκρισης, την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας, την ικανοποίηση των πελατών, και σταδιακά τις πωλήσεις και το MRR (μηνιαίο επαναλαμβανόμενο έσοδο).
Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τον Βοηθό Απαντήσεων AI του LiveAgent. Δωρεάν δοκιμή, γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία!