Τι είναι οι εταιρείες στο help desk;
Η λειτουργία του LiveAgent εταιρείες σάς επιτρέπει να συλλέγετε και να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με εταιρείες και οργανισμούς στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Το αν θα καταγράψετε βασικά στοιχεία επικοινωνίας ή θα εμβαθύνετε σε προσαρμοσμένα πεδία εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.
Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επικοινωνίας που περιέχουν το αναγνωριστικό πελάτη, την επέτειο της εταιρείας ή άλλες πληροφορίες. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες, επομένως σκεφτείτε ποιες πληροφορίες εταιρείας είναι σημαντικές για εσάς και μην φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί.
Εκτός από τη συλλογή πληροφοριών, τα εταιρικά προφίλ είναι εξαιρετικά για την οργάνωση των επαφών σας. Για παράδειγμα, εάν εργάζεστε με πολλά άτομα από μία μόνο εταιρεία, μπορείτε να προσθέσετε την κάρτα επικοινωνίας τους στο εταιρικό προφίλ τους, ώστε να είναι πιο εύκολο για εσάς να εντοπίσετε τις καρτέλες τους.
Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις εταιρείες;
- Όνομα εταιρείας
- Λογότυπο εταιρείας
- Διευθύνσεις email
- Τηλεφωνικοί αριθμοί
Ομάδες επαφών
- Ζώνη ώρας
- Γλώσσα
- Σημείωση
- Προσαρμοσμένα πεδία επαφής
Πού μπορώ να βρω τη δυνατότητα για εταιρείες στο help desk;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στις Εταιρείες.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα εταιρικό προφίλ;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στην επιλογή Εταιρείες.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και κάντε κλικ στη Δημιουργία.
Προαιρετικό: Κάντε κλικ στην Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση σχετικά με την εταιρεία. Αυτή η σημείωση μπορεί να περιέχει μια σύντομη περιγραφή της εταιρείας, τι κάνουν, ποια είναι τα στελέχη C-level και ούτω καθεξής.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής εταιρείας;
Ανάλογα με την κατάστασή, ακολουθήστε τις οδηγίες Α ή Β.
A.) Δημιουργία εταιρικού προφίλ και προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στις Εταιρείες.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία.
Κάντε κλικ στην Προσθήκη πεδίου.
Κάντε κλικ στη Δημιουργία πεδίου.
Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι κάτι σαν “customer_id” ή “επέτειος-εργασίας”. Λάβετε υπόψη ότι στον κωδικό επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή κάτω παύλες. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.
Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Customer ID” ή “Επέτειος Εργασίας” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.
Κάντε κλικ στον Τύπο και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει καλύτερα. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε από μια εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίου ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.
Προαιρετικά: Πατήστε στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η εξήγηση μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επαφής για εσάς και το προσωπικό σας.
Επιλέξτε την επιλογή Ορατότητα και επιλέξτε εάν θέλετε να εμφανίζεται το προσαρμοσμένο πεδίο κατά τη δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ.
Κάντε κλικ στη Δημιουργία.
Συμπληρώστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής.
Κάντε κλικ στην Αποθήκευση.
B.) Προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου σε υπάρχον προφίλ εταιρείας
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στην επιλογή Εταιρείες.
Κάντε κλικ στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής.
- Ακολουθήστε τα βήματα 6-14 στις οδηγίες Α.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Πώς μπορώ να προσθέσω επαφές σε μια εταιρεία;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στην επιλογή Εταιρείες. Ανάλογα με την κατάστασή σας, ακολουθήστε τις οδηγίες Α ή Β.
A.) Δημιουργία εταιρείας και προσθήκη επαφών σε αυτήν
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στην επιλογή Εταιρείες.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και κάντε κλικ στη Δημιουργία.
Προαιρετικά: Κάντε Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση για την εταιρεία. Η σημείωση μπορεί να περιλαμβάνει μερικές λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία, τη δραστηριότητά της, ποια είναι τα κορυφαία στελέχη της και ούτω καθεξής.
Κάντε κλικ στις Επαφές.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Προσθήκη.
Κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές θέλετε.
Κάντε κλικ στο λευκό κουμπί Προσθήκη Σε Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη γραμμή αναζήτησης.
B.) Προσθήκη επαφών σε υπάρχουσα εταιρεία
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στις Εταιρείες.
Κάντε κλικ στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε επαφές.
Κάντε κλικ στις Επαφές.
Κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές θέλετε.
Κάντε κλικ στο λευκό κουμπί Προσθήκη Σε Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη γραμμή αναζήτησης.
Πρέπει να προσθέσω επαφές στις εταιρείες;
Η προσθήκη επαφών σε εταιρείες είναι προαιρετική. Ωστόσο, είναι απίστευτα ευεργετική. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα από κάποια επιχείρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν επικοινωνείτε με πολλά άτομα μέσα στην ίδια εταιρεία.
Μπορεί μια επαφή να σχετίζεται με περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα;
Δυστυχώς, δεν υπάρχει τρόπος να προσθέσετε περισσότερες από μία εταιρείες σε μια επαφή. Ωστόσο, εάν θέλετε να αλλάξετε την εταιρεία που σχετίζεται με την επαφή, μπορείτε να διαγράψετε την επαφή από τη λίστα επαφών της αρχικής εταιρείας και να την προσθέσετε σε μια νέα.
Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την οργάνωση των επαφών σε εταιρείες;
Η οργάνωση επαφών σε εταιρείες μπορεί να βελτιώσει τη ροή εργασίας σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε όλα τα ticket από τις επαφές της εταιρείας με ένα μόνο κλικ, διευκολύνοντας το φιλτράρισμα και την εύρεση συγκεκριμένων ticket. Για να δείτε όλα τα ticket από μια συγκεκριμένη εταιρεία, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Κάντε κλικ στην επιλογή Πελάτες.
Κάντε κλικ στην επιλογή Εταιρείες.
Κάντε κλικ στα Αιτήματα.
Προαιρετικό: Για να περιορίσετε ακόμη περισσότερο την αναζήτηση, κάντε κλικ στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση της καρτέλας, την πηγή, τις ετικέτες ή άλλα προσαρμοσμένα φίλτρα.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Πεδία Επαφής
Επαφές
Ομάδες επαφών
Είστε έτοιμοι να διαχειριστείτε εύκολα τις επαφές της εταιρείας;
Συνεργάζεστε με έναν μεγάλο οργανισμό; Προσθέστε κάθε επαφή σε μια εταιρεία για να κάνετε τα αιτήματα της να ξεχωρίζουν στα εισερχόμενά σας. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Transform your customer support experience
Discover LiveAgent's powerful features that streamline communication, increase efficiency, and boost customer satisfaction.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι εταιρείες;
Η λειτουργία του LiveAgent εταιρείες σάς επιτρέπει να συλλέγετε και να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με εταιρείες και οργανισμούς στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.
Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στη λειτουργία της εταιρείας;
Εκτός από τις βασικές πληροφορίες, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφών για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες σχετικά με εταιρείες, όπως το εταιρικό τους αναγνωριστικό ή το επίπεδο συνδρομής.
Πρέπει να προσθέσω επαφές σε εταιρείες;
Η προσθήκη επαφών σε εταιρείες είναι προαιρετική. Ωστόσο, η λειτουργία είναι απίστευτα επωφελής. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα από μια μεμονωμένη επιχείρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν επικοινωνείτε με πολλά άτομα στην ίδια εταιρεία.
Προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης
Μάθετε πώς να μετράτε και να αξιολογείτε τις προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης για να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών με το LiveAgent. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και την επικοινωνία με τις σωστές μετρικές και δοκιμάστε το δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις!
Εξατομικεύστε τις υπηρεσίες σας με το LiveAgent για ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών. Προσαρμόστε προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών σας και προσφέρετε υποστήριξη σε πολλαπλές πλατφόρμες για μεγαλύτερη ικανοποίηση. Ξεκινήστε δωρεάν και επιλέξτε το ιδανικό data center για εσάς. Δοκιμάστε το τώρα!