Τι είναι οι επαφές help desk;
Οι επαφές του Help desk αποθηκεύουν πληροφορίες για τους πελάτες σας, μεταξύ των οποίων όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου, και άλλες προσωπικές πληροφορίες. Επιπλέον ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες για τις επαφές σας, όπως το μέγεθος του παπουτσιού τους ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους.
Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;
Οι επαφές του LiveAgent μπορούν να αποθηκεύσουν τις παρακάτω πληροφορίες των πελατών σας:
- Όνομα και επίθετο
- Avatar (φωτογραφία/εικόνα προφίλ)
- Πολλαπλές διευθύνσεις email
- Πολλαπλοί αριθμοί τηλεφώνου
- Ζώνη ώρας
- Φύλο
- Εταιρεία και θέση εργασίας
- Γλώσσα
- Διεύθυνση IP
- Πληροφορίες προγράμματος περιήγησης (όπως το Google Chrome)
Ομάδες επαφών (Οι ομάδες επαφών στις οποίες τους εκχωρείτε, όπως πελάτες VIP ή Ισπανόφωνους)
- Ιδιωτικές σημειώσεις (Εσωτερικές σημειώσεις που μπορούν να σας χρησιμεύσουν ως υπενθυμίσεις– όπως μην καλείτε στις 11:00 π.μ.)
- Οι καρτέλες της επαφής (Όλες οι καρτέλες που έχουν υποβάλει σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας)
- Προσαρμοσμένες πληροφορίες
Που μπορώ να βρω τις επαφές μου;
Συνδεθείτε στο LiveAgent
Κάντε κλικ στις Επαφές
Για να δημιουργήσετε νέα επαφή, απλά πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία. Για προβολή/προσθήκη/επεξεργασία πληροφοριών υπάρχουσας επαφής, πατήστε στην επιθυμητή επαφή και συμπληρώστε/αλλάξτε τις απαιτούμενες πληροφορίες.
Πως δημιουργείτε πεδία επαφής;
Συνδεθείτε στο LiveAgent
Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση
Κάντε κλικ στο Σύστημα
Κάντε κλικ στα Πεδία επαφής
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
6. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Μπορεί να είναι κάτι όπως “χρώμα_μαλλιών” ΄ή “χώρα.” Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι αυτό το όνομα μπορεί να περιέχει μόνο πεζά γράμματα, αριθμούς, παύλες, ή κάτω παύλες. Δεν επιτρέπονται κενά διαστήματα.
Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Χρώμα μαλλιών” ή “Χώρα” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.
Κάντε κλικ στο Τύπος και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει καλύτερα. Μπορείτε να επιλέξετε από μια εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίου ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.
Προαιρετικό: Κάντε κλικ στην περιγραφή και ορίστε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η περιγραφή μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την επαφή για εσάς και το προσωπικό σας.
Κάντε κλικ στην επιλογή Ορατότητα και επιλέξτε εάν θέλετε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής να είναι ορατό κάθε φορά που δημιουργείτε μια επαφή.
Κάντε κλικ στη Δημιουργία
Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα μοναδικό πεδίο επαφής κατευθείαν στις επαφές σας. Για να το κάνετε αυτό:
Συνδεθείτε στο LiveAgent
Κάντε κλικ στις Επαφές
- Κάντε κλικ στην επαφή που θέλετε
Κάντε κλικ στην Προσθήκη πεδίου
Κάντε κλικ στη Δημιουργία πεδίου
Ακολουθήστε τα βήματα 6-11 από τις παραπάνω οδηγίες.
- Λάβετε υπόψη ότι εάν δεν επιλέξετε “Πάντα ορατό” στο βήμα 10, θα πρέπει να κάνετε κλικ στην “Προσθήκη πεδίου” για να δείτε/επιλέξετε το πεδίο επαφής που θα δημιουργήσετε στο μέλλον.
Γιατί είναι χρήσιμο να δημιουργείτε τα προφίλ πελατών μέσω της λειτουργίας επαφών help desk;
Πιο καταρτισμένη εξυπηρέτηση
Η δημιουργία λεπτομερών καρτελών επαφών μπορεί να βοηθήσει τους εκπροσώπους σας να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στου πελάτες. Όσες περισσότερες πληροφορίες συλλέγετε, τόσο ευκολότερο θα είναι να παρέχετε εμπεριστατωμένες και κατατοπιστικές απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών σας.
Για παράδειγμα, αν δουλεύετε στον κλάδο της αυτοκίνησης. Ένας δυνητικός πελάτης ενδιαφέρθηκε για μία Mercedes AMG αλλά ακόμα σκέφτεται αν θα κάνει την αγορά. Αν καταγράψετε αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, με επιπλέον διευκρινίσεις στην ενότητα των σημειώσεων, θα μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στο μέλλον.
Την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσει, μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε ανακαλώντας το μοντέλο και την μάρκα του αυτοκινήτου για το οποίο ενδιαφέρεται. Δεν θα χρειαστεί να επαναλάβει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, κάτι το οποίο οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν κακή εξυπηρέτηση πελατών.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση
Η συμπλήρωση καρτελών επαφής μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε τις πωλήσεις, το marketing, και την υποστήριξή σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι επικοινώνησε μαζί σας ένας δυνητικός πελάτης μέσω email. Έχει μία ερώτηση για ένα ζευγάρι παπούτσια, συγκεκριμένα για την τιμή του.
Ο πιθανός αγοραστής θέλει να μάθει αν υπάρχει έκπτωση ή αν θα υπάρξει στο μέλλον. Καταγράφοντας αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε προληπτικά μαζί του όταν το προϊόν μπει σε προσφορά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αναβάλλοντας το ticket εντός του συστήματος ticketing μέχρι να διατεθεί η προσφορά.
Θα μπορούσατε να πάτε ένα βήμα παραπέρα και ακόμη και να ελέγξετε το μέγεθος του παπουτσιού τους στην κάρτα επαφής τους. Στη συνέχεια, θα μπορούσατε να απευθυνθείτε στον πελάτη και να πείτε ότι το προϊόν που τον παρακολουθούσε για μερικές εβδομάδες είναι επιτέλους σε προσφορά και ότι έχετε ένα ζευγάρι στο μέγεθός του. Αυτός ο τύπος εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτό που επιθυμούν οι πελάτες — κάνοντας το κάτι παραπάνω, όπως δηλώνει ο Shep Hyken, ο θρύλος της εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα αποκτήσετε έναν πιστό πελάτη και υποστηρικτή της επωνυμίας μετά από αυτό το είδος αλληλεπίδρασης.
Βελτίωση της ικανοποίησης πελάτη
Δημιουργώντας εξαιρετικές εμπειρίες πελατών με εξατομικευμένη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση, θα διατηρήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με την εταιρεία σας. Διατηρώντας τους ευχαριστημένους μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνιες σχέσεις και να προσφέρει πρόσθετα πλεονεκτήματα, όπως ευνοϊκές κριτικές, υποστήριξη της επωνυμίας και επαναλαμβανόμενες αγορές.
Περισσότερες πωλήσεις
Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση και τις εμπορικές σας ενέργειες, τόσες περισσότερες αγορές θα κάνουν. Επίσης θα φέρουν νέους πελάτες συνιστώντας την επιχείρησή σας και γνωστοποιώντας την θετική εμπειρία τους σε φίλους και συγγενείς. Αν συνεχίσετε να παρέχετε εξαιρετική εμπειρία πελάτη, θα δημιουργήσετε έναν ωραίο κύκλο χαρούμενων, πιστών πελατών που θα φέρνουν νέους πελάτες δημιουργώντας περισσότερο κέρδος.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις επαφές help desk; Δείτε την γνωσιακή βάση μας, την ακαδημία και το blog μας που καλύπτουν όσα χρειάζεται να ξέρετε.
Έτοιμοι να ρυθμίσετε τις επαφές σας;
Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε καταρτισμένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με τις καρτέλες επαφών help desk contact. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Effortlessly manage and organize your customer information
LiveAgent's contacts feature allows you to access all customer data in one place, locate specific customers quickly, and enjoy seamless integration into your existing workflows.
Frequently Asked Questions
Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;
Εκτός από τις προσωπικές πληροφορίες, το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης όπως το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφών για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας, όπως το μέγεθος παπουτσιού ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους.
Τι είναι οι επαφές κέντρου εξυπηρέτησης;
Οι επαφές του κέντρου εξυπηρέτησης αποθηκεύουν βασικές πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων του ονόματος, του email, του αριθμού τηλεφώνου και άλλων προσωπικών στοιχείων τους.
Γιατί είναι ωφέλιμο να δημιουργείτε προφίλ πελατών μέσω της δυνατότητας επαφών του κέντρου εξυπηρέτησης;
Σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε περισσότερες εμπεριστατωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Acronis
Επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Acronis για προστασία δεδομένων, backup & περισσότερα μέσω ζωντανής συνομιλίας & τηλεφώνου.