Τι είναι το CTI;
Η ενσωμάτωση τηλεφωνίας υπολογιστή ή CTI είναι το λογισμικό που επιτρέπει στους επιτραπέζιους υπολογιστές να αλληλεπιδρούν με τηλέφωνα για να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις. Με άλλα λόγια, είναι μια τεχνολογία που συνδυάζει υπολογιστές και τηλέφωνα σε τηλεφωνικά κέντρα.
Το CTI δεν απαιτεί να έχετε σταθερό τηλέφωνο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλεφωνικό σύστημα VoIP για να καλέσετε αριθμούς τηλεφώνου, να λάβετε τηλεφωνικές κλήσεις και να πραγματοποιήσετε περαιτέρω ενέργειες που απαιτούνται για επιτυχημένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου.
Ωστόσο, μην νομίζετε ότι το CTI προσθέτει μόνο στοιχεία ελέγχου για λειτουργίες τηλεφωνίας στη διεπαφή αντιπροσώπου. Είναι πολύ περισσότερα από όσα φαίνονται αρχικά. Ας συζητήσουμε μερικές από τις δυνατότητες που παρέχει το CTI που θα ανεβάσουν την εμπειρία σας στο τηλεφωνικό κέντρο σε άλλο επίπεδο.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR) – χωρίς IVR, το CTI δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει.
Αναδυόμενες οθόνες – μπορείτε να συνδέσετε το CTI με το λογισμικό διαχείριση σχέσεων πελατών (CRM). Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας αντιπρόσωπος τηλεφωνικού κέντρου απαντά σε μια εισερχόμενη κλήση, το σύστημα συλλέγει αυτόματα πληροφορίες πελατών και τις παρουσιάζει στον αντιπρόσωπο σε ένα αναδυόμενο παράθυρο.
Δρομολόγηση κλήσεων – Το CTI συλλέγει δεδομένα από το CRM ή άλλα εταιρικά αρχεία προκειμένου να δρομολογήσει μια εισερχόμενη κλήση στον αντιπρόσωπο του τηλεφωνικού κέντρου που είναι καλύτερα εξοπλισμένος για να χειριστεί τα ζητήματα των πελατών. Η δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων, η έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων και πολλά άλλα πραγματοποιούνται μέσω της αυτόματης διανομής κλήσεων (ACD) η οποία διευκολύνεται από το CTI.
Δημιουργία αρχείων – Τα αρχεία κλήσεων μπορούν να προστεθούν αυτόματα στο CRM σας.
Αναφορές – λόγω της δυνατότητας σύνδεσης CTI με άλλο επιχειρηματικό λογισμικό, μπορείτε να δημιουργήσετε αναφορές με βάση μια ισχυρή δεξαμενή δεδομένων.
Andrej Saxon
ΠωλήσειςΠώς λειτουργεί το CTI στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να ρυθμίσετε το CTI χρησιμοποιώντας το SIP Trunk. Το SIP ή το Session Initiation Protocol ορίζει όλα τα στοιχεία κλήσης και, ως εκ τούτου, σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, βιντεοκλήσεις, να στέλνετε μηνύματα κ.λπ.
Εάν έχετε μηνιαία συνδρομή στο λογισμικό του κέντρου υποστήριξης, μπορείτε να συνδέσετε οποιοδήποτε υποστηριζόμενο VoIP πάροχο που επιτρέπει την ενσωμάτωση SIP Trunk. Οι κλήσεις σας θα εξακολουθούν να διαχειρίζονται και να παρακολουθούνται από την υποδομή του LiveAgent.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση τηλεφωνίας υπολογιστή;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους το CTI μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του καλούντος, αλλά και να απλοποιήσει και να απλουστεύσει τις καθημερινές λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου και να σας φέρει πιο κοντά στους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Πώς όμως το χρησιμοποιείτε για να λειτουργήσετε ένα κέντρο επαφής που απασχολεί ήρεμους, αφοσιωμένους αντιπροσώπους που μιλούν με ευχαριστημένους πελάτες;
Ακολουθούν μερικά από τα βασικά οφέλη που θα φέρει το CTI στην επιχείρησή σας:
Βελτιωμένη εμπειρία πελατών
Με τα κατάλληλα επιχειρηματικά εργαλεία, όλοι οι πελάτες σας θα αισθάνονται ότι έχουν προτεραιότητα, ανεξάρτητα από το μέγεθος του κέντρου επικοινωνίας σας.
Το CTI κάνει τεράστια διαφορά στη ροή εργασιών της επιχείρησής σας και στην εμπειρία των πελατών. Λειτουργίες όπως το IVR γίνονται γρήγορα αναπόφευκτο μέρος των καθημερινών δραστηριοτήτων των κέντρων επικοινωνίας. Επιτρέπουν ευρείες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης που δεν απαιτούν από τους πελάτες να συνομιλούν απευθείας με τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Οι πελάτες το εκτιμούν όταν μια επιχείρηση εκτιμά τον χρόνο τους, επομένως, επιτρέποντάς τους να επιλύουν τα προβλήματά τους και να απαντούν στις ερωτήσεις τους, όχι μόνο τους κάνει να αισθάνονται ενδυναμωμένοι αλλά και μειώνουν τους επίφοβους χρόνους αναμονής.
Επιπλέον, ενσωματώνοντας το CTI με άλλες επιχειρηματικές λύσεις όπως το CRM, μπορείτε να παρέχετε ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο εξατομίκευσης. Η άμεση διαθεσιμότητα των δεδομένων πελατών επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να αντλούν γρήγορα πληροφορίες όπως αριθμούς παραγγελιών, προηγούμενες αλληλεπιδράσεις ή ακόμα και σχετικές σημειώσεις.
Αυξημένη παραγωγικότητα
Το να επιτρέπεται στους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις μέσω των υπολογιστών τους είναι μια τεράστια βοήθεια.
Ωστόσο, αυτό δεν είναι το μόνο που μπορεί να κάνει το CTI για να αυξήσει την παραγωγικότητα του τηλεφωνικού κέντρου σας. Το πιο αποτελεσματικό εργαλείο εδώ είναι το IVR. Οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να αισθάνονται υπερφορτωμένοι με την πλοήγηση σε τεράστιες ποσότητες κλήσεων και τη μεταφορά τους αριστερά και δεξιά, όταν μια λύση όπως το IVR μπορεί να το αναλάβει.
Σε συνδυασμό με άλλες προηγμένες λειτουργίες, όπως η έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων ή η αυτόματη επανάκληση, μπορείτε να σηκώσετε ένα τεράστιο βάρος από τους ώμους του αντιπροσώπου σας.
Μια δυνατότητα προβολής οθόνης και η ενσωμάτωση CRM μπορούν επίσης να είναι σωτήρια σε ένα πολυάσχολο κέντρο επικοινωνίας. Αυτό σας επιτρέπει να παρέχετε υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης πελατών, καθώς και να επιτρέπετε στους αντιπροσώπους να εστιάσουν πλήρως στην παροχή της καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών.
Και μην ξεχνάτε ότι το CTI είναι αυτό που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο όπου κι αν βρίσκεστε. Η απομακρυσμένη εργασία δεν θα ήταν δυνατή για τις περισσότερες ομάδες υποστήριξης και πωλήσεων χωρίς αυτήν την τεχνολογία.
Μειωμένο κόστος
Στη σημερινή εποχή, είναι εντελώς αδύνατον να λειτουργεί ένα τηλεφωνικό κέντρο μόνο χρησιμοποιώντας σταθερά τηλέφωνα. Το CTI είναι πολύ φθηνότερο στην εγκατάσταση και τη συντήρηση από τα παραδοσιακά συστήματα PBX.
Επιπλέον, τα συστήματα που βασίζονται σε CTI είναι εύκολα επεκτάσιμα, ώστε να επιτρέπουν στην επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Οι περισσότερες από αυτές τις λύσεις λογισμικού βασίζονται σε συνδρομή, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο ώστε να διαχειρίζεστε την αλλαγή του όγκου κλήσεων.
Έλεγχος ροής κλήσεων
Δρομολόγηση κλήσεων, ACD, ουρά κλήσεων και άλλα σας δίνουν μεγαλύτερο έλεγχο στη ροή κλήσεων, ακόμη και τις ημέρες με το μεγαλύτερο φόρτο εργασίας.
Προσαρμόστε τις διαδρομές των πελατών σας, ώστε να μπορούν να επιλύουν τα ερωτήματά τους γρήγορα και αποτελεσματικά, κάνοντας παράλληλα τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου να έχουν τα πράγματα υπό έλεγχο.
Αυξήστε την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου σας
Υπάρχουν πολλές μετρήσεις που μπορείτε να παρακολουθήσετε και αναφορές που μπορείτε να δημιουργήσετε. Η αξιοποίηση αντιπροσώπων, η συνολική παραγωγικότητα τηλεφωνικού κέντρου, οι ΣΕΥ, ο μέσος χρόνος χειρισμού κλήσεων και πολλά άλλα σάς επιτρέπουν να μελετήσετε τις λεπτομέρειες των λειτουργιών του κέντρου επικοινωνίας.
Η εμβάθυνση και η αληθινή κατανόηση των διαφόρων αναλυτικών στοιχείων τηλεφωνικών κέντρων και των βασικών δεικτών απόδοσης (KPI) είναι αυτά που σας επιτρέπουν να λαμβάνετε ενημερωμένες αποφάσεις και να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα του κέντρου επικοινωνίας σας.
Πώς να ρυθμίσετε την ενσωμάτωση της τηλεφωνίας υπολογιστή στο LiveAgent
Το LiveAgent έχει ετοιμάσει εγγενείς ενσωματώσεις με πολλούς παρόχους VoIP. Για να αξιοποιήσετε πλήρως τις πολλές δυνατότητες και λειτουργίες του, συνιστούμε να επιλέξετε το πιο δημοφιλές πρόγραμμα μηνιαίας συνδρομής all inclusive.
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
- Κάντε κλικ στη Ρύθμιση
- Κάντε κλικ στις Κλήσεις
- Κάντε κλικ στους Αριθμούς
- Κάντε κλικ στην Προσθήκη αριθμού
- Επιλέξτε έναν πάροχο
- Συμπληρώστε τα ακόλουθα στοιχεία: αριθμός, κεντρικός υπολογιστής SIP, θύρα, όνομα χρήστη, κωδικός πρόσβασης
Enjoy LiveAgent with a computer telephony integration system
If you want to set up an efficient call center while keeping your operating costs low, sign up for a free 30-day trial right now. No need to provide your credit card information.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει το CTI;
Το CTI σημαίνει Computer Telephony Integration. Είναι μια τεχνολογία που συνδέει άψογα τους υπολογιστές και τα τηλεφωνικά συστήματα μεταξύ τους. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να πραγματοποιείτε εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, να στέλνετε μηνύματα, να πραγματοποιείτε βιντεοκλήσεις κ.λπ.
Ποιες είναι οι λειτουργίες CTI;
Μεταξύ των πιο σημαντικών και ισχυρών λειτουργιών του CTI είναι το IVR, η αυτόματη δρομολόγηση, οι εγγραφές κλήσεων, οι πληροφορίες πελατών και η προηγμένη αναφορά. Μπορείτε να επιλέξετε και να συνδυάσετε αυτές τις δυνατότητες για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την τεχνολογία CTI εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.
Γιατί τα τηλεφωνικά κέντρα χρειάζονται ενσωμάτωση CTI;
Στη σύγχρονη εποχή, υπάρχει ανάγκη να εξορθολογίσετε τη ροή εργασιών του τηλεφωνικού κέντρου σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Το CTI έχει πολλά πλεονεκτήματα έναντι της διατήρησης των παραδοσιακών σταθερών τηλεφώνων. Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν εξοικονόμηση κόστους, αυξημένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων, υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης πελατών και αυξημένη συνολική απόδοση τηλεφωνικού κέντρου.
Ενισχύστε την ασφάλεια του λογαριασμού σας στο LiveAgent με την Επαλήθευση Δύο Βημάτων. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό πρόσβασης και έναν επιπλέον κωδικό από την εφαρμογή Google Authenticator για προστασία από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση. Δοκιμάστε το δωρεάν και απολαύστε τη μέγιστη ασφάλεια χωρίς δεσμεύσεις.