Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;
Η ζωντανή συνομιλία είναι μια τεχνολογία λογισμικού που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με εκπροσώπους υποστήριξης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν ζωντανή συνομιλία μαζί σας στον ιστότοπό σας, αντί να χρειάζεται να καλέσουν ή να στείλουν ένα email.
Η ζωντανή συνομιλία βασίζεται πλήρως σε πρόγραμμα περιήγησης και δεν απαιτεί από τους χρήστες να κατεβάσουν οποιοδήποτε λογισμικό για να ξεκινήσουν τη συνομιλία. Στον σημερινό κόσμο, η ζωντανή συνομιλία για την υλοποίηση σε ιστότοπο είναι απαραίτητη για κάθε επιτυχημένη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, η ζωντανή συνομιλία για WordPress είναι μια δυνατότητα που θα κάνει τον ιστότοπό σας να ξεχωρίζει μεταξύ των ανταγωνιστών σας.
Γιατί η ζωντανή συνομιλία είναι σημαντική για την εξυπηρέτηση πελατών;
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση πελατών, επειδή:
- Οι πελάτες λαμβάνουν σχεδόν άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους
- Παρέχει βοήθεια σε πραγματικό χρόνο
- Δεν απαιτεί προσπάθεια (για τον πελάτη)
- Οι πελάτες περιμένουν από τις επιχειρήσεις να την παρέχουν
- Μπορεί να σας δώσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- Είναι μια λύση χαμηλού κόστους που μπορεί να βελτιώσει τις πωλήσεις, την αφοσίωση και τη διατήρηση
Ποιες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας προσφέρει το LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει 15 δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις προσπάθειες εξυπηρέτησης πελατών.
Κουμπί συνομιλίας
Το LiveAgent σάς δίνει την ελευθερία να δημιουργήσετε το δικό σας κουμπί συνομιλίας που μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε στον ιστότοπό σας. Επιλέξτε τη θέση του κουμπιού, τα χρώματα, την κινούμενη εικόνα, το εφέ αιώρησης, τις επιλογές για κινητά και το Z index.
Εάν δεν θέλετε να δημιουργήσετε ένα κουμπί μόνοι σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε από τη συλλογή κουμπιών συνομιλίας και να το προσαρμόσετε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.
Προσφέρουμε:
- Γωνιακά κουμπιά
- Κουμπιά φυσαλίδων
- Πλαϊνά κουμπιά
- Ενσωματωμένα κουμπιά
- Κουμπιά με προσαρμοσμένες εικόνες
- Κουμπιά με προσαρμοσμένο HTML
Εκτός από τη δημιουργία των δικών σας κουμπιών συνομιλίας, μπορείτε επίσης να σχεδιάσετε το παράθυρο συνομιλίας. Μπορείτε να αλλάξετε τα παρακάτω:
- Μήνυμα καλωσορίσματος/απόκρυψη μηνύματος καλωσορίσματος
- Στυλ
- Μέγεθος του παραθύρου συνομιλίας
- Απόκρυψη κουμπιού έναρξης εκ νέου συνομιλίας
- Ενεργοποίηση της δημιουργίας μηνύματος εκτός σύνδεσης
- Z-index
- Θέση
- Προσαρμοσμένο CSS
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Το LiveAgent επιτρέπει στους επισκέπτες του ιστότοπού σας να συνομιλούν μαζί σας σε πραγματικό χρόνο. Όταν κάνουν κλικ στο πλαίσιο συζήτησης ιστότοπου στον ιστότοπό σας και στείλουν το αρχικό τους μήνυμα συνομιλίας, ο πίνακας ελέγχου του LiveAgent θα αρχίσει να ηχεί για να σας ειδοποιεί ότι υπάρχει ένας χρήστης που περιμένει να συνομιλήσει μαζί σας.
Εάν ο επισκέπτης του ιστότοπου προσπαθήσει να συνομιλήσει μαζί σας εκτός των εργάσιμων ωρών, η συνομιλία θα εγγραφεί στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent σε μορφή καρτέλας, στην οποία μπορείτε να απαντήσετε αργότερα μέσω email.
Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας
Οι ενεργητικές προσκλήσεις είναι μια δυνατότητα συνομιλίας που σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε και να προσφέρετε βοήθεια σε πελάτες που επισκέπτονται αυτήν την περίοδο τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να τοποθετήσετε προσκλήσεις συνομιλίας σε προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας, όπως η τιμολόγηση ή η σελίδα Συχνές ερωτήσεις.
Τα κουμπιά προληπτικής πρόσκλησης συνομιλίας μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και μπορούν επίσης να ρυθμιστούν ώστε να εμφανίζονται μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, η προληπτική πρόσκληση συνομιλίας μπορεί να εμφανιστεί εάν ο χρήστης βλέπει τη σελίδα τιμολόγησης για περισσότερο από 45 δευτερόλεπτα.
Συλλογή κουμπιών συνομιλίας
Το LiveAgent προσφέρει μια σειρά από κουμπιά έτοιμης συνομιλίας που μπορείτε να δείτε στη συλλογή κουμπιών συνομιλίας. Απλώς επιλέξτε αυτό που θέλετε και ενσωματώστε το πλαίσιο συνομιλίας στον ιστότοπο, ώστε οι πελάτες σας να αρχίσουν να συνομιλούν με τους εκπροσώπους υποστήριξής σας.
Κινούμενες εικόνες κουμπιών συνομιλίας
Τα κινούμενα σχέδια μπορούν να επηρεάσουν πού εστιάζουν την προσοχή τους οι επισκέπτες του ιστότοπού σας. Προσθέστε κινούμενα σχέδια στα κουμπιά συνομιλίας σας για να προσελκύσετε την προσοχή τους και να αυξήσετε την αφοσίωση.
Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας
Εκτός από την κανονική συλλογή κουμπιών συνομιλίας του ιστότοπού μας, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια προληπτική συλλογή κουμπιών συνομιλίας. Επιλέξτε από μια σειρά από στυλ και θέσεις κουμπιών ή δημιουργήστε το δικό σας γράφοντας τον δικό σας κώδικα HTML.
Το LiveAgent προσφέρει προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας στις ακόλουθες θέσεις:
- Στο πλάι
- Στη γωνία
- Στο κέντρο
Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας
Το LiveAgent επιτρέπει στους χρήστες να προσαρτούν το παράθυρο ζωντανής συνομιλίας ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας. Όταν λαμβάνεται ένα νέο μήνυμα ενώ η συνομιλία είναι συνδεδεμένη, ο χρήστης λαμβάνει μια ειδοποίηση. Τα παράθυρα συνομιλίας μπορούν να συνδεθούν στην αριστερή ή δεξιά πλευρά του ιστότοπού σας.
Επισκόπηση συνομιλιών
Η επισκόπηση συνομιλιών του LiveAgent σάς παρέχει μια ολιστική εικόνα όλων των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Αυτή η δυνατότητα συνομιλίας σάς δείχνει πού βρίσκονται οι επισκέπτες του ιστότοπού σας γεωγραφικά, σε ποιες διευθύνσεις URL του ιστότοπού σας περιηγούνται και πόσο χρόνο έχουν αφιερώσει στην περιήγηση σε κάθε σελίδα.
Η επισκόπηση συνομιλιών σας επιτρέπει να δείτε:
- Online επισκέπτες (αριθμός επισκεπτών που περιηγούνται σε έναν ιστότοπο)
- Επισκέπτες συνομιλίας (αριθμός επισκεπτών συνομιλίας)
- Επισκέπτες στην ουρά (αριθμός επισκεπτών που περιμένουν για συνομιλία)
Διαθέσιμους αντιπροσώπους (αριθμός διαθέσιμων αντιπροσώπων για συνομιλία)
- Τη γεωγραφική θέση κάθε επισκέπτη (εμφανίζεται σε χάρτη)
- Χώρα του επισκέπτη
- Πραγματικό ιστότοπο
- Παραπομπή
Ιστορικό συνομιλιών
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να προβάλλετε όλες τις προηγούμενες συνομιλίες μαζί με όλες τις τρέχουσες συνομιλίες σε μία οθόνη. Εάν αναζητάτε μια συγκεκριμένη συνομιλία, μπορείτε να φιλτράρετε την αναζήτησή σας κατά ετικέτες, τμήματα, ημερομηνίες, ονόματα κ.λπ.
Συνδεδεμένοι επισκέπτες
Οι online επισκέπτες του LiveAgent είναι μια δυνατότητα συνομιλίας που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε ποιος περιηγείται στον ιστότοπό σας. Μάθετε τη διεύθυνση IP του επισκέπτη σας, τους συνδέσμους παραπομπής, τις γεωγραφικές τοποθεσίες, τις τρέχουσες διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας και τον συνολικό χρόνο που έχουν αφιερώσει στην περιήγησή τους στον ιστότοπό σας.
Διανομή συνομιλίας
Το LiveAgent προσφέρει πολλές μεθόδους διανομής συνομιλίας. Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να χρησιμοποιεί τυχαία ανάθεση, προκαθορισμένες προτεραιότητες, «ειδοποίηση σε όλους», μέση χρήση ή μέγιστη χρήση.
- Τυχαία ανάθεση: Εκχωρεί τυχαία συνομιλίες σε διαθέσιμους αντιπροσώπους.
- Προκαθορισμένες προτεραιότητες: Οι συνομιλίες θα δρομολογούνται στον αντιπρόσωπο που δεν απαντά αυτήν τη στιγμή σε μια συνομιλία ή που είχε τον μεγαλύτερο χρόνο διακοπής λειτουργίας από την τελευταία του συνομιλία.
- Κλήση σε όλους: Όλοι οι αντιπρόσωποι θα ειδοποιηθούν ότι ένας πελάτης περιμένει να συνομιλήσει. Η ειδοποίηση δεν θα σταματήσει να ηχεί έως ότου κάποιος απαντήσει στη συνομιλία.
- Μέση χρήση: Οι εισερχόμενες συνομιλίες θα δρομολογούνται στον αντιπρόσωπο με τον μικρότερο αριθμό ενεργών συνομιλιών.
- Μέγιστη χρήση: Οι εισερχόμενες συνομιλίες θα εκχωρηθούν στον αντιπρόσωπο με τον μεγαλύτερο αριθμό ενεργών συνομιλιών για να διατηρηθεί η χρήση στο μέγιστο.
Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
Το LiveAgent σάς παρέχει μια προβολή σε πραγματικό χρόνο του τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας στο παράθυρο συνομιλίας. Πριν καν πατήσουν αποστολή, μπορείτε να αρχίσετε να αναζητάτε τους αριθμούς παραγγελιών, τις προηγούμενες αγορές ή τις προηγούμενες καρτέλες για να παρέχετε ακόμα πιο γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών.
Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας
Το LiveAgent σάς δίνει την επιλογή παρακολούθησης συμβάντων περιόδων ζωντανής συνομιλίας στο Google Analytics. Έχετε την επιλογή να παρακολουθείτε:
- Έναρξη συνομιλίας
- Λήξη συνομιλίας
- Κάθε μήνυμα αντιπροσώπου
- Κάθε μήνυμα πελάτη
Μέγιστο μήκος ουράς
Το LiveAgent προσφέρει μια λύση όταν υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που περιμένουν στην ουρά για να συνομιλήσουν μαζί σας. Καθορίζοντας το μέγιστο όριο ουράς αναμονής, το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αλλάξει αυτόματα τη διαθεσιμότητά του σε εκτός σύνδεσης ή να κρυφτεί εντελώς από τον ιστότοπό σας. Όταν η ουρά επανέλθει στο όριο, το πλαίσιο συνομιλίας ιστότοπου θα εμφανιστεί αυτόματα.
Εσωτερική συνομιλία
Το LiveAgent παρέχει ένα εργαλείο εσωτερικής συνομιλίας για τους αντιπροσώπους σας. Το εργαλείο τους επιτρέπει να συνομιλούν μεταξύ τους χωρίς να χρειάζεται να βγουν από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και χωρίς να χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων. Η συνομιλία είναι εξοπλισμένη με επιλογές κοινής χρήσης αρχείων και επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν ο ένας στον άλλο αναγνωριστικά καρτελών που είναι ενσωματωμένες ως σύνδεσμοι με δυνατότητα κλικ.
Οι αντιπρόσωποι μπορούν να ανοίξουν πολλές εσωτερικές συνομιλίες ταυτόχρονα.
Τρέχον URL του επισκέπτη ζωντανής συνομιλίας
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να βλέπετε τις ιστοσελίδες που περιηγούνται οι επισκέπτες του ιστότοπού σας. Κάθε φορά που ο επισκέπτης σας ανοίγει μια διαφορετική σελίδα στον ιστότοπό σας, θα ειδοποιείστε.
Πρόσθετες δυνατότητες συνομιλίας που θα κάνουν την υποστήριξή σας πολύ εύκολη
Συγκεντρωτικά εισερχόμενα
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας καθιστούν εύκολη την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών. Ενώ περιμένετε μια νέα απάντηση συνομιλίας στον ιστότοπο, μπορείτε να εστιάσετε στην απάντηση καρτελών από άλλα κανάλια απευθείας από τα κεντρικά εισερχόμενά σας.
Υβριδική ροή καρτελών
Η υβριδική ροή καρτελών σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τη διαδρομή επικοινωνίας/επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, ενώ μένετε στο ίδιο νήμα καρτελών. Εάν ένας πελάτης αναφέρεται σε μια προηγούμενη συνομιλία που είχε με διαφορετικό αντιπρόσωπο, μπορείτε εύκολα να την αναζητήσετε στο υβριδικό νήμα της καρτέλας.
CRM
Το LiveAgent προσφέρει ένα ενσωματωμένο CRM απευθείας στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας. Ενώ συνομιλείτε με έναν πελάτη σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες του, τις προηγούμενες καρτέλες, τις αγορές και οποιεσδήποτε άλλες πρόσθετες πληροφορίες που έχετε συλλέξει και καταγράψει.
Οι πληροφορίες CRM μπορούν να επεξεργαστούν και να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο.
Ετικέτες
Οι Ετικέτες σάς επιτρέπουν να αναζητάτε προηγούμενες καρτέλες πιο γρήγορα. Εάν ένας πελάτης αναφέρεται σε μια προηγούμενη ζωντανή συνομιλία σχετικά με την αναβάθμιση της συνδρομής του, μπορείτε εύκολα να αναζητήσετε τη μεταγραφή συνομιλίας φιλτράροντας την αναζήτησή σας με την ετικέτα “αναβάθμιση”.
Τυποποιημένες απαντήσεις
Οι τυποποιημένες απαντήσεις σάς επιτρέπουν να απαντάτε σε συχνές ερωτήσεις άμεσα. Οι αντιπρόσωποι έχουν τη δυνατότητα να πληκτρολογούν γενικές απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και να τις αποθηκεύουν. Εάν ένας πελάτης με τον οποίο συνομιλούν υποβάλει μια γενική ερώτηση, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν με ένα κλικ (κάνοντας κλικ στην τυποποιημένη απάντηση).
Ενσωματώσεις τρίτων παρόχων
Το LiveAgent ενσωματώνεται με περισσότερες από 40 εφαρμογές τρίτων όπως MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply και άλλα. Με την ενσωμάτωση εφαρμογών που χρησιμοποιείτε καθημερινά με το LiveAgent, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές τις εφαρμογές και να κάνετε ενέργειες που θα πραγματοποιούσατε εντός των εφαρμογών.
Για παράδειγμα, εάν θέλετε να προσθέσετε μια νέα προσφορά στο PipeDrive, μπορείτε να το κάνετε ενώ συνομιλείτε με τον πελάτη σας σε πραγματικό χρόνο. Πρέπει απλώς να ανοίξετε την κάρτα επαφής τους στο LiveAgent και να κάνετε κλικ στο εικονίδιο PipeDrive που θα σας επιτρέψει να προσθέσετε νέες προσφορές ή να αλλάξετε τις υπάρχουσες τιμές συμφωνίας.
Η ενσωμάτωση των εφαρμογών που χρησιμοποιείτε καθημερινά με το LiveAgent θα σας εξοικονομήσει χρόνο — σκεφτείτε λιγότερα κλικ, λιγότερη σύνδεση, λιγότερες καρτέλες.
Σύνοψη των παροχών ζωντανής συνομιλίας
Έχοντας ένα κουτί συνομιλίας στον ιστότοπο βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, η οποία με τη σειρά της, βελτιώνει τις πωλήσεις και τη διατήρηση των πελατών. Επιπλέον, η συνομιλία στον ιστότοπο:
Μειώνει τον όγκο των καρτελών
Δίνοντας στους πελάτες σας την επιλογή να επικοινωνήσουν άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών σας, μειώνετε αποτελεσματικά τον αριθμό των εισερχόμενων καρτελών. Οι ζωντανές συνομιλίες συνήθως επιλύονται γρηγορότερα από τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα email, και έτσι μπορούν να αποτρέψουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας να πλημμυρίσει και να κατακλυστεί από καρτέλες.
Μειώνει την προσπάθεια των πελατών
Οι πελάτες αναμένουν να βρουν ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας. Προσφέρετε τη και μειώστε την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Η τοποθέτηση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι ο ευκολότερος τρόπος. Γιατί; Οι πελάτες αναζητούν γενικά απαντήσεις στις ερωτήσεις τους στον ιστότοπό σας και όταν δεν μπορούν να τις εντοπίσουν, στρέφονται στη ζωντανή συνομιλία.
Ως εκ τούτου, αυτή είναι η επιλογή χαμηλότερης προσπάθειας. Εάν ο πελάτης έπρεπε να ψάξει περαιτέρω για να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας, να ανοίξει το email του, να το στείλει και να περιμένει μια απάντηση, θα μπορούσε εύκολα να απογοητευτεί.
Αυξάνει την αφοσίωση και τις πωλήσεις
Η χρήση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας μπορεί να βελτιώσει την αφοσίωση των πελατών και τις πωλήσεις. Χρησιμοποιώντας λογισμικό προληπτικής ζωντανής συνομιλίας και τοποθετώντας προσκλήσεις συνομιλίας σε στρατηγικά σημεία στον ιστότοπό σας, μπορείτε εύκολα να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας, να προσφέρετε βοήθεια, ακόμη και να πραγματοποιήσετε πωλήσεις υψηλού κέρδους και διασταυρούμενες πωλήσεις.
Γνωρίζατε ότι οι πελάτες που επικοινωνούν με μια επιχείρηση μέσω διαδικτυακής συνομιλίας ανέρχονται σε 4,5 φορές περισσότερους από τους πελάτες που δεν το κάνουν; Με την εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σας, είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν περισσότερα και να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.
12 γρήγορες συμβουλές εθιμοτυπίας ζωντανής συνομιλίας για καλύτερη υποστήριξη πελατών
Ανακαλύψτε 12 βασικές συμβουλές εθιμοτυπίας ζωντανής συνομιλίας για να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας το 2024. Ενισχύστε την ικανοποίηση με στρατηγικές που συνδυάζουν φιλικότητα και επαγγελματισμό και περιορίστε τους χρόνους αναμονής στο ελάχιστο. Δώστε προτεραιότητα στη σωστή γραμματική και την ειλικρίνεια για ανώτερη εξυπηρέτηση.