Τι είναι η δρομολόγηση κλήσεων;
Η δρομολόγηση κλήσεων, επίσης γνωστή ως Αυτοματοποιημένη διανομή κλήσεων (ACD), είναι μια δυνατότητα που διανέμει αυτόματα τις εισερχόμενες κλήσεις των πελατών σας σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, τμήμα ή μια ουρά με βάση τα κριτήρια που προτιμάτε μέσα στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται στο cloud.
Οι εταιρείες μπορούν να αποκτήσουν πλήρη έλεγχο της ροής των εισερχόμενων κλήσεων καθορίζοντας τις συνθήκες και επιλέγοντας εάν θα διανεμηθούν τυχαία ή θα ανατεθούν σε έναν αντιπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα.
Ποιος ωφελείται από τη δρομολόγηση κλήσεων;
Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που λαμβάνουν εισερχόμενες κλήσεις τακτικά και θέλουν να παρέχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών μπορούν να απολαύσουν τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής της δρομολόγησης κλήσεων στο λογισμικό τους για τηλεφωνικά κέντρα.
Μεσαίες επιχειρήσεις, μεγάλες και επιχειρηματικές εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από την προτεραιότητα που έχει δοθεί για να διασφαλιστεί ότι οι ειδικευμένοι αντιπρόσωποι στο σωστό τμήμα χειρίζονται όλες τις κλήσεις. Επιπλέον, η ανάπτυξη άλλων λειτουργιών του ενσωματωμένου τηλεφωνικού κέντρου, όπως εσωτερικές κλήσεις, IVR, ή μεταφορές κλήσεων, μπορεί να αυξήσει τα οφέλη ακόμα καλύτερα.
Οι μικρές επιχειρήσεις, οι ατομικοί επιχειρηματίες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες μπορούν να επωφεληθούν από την τυχαία ανάθεση και άλλες προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, όπως συνομιλία βίντεο ή IVR.
>
Πώς λειτουργεί η δρομολόγηση κλήσεων;
Η δρομολόγηση κλήσεων ή η αυτοματοποιημένη διανομή κλήσεων εμφανίζεται κάθε φορά που οι πελάτες σας ξεκινούν μια εισερχόμενη κλήση. Στην αρχή, ακούνε ένα αυτόματο μήνυμα καλωσορίσματος ή ένα αίτημα να μείνουν στο τηλέφωνο και περιμένουν μέχρι να ανατεθούν σε έναν από τους αντιπροσώπους. Στη συνέχεια, εάν οι πελάτες περιμένουν ήδη στην ουρά, ακούν τη μουσική και τους ζητείται να παραμείνουν συνδεδεμένοι. Τέλος, μόλις η γραμμή είναι διαθέσιμη, ξεκινά η κλήση.
Παράδειγμα δρομολόγησης κλήσεων:
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι ο John θέλει να ρωτήσει για ένα πρόβλημα με μια παραγγελία που έκανε νωρίτερα στον ιστότοπό σας. Έτσι, καλεί τον αριθμό του γραφείου βοήθειας, επιλέγει την κατάλληλη επιλογή στο IVR και η λειτουργία δρομολόγησης κλήσεων μεταφέρει την κλήση του στον επόμενο διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Χάρη στη λειτουργία δρομολόγησης κλήσεων, ο John δεν χρειάζεται να καλεί διαφορετικούς αριθμούς για διαφορετικούς αντιπροσώπους και δεν χρειάζεται να περιμένει σε μεγάλη ουρά.
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της δρομολόγησης κλήσεων;
Τυχαία ανάθεση
Όλες οι νέες εισερχόμενες κλήσεις από τους πελάτες σας θα αντιστοιχιστούν τυχαία σε έναν από τους διαθέσιμους αντιπροσώπους σας για μια κλήση. Μπορείτε να ορίσετε το τμήμα όπου θα δρομολογούνται οι κλήσεις στις ρυθμίσεις.
Χρόνος δρομολόγησης
Σας επιτρέπει να ορίσετε τον αριθμό των δευτερολέπτων μετά τα οποία η κλήση δρομολογείται σε άλλο αντιπρόσωπο. Οι κλήσεις δρομολογούνται στην τυχαία σειρά των αντιπροσώπων. Έτσι, μπορείτε να βελτιώσετε την επίλυση της πρώτης κλήσης μειώνοντας τον χρόνο αναμονής.
Ανάθεση προτεραιότητας
Η νέα κλήση θα αναθέσει αυτόματα έναν δωρεάν αντιπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα και τον μεγαλύτερο χρόνο από την τελευταία κλήση. Επομένως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων σας στο μέγιστο.
Μέγιστος χρόνος αναμονής
Καθορίστε το μέγιστο χρονικό όριο που μια εισερχόμενη κλήση παραμένει σε μια ουρά. Αφού λήξει ο καθορισμένος χρόνος, η κλήση θα συνεχιστεί σε μια ενότητα εκτός σύνδεσης της ΔΦΑ.
Επιχειρηματικά οφέλη από την έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων
Αυξημένη ικανοποίηση πελατών
Η έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων μπορεί να δημιουργήσει μια πιο εξατομικευμένη, αποδοτική και καλύτερη εμπειρία πελάτη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη ευτυχία.
Μειωμένο λειτουργικό κόστος
Μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες των αντιπροσώπων υποστήριξής σας ενώ μειώνετε τον χρόνο αδράνειας, επιτυγχάνετε μειωμένο λειτουργικό κόστος.
Γρήγορη και ακριβής επικοινωνία
Η σύνδεση του πελάτη σε μια ουρά με τον διαθέσιμο αντιπρόσωπο όσο το δυνατόν γρηγορότερα μπορεί να γίνει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Ποιες είναι οι άλλες ευεργετικές δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου;
Διαδραστική φωνητική απόκριση
Αυτοματοποιήστε τη ροή εργασίας σας ρυθμίζοντας τη δική σας Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR) σε μόλις 5 λεπτά. Δημιουργήστε ένα μοναδικό δέντρο IVR και παρέχετε μια ακόμα καλύτερη, πιο προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη. Η διαδραστική φωνητική απόκριση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιταχύνετε την υποστήριξη πελατών και να επιλύσετε προβλήματα με την πρώτη κλήση. Κατευθύνετε τους πελάτες σας στο σωστό τμήμα και τους αντιπροσώπους δίνοντάς τους επιλογές για να περιγράψουν τα προβλήματά τους εκ των προτέρων εν συντομία.
Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
Το LiveAgent σάς παρέχει την ευκαιρία να αποθηκεύσετε όλη τη φωνητική σας επικοινωνία με πελάτες για νομικούς ή υποστηρικτικούς σκοπούς. Παίξτε, κατεβάστε ή επιστρέψτε σε αυτά ανά πάσα στιγμή καθ’ όλη τη διάρκεια του λογαριασμού σας για να εξυπηρετήσετε ακόμα καλύτερη υποστήριξη πελατών. Δεν σας περιορίζουμε στην ποσότητα ή τη διάρκεια καθεμιάς από τις ηχογραφήσεις φωνής.
Take advantage of our versatility
Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η δυνατότητα δρομολόγησης κλήσεων στο LiveAgent;
Η δυνατότητα δρομολόγησης κλήσεων στο LiveAgent διασφαλίζει ότι κάθε πελάτης φτάνει στο σωστό τμήμα. Επιπλέον, μπορεί να διανέμει κλήσεις με βάση την προτεραιότητα της εταιρείας σας. Ως αποτέλεσμα, αυτοματοποιεί και παρέχει ποιοτική εμπειρία πελάτη.
Πώς λειτουργεί η δρομολόγηση κλήσεων στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει διαφορετικούς τύπους δρομολόγησης κλήσεων, καθώς κάθε εταιρεία έχει διαφορετικές προτιμήσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να διανείμετε κλήσεις τυχαία ή με βάση την προτεραιότητά σας.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση της δυνατότητας δρομολόγησης κλήσεων στο LiveAgent;
Η λειτουργία κατανέμει ομοιόμορφα τις κλήσεις, αλλά μπορεί επίσης να δρομολογήσει τις κλήσεις σε προτιμώμενες συσκευές. Έτσι, οι πελάτες σας μπορούν να σας προσεγγίσουν ακόμα κι αν βρίσκεστε εν κινήσει. Συνολικά, η δρομολόγηση κλήσεων εξοικονομεί χρόνο, αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και προωθεί τη διατήρηση των πελατών.
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου υλοποίησης VoIP με 18 βήματα για επιτυχημένη εγκατάσταση. Εξασφαλίστε βελτιωμένη απόδοση συστήματος με πρακτικά εργαλεία και συμβουλές. Καθορίστε στόχους, αξιολογήστε τις ανάγκες σας, επιλέξτε τον σωστό πάροχο και εξασφαλίστε μέγιστη ασφάλεια για την επιχείρησή σας. Μην χάσετε αυτήν την πολύτιμη λίστα!
Τι είναι μια Εισερχόμενη Κλήση;
Μάθετε περισσότερα για την εισερχόμενη κλήση. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.