Κουραστήκατε να αλλάζετε περιβάλλον εργασίας για να βοηθήσετε τους πελάτες σας; Η σπατάλη του χρόνου σε αναζήτηση στις πλατφόρμες μπορεί να ελαττώσει την ικανοποίηση του πελάτη και να αγχώσει τους εκπροσώπους σας.
Για να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, χρειάζεστε τα κατάλληλα εργαλεία για τους εκπροσώπους σας. Είναι οι πρώτοι άνθρωποι που έρχονται σε επικοινωνία με τους πελάτες σας. Συνεπώς, οι εκπρόσωποί σας δημιουργούν την εικόνα της επωνυμίας σας, ή με άλλα λόγια, την αντίληψη του πελάτη για την εταιρεία σας.
Οι εκπρόσωποί σας έχουν την δύναμη είτε να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις ή να χάσουν τους πελάτες από τον ανταγωνισμό.
Το LiveAgent είναι ένα πολύπλοκο λογισμικό το οποίο είναι φιλικό προς τον χρήστη. Επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να αντιμετωπίζουν κάθε αίτημα πελάτη από ένα και μοναδικό μέρος. Το σύστημα διαθέτει περισσότερες από 170 λειτουργίες για να βοηθήσει τους εκπροσώπους σας να παρέχουν μία ομαλή εμπειρία πελάτη. Μία από αυτές ονομάζεται Διαδικτυακοί επισκέπτες.
Τι είναι οι Διαδικτυακοί Επισκέπτες;
Είναι μία ενότητα/λειτουργία του LiveAgent με την οποί μπορείτε να δείτε όλους τους επισκέπτες που κοιτούν τον ιστότοπό σας, σε μία οθόνη. Οπότε, μπορείτε να δείτε ποιες σελίδες κοιτούν και πόσο χρόνο ξοδεύουν. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε τις πηγές που παρέπεμψαν του επισκέπτες, μία διεύθυνση IP, και χώρα ώστε να προετοιμαστείτε πριν από τη συνομιλία στο Chat conversation.
Ένα πρόγραμμα παρακολούθησης πελατών μπορεί να είναι μια πολύτιμη προσθήκη στην εργαλειοθήκη υποστήριξης πελατών, καθώς σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε αιτήματα από αυτούς τους διαδικτυακούς επισκέπτες. Κατανοώντας τη συμπεριφορά τους, μπορείτε να παρέχετε μια πιο εξατομικευμένη και αποτελεσματική εμπειρία υποστήριξης.
Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα των Διαδικτυακών επισκεπτών;
Το χαρακτηριστικό των Διαδικτυακών Επισκεπτών είναι παρόμοιο με το Google Analytics ή άλλες πλατφόρμες που σας δείχνουν δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Δεν χρειάζεται να αλλάξετε πλατφόρμες όταν επιθυμείτε να κάνετε μία γρήγορη επισκόπηση των διαδικτυακών επισκεπτών σας.
Επιπλέον, η ενότητα διαδικτυακών επισκεπτών είναι σπουδαία πηγή πληροφοριών για τους εκπροσώπους σας προτού ξεκινήσουν να συνομιλούν με τους πελάτες. Εφόσον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προληπτικές προσκλήσεις στο LiveAgent, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες αργότερα ή αμέσως στην συζήτηση για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη.
Τι μπορείτε να δείτε στην ενότητα των Διαδικτυακών Επισκεπτών;
- Χώρα επισκέπτη
- Χρόνος
- Διεύθυνση IP
- Ιστοσελίδα του επισκέπτη
- Πηγή παραπομπής επισκέπτη
Μπορείτε να προσκαλέσετε επισκέπτες στο chat;
Οι εκπρόσωποί σας μπορούν να προσκαλούν τους πελάτες χειροκίνητα στο chat πατώντας το κουμπί Έναρξη Chat. Μετά από αυτό, μπορείτε να επιλέξετε το αντίστοιχο παράθυρο chat μίας πρόσκλησης από την αναδυόμενη λίστα (η πρόσκληση chat εμφανίζεται στη σελίδα που επισκέπτης πλοηγείται τη δεδομένη στιγμή).
Οφέλη:
- Επισκόπηση της τρέχουσας κίνησης του ιστοτόπου σας
- Πηγή πληροφοριών
- Καλύτερη προορατική προσέγγιση στο chat
- Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών
- Καλύτερη ροή εργασίας ιστοτόπων
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 30-days free of charge. No credit card details required!
Δωρεάν δυνατότητας chat για help desk:
Ενσωματωμένη παρακολούθηση chat
Αν θέλετε να παρακολουθείτε τις πληροφορίες του chat στο Google Analytics για να δείτε την επίδραση του live chat στον ιστότοπό σας, διαθέτουμε a plugin που σας επιτρέπει να συγχρονίσετε τις πληροφορίες του chat.
Ανακαλύψτε τις πληροφορίες του LiveAgent που μπορείτε να παρακολουθείτε στο Google Analytics.
Κατανομή chat
Σιγουρευτείτε ότι οι εκπρόσωποί σας εργάζονται αποδοτικά ρυθμίζοντας τη δρομολόγηση του chat στο LiveAgent. Για παράδειγμα μπορείτε να αναθέτετε τυχαία τους εκπροσώπους ή να δημιουργήσετε μία οργανωμένη ροή εργασίας. Συνεπώς, θα μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικό τα αιτήματα στο chat.
Μάθετε περισσότερα για τις επιλογές κατανομής chat – LiveAgent.
Προληπτικές προσκλήσεις chat
Αυτή η λειτουργία συνδέεται στενά με τους Διαδικτυακούς Επισκέπτες. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες σας και να τους προσφέρετε βοήθεια αν τη χρειάζονται.
Μάθετε περισσότερα για τις LiveAgent – Προληπτικές προσκλήσεις chat.
Πόροι Γνωσιακής Βάσης
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε Πως να δημιουργήσετε ένα κουμπί online chat.
Διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε την αποτελεσματική διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent! Ενσωματώστε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Ξεκινήστε τώρα με δωρεάν λογαριασμό, χωρίς δεσμεύσεις!