Ένα Τμήμα αντιπροσωπεύει ένα συγκεκριμένο τμήμα του οργανισμού σας ταξινομημένο ανά προϊόν ή υπηρεσία, το πεδίο γνώσεων, τη φυσική τοποθεσία ή την Ευθύνη.
Διανείμετε Καρτέλες και αναθέστε Αντιπροσώπους υποστήριξης σε Τμήματα. Καθορίστε φίλτρα και Κανόνες μεταφοράς, έτσι ώστε οι καρτέλες σας να βρίσκονται πάντα στα σωστά χέρια. Καθορίστε διαφορετικές υπογραφές, Κανόνες απάντησης τηλεφώνου και συνομιλίας για διαφορετικά Τμήματα. Δείτε αμέσως πόσες νέες, ανοιχτές και επιλυμένες Καρτέλες υπάρχουν στα Τμήματά σας.
Παράδειγμα
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Τμήμα που ονομάζεται “Πωλήσεις” και να εκχωρήσετε κατάλληλες καρτέλες σε αυτό.
Κάθε Τμήμα θα έχει τη δική του διαδικασία υποστήριξης για την οποία μπορείτε να καθορίσετε Αντιπροσώπους, να διαμορφώσετε διευθύνσεις e-mail υποστήριξης, να παρακολουθείτε καρτέλες υποστήριξης, να ορίσετε κανόνες ροής εργασιών, να ορίσετε Συμφωνίες σε επίπεδο υπηρεσίας και Εργάσιμες ώρες.
Τα τμήματα σας επιτρέπουν να:
- Περιορίστε την πρόσβαση στις Καρτέλες για Αντιπροσώπους που ανήκουν στο ίδιο τμήμα με την Καρτέλα
- Προσαρμόστε τα πρότυπα επικοινωνίας e-mail σας ανά Τμήμα
- Διαμορφώστε τη διαθεσιμότητα υπηρεσιών συνομιλίας, τηλεφώνου και μηνυμάτων ανά Τμήμα
Είστε αυτοαπασχολούμενος;
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε Τμήματα εάν διευθύνετε μια ατομική επιχείρηση ή έναν πολύ μικρό οργανισμό. Σε αυτήν την περίπτωση, όλες οι Καρτέλες διανέμονται και διαχειρίζονται από όλους, ανεξάρτητα από τον τύπο.
Οφέλη των Τμημάτων:
- Διανείμετε την εργασία, την αρμοδιότητα και την ευθύνη
- Ομαδοποιήστε ομάδες ειδικών μαζί
- Αυξήστε την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα του χειρισμού Καρτελών
- Μείωση χρόνου απόκρισης και επίλυσης Αιτημάτων
Παραδείγματα χρήσης:
- Λειτουργία – Ανθρώπινο Δυναμικό, Πληροφορική, Λογιστική
- Προϊόν ή Υπηρεσία – ποδήλατα πόλης, ποδήλατα δρόμου ή Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Πελάτες – Μεταπωλητές, Συνεργάτες, VIP
- Γεωγραφικά – ΗΠΑ, Ευρώπη, Ασία
Αναφορά Τμήματος
Το LiveAgent προσφέρει μια αναφορά απαντημένων καρτελών, συνομιλιών, κλήσεων, Κατατάξεις και άλλα (δείτε όλες τις επιλογές παρακάτω) από ένα συγκεκριμένο χρονικό εύρος . Οι μεμονωμένες εγγραφές μπορούν να ταξινομηθούν κατά χρονικό εύρος, Τμήμα, Κανάλι και Αντιπρόσωπο. Η αναφορά τμήματος μπορεί να εξαχθεί σε αρχείο CSV.
Επιλογές εμφάνισης αναφοράς τμήματος (στήλες):
- Ετικέτα
- Απάντηση
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
- Κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
- Μέσος χρόνος συνομιλίας
- Μη καταταγμένο
- Μη καταταγμένο %
- Ανταμοιβές
- Ανταμοιβές %
- Επιπλήξεις
- Επιπλήξεις %
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Ολοκληρωμένες κλήσεις
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
- Δημιουργημένες καρτέλες
- Επιλυμένες καρτέλες
Η αναφορά τμήματος μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:
Χρησιμοποιήστε αναφορές τμήματος με API
Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές του Τμήματος.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες
Δείκτες αναφοράς και πίνακες κατάταξης
Ανακαλύψτε πώς οι Δείκτες Αναφοράς και οι Πίνακες Κατάταξης του LiveAgent μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε την απόδοσή σας στην υποστήριξη πελατών. Συγκρίνετε στατιστικά, επιβραβεύστε τους αντιπροσώπους σας και βελτιώστε τις υπηρεσίες σας. Διαθέσιμο σε 30+ γλώσσες με δωρεάν δοκιμή. Δείτε τα προσωπικά σας στατιστικά και γίνετε οι καλύτεροι!