Τι είναι ένας προσαρμοσμένος ρόλος;
Οι προσαρμοσμένοι ρόλοι είναι μια δυνατότητα που παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας προσαρμοσμένων ρόλων διαχειριστή για αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών στο σύστημα LiveAgent. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους διαχειριστές να περιορίζουν τα δικαιώματα διαχειριστή του αντιπροσώπου ή να τους δίνουν πρόσβαση σε συγκεκριμένα μέρη του συστήματος LiveAgent. Είναι χρήσιμο για την αποτελεσματική διεύθυνση των ευθυνών για τα καθήκοντα εργασίας των αντιπροσώπων. Αυτή η λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική στη λειτουργία ενσωματωμένων ρόλων που προσφέρει προκαθορισμένους ρόλους.
Οι κάτοχοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν τη δυνατότητα στη διαμόρφωση του LiveAgent και να επιλέξουν οι ίδιοι τα δικαιώματα για αντιπροσώπους για να καθορίσουν τον ορισμό του ρόλου. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσθέσετε προσαρμοσμένους ρόλους στους χρήστες και να ορίσετε με ακρίβεια τι μπορεί να κάνει ένας συγκεκριμένος αντιπρόσωπος στο πλαίσιο του ρόλου του στην εταιρεία.
Πώς να ρυθμίσετε προσαρμοσμένους ρόλους στο LiveAgent
Η ρύθμιση προσαρμοσμένων ρόλων στο λογισμικό καρτελών εξυπηρέτησης του LiveAgent είναι μια εύκολη διαδικασία. Σημειώστε ότι πρέπει να έχετε το πρόγραμμα Large για να μπορείτε να ρυθμίσετε προσαρμοσμένους ρόλους. Πρώτα απ ‘όλα, ανοίξτε τον λογαριασμό σας LiveAgent και μεταβείτε στις επιλογές διαμόρφωσης. Κάντε κλικ στην επιλογή Προσαρμοσμένοι ρόλοι στο αριστερό πλαίσιο μενού ή εναλλακτικά στο εικονίδιο Προσαρμοσμένοι ρόλοι στην εισαγωγική οθόνη διαμόρφωσης.
Μόλις μπείτε σε αυτήν την ενότητα, κάντε κλικ στη Δημιουργία προσαρμοσμένου ρόλου. Γράψτε το όνομα του ρόλου που θέλετε να καθορίσετε και, στη συνέχεια, επιλέξτε τα διαθέσιμα δικαιώματα. Κάντε κλικ στη δημιουργία ρόλου στο κάτω μέρος του παραθύρου και τελειώσατε. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τα υπάρχοντα δικαιώματα όποτε θέλετε μετά τη δημιουργία του ρόλου.
Πώς να αποφασίσετε ποια δικαιώματα χρειάζεται ο νέος προσαρμοσμένος ρόλος
Η καλύτερη προσέγγιση είναι να τμηματοποιήσετε τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών ανάλογα με την ειδικότητά τους και να εξετάσετε ποιες άδειες LiveAgent είναι οι καταλληλότερες για τον ρόλο τους στο κέντρο εξυπηρέτησης. Για παράδειγμα, ένας αντιπρόσωπος που έχει καλή απόδοση σε ένα τηλεφωνικό κέντρο δεν θα πρέπει να έχει πρόσβαση μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο αλλά και στις δυνατότητες βάσης γνώσεων. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο όταν προσθέτετε νέες πληροφορίες, όπως απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις από πελάτες μέσω τηλεφώνου. Το ίδιο ισχύει για έναν αντιπρόσωπο ζωντανής συνομιλίας, ο οποίος θα απαιτήσει επίσης λειτουργίες καρτελών μέσω email για να έρθει σε επαφή με έναν πελάτη μετά από μια επίλυση ερωτήματος ζωντανής συνομιλίας.
Εάν είστε εντελώς νέοι στη δημιουργία ενός προσαρμοσμένου ρόλου από την αρχή και στην επιλογή αδειών για τους αντιπροσώπους σας, ξεκινήστε απλά και δημιουργήστε πρώτα βασικούς ρόλους. Προσθέστε δικαιώματα για κάθε αντιπρόσωπο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Εάν χρειάζονται περισσότερα ή λιγότερα δικαιώματα, μπορείτε πάντα να τα επεξεργαστείτε όταν είναι απαραίτητο και να προσαρμόσετε τις ευθύνες.
Τι δικαιώματα μπορούν να έχουν οι προσαρμοσμένοι ρόλοι
Οι προσαρμοσμένοι ρόλοι προσφέρουν μια ποικιλία δικαιωμάτων σε προσαρμοσμένους ρόλους που μπορούν να συνδυαστούν για μέγιστη ευελιξία. Ρίξτε μια ματιά στην πλήρη λίστα των δικαιωμάτων παρακάτω.
Αντιπρόσωποι
- Διαχείριση αντιπροσώπων (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
Κατάσταση Αντιπροσώπου
- Διαχείριση καταστάσεων αντιπροσώπων (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
Τηλέφωνα
- Προβολή ρυθμίσεων τηλεφωνίας (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
- Επεξεργασία ρυθμίσεων τηλεφωνίας (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
- Διαχείριση συσκευών αντιπροσώπων (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
Κατάταξη
- Προβολή κατατάξεων άλλων αντιπροσώπων (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
- Διαγραφή κατατάξεων αντιπροσώπων (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
Καρτέλα
- Απάντηση σε καρτέλα (Χορηγείται από προεπιλογή)
- Δημιουργία νέας καρτέλας (Χορηγείται από προεπιλογή)
- Εκκαθάριση διαγραμμένης καρτέλας (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
- Εκτέλεση μαζικών ενεργειών σε επιλεγμένες καρτέλες (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
Έξυπνες απαντήσεις
- Διαχείριση τυποποιημένων μηνυμάτων (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
- Διαχείριση προκαθορισμένων απαντήσεων (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
Βάση γνώσεων
- Διαχείριση βάσεων γνώσεων και των ρυθμίσεών τους (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
- Διαχείριση περιεχομένου βάσης γνώσεων (Χορηγείται από προεπιλογή)
Επαφές
- Επεξεργασία επαφών (Χορηγείται από προεπιλογή)
- Διαγραφή επαφών (Χορηγείται από προεπιλογή)
Ετικέτα
- Διαχείριση ετικετών (Ανακλήθηκε από προεπιλογή)
Επεξεργασία δικαιωμάτων προσαρμοσμένων ρόλων
Σε περίπτωση που χρειαστεί να επεξεργαστείτε τα δικαιώματα προσαρμοσμένου ρόλου και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε πρόσθετα δικαιώματα, μπορείτε πάντα να το κάνετε στην οθόνη διαμόρφωσης. Μεταβείτε στο Διαμόρφωση > Προσαρμοσμένοι ρόλοι στον λογαριασμό σας LiveAgent και κάντε κλικ στον ρόλο που θέλετε να διαμορφώσετε εκ νέου. Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο. Σε αυτό το παράθυρο, μπορείτε να αλλάξετε το όνομα του ρόλου, καθώς και να αλλάξετε το επίπεδο πρόσβασης στους χρήστες κάνοντας κλικ στο κουμπί Αλλαγή δίπλα στο στοιχείο Τροποποιημένα δικαιώματα. Η διαδικασία αλλαγής άδειας παραμένει η ίδια με την αρχική ρύθμιση.
Πώς να αφαιρέσετε προσαρμοσμένους ρόλους
Όταν βρίσκεστε στη Διαμόρφωση > Προσαρμοσμένοι ρόλοι, κάντε κλικ στο ρόλο που θέλετε να καταργήσετε. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στο νέο παράθυρο και βρείτε την ενότητα “Ζώνη κινδύνου”. Μπορείτε να διαγράψετε οποιονδήποτε προσαρμοσμένο ρόλο κάνοντας κλικ στο κουμπί Διαγραφή. Σημειώστε ότι μόλις διαγράψετε έναν ρόλο, δεν υπάρχει επιστροφή. Σε περίπτωση που θέλετε να επαναφέρετε έναν προηγουμένως διαγραμμένο ρόλο, πρέπει να δημιουργήσετε έναν νέο και να επιλέξετε ξανά τα δικαιώματα.
Improve your team workflow and specify permissions for each team member with LiveAgent.
Get started with our free 30-day trial, and create your own custom roles.?
Frequently Asked Questions
Πώς μπορώ να αποκτήσω ρόλο διαχειριστή στο LiveAgent;
Ο μόνος τρόπος για να αποκτήσετε έναν ρόλο διαχειριστή στο LiveAgent είναι όταν κάποιος άλλος διαχειριστής ή ο κάτοχος του λογαριασμού σας το εκχωρεί και σας δίνει τα απαραίτητα δικαιώματα εντός του συστήματος.
Διατίθενται προσαρμοσμένοι ρόλοι για κάθε πρόγραμμα LiveAgent;
Η λειτουργία προσαρμοσμένων ρόλων είναι διαθέσιμη μόνο στο πρόγραμμα Large του LiveAgent. Οι χρήστες με άλλα προγράμματα LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιούν μόνο προκαθορισμένους ρόλους στους λογαριασμούς τους.
Ποιοι είναι οι προκαθορισμένοι ρόλοι στο LiveAgent;
Οι προκαθορισμένοι ρόλοι χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό δικαιωμάτων αντιπροσώπων στο σύστημα του LiveAgent. Υπάρχουν τέσσερις τύποι προκαθορισμένων ρόλων – Κάτοχος, Διαχειριστής, Αντιπρόσωπος και Δοκιμαστικός Ρόλος. Όλοι οι ρόλοι διαφέρουν ως προς το επίπεδο πρόσβασής τους στο σύστημα του κέντρου εξυπηρέτησης.
Ανακαλύψτε πώς η "Κατάταξη Αντιπροσώπου" του LiveAgent σας επιτρέπει να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν τις απαντήσεις των εκπροσώπων. Αποφύγετε τις αρνητικές τάσεις και υποστηρίξτε την επιτυχία της ομάδας σας με δωρεάν δοκιμή. Εμπιστευτείτε το σύστημα που επιλέγουν οι κορυφαίοι!
Πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο
Ανακαλύψτε πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο από το LiveAgent που είναι έτοιμα για χρήση και πλήρως προσαρμόσιμα. Προσελκύστε νέους πελάτες και παρέχετε πολύτιμο περιεχόμενο με ευκολία. Δοκιμάστε τα δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις!
Εξατομικεύστε τις υπηρεσίες σας με το LiveAgent για ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών. Προσαρμόστε προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών σας και προσφέρετε υποστήριξη σε πολλαπλές πλατφόρμες για μεγαλύτερη ικανοποίηση. Ξεκινήστε δωρεάν και επιλέξτε το ιδανικό data center για εσάς. Δοκιμάστε το τώρα!