Τι είναι οι ομάδες επαφών;
Οι ομάδες επαφών είναι ομάδες πελατών που μοιράζονται κάτι κοινό. Το κοινό μπορεί να είναι κοινά ενδιαφέροντα, ότι εργάζονται στην ίδια εταιρεία, ότι βρίσκονται στην ίδια ζώνη ώρας, ότι χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο προϊόντων ή ότι έχουν το ίδιο επίπεδο συνδρομητικών υπηρεσιών.
Τι μπορείτε να κάνετε με τις ομάδες επαφών;
Η προσθήκη των επαφών σας σε ομάδες σάς δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας, διευκολύνοντας τη διαχείριση της ροής εργασίας του κέντρου εξυπηρέτησης σας. Η δημιουργία ομάδων επαφών είναι επίσης εξαιρετική για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, καθώς σας επιτρέπει να παρέχετε πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε ομάδα. Επιπλέον, τόσο οι νέοι όσο και οι υπάρχοντες υπάλληλοι θα βρουν το λογισμικό καρτελών εξυπηρέτησης απλό και εύκολο στη χρήση.
Οι ομάδες επαφών σας επιτρέπουν να:
- Ταξινομήσετε τις επαγγελματικές σας επαφές
- Προσθέσετε πολλές επαφές σε μία ομάδα
- Αναθέσετε πολλαπλές ομάδες επαφών σε μία επαφή
- Εκχωρήσετε συγκεκριμένους Κανόνες
- Εκχωρήσετε συγκεκριμένους Κανόνες Χρόνου
- Εκχωρήσετε συγκεκριμένους Κανόνες ΣΕΥ
- Αναζητήστε Καρτέλες, Επαφές και Εταιρείες ανά Ομάδες Επαφών
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Πως να δημιουργήσετε ομάδες επαφών στο LiveAgent
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Κάντε κλικ στο Πελάτες
- Κάντε κλικ στο Ομάδες επαφών
- Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
- Ονομάστε την ομάδα πελατών σας
- Επιλέξτε ένα χρώμα κειμένου και ένα χρώμα φόντου για την ετικέτα τμήματος πελάτη
- Κάντε κλικ στη Δημιουργία
Πως να προσθέσετε πελάτες στις ομάδες επαφών
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Κάντε κλικ στο Πελάτες
- Επιλέξτε έναν πελάτη της επιλογής σας
- Βρείτε το πεδίο Ομάδες και κάντε κλικ στην ετικέτα
- Επιλέξτε την ομάδα στην οποία θέλετε να τους προσθέσετε
- Κάντε κλικ στην Αποθήκευση
Πως να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε υπάρχουσες ομάδες επαφών
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Κάντε κλικ στο Πελάτες
- Κάντε κλικ στο Ομάδες επαφών
- Επιλέξτε την ομάδα επαφών που θέλετε να επεξεργαστείτε, κάνοντας κλικ στο κουμπί επεξεργασίας
- Επεξεργαστείτε το όνομα ομάδας επαφών, το χρώμα ετικέτας ή το χρώμα κειμένου
- Κάντε κλικ στην Αποθήκευση
- Προαιρετικό: Επιλέξτε την ομάδα επαφών που θέλετε να διαγράψετε κάνοντας κλικ στο κουμπί διαγραφής
Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την ομαδοποίηση των πελατών;
Βελτίωση ροής εργασίας
Η δημιουργία ροών εργασίας δρομολόγησης καρτελών που λαμβάνουν υπόψη τμήματα πελατών είναι εξαιρετικά αποτελεσματική και παραγωγική. Για παράδειγμα, με τη δρομολόγηση καρτελών από συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως VIP ή μεταπωλητές) απευθείας στους αντίστοιχους διαχειριστές λογαριασμών τους, βελτιώνετε τους χρόνους απόκρισης, τα ποσοστά επίλυσης της πρώτης επαφής και πάνω από όλα, την ικανοποίηση των πελατών. Εξαλείφετε επίσης οποιαδήποτε σύγχυση ή στασιμότητα καρτελών.
Αυξημένη αφοσίωση
Οι ομάδες πελατών είναι επίσης εξαιρετικές για μάρκετινγκ και τμηματοποίηση πωλήσεων. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν κανόνα του LiveAgent που θα στέλνει μοναδικά εξατομικευμένα και προδιαμορφωμένα email παρακολούθησης σε κάθε ομάδα πελατών. Τα εξατομικευμένα μηνύματα όπως αυτό θα βελτιώσουν την αφοσίωση των πελατών, γεγονός που θα αυξήσει τα έσοδα και θα δημιουργήσει περισσότερες πωλήσεις.
Ευκολότερο φιλτράρισμα ticket
Οι ομάδες πελατών μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε καρτέλες στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του κέντρου εξυπηρέτησης. Η ύπαρξη εργαλείων που διευκολύνουν το φιλτράρισμα καρτελών είναι πάντα χρήσιμη, καθώς δεν θα χρειάζεται να θυμάστε συγκεκριμένες λεπτομέρειες για κάθε καρτέλα που προσπαθείτε να εντοπίσετε. Αντίθετα, το μόνο που πρέπει να θυμάστε είναι η ομάδα πελατών τους, κάτι που το κάνει πολύ πιο εύκολο.
Περίπτωση χρήσης: Χρησιμοποιώντας ομάδες επαφών για να απαντήσετε ταχύτερα σε ερωτήματα VIP πελατών
Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε μια ομάδα VIP και να δώσετε προτεραιότητα στις ερωτήσεις τους. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε είτε να ρυθμίσετε έναν κανόνα που θα ενεργοποιείται κάθε φορά που ένας από αυτούς τους συγκεκριμένους πελάτες υποβάλει ένα αίτημα υποστήριξης. Μπορείτε να το κάνετε αυτό δρομολογώντας τις καρτέλες τους σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή αλλάζοντας τα επίπεδα SLA της καρτέλας τους, ώστε οι αντιπρόσωποί σας να απαντούν στα μηνύματά τους πιο γρήγορα. Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να βρείτε την ομάδα επαφών στις ρυθμίσεις κανόνων.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ομάδες επαφών ή τα θέματα που σχετίζονται με ομάδες επαφών, ρίξτε μια ματιά στη βάση γνώσεων μας, ακαδημία, γλωσσάρι, και webinar. Μην ξεχάσετε να δείτε το ιστολόγιό μας και τα πρότυπά των email μας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να στείλετε εξατομικευμένα ενημερωτικά δελτία μέσω email στις ομάδες επαφών σας.
Έτοιμοι να δημιουργήσετε μοναδικές ομάδες επαφής;
Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να τμηματοποιήσετε τους πελάτες και να παρέχετε εξατομικευμένες υπηρεσίες με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι ομάδες επαφών;
Οι ομάδες επαφών είναι τμήματα πελατών που μοιράζονται κάτι κοινό. Το κοινό στοιχείο θα μπορούσε να είναι παρόμοια ενδιαφέροντα, εργασία στην ίδια εταιρεία, το να είναι στην ίδια ζώνη ώρας, να μιλάνε την ίδια γλώσσα, να χρησιμοποιούν τους ίδιους τύπους προϊόντων ή να έχουν τα ίδια επίπεδα συνδρομής.
Τι μπορείτε να κάνετε με τις ομάδες επαφών;
Η προσθήκη των επαφών σας σε ομάδες σάς δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας, διευκολύνοντας τη διαχείριση της ροής εργασιών του κέντρου εξυπηρέτησης. Η δημιουργία ομάδων επαφών είναι επίσης εξαιρετική για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, καθώς σας επιτρέπει να παρέχετε πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε ομάδα.
Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την ομαδοποίηση των πελατών;
Η δημιουργία ροών εργασιών δρομολόγησης καρτελών που λαμβάνουν υπόψη τμήματα πελατών είναι εξαιρετικά αποτελεσματική και παραγωγική. Για παράδειγμα, δρομολογώντας καρτέλες από συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως VIP ή μεταπωλητές) απευθείας στους αντίστοιχους διαχειριστές λογαριασμών τους, βελτιώνετε τους χρόνους απόκρισης, τα ποσοστά επίλυσης των πρώτων επαφών και κυρίως την ικανοποίηση των πελατών. Εξαλείφετε επίσης κάθε σύγχυση ή στασιμότητα των καρτελών.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης PayPal
Βρείτε εύκολα τρόπους επικοινωνίας με το Κέντρο Εξυπηρέτησης PayPal για την επίλυση προβλημάτων σας. Ανακαλύψτε τηλέφωνα, email και social media για γρήγορη υποστήριξη. Ξεκινήστε τώρα με δωρεάν λογαριασμό στο LiveAgent!