Τι είναι ένα κουμπί κλικ για κλήση;
Το κουμπί κλικ-για-κλήση είναι ένα ψηφιακό εργαλείο που σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε κλήσεις σε πραγματικό χρόνο, στο πρόγραμμα περιήγησης μέσω του Διαδικτύου. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε κλικ σε έναν ενσωματωμένο σύνδεσμο που περιέχει έναν αριθμό τηλεφώνου επιχείρησης και ένα αποκλειστικό σύστημα, όπως το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent, θα εκτελέσει την κλήση.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός συνδέσμου κλικ για κλήση και ενός συνδέσμου κλικ για πληκτρολόγηση;
Ένας σύνδεσμος κλικ για πληκτρολόγηση είναι απλώς ένα άλλο όνομα για έναν σύνδεσμο κλικ για κλήση. Οι όροι είναι εναλλάξιμοι και έχουν την ίδια σημασία. Σε αυτό το κείμενο, θα χρησιμοποιήσουμε και τις δύο λέξεις.
Τι κάνει η λειτουργία κλικ για πληκτρολόγηση/κλικ για κλήση;
Η τεχνολογία κλικ για κλήση σάς δίνει τη δυνατότητα να καλέσετε οποιονδήποτε ενσωματωμένο (υπερσυνδεδεμένο) αριθμό τηλεφώνου στο Διαδίκτυο. Μόλις κάνετε κλικ σε αυτό, μπορείτε να εκτελέσετε μια κλήση στο πρόγραμμα περιήγησης μέσω οποιουδήποτε κατάλληλου προγράμματος, συμπεριλαμβανομένου του LiveAgent. Επιπλέον, η λειτουργία μπορεί να λειτουργήσει με κάρτες επικοινωνίας ιστού LiveAgent (επεκτάσεις προγράμματος περιήγησης) που σας δίνουν τη δυνατότητα να προβάλλετε πληροφορίες επικοινωνίας για άτομα και επιχειρήσεις στον ιστό.
Πώς λειτουργεί το κλικ για πληκτρολόγηση;
Το κλικ για κλήση λειτουργεί χάρη στα πρωτόκολλα tel link HTML που επικοινωνούν με καθορισμένα τηλεφωνικά κέντρα ή εφαρμογές softphone. Όταν κάνετε κλικ στον υπερσυνδεδεμένο αριθμό τηλεφώνου κλικ-για-κλήση, η δέσμη ενεργειών από την πλευρά του διακομιστή ζητά από το λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου να αναλάβει δράση και να πραγματοποιήσει την κλήση. Στη συνέχεια, το λογισμικό κλήσης καλεί τον υπερσυνδεδεμένο αριθμό και συνδέει τον καλούντα και το άτομο/την επιχείρηση που καλεί.
Ποιος χρησιμοποιεί κλικ για κλήση;
Το κλικ για πληκτρολόγηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε επιχείρηση ή άτομο που πραγματοποιεί πολλές τηλεφωνικές κλήσεις. Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο χρήσιμα χαρακτηριστικά για τους SDR (εκπρόσωποι ανάπτυξης πωλήσεων), τις ομάδες πωλήσεων, τους υπευθύνους μάρκετινγκ, τους ανώτερους βοηθούς, τους ερευνητές αγοράς και τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, επειδή μπορεί να διευκολύνει τη δουλειά τους.
Παρόλο που το κλικ-για-κλήση χρησιμοποιείται κυρίως από επιχειρήσεις B2B (business to business) και B2C (business to customer), τα «κανονικά» άτομα μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τη λειτουργία. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης βρίσκεται στο κινητό του τηλέφωνο και αναζητά τα στοιχεία επικοινωνίας σας, μπορεί απλώς να κάνει κλικ σε έναν υπερσυνδεδεμένο αριθμό τηλεφώνου στον ιστότοπό σας και να πραγματοποιήσει αμέσως μια κλήση αντί να αλλάζει καρτέλες από το πρόγραμμα περιήγησής του και το πληκτρολόγιο τηλεφώνου.
Γιατί είναι απαραίτητο το κλικ για κλήση;
Το κλικ για κλήση είναι ωφέλιμο γιατί εξοικονομεί πολύ χρόνο στους ανθρώπους. Αντί να χρειάζεται να εισάγετε χειροκίνητα έναν αριθμό τηλεφώνου κάθε φορά που θέλετε να πραγματοποιήσετε μια κλήση (είτε στο κινητό σας τηλέφωνο είτε στην εφαρμογή softphone), μπορείτε απλώς να κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο τηλεφώνου για να ξεκινήσετε την κλήση. Μακροπρόθεσμα, αυτό σας εξοικονομεί πολύ χρόνο εισαγωγής δεδομένων και σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε ακόμα περισσότερες εξερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις. Αυτό, με τη σειρά του, βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της ροής εργασιών, εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους και εξοικονομεί επίσης χρήματα.
Σε συνδυασμό με τη λειτουργία κλικ σε email που μπορεί να ανοίξει ένα προσυμπληρωμένο παράθυρο καρτελών στο LiveAgent, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών, οι πωλητές και οι έμποροι μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους και να βελτιώσουν την απόδοση της εργασίας τους.
Μικρές αλλά αποτελεσματικές αλλαγές όπως αυτές θα κρατήσουν τους υπαλλήλους σας ευχαριστημένους και θα αποτρέψουν την εξάντληση, καθώς εξαλείφουν επαναλαμβανόμενες, τετριμμένες και απλές εργασίες. Αντίθετα, οι υπάλληλοί σας μπορούν να επικεντρωθούν στην καλλιέργεια των σχέσεων με τους πελάτες, δημιουργώντας μια καταπληκτική εμπειρία πελάτη και παρέχοντας εξατομικευμένη και ενημερωμένη υποστήριξη με κλικ για κλήση και κλικ για πληκτρολόγηση.
Πώς μπορείτε να κάνετε έναν αριθμό τηλεφώνου με δυνατότητα κλικ;
Εάν θέλετε να ρυθμίσετε το κλικ για κλήση και να δημιουργήσετε αριθμούς τηλεφώνου με δυνατότητα κλικ, θα πρέπει να έχετε πρόσβαση στο πίσω μέρος του ιστότοπού σας, ώστε να μπορείτε να επεξεργαστείτε υπάρχοντα κείμενα που περιέχουν αριθμούς τηλεφώνου. Σε έναν αριθμό τηλεφώνου με δυνατότητα κλικ, απλώς αντιγράψτε αυτό το απόσπασμα κώδικα και αντικαταστήστε τον αριθμό τηλεφώνου εντός των εισαγωγικών με τον δικό σας.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Μόλις τελειώσετε, κάντε κλικ στην αποθήκευση και φορτώστε ξανά τη σελίδα. Ο αριθμός τηλεφώνου σας θα πρέπει να έχει δυνατότητα κλικ. Εάν δεν φαίνεται να έχει δυνατότητα κλικ ή εντοπίσετε κάποιο σφάλμα, ελέγξτε ξανά τον κώδικα. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν τα εισαγωγικά και τα άλλα σύμβολα και εντολές όπως .
Πώς να χρησιμοποιήσετε το κλικ για κλήση
Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό πολυκαναλικών τηλεφωνικών κέντρων όπως το LiveAgent. Μόλις το ρυθμίσετε και επιλέξετε έναν πάροχο VoIP, το σύστημα θα μπορεί να πραγματοποιεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας δωρεάν.
Εάν θέλετε να κάνετε λήψη της επέκτασης προγράμματος περιήγησης καρτών επαφών ιστού του LiveAgent για να δείτε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τους ενσωματωμένους αριθμούς τηλεφώνου, μπορείτε. Εάν το κάνετε, αφού τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού πάνω από τον ενσωματωμένο αριθμό τηλεφώνου, θα εμφανιστεί μια κάρτα επαφής LiveAgent και θα εμφανίσει πρόσθετες πληροφορίες CRM. Κάνοντας κλικ στον αριθμό τηλεφώνου κλικ για κλήση, το LiveAgent θα δημιουργήσει μια νέα καρτέλα και θα εκτελέσει την κλήση. Όλα αυτά θα εμφανιστούν στον πίνακα ελέγχου σας.
Ωστόσο, εάν δεν θέλετε να κάνετε λήψη της επέκτασης προγράμματος περιήγησης του LiveAgent, δεν χρειάζεται να το κάνετε. Δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε ή να ενσωματώσετε προγράμματα ή επεκτάσεις. Το LiveAgent μπορεί να λειτουργήσει ως ο προεπιλεγμένος χειριστής των ενσωματωμένων συνδέσμων. Κάνοντας κλικ σε αυτά, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent μπορεί να εκτελέσει κλήσεις και να ανοίξει προσυμπληρωμένα πεδία καρτελών.
Η διαφορά μεταξύ ενός κουμπιού κλήσης και ενός συνδέσμου κλικ-για-κλήση
Ένα κουμπί κλήσης και ένας σύνδεσμος κλικ-για-κλήση λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Ωστόσο, διαφέρουν αισθητικά. Ένας σύνδεσμος κλικ-για-κλήση είναι, φυσικά, απλώς ένας σύνδεσμος. Από την άλλη πλευρά, ένα κουμπί κλήσης είναι ένα μικροσκοπικό banner ή ένα εικονίδιο τηλεφώνου που μοιάζει με κουμπί. Μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε στον ιστότοπό σας και να έχει διάφορα στυλ, κείμενα, μεγέθη και χρώματα.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Είστε έτοιμοι να ενεργοποιήσετε το κλικ για κλήση για την ομάδα σας;
Εάν είστε έτοιμοι να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα, ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε το κλικ για κλήση. Εναλλακτικά, κατεβάστε την επέκταση προγράμματος περιήγησης καρτών επαφών ιστού LiveAgent για ταχύτερη επικοινωνία και περισσότερες πληροφορίες. Η επέκταση του προγράμματος περιήγησης είναι δωρεάν και μπορεί να ληφθεί από το Google Chrome Web Store ή τη λίστα πρόσθετων Mozzila Firefox. Αν ενδιαφέρεστε για αυτό, δοκιμάστε το LiveAgent. Προσφέρουμε μια δωρεάν, δοκιμή 30 ημερών που περιλαμβάνει όλα τα επίπεδα και δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για να ξεκινήσετε.
Ανακαλύψτε πόσο αποτελεσματικοί μπορείτε να είστε εσείς και η ομάδα σας ξεκινώντας σήμερα.