Οι προσδοκίες των πελατών είναι υψηλότερες από ποτέ. Θέλουν γρήγορες απαντήσεις, χρήσιμες απαντήσεις και μια ομαλή εμπειρία. Εκεί έρχεται η δυνατότητα LiveAgent Chatbot. Είναι ο νέος σας AI Agent ενσωματωμένος απευθείας στο κουμπί συνομιλίας του LiveAgent, επιτρέποντας συνομιλίες με τεχνητή νοημοσύνη και ζωντανή ανθρώπινη υποστήριξη στην ίδια διεπαφή.
Σε αυτό το άρθρο, θα καλύψουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το LiveAgent Chatbot, συμπεριλαμβανομένων των βασικών χαρακτηριστικών του, γιατί απαιτεί το FlowHunt ως πάροχο τεχνητής νοημοσύνης και τα παραδείγματα πρακτικών περιπτώσεων χρήσης. Ας εμβαθύνουμε και ας εξερευνήσουμε πώς αυτή η νέα δυνατότητα μπορεί να μεταμορφώσει την εμπειρία υποστήριξης πελατών σας.
Τι είναι το LiveAgent Chatbot;
Το LiveAgent Chatbot είναι ένας βοηθός με τεχνητή νοημοσύνη, ενσωματωμένος απευθείας στο κουμπί συνομιλίας του LiveAgent. Απαντά άμεσα σε απλές ερωτήσεις πελατών χρησιμοποιώντας τις πηγές γνώσης σας, μεταφέρει σύνθετα ερωτήματα στην ομάδα σας και σας βοηθά να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες.
Δεν είναι όλα τα chatbot ισάξια. Ενώ τα βασικά chatbot χειρίζονται απλές συχνές ερωτήσεις, το LiveAgent AI Chatbot χρησιμοποιεί αυτόνομους AI Αντιπροσώπους που μπορούν να συλλογιστούν, να λαμβάνουν ανεξάρτητες αποφάσεις και να εκτελούν εργασίες.
Οι Αντιπρόσωποι AI μπορούν να κατανοήσουν την ανθρώπινη πρόθεση και να αποφασίσουν σωστά πότε θα κλιμακώσουν τα ερωτήματα σε ανθρώπους. Επιπλέον, μπορούν να συλλέγουν προληπτικά δυνητικούς πελάτες και να στέλνουν ειδοποιήσεις στο email σας. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, οι Αντιπρόσωποι AI διαθέτουν βαθύτερη κατανόηση της ανθρώπινης γλώσσας, ερμηνεύοντας εύκολα περίπλοκα ερωτήματα πολλαπλών βημάτων και ταιριάζοντάς τα με τις σωστές πηγές γνώσης.
Με τη λειτουργία Chatbot, μπορείτε να μειώσετε δραστικά τους χρόνους απόκρισης, να χειριστείτε περισσότερα ερωτήματα ταυτόχρονα και να μειώσετε τον φόρτο εργασίας του αντιπροσώπου, διατηρώντας παράλληλα μια προσωπική επαφή. Είτε καθοδηγεί έναν νέο πελάτη μέσω του προϊόντος σας είτε φιλτράρει απλές ερωτήσεις πριν απευθυνθεί στους αντιπροσώπους σας, αυτό το chatbot προσαρμόζεται στη γλώσσα που προτιμά ο χρήστης και λειτουργεί μαζί με την ομάδα σας ακριβώς στο ίδιο κουμπί συνομιλίας.
Πώς λειτουργεί το Chatbot του LiveAgent;
Για να θέσετε σε λειτουργία το chatbot, πρέπει να ενσωματώσετε το LiveAgent με έναν πάροχο chatbot AI. Η λειτουργία chatbot παρέχεται αυτήν τη στιγμή αποκλειστικά από το FlowHunt. Η Quality Unit αναπτύσσει τόσο το LiveAgent όσο και το FlowHunt. Αυτό μας επιτρέπει να διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή, καθώς και να παρέχουμε υποστήριξη κατά προτεραιότητα στους χρήστες του LiveAgent.
Χειριζόμενοι τη λειτουργικότητα του chatbot ως ενσωμάτωση, σας προσφέρουμε μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο. Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλά chatbots για διαφορετικές ανάγκες, είτε για υποστήριξη πελατών, πωλήσεις, δημιουργία δυνητικών πελατών ή ακόμα και για εσωτερική βοήθεια.
Αυτό που κάνει το FlowHunt ως πάροχο τεχνητής νοημοσύνης ξεχωριστό είναι ότι δεν σας δεσμεύει με ένα μόνο ιδιόκτητο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης. Ενώ το πιο πρόσφατο μοντέλο ChatGPT είναι το προεπιλεγμένο, το FlowHunt υποστηρίζει 15+ άλλα κορυφαία μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, είναι πολυτροπικό και σας επιτρέπει ακόμη και να φέρετε το δικό σας LLM. Επιπλέον, με προηγμένες επιλογές προτροπής και αυτόματη αναγνώριση πάνω από 100 γλωσσών, εξασφαλίζει ομαλές, τοπικές αλληλεπιδράσεις προσαρμοσμένες στην επιχείρησή σας.
Το κόστος του LiveAgent Chatbot
Το LiveAgent δεν κάνει πρόσθετες χρεώσεις για αυτήν την ενσωμάτωση. Η χρήση του chatbot σας χρεώνεται ξεχωριστά μέσω του μοντέλου τιμολόγησης βάσει πίστωσης του FlowHunt.
Οι μηνιαίες δαπάνες σας για chatbot καθορίζονται από διάφορους παράγοντες, από τον αριθμό των πηγών γνώσης και το επιλεγμένο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης μέχρι τη μέση πολυπλοκότητα των ερωτημάτων των χρηστών. Αυτός ο περιεκτικός οδηγός θα σας δώσει έναν σαφή τύπο για τον υπολογισμό των εξόδων σας για chatbot AI.
Πώς να ρυθμίσετε το Chatbot στο LiveAgent
Η ρύθμιση ενός chatbot LiveAgent είναι μια απλή διαδικασία που απαιτεί μόλις τρεις ενέργειες από την πλευρά του FlowHunt και τρία βήματα μέσα στο ίδιο το LiveAgent. Εάν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο FlowHunt, μπορείτε να εγγραφείτε γρήγορα κάνοντας κλικ εδώ: Εγγραφή στο FlowHunt.
3 ενέργειες από την πλευρά του παρόχου AI (Flowhunt)
Δημιουργήστε μια Ροή Chatbot: Επιλέξτε από έτοιμα πρότυπα ή δημιουργήστε τη δική σας.
Συνδέστε πηγές γνώσης: Συνδέστε ή ανεβάστε τις γνώσεις σας, όπως τον ιστότοπό σας, έγγραφα, Συχνές Ερωτήσεις ή ακόμα και βίντεο και εικόνες.
Δημιουργήστε ένα API key: Η ενσωμάτωση γίνεται μέσω API.
3 ενέργειες από την πλευρά του LiveAgent
Σύνδεση παρόχου τεχνητής νοημοσύνης: Χρησιμοποιήστε το κλειδί API για να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας.
Δημιουργία Chatbot: Καθορίστε τη Ροή και προσαρμόστε τη συμπεριφορά του chatbot.
Εφαρμόστε το chatbot στο widget συνομιλίας: Συνδέστε το chatbot με το κουμπί συνομιλίας της επιλογής σας.
Ακολουθήστε τον αναλυτικό οδηγό βάσης γνώσεων για πιο λεπτομερείς οδηγίες!
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Chatbot: Περιπτώσεις χρήσης και παραδείγματα
Με το εργαλείο δημιουργίας chatbot του FlowHunt, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε και να εξερευνήσετε τρόπους βελτίωσης της υποστήριξης πελατών και των εσωτερικών διαδικασιών σας. Είτε επιλέξτε ένα προκατασκευασμένο chatbot LiveAgent από τη βιβλιοθήκη ή δημιουργήστε το δικό σας χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα δημιουργίας. Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να βοηθήσει στην πορεία. Ακολουθεί μια γρήγορη επισκόπηση των βασικών δυνατοτήτων εξυπηρέτησης πελατών.
Μεταφορά σε άνθρωπο-εκπρόσωπο
Χάρη στους Αντιπροσώπους AI, το LiveAgent chatbot μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να αναγνωρίζει πότε είναι ώρα να μεταφέρετε σύνθετα ερωτήματα στην ομάδα σας. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον ελάχιστο αριθμό απαντήσεων τεχνητής νοημοσύνης που απαιτούνται πριν γίνει διαθέσιμο το κουμπί μεταφοράς ή να αφήσετε τον Αντιπρόσωπο AI του chatbot να αποφασίσει πότε θα μεταφερθεί αυτόματα η συνομιλία.
Εάν ο αντιπρόσωπος αποφασίσει ότι χρειάζεται ανθρώπινη βοήθεια, θα ενεργοποιήσει μια μεταφορά χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να ρωτήσει.
Για να ενεργοποιήσετε μια μεταφορά με μη αυτόματο τρόπο, ο πελάτης πρέπει να κάνει κλικ στο κουμπί μεταφοράς στην επάνω γραμμή του παραθύρου συνομιλίας. Το κουμπί γίνεται διαθέσιμο μόλις συμπληρωθεί ο αριθμός των ελάχιστων απαντήσεων ή εάν ο χρήστης ζητήσει συγκεκριμένα να μεταφερθεί.
Όταν έρθει η ώρα της μεταφοράς, το chatbot θα ζητήσει από τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν το κουμπί:

Αυτόματη απάντηση σε συχνές ερωτήσεις
Υπάρχουν ερωτήσεις που είναι πολύ σημαντικές για να τις χάσει η τεχνητή νοημοσύνη; Μπορείτε να διασφαλίσετε τη συνέπεια στις απαντήσεις ρυθμίζοντας απλώς Συχνές ερωτήσεις στο FlowHunt. Η λειτουργία Ερωτήσεις & Απαντήσεις σάς επιτρέπει να ορίζετε σταθερές απαντήσεις για ερωτήσεις, διασφαλίζοντας ότι κάθε φορά που τίθεται ένα παρόμοιο ερώτημα, το chatbot απαντά με την ακριβώς καθορισμένη απάντηση.

Δημιουργία υποψήφιων πελατών
Ένα άλλο εύχρηστο στοιχείο FlowHunt είναι το εργαλείο Ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μόλις προστεθεί στο Flow σας, το chatbot θα αρχίσει να ζητά από τους επισκέπτες να αφήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους όποτε χρειάζεται. Στη συνέχεια, θα στείλει αμέσως τη σύνοψη της συνομιλίας στο email σας, διασφαλίζοντας ότι δεν θα χάσετε ποτέ έναν υποψήφιο πελάτη.

Πηγές γνώσης
Όλες οι απαντήσεις του chatbot βασίζονται στις πηγές γνώσης και στις συχνές ερωτήσεις που έχετε ορίσει. Δίνοντας στο chatbot αρκετή σχετική γνώση, μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε τις παραισθήσεις τεχνητής νοημοσύνης και να ενισχύσετε το ποσοστό επίλυσης του chatbot.
Ζητήσαμε από το chatbot μας ένα γενικό ερώτημα σχετικά με μία από τις δυνατότητες του LiveAgent. Χάρη στη γνώση του ιστοτόπου μας, το chatbot μπορεί εύκολα να απαντήσει στο ερώτημα, να δώσει συμβουλές ρύθμισης και να μας υποδείξει πρόσθετο υλικό αυτοβοήθειας:

Multilingual support
Ο chatbot του LiveAgent μπορεί αυτόματα να αναγνωρίσει και να απαντήσει με ευκολία στη γλώσσα που προτιμά ο χρήστης. Βάσει του μοντέλου AI της επιλογής σας, ενδέχεται να υπάρχουν περιορισμοί για λιγότερο διαδεδομένες γλώσσες.

Συμπέρασμα
Με το Chatbot του LiveAgent, απολαμβάνετε την τέλεια ισορροπία μεταξύ αυτοματοποίησης AI και ανθρώπινης υποστήριξης σε μια ενιαία, ομαλή εμπειρία. Είτε θέλετε να μειώσετε τους χρόνους επίλυσης, να ελαφρύνετε το φόρτο εργασίας των εκπροσώπων ή να συλλέξετε πιθανούς πελάτες, το AI chatbot του LiveAgent σας δίνει απόλυτο έλεγχο στον τρόπο που αλληλεπιδρά με τους πελάτες σας. Ξεκινήστε σήμερα και δείτε τη διαφορά στην πράξη—εγγραφείτε τώρα για τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών!
AI and human support in perfect sync
Deliver instant, AI-powered answers and get smooth human handoffs —all in one chat button. Get started today!
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Αναλάβετε δράση την κατάλληλη στιγμή με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό παρακολούθησης πελατών για το 2024 με το LiveAgent! Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας και ξεκινήστε συνομιλίες την κατάλληλη στιγμή. Απολαύστε δωρεάν δοκιμή χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών και τις πωλήσεις σας σήμερα!
Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τον Βοηθό Απαντήσεων AI του LiveAgent. Δωρεάν δοκιμή, γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία!