Τα αναλυτικά στοιχεία χρησιμοποιούν πρωτογενή δεδομένα και μαθηματικά για να ανακαλύψουν, να ερμηνεύσουν και να κοινοποιήσουν σημαντικά μοτίβα δεδομένων. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα αναλυτικά στοιχεία δεδομένων μπορούν να βοηθήσουν στην απάντηση επιχειρηματικών ερωτήσεων, στην πρόβλεψη των αποτελεσμάτων και στη δημιουργία ενεργών πληροφοριών.
Γιατί η ανάλυση δεδομένων είναι απαραίτητη δυνατότητα για όλες τις επιχειρήσεις;
Μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων είναι ένα ανεκτίμητο μέρος του λογισμικού σας για τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση. Η εύρεση «υστερήσεων» και περιοχών που θα μπορούσαν να βελτιστοποιηθούν είναι πάντα εξαιρετική, επειδή παρέχει μια ευκαιρία για να:
- Βελτιώστε την απόδοση των αντιπροσώπων σας
- Παρέχετε πρόσθετη εκπαίδευση σε όσους τη χρειάζονται
Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών, την εμπειρία και τις πωλήσεις
- Ανακατανείμετε τους πόρους
- Ενισχύστε τα κανάλια υποστήριξης
- Βρείτε πιο οικονομικά αποδοτικούς τρόπους επίλυσης προβλημάτων
Εκτός από αυτό, μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί επίσης να παρουσιάσει τομείς της επιχείρησής σας που αναπτύσσονται. Αυτό είναι σημαντικό διότι:
- Δεν θα χρειαστεί να αναθεωρήσετε ολόκληρη τη στρατηγική της επιχείρησής σας/υποστήριξης
- Θα είστε σε θέση να επιβραβεύσετε όσους πέτυχαν
- Τα άτομα με χαμηλές επιδόσεις θα μπορούν να μάθουν από εκείνους που πέτυχαν
Τι κάνει η λειτουργία επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων του LiveAgent;
Τα προσβάσιμα και εύχρηστα δεδομένα αποτελούν ανεκτίμητο μέρος των λύσεων καλύτερων λογισμικών κέντρου υποστήριξης στη σημερινή αγορά. Η επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων σάς παρέχει μια ολιστική επισκόπηση της υποστήριξης πελατών σας. Θα μπορείτε να δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και να παρακολουθήσετε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. Θα μπορείτε επίσης να ελέγχετε στατιστικά στοιχεία χρήσης ανά κανάλι, να αξιολογείτε αναφορές απόδοσης και να μαθαίνετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Επιπλέον, η επισκόπηση των αναλυτικών στοιχείων μας είναι γεμάτη με ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς.
Τι μπορείτε να δείτε στον πίνακα ελέγχου επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων;
Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων παρέχει μια γρήγορη επισκόπηση όλων των εισερχόμενων και εξερχόμενων μηνυμάτων, συνομιλιών και κλήσεων.
Τα εισερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:
- Όλα τα email που λαμβάνονται στο LiveAgent
Όλα τα αιτήματα εκτός σύνδεσης δημιουργήθηκαν μέσω φορμών επικοινωνίας ή κουμπιών συνομιλίας εκτός σύνδεσης
- Αιτήματα που δημιουργήθηκαν από Twitter, Instagram, Viber και Facebook (το Twitter αναφέρει μόνο από άλλα άτομα)
- Όλες οι άλλες επικοινωνίες ελήφθησαν στα υπάρχοντα αιτήματα
Τα εξερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:
- Απαντήσεις αιτημάτων
Όλα τα email, τα Tweet, τα μηνύματα Instagram και Viber, καθώς και αναρτήσεις στο Facebook που δημοσιεύονται μέσω της εφαρμογής
- Νέα email στάλθηκαν από την εφαρμογή
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Οι συνομιλίες ορίζονται ως:
- Συζητήσεις που ξεκινούν από πελάτες και αντιπροσώπους
- Συζητήσεις που απαντούν οι αντιπρόσωποι
Οι κλήσεις ορίζονται ως:
- Κλήσεις που πραγματοποιούνται από πελάτη (είτε μέσω widget κλήσεων είτε μέσω αριθμών τηλεφώνου)
- Όλες οι κλήσεις που ξεκινούν από την εφαρμογή ακόμα και όταν ο πελάτης δεν απαντά
Φιλτράρισμα αποτελεσμάτων
Μπορείτε να φιλτράρετε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων με:
- Χρόνος
- Τμήμα
- Αντιπρόσωπος
- Ετικέτα
- Κανάλι
Κάθε αναφορά απόδοσης μπορεί να τροποποιηθεί για να εμφανίσει επιπλέον δεδομένα, όπως:
Μετρήσεις καρτελών
- Απαντήσεις
- Σημειώσεις
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης SLA (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης εκχώρησης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης εκχώρησης SLA (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης επίλυσης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης επίλυσης SLA (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης SLA (σε ώρες)
Μετρήσεις ζωντανής συνομιλίας
- Δημιουργημένα αιτήματα
- Επιλυμένα αιτήματα
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Λήψη συνομιλίας
- Μέσος χρόνος λήψης συνομιλίας (λεπτά)
- Μέσος χρόνος συνομιλίας (λεπτά)
- Δεν βαθμολογήθηκε
- Δεν βαθμολογήθηκε σε %
Μετρήσεις τηλεφωνικού κέντρου
- Θετικές βαθμολογίες
- Θετικές βαθμολογίες σε %
- Αρνητικές βαθμολογίες
- Αρνητικές βαθμολογίες σε %
- Κλήσεις
- Εξερχόμενες κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Λεπτά εξερχόμενων κλήσεων
- Μέσος χρόνος παραλαβής κλήσης (λεπτά)
Μετρήσεις ικανοποίησης πελατών
- Μέσος χρόνος κλήσης (λεπτά)
- Μέσος χρόνος εξερχόμενης κλήσης (λεπτά)
- Εσωτερικές κλήσεις
- Λεπτά εσωτερικών κλήσεων
- Μέσος χρόνος εσωτερικών κλήσεων (λεπτά)
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Ολοκληρωμένες κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Φωνητικά μηνύματα
Κάθε αναφορά μπορεί να φιλτραριστεί με διαφορετικές χρονικές περιόδους, όπως:
- Σήμερα
- Χθες
- Τελευταίες 7 μέρες
- Τελευταίες 30 ημέρες
- Τελευταίες 90 ημέρες
- Αυτή την εβδομάδα (Δευτ.-Κυρ.)
- Την περασμένη εβδομάδα (Δευτ.-Κυρ.)
- Τελευταία εργάσιμη εβδομάδα (Δευτ.-Παρ.)
- Αυτόν το μήνα
- Τον προηγούμενο μήνα
- Φέτος
- Πέρυσι
- Προσαρμοσμένη ημερομηνία
Επιλέγοντας τον τρόπο παρουσίασης των δεδομένων
Το LiveAgent μπορεί να παρουσιάσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμών, ραβδογραφημάτων και γραφημάτων πίτας. Επιπλέον, όλα τα δεδομένα μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV, διευκολύνοντας την κοινή χρήση με άλλους.
Πώς να βρείτε τον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων στο LiveAgent
Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων είναι ορατός μόνο στους διαχειριστές, οπότε βεβαιωθείτε ότι είστε διαχειριστής του λογαριασμού σας στο LiveAgent (οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τα προσωπικά τους στατιστικά κατά τη σύνδεση στο LiveAgent.)
Εάν έχετε το ρόλο διαχειριστή, μπορείτε να βρείτε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων κάνοντας κλικ στις Αναφορές (εικονίδιο κύκλου) που βρίσκεται στο αριστερό μενού (ακριβώς μεταξύ Κλήσεων και Πελατών).
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους αναφορών που διατίθενται στον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής μας βάσης:
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε περισσότερα για την επιχείρησή σας;
Εμβαθύνετε στις προσπάθειες υποστήριξής σας. Ξεκινήστε να βελτιώνετε την απόδοση, τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών σας σήμερα με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Ready to unlock the power of data to improve your customer support?
Make data-driven decisions, identify trends, and optimize your support operations. Harness the potential of analytics with LiveAgent's Analytics Overview feature today!
Frequently Asked Questions
Πώς παρουσιάζονται τα δεδομένα;
Τα δεδομένα μπορούν να παρουσιαστούν σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμής, γραφημάτων ράβδων, γραφημάτων διασποράς και γραφημάτων πίτας.
Τι είναι τα analytics;
Τα Analytics είναι η μελέτη δεδομένων και μαθηματικών για την ανακάλυψη, την ερμηνεία και την επικοινωνία σημαντικών προτύπων δεδομένων.
Γιατί η ανάλυση δεδομένων είναι απαραίτητη για όλες τις επιχειρήσεις;
Μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση.
Χρειάζεστε Εναλλακτική λύση του Collab;
Αναζητάτε εναλλακτική λύση του Collab; Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 175 λειτουργίες, χωρίς χρέωση εγκατάστασης και εξυπηρέτηση 24/7, αποτελώντας την καλύτερη επιλογή για το κέντρο επικοινωνίας σας. Ξεκινήστε με δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, χωρίς πιστωτική κάρτα. Μάθετε γιατί επιχειρήσεις όπως η Forbes και η Airbus εμπιστεύονται το LiveAgent!
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Front;
Το LiveAgent είναι μία λύση κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να επεκτείνετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram και άλλα).