Οι ετικέτες είναι απλώς λέξεις ή φράσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε περισσότερη σημασία στις Καρτέλες. Οι ετικέτες σάς παρέχουν απεριόριστη ευελιξία για τη διαχείριση και την προσαρμογή της ροής εργασιών υποστήριξης.
Παράδειγμα
Ίσως θελήσετε να επισημάνετε όλες τις απαιτήσεις που είναι πραγματικά ερωτήματα πωλήσεων με μια Ετικέτα όπως “πωλήσεις” ή “προ-πωλήσεις”.
Ακολουθούν ορισμένες επιλογές για τη χρήση Ετικετών:
- Προσθέστε ετικέτες στις Καρτέλες, είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα, και χρησιμοποιήστε αυτές τις ετικέτες για τη δημιουργία προσαρμοσμένων ροών εργασίας.
- Περιηγηθείτε σε Καρτέλες ανά Ετικέτα.
Χρησιμοποιήστε ετικέτες στους κανόνες της επιχείρησής σας (Κανόνες, Κανόνες SLA, Κανόνες Χρόνου) για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ροές εργασίας.
- Δημιουργήστε προβολές και αναφορές ανά Ετικέτα.
Σημείωση:
Μπορείτε να προσθέσετε πολλές ετικέτες σε μία καρτέλα.
Λίστα πιθανών τροποποιήσεων:
Κατά τη δημιουργία μιας ετικέτας μπορείτε να την τροποποιήσετε όπως θέλετε.
- Ονομασία
- Χρώμα κειμένου
- Χρώμα Φόντου
Προσθήκη ετικετών στις καρτέλες
Ίσως θέλετε να προσθέσετε ετικέτα σε όλα τις καρτέλες που είναι πραγματικά ερωτήματα πωλήσεων με μια ετικέτα όπως “πωλήσεις” ή “προ-πωλήσεις”.
Φιλτράρισμα Καρτελών ανά Ετικέτα
Ίσως θέλετε να φιλτράρετε όλες τις Καρτέλες που είναι πραγματικά επείγουσες και ερωτήματα προ-πωλήσεων με μια ετικέτα όπως “επείγον” ή “προ-πωλήσεις”
Αναφορά Ετικέτας
Το LiveAgent προσφέρει μια αναφορά προστιθέμενων Ετικετών σε όλες τις καρτέλες από ένα συγκεκριμένο χρονικό εύρος. Οι μεμονωμένες καταχωρίσεις μπορούν να ταξινομηθούν κατά χρονικό εύρος, Τμήμα, κανάλι και αντιπρόσωπο. Οι αναφορές ετικετών μπορούν να εξαχθούν σε ένα αρχείο CSV.
Η αναφορά ετικετών μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:
Επιλογές προβολής αναφοράς ετικετών (στήλες):
- Ετικέτα
- Απάντηση
- Νέος μέσος χρόνος απάντησης
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
- Κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
- Μέσος χρόνος συνομιλίας
- Μη καταταγμένο
- Μη καταταγμένο %
- Ανταμοιβές
- Ανταμοιβές %
- Επιπλήξεις
- Επιπλήξεις %
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Ολοκληρωμένες κλήσεις
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
- Σημειώσεις
- Δημιουργημένες καρτέλες
- Επιλυμένες καρτέλες
Χρησιμοποιήστε αναφορές Ετικετών με API
Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές ετικετών.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες
Δείκτες αναφοράς και πίνακες κατάταξης
Ανακαλύψτε πώς οι Δείκτες Αναφοράς και οι Πίνακες Κατάταξης του LiveAgent μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε την απόδοσή σας στην υποστήριξη πελατών. Συγκρίνετε στατιστικά, επιβραβεύστε τους αντιπροσώπους σας και βελτιώστε τις υπηρεσίες σας. Διαθέσιμο σε 30+ γλώσσες με δωρεάν δοκιμή. Δείτε τα προσωπικά σας στατιστικά και γίνετε οι καλύτεροι!
Μηνιαίες Ενημερώσεις του LiveAgent: Έκδοση Ιουνίου
Ανακαλύψτε τις Ιουνίου ενημερώσεις του LiveAgent με βελτιώσεις στο μενού γλωσσών, επιδιορθώσεις κλήσεων και περιεχομένου, καθώς και άρθρα για ζωντανές συνομιλίες και ικανοποίηση πελατών. Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας σήμερα!