Η ΣΕΥ (Συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών) είναι μια συμφωνία για την επίτευξη στόχων για την απάντηση στις Καρτέλες από τους Αντιπροσώπους σας (αντιπροσώπους υποστήριξης), για την παροχή βοήθειας στους πελάτες σας.
Η παροχή βοήθειας με βάση τα επίπεδα υπηρεσιών διασφαλίζει ότι παρέχετε ποσοτική και υπολογιζόμενη εξυπηρέτηση. Παρέχει επίσης μια πιο σαφή εικόνα όταν εμφανίζονται ζητήματα.
Αναφορά καταγραφής
Το LiveAgent προσφέρει ένα αρχείο καταγραφής ΣΕΥ που έχουν εκπληρωθεί ή δεν έχουν εκπληρωθεί από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και Τμήμα. Οι μεμονωμένες καταχωρίσεις μπορούν να ταξινομηθούν κατά Αίτημα, Αναγνωριστικό Καρτέλας, Ώρα έναρξης ΣΕΥ, Τμήμα, Αντιπρόσωπο, Ημερομηνία λήξης, Κλειστές και εναπομείναντα/χρόνο που έχει παρέλθει για ΣΕΥ. Το αρχείο καταγραφής ΣΕΥ μπορεί να εξαχθεί σε ένα αρχείο CSV.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Δείκτες αναφοράς και πίνακες κατάταξης
Ανακαλύψτε πώς οι Δείκτες Αναφοράς και οι Πίνακες Κατάταξης του LiveAgent μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε την απόδοσή σας στην υποστήριξη πελατών. Συγκρίνετε στατιστικά, επιβραβεύστε τους αντιπροσώπους σας και βελτιώστε τις υπηρεσίες σας. Διαθέσιμο σε 30+ γλώσσες με δωρεάν δοκιμή. Δείτε τα προσωπικά σας στατιστικά και γίνετε οι καλύτεροι!
Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
Το LiveAgent έχει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, που σημαίνει ότι κάθε κλήση καταγράφεται και αποθηκεύεται στο LiveAgent για νομικούς ή εκπαιδευτικούς σκοπούς.