Για να είναι συνοπτικές και κατανοητές οι αναφορές αντιπροσώπων σας, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης cloud LiveAgent περιλαμβάνει τις ακόλουθες επιλογές εμφάνισης.
Το LiveAgent προσφέρει μια αναφορά Αντιπροσώπου για τον χρόνο εργασίας, απαντημένες Καρτελών, Συνομιλίες, Κλήσεις, πωλήσεις, ανταμοιβές και πολλά άλλα (δείτε όλες τις επιλογές παρακάτω) από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι μεμονωμένες καταχωρήσεις μπορούν να ταξινομηθούν ανά χρονικό διάστημα, τμήμα, κανάλι και αντιπρόσωπο. Οι αναφορές αντιπροσώπων μπορούν να εξαχθούν σε ένα αρχείο CSV.
Επιλογές εμφάνισης αναφοράς αντιπροσώπου (στήλες):
- Ετικέτα
- Απάντηση
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
- Κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Μέσος χρόνος λήψης συνομιλίας
- Μέσος χρόνος συνομιλίας
- Μη καταταγμένο
- Μη καταταγμένο %
- Ανταμοιβές
- Ανταμοιβές %
- Επιπλήξεις
- Επιπλήξεις %
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Ολοκληρωμένες κλήσεις
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
Η αναφορά αντιπροσώπων μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:
Χρησιμοποιήστε αναφορές αντιπροσώπου με API
Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές αντιπροσώπων.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Ανακαλύψτε πώς η "Κατάταξη Αντιπροσώπου" του LiveAgent σας επιτρέπει να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν τις απαντήσεις των εκπροσώπων. Αποφύγετε τις αρνητικές τάσεις και υποστηρίξτε την επιτυχία της ομάδας σας με δωρεάν δοκιμή. Εμπιστευτείτε το σύστημα που επιλέγουν οι κορυφαίοι!
Ανίχνευση “σύγκρουσης” αντιπροσώπων
Μην ανησυχείτε για την αποστολή πολλαπλών απαντήσεων. Το LiveAgent σας δείχνει ποιος βλέπει μία καρτέλα και απαντά σε μία καρτέλα για να αποτρέψει τη "σύγκρουση" αντιπροσώπων.