Παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς περνούμε τις μέρες μας κολλημένοι σε τηλέφωνα, tablet και υπολογιστές, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να είναι ενθουσιασμένοι με την ιδέα των ζωντανών εκδηλώσεων.
Ναι, όλοι αγαπάμε τις συναυλίες, τις παραστάσεις και τις εκθέσεις — αλλά οι ζωντανές εκδηλώσεις για εταιρείες εκτείνονται πέρα από αυτές τις γραμμές. Ένας συνδυασμός εταιρικής κουλτούρας και ψυχαγωγίας, προσφέρουν στις εταιρείες την ευκαιρία να δείξουν μια διαφορετική πλευρά της επιχείρησής τους, να δεθούν με μια συγκεκριμένη κοινότητα ή διασημότητα και ίσως να παρουσιάσουν ένα καινοτόμο νέο προϊόν.
Ίσως το πιο σημαντικό σε αυτόν τον νέο ψηφιακό κόσμο που βασίζεται στην εμπιστοσύνη μέσω μιας γυάλινης οθόνης, προσφέρουν μια συναρπαστική (συχνά χαμηλού κινδύνου) ευκαιρία τόσο για δοκιμή όσο και για αλλαγή πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών.
Εάν σκοπεύετε να παρακολουθήσετε ή να οργανώσετε μια ζωντανή εκδήλωση για την εταιρεία σας στο εγγύς μέλλον θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε ως ευκαιρία για να κάνετε ακριβώς αυτό — και για καθοδήγηση σχετικά με το πώς να το αξιοποιήσετε στο έπακρο, ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές και κόλπα.
Γιατί είναι σημαντικές οι ζωντανές εκδηλώσεις;
Είναι σχεδόν δύσκολο να το φανταστεί κανείς σε μια κοινωνία COVID, αλλά οι ζωντανές εκδηλώσεις έγιναν γρήγορα ένας από τους καλύτερους τρόπους για ακόμη και διαδικτυακές εταιρείες να κάνουν σύνδεση με το κοινό τους και να πειραματιστούν με εναλλακτικές μορφές πώλησης.
Οι ζωντανές εκδηλώσεις έχουν σημασία για πολλούς λόγους. Μπορούν να κάνουν την εταιρεία σας να φανεί λίγο πιο ζωντανή από ό,τι πίσω από μια οθόνη. Σας δίνουν την ευκαιρία να ερευνήσετε τι θέλουν πραγματικά οι καταναλωτές σας και να προσαρμόσετε το αποτέλεσμα σας γύρω από αποδεικτικά στοιχεία και παράπονα από πρώτο χέρι. Μπορούν ακόμη και να σας βγάλουν από το γραφείο και να βγείτε στους δρόμους μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα.
Το εύρος για ζωντανές εκδηλώσεις είναι μεγάλο, χρησιμεύοντας ως το τέλειο αντίθετο σε πιο ψυχρές, διαδικτυακές αγορές και δημιουργία ονόματος. Εάν μια επιχείρηση μείνει στο γραφείο και πίσω από την οθόνη για πάρα πολύ καιρό, θα αρχίσει να χάνει την επαφή με ό,τι έχει σημασία — όσο χρόνο κι αν αφιέρωσε διαβάζοντας σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και email .
Τώρα ας δούμε τρόπους για να χρησιμοποιήσετε αυτές τις ζωντανές εκδηλώσεις προς όφελός σας.
Πώς έχει αλλάξει η εξυπηρέτηση πελατών;
Είναι εύκολο να σκεφτεί κανείς ότι η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών δεν περιλαμβάνει τίποτα περισσότερο από την επεξεργασία παραγγελιών και το να το κάνετε με χαμόγελο.
Αυτό όμως δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Στη σημερινή σύγχρονη αγορά, η εξυπηρέτηση πελατών έχει εξελιχθεί σε μια εξαιρετικά προσεκτική διαδικασία που πρέπει είτε να κρατά το χέρι του χρήστη κατά τη διάρκεια της διαδικασίας είτε να παραμένει πάντα παρούσα για τυχόν απορίες που μπορεί να εμφανιστούν.
Ενώ ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους ακόλουθους και τους χρήστες τους στο διαδίκτυο έχει αναπτυχθεί σε πολλούς κλάδους, η πλειονότητα των αλλαγών έχει τις ρίζες τους και τις μεγαλύτερες επιτυχίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Από διαδραστικά chatbots μέχρι τα σχόλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την παρουσία ενός κεντρικού κοινόχρηστου inbox που συγκεντρώνει τα ερωτήματα των καταναλωτών — η επίλυση των προβλημάτων του καταναλωτή σας είναι ευκολότερη από ποτέ, αλλά η επιχείρησή σας είναι πιο εκτεθειμένη από ποτέ.
Μια επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων για να απαντήσει γρηγορότερα σε ερωτήματα ή να διατυπώσει απόψεις σχετικά με τα αποτελέσματά της, αλλά αυτό συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό επειδή μια αρνητική βαθμολογία ή σχόλιο μπορεί να χαλάσει τη φήμη τους. Όσο καλύτεροι είστε στην εξυπηρέτηση πελατών, τόσο περισσότερα αναμένονται από εσάς (και τους ανταγωνιστές σας). Είναι ένα δίκοπο μαχαίρι.
Βασικές μέθοδοι
Ας δούμε μερικούς από τους καλύτερους τρόπους δοκιμής και βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις.
Ζωντανή έκθεση προϊόντων και υπηρεσιών
Ως κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που προέρχεται από την άποψη της ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών στον κόσμο των ζωντανών εκδηλώσεων, μπορεί να είναι λίγο ενοχλητικό, αλλά στην πραγματικότητα δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες παρά προκλήσεις.
Οι ζωντανές εκδηλώσεις σάς δίνουν την ευκαιρία να επιδείξετε προϊόντα με τρόπο που δεν είχατε ποτέ πριν. Πολλά καταστήματα υποφέρουν από κακές περιγραφές προϊόντων και εικόνες — ίσως λόγω έλλειψης δημιουργικών υπαλλήλων για να εργαστούν σε τέτοιο περιεχόμενο ή λόγω της εξάρτησης από αυτό που παρέχεται από τον προμηθευτή. Εάν είστε ένα από αυτά τα καταστήματα, μια ζωντανή εκδήλωση σάς δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσετε δυναμικά και να δείξετε τι είναι πραγματικά εκπληκτικό για τα προϊόντα σας.
Μπορείτε να δείξετε πώς λειτουργούν, αισθάνονται και υπάρχουν στον πραγματικό κόσμο. Σε 2D, ένα προϊόν μπορεί να φαίνεται πολύ λιγότερο συναρπαστικό από ό,τι είναι στην πραγματικότητα και ίσως ακόμη και να μπερδέψει τον καταναλωτή ως προς τον σκοπό του. Το να βάλετε αυτό το προϊόν στα χέρια του πελάτη ή να επιδείξετε τα δυνατά του σημεία ακριβώς μπροστά του είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να απαντήσετε σε καυτές ερωτήσεις που δημιουργούνται από κακές εικόνες και περιγραφές και είναι αδύνατο να εξηγηθούν μέσω email.
Δεν πρέπει να υποτιμάται αυτή η ικανότητα να δίνεται στον καταναλωτή η ευκαιρία να δοκιμάσει ένα προϊόν ή ακόμα και να το αισθανθεί στα χέρια του. Είναι ένα κρίσιμο μέρος της παραδοσιακής εμπειρίας αγορών που πραγματικά χάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Χρησιμοποιήστε το ως ευκαιρία για να μάθετε τι είδους ερωτήσεις θέλουν να απαντηθούν οι χρήστες μέσω εικόνων και περιγραφών στις σελίδες των προϊόντων σας. Μπορεί κάλλιστα να ακολουθείτε λογικά βήματα για να δώσετε στους πελάτες αυτό που χρειάζονται, αλλά αυτή η άμεση ανατροφοδότηση μπορεί να σας βοηθήσει να επισημάνετε πράγματα που έχετε χάσει — πράγματα που δεν είναι εγγενώς προφανή σε κάποιον που έχει επενδύσει τόσο στο προϊόν.
Αυτή η έκθεση μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στην κατεύθυνση του περιεχομένου σας. Εάν ένας πελάτης έχει μια ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας γενικά, τότε ίσως αξίζει να γράψετε ένα blog ή να δημιουργήσετε μια ειδική ιστοσελίδα για να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις. Αυτή είναι μια ευκαιρία έρευνας αγοράς, προϊόντος και πελατών όπως καμία άλλη, επομένως μην τη σπαταλάτε.
Εναλλακτικές ευκαιρίες πώλησης
Ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με τις ζωντανές εκδηλώσεις για διαδικτυακά brands είναι ότι τους δίνει την ευκαιρία να κάνουν πωλήσεις που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν.
Αυτό δεν σημαίνει απλώς την προσέλκυση κοινού χωρίς γνώσεις διαδικτύου που προτιμούν τις δημόσιες εκδηλώσεις από τους προσωπικούς υπολογιστές, αλλά δίνεται η ευκαιρία σε άτομα που είναι ίσως πιο επιφυλακτικά στις αγορές στο διαδίκτυο ή πρόθυμοι να μιλήσουν σε έναν πωλητή λιανικής πριν δεσμευτούν για ένα προϊόν.
Τα προσωπικά συστήματα λιανικής πώλησης δίνουν στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και στις διαδικτυακές πλατφόρμες την ευκαιρία να πραγματοποιούν αγορές από τους πελάτες από εκεί και πέρα. Αυτό εξαλείφει σημαντικές επιπλοκές (στο παρελθόν ίσως έπρεπε να αφαιρέσετε τα στοιχεία των καρτών χειροκίνητα) και δείχνει την ευκολία σας στην εξυπηρέτηση.
Αυτό παρουσιάζει επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία για πώληση μεγαλύτερου κέρδους. Ένας καταναλωτής μπορεί να μην αγοράσει ένα πρόσθετο για την κύρια αγορά του, εάν οι εικόνες του καταστήματος είναι κακές και η τιμή είναι λίγο υπερβολική πάνω από τη χρέωση αποστολής. Αλλά όταν το βλέπουν αυτοπροσώπως; Θα συνειδητοποιήσουν ότι δεν θα μπορούσαν να απολαύσουν το προϊόν στο έπακρο χωρίς αυτό και θα φύγουν μαζί του από εκεί και πέρα.
Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να βελτιώσετε τις πωλήσεις υψηλού κέρδους σας (χρήσιμο για αγορές μέσω τηλεφώνου) και να βρείτε τα σφάλματα στη διαδικασία πληρωμής σας. Ίσως τα έξοδα αποστολής να είναι πολύ υψηλά ή η παρουσίαση των προϊόντων για πωλήσεις υψηλού κέρδους να είναι αδύναμη και ασαφής.
Αυτό είναι το τέλειο πεδίο δοκιμών για το πόσο γρήγορη και αποτελεσματική μπορεί να είναι η εξυπηρέτηση σας. Ενώ μεγάλο μέρος της στον διαδικτυακό σας τομέα εξαρτάται από τον πελάτη και την αυτοματοποίηση των συστημάτων σας, βοηθά την επιχείρησή σας με δύο τρόπους. Ενημερώνει τους φυσικούς πελάτες ότι ανησυχείτε για την εμπειρία τους και σας δείχνει πού μπορεί να είναι τα πιθανά προβλήματα στην πορεία.
Θέλετε να εξατομικεύσετε ένα προϊόν ή να προσθέσετε το δικό σας USP σε αυτό; Πώς μπορεί να γίνει αυτό με πιο ομαλό τρόπο; Με την ίδια λογική, βλέποντας ότι γίνεται μπροστά τους γρήγορα θα μπορούσε να εντυπωσιάσει περαιτέρω τον πελάτη σας.
Φτιάξτε μια κοινότητα
Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις πρέπει να είναι εξαιρετικοί δημιουργοί κοινότητας αυτές τις μέρες.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δημιουργήσει μια κατάσταση όπου κάθε εταιρεία και επιχείρηση στον κόσμο χρειάζεται μια προσωπικότητα. Πρέπει να συνδεθούν με τους καταναλωτές τους και να τους ζητήσουν να επαινέσουν τη λαμπρότητα αυτής της μεγάλης εταιρείας που ανακάλυψαν. Πρέπει να κάνουν φίλους και να οικοδομήσουν σχέσεις μέσω αυτών των εταιρειών.
Ενώ μεγάλο μέρος αυτής της δουλειάς γίνεται διαδικτυακά, μια ζωντανή εκδήλωση σάς δίνει μια εξαιρετική ευκαιρία να προσεγγίσετε αυτή τη μοναδικά μοντέρνα μορφή εξυπηρέτησης πελατών από μια άλλη οπτική γωνία.
Σας δίνει επίσης την ευκαιρία να δημιουργήσετε μια κοινότητα μακριά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα φόρουμ — μια κοινότητα που θα προσεγγίσει ένα διαφορετικό είδος καταναλωτή από στόμα σε στόμα.
Η εξυπηρέτηση πελατών με επίκεντρο τη διατήρηση του καταναλωτή και το να τους κάνει να νιώθουν ευπρόσδεκτοι μπορεί να βελτιωθεί μέσω του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδράτε με έναν καταναλωτή πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πώληση.
Χρησιμοποιήστε αυτήν την ευκαιρία ως πεδίο δοκιμής για συγκεκριμένα μηνύματα και τόνους. Δείτε πώς η συζήτηση για ορισμένα θέματα ή η παροχή περισσότερου χρόνου για τη συζήτηση συγκεκριμένων τύπων προϊόντων ή υπηρεσιών θα μπορούσε να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας. Εάν πολλοί άνθρωποι ελκύονται ιδιαίτερα από τις τεχνικές λεπτομέρειες ενός προϊόντος, σκεφτείτε να το κάνετε αυτό το σημείο εστίασής σας. Εάν θέλουν να μάθουν περισσότερα για ορισμένα από τα brands που μπορεί να πουλάτε ως αδειοδοτημένοι πωλητές, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε το ιστορικό τους στις επιδείξεις σας. Έχει να κάνει με το να ανακαλύψετε τι αρέσει στην κοινότητά σας.
Για άλλη μια φορά, αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαμόρφωση περιεχομένου. Όπως συζητήσαμε, το περιεχόμενο είναι σαν μια συνεχής μορφή εξυπηρέτησης πελατών — που προσφέρει πάντα συμβουλές και οδηγίες στον καταναλωτή. Ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσονται οι συζητήσεις για την οικοδόμηση κοινότητας με πελάτες σε ζωντανές εκδηλώσεις μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση μελλοντικού περιεχομένου που εστιάζεται στην κοινότητα, δίνοντάς σας μια εξαιρετική αντίληψη για το τι αντιδρούν και τι μπορεί να δελεάσει κάποιον που εκτίθεται στην εταιρεία σας για πρώτη φορά.
Το καλύτερο είδος ζωντανών εκδηλώσεων
Λοιπόν, για να ολοκληρώσουμε, τι είδους ζωντανές εκδηλώσεις θα πρέπει να θέλετε να πραγματοποιήσετε για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Τα προσωρινά καταστήματα έχουν αναδειχθεί ως ένας από τους πιο δημοφιλείς τύπους εκδηλώσεων τόσο για εταιρείες όσο και για παθιασμένους θαυμαστές τα τελευταία χρόνια.
Η ιδέα είναι απλή — νοικιάστε ένα προσωρινό κατάστημα (αυτά είναι κοινά στις περισσότερες μεγάλες πόλεις) και μετατρέψτε το σε μια φυσική έκδοση του ιστότοπού σας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Αυτά τα προσωρινά καταστήματα είναι δημοφιλή για διάφορους λόγους. Προσφέρουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να παραλάβουν προϊόντα αυτοπροσώπως που προηγουμένως είχαν δει μόνο στο διαδίκτυο. Προσφέρουν μια εμπειρία που λειτουργεί δίπλα σε μια εταιρεία που τους αρέσει — όπως μια ιδιαίτερη εμφάνιση από έναν influencer ή ζωντανή εκδήλωση. Και, τέλος, αυτά τα καταστήματα τείνουν να προσφέρουν μοναδικές αποκλειστικότητες που δεν μπορούν να αγοραστούν πουθενά αλλού – καθιστώντας τα μια δελεαστική επιλογή για τους αφοσιωμένους υποστηρικτές των εταιρειών μόδας ιδιαίτερα.
Εναλλακτικά, μπορείτε πάντα να νοικιάσετε ένα περίπτερο σε μια υπάρχουσα εκδήλωση. Με τη λειτουργία ενός περιπτέρου σε μια εκδήλωση σχετική με την εταιρεία, μπορείτε να δημοσιοποιήσετε την επιχείρηση και τον ιστότοπό σας σε ένα εντελώς νέο κοινό. Αν και υπάρχει φυσική επικοινωνία, είναι απίθανο όλοι εκεί να γνωρίζουν την εταιρεία σας, επομένως αυτό σας προσφέρει την ευκαιρία να κάνετε μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σχετικό γεγονός. Αυτοί οι χώροι μπορεί να είναι μια δαπανηρή επένδυση για μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση — επομένως θα χρειαστεί να επιλέξετε μια εκδήλωση στην οποία οι άνθρωποι είναι πιθανό να ξοδέψουν ή να δεσμευτούν σε μια υπηρεσία αμέσως και εκεί και όχι απλώς να περιηγηθούν. Είναι σημαντικό να εμπλουτίσετε τις υπηρεσίες σας σε αυτές τις εκδηλώσεις με εκτεταμένο υλικό μάρκετινγκ, όπως αποκλειστικούς εκπτωτικούς κωδικούς που φέρνουν ελαφρώς λιγότερο ενδιαφερόμενους πίσω στο κατάστημά σας.
Οι εκδηλώσεις της τοπικής κοινότητας είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να πειραματιστείτε με την εξυπηρέτηση πελατών και να προσελκύσετε νέους καταναλωτές εξίσου — μόνο σε πιο τοπικό επίπεδο. Καθώς θα έχετε μειωμένη έκθεση, μπορεί να αποτελέσει έδαφος αποδείξεως για τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών χωρίς τον κίνδυνο να φανείτε ερασιτέχνες στο βασικό σας κοινό.
Οι κίνδυνοι των ζωντανών εκδηλώσεων
Μην αφήσετε όλη αυτή τη θετικότητα να σας ξεγελάσει – οι ζωντανές εκδηλώσεις συνοδεύονται από σημαντικές προκλήσεις.
Εάν δεν είστε διατεθειμένοι να γίνετε μια επιχείρηση που αντιμετωπίζει πελάτες καθημερινά, μπορείτε να καταλήξετε να παρέχετε το είδος της εξυπηρέτησης πελατών που βλάπτει τη φήμη σας μακροπρόθεσμα — χαρακτηρίζοντάς σας ως επιχείρηση με μικρή ανησυχία για τον καταναλωτή και ανίκανη στη δουλειά τους.
Προτού παρακολουθήσετε μια ζωντανή εκδήλωση και αρχίσετε να την φαντάζεστε στο μυαλό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε οριστικοποιήσει πλήρως ορισμένα πράγματα.
Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας εκ των έσω. Για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να γνωρίζετε τα βασικά της. Τι θα μάθετε για τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετείτε τόσο τους πιστούς όσο και τους νέους καταναλωτές εάν δεν μπορείτε να δώσετε καν απλές απαντήσεις σε ερωτήσεις; Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τις απαντήσεις σε τυπικές ερωτήσεις ή έχουν μοναδικές, εξειδικευμένες γνώσεις που μπορούν να εμφανίσουν την επιχείρησή σας ως μια εταιρεία γεμάτη ειδικούς.
Το να έχετε στη διάθεσή σας υλικό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο όχι μόνο για την ενίσχυση της αναγνώρισης της επιχείρησής σας, αλλά και για να βάλετε τους ανθρώπους στο δρόμο για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Δεν έχει νόημα να βελτιώσετε αυτές τις δεξιότητες εάν όλη αυτή η εμπειρία δεν φέρει νέα μάτια στον ιστότοπό σας. Οι αποκλειστικές προσφορές και οι κάρτες με κωδικό έκπτωσης είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών που κάνει τον συμμετέχοντα να αισθάνεται ξεχωριστός.
Πριν από την εκδήλωση χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλους τρόπους μάρκετινγκ ως πεδίο δοκιμών. Θέλετε να δοκιμάσετε νέες προσφορές; Γιατί να μην το συμπεριλάβετε ως προσφορά περιορισμένου χρόνου σε ένα email μάρκετινγκ σε μια επιλεγμένη ομάδα συνδρομητών. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να υποδείξετε πού μπορεί να μην είστε έτοιμοι να συναντήσετε πελάτες πρόσωπο με πρόσωπο ή να σας λείπει κάτι ελκυστικό και να συγκεντρώσετε μερικά εξαιρετικά δεδομένα για σύγκριση με τα ευρήματα της ζωντανής εκδήλωσης σας.
Δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά τη σημασία του να δοκιμάσετε τουλάχιστον τις δυνάμεις σας σε μια ζωντανή εκδήλωση – αρκεί να είστε πλήρως προετοιμασμένοι για αυτή. Μπορούν να αποτελέσουν ανεκτίμητες βάσεις δοκιμών για νέες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών και να σας εκθέσουν σε ζητήματα που διαφορετικά δεν θα ξέρατε ποτέ ότι είχατε. Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια εντελώς διαφορετική οντότητα από το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο με πολλούς τρόπους, αξίζει να κάνετε ένα βήμα πίσω και να συναντήσετε τους πελάτες σας με τον παλιό τρόπο.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk Software
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.