Η εύρεση απίστευτου λογισμικού γραφείου βοήθειας είναι εύκολη. Υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι στην αγορά, σωστά;
Αλλά βρίσκετε ένα οικονομικό που τσεκάρει όλα τα πλαίσια; Αυτό απαιτεί λίγο περισσότερη εργασία.
Ευτυχώς, Το GetApp ανέλυσε πολλές πλατφόρμες λογισμικού γραφείου υποστήριξης και το έκανε για εσάς . Μην ψάχνετε άλλο, ο νικητής είναι εδώ.
Το LiveAgent έχει κερδίσει μια θέση ως μία από τις κορυφαίες προσιτές λύσεις λογισμικού γραφείου βοήθειας στην πρόσφατη κριτική του GetApp με ημερομηνία 28 Αυγούστου 2024. Αυτό υπογραμμίζει την αριστεία και την οικονομική προσιτότητα της πλατφόρμας για επιχειρήσεις που αναζητούν οικονομικές λύσεις.
Ποια ήταν ακριβώς τα κριτήρια;
Η κριτική του GetApp τόνισε προϊόντα με βασικά προγράμματα κάτω των 51 $ ανά μήνα, ταξινομημένα με αύξουσα σειρά. Το LiveAgent, με συνολική βαθμολογία 4,7/5, ξεχωρίζει λόγω των ισχυρών κριτικών χρηστών του, επιδεικνύοντας υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών και ένα ευρύ φάσμα χρήσιμων χαρακτηριστικών.
Γιατί το LiveAgent ξεχωρίζει ως το καλύτερο οικονομικό λογισμικό γραφείου βοήθειας
Το νεύμα του LiveAgent από το GetApp δεν ήταν απλώς τυχαίο – η αναγνώριση αξίζει.
Είναι το αποτέλεσμα μιας προσεκτικά σχεδιασμένης πλατφόρμας που εξισορροπεί την προσιτή τιμή και τη λειτουργικότητα. Με μια εύχρηστη διεπαφή, ισχυρά χαρακτηριστικά και επεκτάσιμες λύσεις, το LiveAgent εξυπηρετεί τόσο μικρές νεοφυείς επιχειρήσεις όσο και μεγάλες εταιρείες.
Η ικανότητα του λογισμικού να χειρίζεται διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας —όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τηλέφωνο— το καθιστά ζωτικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν τις προσπάθειες υποστήριξης πελατών.
Απλώς λάβετε τη συνολική βαθμολογία 4.7/5 του LiveAgent στο GetApp. Μιλάει πολύ για την ποιότητά του.
Ακολουθεί ένας γρήγορος πίνακας που προέρχεται από την κριτική του GetApp για τις κορυφαίες 6 επιλογές τους.
6 λογισμικά υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές
Λογισμικό | Συνολική Βαθμολογία | Αριθμός Κριτικών | Βαθμολογία αξίας για τα χρήματα | Τιμή εκκίνησης |
---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7/5 | 1,600 | 4.7/5 | 15 $/ανά πράκτορα/μήνα |
EngageBay CRM | 4.7/5 | 795 | 4.7/5 | $11.04/πράκτορας/μήνα |
InvGate Service Desk | 4.6/5 | 110 | 4.6/5 | $17/πράκτορας/μήνα |
Desku | 4.7/5 | 36 | 4.7/5 | $19/πράκτορας/μήνα |
Issuetrak | 4.6/5 | 188 | 4.6/5 | $26/πράκτορας/μήνα |
Supportbench | 4.9/5 | 110 | 4.9/5 | $32/πράκτορας/μήνα |
Ακολουθεί ένα λαμπερό παράδειγμα της εμπειρίας των πελατών μας:
“Πολύ ευέλικτη πλατφόρμα επικοινωνίας και εύκολης διαχείρισης αρχείων και η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες μέσω του εργαλείου είναι εξαιρετική, η διαχείριση δεδομένων και διάφορα έργα επικοινωνίας διαχείρισης βάσεων δεδομένων και διαχείρισης ροής εργασιών μου αρέσει αυτό το σύστημα.”
– Anisha K
Τώρα, ας προχωρήσουμε και ας εξερευνήσουμε μερικές από τις βασικές δυνατότητες και παραμέτρους που κάνουν το LiveAgent το καλύτερο προσιτό λογισμικό γραφείου βοήθειας.
Προσιτή τιμή χωρίς συμβιβασμούς
Ένας σημαντικός λόγος που το LiveAgent έχει λάβει τόσο μεγάλη προσοχή είναι η σχέση ποιότητας/τιμής.
Σε μια αγορά γεμάτη με ακριβές λύσεις γραφείου υποστήριξης, το LiveAgent προσφέρει κάτι διαφορετικό με το μοντέλο δίκαιης τιμολόγησης. Οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγουν μεταξύ ποιότητας και προϋπολογισμού. Το LiveAgent διασφαλίζει ότι μπορούν να έχουν και τα δύο.
Με δυνατότητες όπως πολυκαναλική επικοινωνία, έκδοση εισιτηρίων, υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο και μεγάλη γκάμα ενσωματώσεων, το LiveAgent προσφέρει εξαιρετική αξία για την τιμή. Τα σχέδια τιμολόγησης της πλατφόρμας έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν στα οικονομικά όρια διαφορετικών επιχειρήσεων, διασφαλίζοντας ότι ακόμη και μικρές εταιρείες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε λειτουργίες γραφείου υποστήριξης ανώτατου επιπέδου χωρίς οικονομική πίεση.
Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον πίνακα που συγκρίνει τις τιμές και τα χαρακτηριστικά:
Σχέδιο | Μηνιαία Τιμή | Βασικά Χαρακτηριστικά |
---|---|---|
Small Business Σχέδιο | $15 | Εισιτήρια, Ενσωμάτωση email, Υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο |
Medium Business Σχέδιο | $29 | Υποστήριξη πολλαπλών καναλιών, CRM, Γνωσιακή Βάση |
Large Business Σχέδιο | $49 | Αυτοματισμός, Προηγμένες αναφορές, Απεριόριστες Επαφές |
Enterprise Σχέδιο | $69 | Προσαρμογή, Dedicated Account Manager, Advanced Integrations, Enterprise level Support |
Βλέπετε κάτι που σας κεντρίζει το ενδιαφέρον; Ξεκινήστε με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και δοκιμάστε το μόνοι σας.
Affordable Help Desk Software
Discover how LiveAgent can help streamline your customer support efforts. Start your 30-day free trial now!
Ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα
Μην ξεγελιέστε από το χαμηλό κόστος του. Παρόλο που είναι προσιτό, το LiveAgent δεν περιορίζει τις δυνατότητες.
Η πλατφόρμα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τις διαδικασίες υποστήριξης πελατών. Από τη διαχείριση εισιτηρίων και την αυτοματοποίηση έως τη ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο και την ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το LiveAgent τα καλύπτει όλα. Ο φιλικός προς τον χρήστη πίνακας ελέγχου επιτρέπει στις ομάδες υποστήριξης να παρακολουθούν, να διαχειρίζονται και να επιλύουν αποτελεσματικά ερωτήσεις πελατών, οδηγώντας σε ταχύτερους χρόνους απόκρισης και πιο χαρούμενους πελάτες.
Επιπλέον, οι ισχυρές δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης του λογισμικού βοηθούν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις λειτουργίες υποστήριξης πελατών και να κάνουν βελτιώσεις βάσει δεδομένων.
Ελέγξτε τις δυνατότητες μας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το LiveAgent μπορεί να βελτιώσει τις προσπάθειές σας στην εξυπηρέτηση πελατών.
Μαρτυρίες χρηστών και αναγνώριση κλάδου
Τα πραγματικά στοιχεία βρίσκονται στα σχόλια των χρηστών του.
Στην πραγματικότητα, η αναγνώριση του LiveAgent ξεπερνά το GetApp, με πολλά βραβεία του κλάδου και θετικές κριτικές από άλλες πλατφόρμες αξιολόγησης λογισμικού.
“Η καλύτερη αναλογία ποιότητας/κόστους μεταξύ πολλών συστημάτων έκδοσης εισιτηρίων που δοκίμασα”
– Carole K
Η λίστα είναι μεγάλη, αλλά μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα πιο πρόσφατα βραβεία βιομηχανίας του LiveAgent ως πάροχος γραφείου υποστήριξης για να έχετε καλύτερη εικόνα.
Πολλές επιχειρήσεις έχουν επαινέσει το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, τις ολοκληρωμένες δυνατότητες και την εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Αυτές οι μαρτυρίες GetApp δείχνουν πώς το LiveAgent έχει βελτιώσει τις λειτουργίες υποστήριξης πελατών, οδηγώντας σε καλύτερη αποτελεσματικότητα και ικανοποίηση πελατών.
“Το LiveAgent ταιριάζει σε όλες τις ανάγκες μου σε πραγματικό χρόνο χωρίς να χρειάζεται να ενσωματωθώ με εξωτερικές εφαρμογές.”
“Συνιστάται ανεπιφύλακτα, σε ανταγωνιστικές τιμές και εξαιρετική υποστήριξη πελατών.”
– Phil T
“Το LiveAgent είναι εύκολο στη χρήση και διευκολύνει τη γρήγορη απάντηση σε ερωτήσεις.”
Άλλο προσιτό λογισμικό γραφείου βοήθειας στην αναφορά Getapp
Λοιπόν, ποιος άλλος ανέβηκε στο βάθρο;
Το GetApp αξιολόγησε επίσης άλλες προσιτές επιλογές λογισμικού γραφείου βοήθειας. Εδώ είναι οι άλλοι υποψήφιοι.
EngageBay CRM – Συνδυάζει help desk, CRM και αυτοματοποίηση μάρκετινγκ σε μια ενιαία πλατφόρμα για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.
InvGate Service Desk – Προσφέρει ροές εργασίας ευθυγραμμισμένες με το ITIL και ισχυρές δυνατότητες αναφοράς για τη διαχείριση υπηρεσιών IT.
Desku – Μια απλή λύση γραφείου βοήθειας σχεδιασμένη για μικρές επιχειρήσεις, που προσφέρει υποστήριξη πολλών καναλιών και έκδοση εισιτηρίων.
Issuetrak – Εστιάζει στην παρακολούθηση ζητημάτων και στην έκδοση εισιτηρίων με προσαρμοσμένες ροές εργασίας και δυνατότητες αυτοματισμού.
Supportbench – Μια ευέλικτη πλατφόρμα υποστήριξης πελατών με προηγμένα εργαλεία διαχείρισης και ανάλυσης SLA.
Σύναψη
Το LiveAgent προσφέρει στις επιχειρήσεις μια οικονομικά προσιτή αλλά ισχυρή λύση γραφείου υποστήριξης. Με την υψηλή βαθμολογία και τις θετικές κριτικές των χρηστών, είναι μια εξαιρετική επιλογή για εταιρείες που επιδιώκουν να βελτιώσουν την υποστήριξη πελατών χωρίς να σπάσουν τα χρήματα.
Γιατί να διστάσετε;
Δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σήμερα και δείτε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας και την ικανοποίηση των πελατών.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Tidio
Αξιολογήστε το Tidio, ένα προσιτό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα, με εξαιρετική ενσωμάτωση σε Facebook Messenger και Instagram, και ισχυρά chatbots. Ανακαλύψτε γιατί ξεχωρίζει στην αγορά και διαβάστε την αναλυτική κριτική μας!
Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τον Βοηθό Απαντήσεων AI του LiveAgent. Δωρεάν δοκιμή, γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία!