Το 2020 ήταν μια πραγματικά δύσκολη χρονιά για πολλούς από εμάς, καθώς πολλοί από εμάς (αν όχι όλοι) έπρεπε να προσαρμοστούμε στις νέες πραγματικότητες και συνθήκες. Η παγκόσμια πανδημία έχει επηρεάσει τη ζωή όλων, ανεξάρτητα από τον τόπο που ζούμε ή εργαζόμαστε. Πολλές εταιρείες έπρεπε να βρουν πώς να κάνουν την επιχείρησή τους να ευδοκιμήσει εξ αποστάσεως. Η κοινωνική αποστασιοποίηση μάς ανάγκασε να μεταφέρουμε όλες τις αλληλεπιδράσεις στο διαδίκτυο, όπως επαγγελματικές συναντήσεις, εκπαίδευση, ακόμη και «βραδινές εξόδους» με φίλους μέσω κλήσεων Zoom ή Google Meet.
Όπως αναφέραμε, πολλές επιχειρήσεις λειτουργούν τώρα κυρίως διαδικτυακά, επομένως η αντιμετώπιση ενός τεράστιου όγκου ερωτήσεων πελατών μπορεί να είναι υπερβολική, ειδικά όταν δεν διαθέτετε ένα κατάλληλο σύστημα. Λοιπόν, μην ανησυχείτε άλλο καθώς έχουμε τη σωστή λύση για εσάς. Στην πραγματικότητα, δεν έχουμε τη σωστή λύση. Έχουμε την καλύτερη για εσάς. Αυτή η λύση, ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών από το LiveAgent, που έχει χαρακτηρισθεί ηγέτης σε πολλές βασικές κατηγορίες για το προηγούμενο και το επόμενο έτος. Θέλετε να μάθετε σε ποιες; Συνεχίστε την ανάγνωση…
Το LiveAgent μπόρεσε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν παρέχοντας μια εκπληκτική λύση κέντρου υποστήριξης από το 2007 και αναγνωρίστηκε από το GetApp ως ηγέτης της κατηγορίας στο τέλος του έτους του 2020. Για ποιες κατηγορίες μιλάμε; Λοιπόν, το LiveAgent εμφανίστηκε στις ακόλουθες κατηγορίες:
- Λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας
- Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών
- Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας
- Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και καρτελών
- Λογισμικό διαχείρισης γνώσης
- Λογισμικό τηλεφωνίας
Αρκετές κατηγορίες, ε; Λοιπόν, συμφωνούμε, ωστόσο, κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες είναι απλώς ένα μικροσκοπικό κομμάτι του παζλ. Όταν συνδυάζονται, δημιουργούν ένα υπέροχο, ισχυρό και πολύ ελκυστικό πακέτο που ταιριάζει στις ανάγκες πολλών πελατών από διάφορους κλάδους και τύπους επιχειρήσεων. Οι πελάτες μας ήταν στην ευχάριστη θέση να μοιραστούν τα σχόλιά τους στο GetApp και να ενημερώσουν τον κόσμο την ικανοποίησή τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Α, δεν ξέρατε το GetApp; Ας σας το παρουσιάσουμε.
Τι είναι το GetApp;
Το GetApp είναι μια πλατφόρμα που εξετάζει, αξιολογεί και συγκρίνει επιχειρηματικό λογισμικό σε πολλές βασικές κατηγορίες. Οι κριτικές προέρχονται από τελικούς χρήστες, είναι αυθεντικές και αντικατοπτρίζουν πραγματικά την εμπειρία των τελικών πελατών. Επιπλέον, βασίζονται σε πολλαπλούς τομείς, όπως: ευκολία χρήσης, σχέση ποιότητας/τιμής, λειτουργικότητα, υποστήριξη πελατών και πιθανότητα πρότασης. Αυτά τα στοιχεία αποτελούν μαζί μια ολοκληρωμένη κριτική με μεγάλη προστιθέμενη αξία για τους αναγνώστες και τους πιθανούς πελάτες.
Τι είναι το βραβείο ηγέτη κατηγορίας στο τέλος του έτους;
Το βραβείο του ηγέτη της κατηγορίας στο τέλος της χρονιάς είναι ένα βραβείο των προϊόντων με την καλύτερη βαθμολογία, το οποίο βασίζεται σε αξιολογήσεις χρηστών από το GetApp. Το LiveAgent έχει επιτύχει 4,7 στα 5 και αν θέλουμε πραγματικά να συνεχίσουμε να υπερηφανευμόμαστε, το 99% των ανθρώπων θα συνιστούσε το LiveAgent σε άλλους. Απλώς δεν μπορούμε να δείξουμε αρκετά πόσο χαρούμενοι είμαστε που βλέπουμε την ευτυχία και την ικανοποίηση των πελατών μας.
Πώς μετράει το GetApp τα αποτελέσματα;
Το GetApp διαθέτει πολύπλοκο σύστημα που αξιολογεί κάθε επιχειρηματική λύση σε βασικούς τομείς. Ας ρίξουμε μια ματιά στα κριτήρια και τις μετρήσεις βαθμολογίας του GetApp:
Κριτήρια:
Το πρώτο κριτήριο είναι ότι το λογισμικό εξυπηρετεί χρήστες από τη Βόρεια Αμερική. Αυτό αξιολογείται με βάση τις κριτικές τελικών χρηστών από αυτήν την περιοχή. Όπως αναφέραμε ήδη παραπάνω, το προϊόν κρίνεται από 5 βασικούς τομείς, ακολουθούμενους από την πραγματική απόδειξη των προσφερόμενων λειτουργιών. Επιπλέον, για να είναι επιλέξιμο, το προϊόν πρέπει να αντιπροσωπεύει μια σχετική λύση σε μεταβλητούς κλάδους. Τελευταίο, αλλά όχι ασήμαντο, χρειάζεται να έχει τουλάχιστον 20 μοναδικές κριτικές τα τελευταία δύο χρόνια.
Βαθμολογία:
Το GetApp είναι μια αμερόληπτη πλατφόρμα, όπου οι βαθμολογίες βασίζονται στην εμπειρία του τελικού χρήστη και στις κριτικές τους. Όσον αφορά τις βαθμολογίες:
- Οι νέες βαθμολογίες αξίζουν περισσότερο σε σύγκριση με τις παλαιότερες.
- Υπάρχει ένα μέγιστο όριο των 20 πόντων, το οποίο μεταφράζεται σε μέγιστη βαθμολογία 100.
- Οι αξιολογήσεις μεταφράζονται σε κλίμακες του 5.
- Τα προϊόντα με περισσότερες αξιολογήσεις προτιμούνται.
- Σε περίπτωση που υπάρχουν προϊόντα με τον ίδιο συνολικό βαθμό, οι νικητές αναφέρονται με αλφαβητική σειρά.
- Οι κριτικές είναι μόνο από τους τελικούς χρήστες.
- Ο μέσος όρος των βαθμολογιών των χρηστών υπολογίζεται για κάθε διάσταση, όπως η ευκολία χρήσης, η αξία για τα χρήματα, η σύσταση κλπ.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η GetApp επιλέγει τον ηγέτη της κατηγορίας για το τέλος της χρονιάς, μεταβείτε στο αναλυτικό άρθρο μεθοδολογίας τους για να μάθετε περισσότερα.
Αλλά περιμένετε, υπάρχουν περισσότερα!
Το LiveAgent είχε την τύχη να λάβει βραβεία και από άλλες πλατφόρμες. Μία από αυτές είναι το TrustRadius. Το TrustRadius είναι ένας αξιόπιστος ιστότοπος κριτικών που εστιάζει στην επιχειρηματική τεχνολογία, όπου κάθε κριτής ταυτοποιείται και ελέγχεται από την ερευνητική ομάδα του TrustRadius. Ως εκ τούτου, η εταιρεία μπορεί να παρέχει ποιοτικές, γνήσιες και αξιόπιστες κριτικές. Αυτές συνήθως περιέχουν περίπου 400 λέξεις, επομένως περιλαμβάνουν αρκετά αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες και την εμπειρία. Το TrustRadius αναγνωρίζει περιοδικά την επιχειρηματική τεχνολογία με τις καλύτερες επιδόσεις και το LiveAgent έχει αναγνωριστεί ως:
- Το καλύτερο λογισμικό υποστήριξης πελατών για το 2021
- Το καλύτερο σύνολο χαρακτηριστικών για το 2021
Η άλλη πλατφόρμα που αναγνώρισε τις προσπάθειές μας και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε είναι το FixedThePhoto. Η εταιρεία έχει τοποθετήσει το LiveAgent στις TOP 3 επιλογές σε πολλές κατηγορίες:
- Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας
- Λογισμικό βάσης γνώσεων
- Λογισμικό εξυπηρέτησης χρηστών
- Λογισμικό καρτελών
- Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου
Λοιπόν, τι κάνει το LiveAgent εξαιρετικό λογισμικό για την επιχείρησή σας;
Όπως αναφέραμε, στις μέρες μας, πρέπει να έχετε ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο και να είστε αρκετά αποτελεσματικοί για να χειρίζεστε όλα τα ερωτήματα των πελατών για να ευδοκιμήσετε ως επιχείρηση. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό που σας δίνει τη δυνατότητα να χειρίζεστε γρήγορα όλα τα ερωτήματα των πελατών από μια διεπαφή, εξοικονομώντας έτσι χρόνο στους αντιπροσώπους σας, σε εσάς τους πόρους και συμβάλλει επίσης στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.
Ποια είναι τα άλλα επιχειρηματικά οφέλη του LiveAgent;
- Ικανοποίηση πελατών
- Αφοσίωση πελατών
- Υψηλότερα έσοδα
- Μείωση κόστους
- Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη
Αλλά, ας μιλήσουμε αναλυτικά για τις δυνατότητες του λογισμικού. Το LiveAgent είναι μια λύση πολλαπλών καναλιών. Έτσι, περιλαμβάνει Ζωντανή συνομιλία, Email, Τηλεφωνικό κέντρο, Γνωσιακή βάση, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Φόρουμ και άλλα.
Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας
Η ζωντανή συνομιλία είναι συνήθως ο πιο γρήγορος τρόπος επικοινωνίας με πελάτες και το LiveAgent έχει δημιουργήσει πολλαπλά προσαρμόσιμα κουμπιά ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να χρησιμοποιήσει η επιχείρηση. Η επικοινωνία με τον πελάτη μέσω ζωντανής συνομιλίας μπορεί να προσφέρει άμεση βοήθεια και δεν χρειάζεται να περιμένουν για μερικές ώρες.
Η online συνομιλία μπορεί να είναι ένας παράγοντας διαφοροποίησης όταν ο πελάτης επιλέγει μεταξύ της εταιρείας σας και του ανταγωνιστή σας. Με το LiveAgent, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν εύκολα να παρέχουν υποστήριξη από ένα μέρος, αποτρέποντας έτσι μεγάλο χρόνο αναμονής, ουρές και δυσαρεστημένους πελάτες. Επιπλέον, οι αντιπρόσωποι σας είναι σε θέση να επιλύουν αποτελεσματικά και αποδοτικά όλα τα ερωτήματα.
Ποια είναι μερικά από τα αγαπημένα χαρακτηριστικά της Ζωντανής Συνομιλίας;
Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας
- Online επισκέπτες
- Επισκόπηση συνομιλιών
- Διανομή συνομιλίας
- Εσωτερική συνομιλία
- Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
Σας τραβήξαμε την προσοχή; Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λύση ζωντανής συνομιλίας μας, διαβάστε για όλες τις λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας που μπορείτε να βρείτε στο LiveAgent.
Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου
Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στις τρέχουσες συσκευές σας. Επιπλέον, διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται οι επιχειρήσεις χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Επίσης, προσθέτουμε συνεχώς νέα για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών και να διευρύνουμε το εύρος των συνεργατών VoIP. Ως εκ τούτου, μπορείτε να ενσωματώσετε τον αγαπημένο σας πάροχο VoIP, χωρίς επιπλέον χρεώσεις απευθείας στο LiveAgent.
Χαρακτηριστικά που αγαπούν οι πελάτες μας:
- Ηχογράφηση κλήσεων
Μεταφορές κλήσεων
- Εσωτερικές κλήσεις
- Λειτουργία επιστροφής κλήσης
- IVR
- Αρχεία κλήσεων
- Βιντεοκλήσεις
Μάθετε όλες τις δυνατότητες ενός τηλεφωνικού κέντρου στο LiveAgent.
Λογισμικό καρτελών
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του LiveAgent είναι το λογισμικό καρτελών, το οποίο συνδυάζει αποτελεσματικά πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, όπως κοινωνικά δίκτυα, τηλεφωνικό κέντρο, ζωντανή συνομιλία ή κανονικό email σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων. Ναι, σωστά βλέπετε, αυτό περιλαμβάνει επίσης την παλιά καλή επικοινωνία μέσω email με τους πελάτες σας. Το σύστημα αυτοματοποιεί τις εργασίες των αντιπροσώπων σας, αποτρέποντας έτσι τα χαμένα ερωτήματα email και διασφαλίζει ότι κάθε email έχει ένα υπεύθυνο άτομο, το οποίο θα χειριστεί το ζήτημα. Ως εκ τούτου, μπορείτε να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας και να δημιουργήσετε μια εκπληκτική εικόνα επωνυμίας. Τέλειο; Τέλειο!
Τα χαρακτηριστικά που βρίσκονται στο λογισμικό καρτελών που βελτιώνουν την υποστήριξη πελατών περιλαμβάνουν:
- Αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών
- Κανόνες Χρόνου
- Πρότυπα email
- CRM
- Τυποποιημένα μηνύματα
- Προώθηση
- Αρχείο ελέγχου
- Παρακολούθηση χρόνου
Λογισμικό γνωσιακής βάσης
Η αυτοεξυπηρέτηση δεν είναι πλέον απλά μία ευχαρίστηση. Είναι ανάγκη.
Σύμφωνα με το SuperOffice: “Το 70% των πελατών αναμένουν πλέον ότι ο ιστότοπος μιας εταιρείας θα περιλαμβάνει μια εφαρμογή αυτοεξυπηρέτησης.”
Ο καταναλωτής δεν θέλει να περιμένει για απλές πληροφορίες που μπορούν εύκολα να εμφανιστούν στη γνωσιακή βάση ή στο φόρουμ σας. Με το LiveAgent, μπορείτε να δημιουργήσετε απεριόριστο αριθμό άρθρων με πληροφορίες, βίντεο και οδηγούς. Το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG (What You See Is What You Get) κάνει την επεξεργασία εξαιρετικά εύκολη για οποιονδήποτε. Δεν χρειάζεται να έχετε πολλή εμπειρία, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε αμέσως!
Η πύλη πελατών LiveAgent περιλαμβάνει:
- Βάση γνώσεων
- Φόρουμ
- Ανατροφοδότηση και προτάσεις
- Widget αναζήτησης
- Ιστορικό καρτελών πελάτη
Επίλογος
Να ‘μαστε πάλι εδώ! Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους πελάτες μας που μας επαίνεσαν σε αυτές τις πλατφόρμες κριτικών (και πολλούς άλλους, που δεν περιλαμβάνονται σε αυτήν την ανάρτηση). Η παρουσία μας σε κάθε κατηγορία σημαίνει τα πάντα για εμάς και η ευγνωμοσύνη μας δεν μπορεί να εκφραστεί με λόγια. Εκτιμούμε ειλικρινά τα σχόλιά σας και προσπαθούμε να βελτιώνουμε το LiveAgent κάθε μέρα για εσάς. Γιατί μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι μόνο όταν είστε ικανοποιημένοι με τη λύση μας.
Εάν συναντήσατε τυχαία αυτό το άρθρο ή ίσως κάνετε έρευνα στο λογισμικό μας, αφήστε μας να σας βοηθήσουμε! Παρέχουμε μια δωρεάν επίδειξη για οποιονδήποτε. Απλώς, προγραμματίστε το εδώ με την υποστήριξη πελατών μας και μάθετε περισσότερα. Ωστόσο, εάν πιστεύετε ότι θέλετε να το δοκιμάσετε αμέσως, δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό ή δοκιμάστε οποιαδήποτε από τις συνδρομές μας για 30 ημέρες δωρεάν.
Why settle for less?
Take the leading customer service software for a spin! Start your free 30-day trial today. No strings attached, no credit card required.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα: Είναι κατάλληλο για εσάς;
Ανακαλύψτε τα κορυφαία 5 συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα για το 2024! Εξερευνήστε τα πλεονεκτήματα, όπως εξοικονόμηση χρημάτων, κοινοτική υποστήριξη, διαφάνεια και καινοτομία. Ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν επεκτασιμότητα και προσαρμοστικότητα. Διαβάστε τώρα για να βρείτε το κατάλληλο σύστημα για εσάς!
Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Ανακαλύψτε τις διαφορές μεταξύ εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων - από τη δημιουργία προοπτικών πελατών και την αύξηση πωλήσεων έως την εξυπηρέτηση πελατών και τεχνική υποστήριξη. Μάθετε πώς το προηγμένο λογισμικό βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την απόδοση. Επισκεφθείτε μας για πλήρη καθοδήγηση!
Μηνιαίες Ενημερώσεις του LiveAgent: Έκδοση Ιουνίου
Ανακαλύψτε τις Ιουνίου ενημερώσεις του LiveAgent με βελτιώσεις στο μενού γλωσσών, επιδιορθώσεις κλήσεων και περιεχομένου, καθώς και άρθρα για ζωντανές συνομιλίες και ικανοποίηση πελατών. Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας σήμερα!
Εξυπηρέτηση πελατών στην υγειονομική περίθαλψη
Η φροντίδα των πελατών σας είναι ο πρωταρχικός πυλώνας κάθε επιχείρησης. Μάθετε για συμβουλές και λόγους για να δώσετε προσοχή στην εξυπηρέτηση πελατών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.