Ας το παραδεχτούμε – τα ακίνητα είναι μία από τις πιο προσοδοφόρες, δυναμικές και ενεργές βιομηχανίες εκεί έξω και η επιτυχία κάποιου οφείλεται κυρίως στη σωστή διαχείριση των πελατών. Η διασφάλιση ότι οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες σας είναι ο απόλυτος ακρογωνιαίος λίθος για κάθε καλό μεσιτικό γραφείο.
Ωστόσο, η επικοινωνία δεν είναι πλέον τόσο απλή όσο παλιά. Αυτές τις μέρες, οι κορυφαίες εταιρείες ακινήτων έχουν ισχυρή παρουσία στο Διαδίκτυο και τρόπους για να παραμένουν συνδεδεμένοι με τους πελάτες τους ανά πάσα στιγμή. Για να το κάνουν στον ιστότοπό τους, θα πρέπει να προσφέρουν μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας ακινήτων, η οποία απαιτεί λογισμικό.
Η επιλογή του σωστού λογισμικού για τη δουλειά μπορεί να εξελίξει ή να χαλάσει μια εταιρεία. Για το λόγο αυτό, θα σας δώσουμε μια σύντομη ανασκόπηση ορισμένων εξαιρετικών υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας ακινήτων.
Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών που έχει να προσφέρει ο κόσμος του διαδικτύου. Οι υπηρεσίες ζωντανής συνομιλίας ακινήτων δεν συνιστώνται απλώς-είναι ένα απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας αυτές τις μέρες.
Οι περισσότερες ζωντανές συνομιλίες για ακίνητα έρχονται με τη μορφή λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που χειρίζεται ερωτήσεις πελατών. Αυτό το λογισμικό μπορεί να ξεκινήσει συνομιλίες μόλις οι δυνητικοί πελάτες σας φτάσουν στον ιστότοπό σας, να δημιουργήσει δυνητικούς πελάτες, να βοηθήσει με την πλοήγηση στον ιστότοπο και να τους βοηθήσει να αποφασίσουν ποιες υπηρεσίες είναι κατάλληλες για τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Πώς λειτουργεί η ζωντανή συνομιλία;
Η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει στους κτηματομεσίτες σας να συνδέονται με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας για να τους προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια χρειάζονται. Σκεφτείτε λύσεις λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, όπως ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στον πελάτη σας να έρθει σε μια συνάντηση, αλλά εικονικά.
Μόλις κάποιος επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο συνομιλίας (εάν διαθέτετε δυνατότητα συνομιλίας σε ακίνητα) και μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας.
Οφέλη από τη χρήση ζωντανής συνομιλίας σε ακίνητα
Το να πούμε ότι συνιστάται η χρήση λύσεων ζωντανής συνομιλίας σε ακίνητα είναι πλεονασμός – είναι το βιομηχανικό πρότυπο. Το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε τα οφέλη από τη χρήση της ζωντανής συνομιλίας σε ακίνητα είναι η ουσιαστικά ασύγκριτη πτυχή υποστήριξης πελατών.
Μια από τις πιο ελκυστικές πτυχές της χρήσης υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας ακινήτων είναι ότι μπορείτε πραγματικά να κατανοήσετε τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών σας, γεγονός που σας επιτρέπει να συνδεθείτε μαζί τους σε ανθρώπινο επίπεδο. Είναι επίσης το κορυφαίο εργαλείο για τη δημιουργία επικοινωνίας με τον δυνητικό σας πελάτη, το οποίο αυξάνει αμέσως τις πιθανότητες συνεργασίας στο μέλλον.
Χρησιμοποιώντας ένα τέτοιο λογισμικό, μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας άμεση υποστήριξη, η οποία μπορεί να τους βοηθήσει να περιηγηθούν στις προσφορές, το περιεχόμενό σας και να λειτουργούν υπέροχα ως εργαλείο δημιουργίας δυνητικών πελατών. Με ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να:
- Βοηθήσετε τους πελάτες σας να πλοηγηθούν στον ιστότοπό σας
- Ενισχύσετε την απόδοση και τη δημιουργικότητα των αντιπροσώπων σας
- Δημιουργήσετε σχέσεις με τις δυνητικούς πελάτες και τους πελάτες σας
- Προσφέρετε άμεση υποστήριξη σε οποιονδήποτε στον ιστότοπό σας
- Παρέχετε υποστήριξη 24/7
- Παρατείνετε τον χρόνο που περνούν οι άνθρωποι στον ιστότοπό σας
Και αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Το ξεκλείδωμα του πλήρους δυναμικού των λύσεων ζωντανής συνομιλίας είναι συγκεκριμένο για τις επιχειρήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να κάνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικές επιχειρήσεις, ακόμη και αν είναι στον ίδιο κλάδο.
Κορυφαία 5 λογισμικά ζωντανής συνομιλίας
Λογισμικό συνομιλίας | Κατάταξη στο Capterra | Δωρεάν έκδοση | Δωρεάν δοκιμή | Αρχική τιμή |
LiveAgent | 4.7/5 (περίπου 1.000 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $9 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
HubSpot | 4.8/5 (250 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $50 /μήνα |
Drift | 4.5/5 (153 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (περίπου 800 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $25 /μήνα |
Syncro | 4.5/5 (2 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $25 /μήνα |
Κορυφαίες 20 λύσεις λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για τη βιομηχανία ακινήτων
Υπάρχουν περισσότερες λύσεις λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για επιχειρήσεις ακινήτων από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε, αλλά όπως και τα περισσότερα λογισμικά, δεν είναι όλες ίσες. Η αγορά είναι γεμάτη από ελαττωματικό λογισμικό που δεν είναι ικανό να κάνει αυτό που χρειάζεστε. Ευτυχώς, ελέγξαμε πολλά λογισμικά και βρήκαμε είκοσι λύσεις για επιχειρήσεις ακινήτων που ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας.
1. LiveAgent
Το LiveAgent είναι μια εξαιρετική ζωντανή συνομιλία για ακίνητα. Σε αντίθεση με άλλους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας που επιδιώκουν συνεχώς να εφεύρουν ξανά τον τροχό, το LiveAgent είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που εστιάζει στην εξατομίκευση.
Στο χώρο των ακινήτων, είναι σημαντικό να έχετε τη σωστή προσέγγιση στους πελάτες σας εάν θέλετε να πραγματοποιήσετε μια πώληση και μέσω της χρήση του LiveAgent, αυτή η δυνατότητα γίνεται πραγματικότητα.
Το λογισμικό είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση, βελτιωμένο και προσφέρει μια όμορφη λειτουργία συνομιλίας που υποστηρίζει απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο. Μπορεί επίσης να ενισχύσει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων και να βοηθήσει το προσωπικό σας να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών, χάρη σε ένα σύνθετο CRM.
Μέσω αυτοματισμού, έξυπνης δρομολόγησης και προσκλήσεων συνομιλίας – οι πελάτες σας μπορούν να είναι σίγουροι ότι το λογισμικό θα τους κατευθύνει στον αντιπρόσωπο που είναι καλύτερα εξοπλισμένος για να τους βοηθήσει με οποιαδήποτε ερώτηση, πρόβλημα ή υπηρεσία που μπορεί να χρειαστούν. Αυτό το λογισμικό υποστηρίζει επίσης εσωτερική συνομιλία, διανομές συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο και προσκλήσεις συνομιλίας, όλες χωρίς να φαίνονται επιθετικές ή πιεστικές.
Είναι ένα εργαλείο που σας βοηθά να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών. Είναι πλήρως προσαρμόσιμο έτσι ώστε να μπορείτε να το προσαρμόσετε στην εταιρεία σας με σχετική ευκολία. Η προσαρμογή του δεν τελειώνει μόνο με την εμφάνισή του, καθώς μπορείτε να ενσωματώσετε εφαρμογές τρίτων να προσαρμόσετε τη λειτουργικότητα και να επεξεργαστείτε πολλές πτυχές της υπηρεσίας χωρίς καμία γνώση κωδικοποίησης.
Try out LiveAgent today
Start a free 30-day trial and try out all customizable features.
2. Chaport
Πολλές επιχειρήσεις ακινήτων μπορούν να επωφεληθούν από την ενσωμάτωση μιας απλής λύσης ζωντανής συνομιλίας όπως η Chaport. Το Chaport είναι γεμάτο με ένα σύνθετο σύνολο εργαλείων που το καθιστούν εύκολο στη χρήση και ισχυρό.
Ένα από τα πράγματα που ξεχωρίζει με το Chaport είναι ότι είναι απλό και φιλικό προς το χρήστη. Διαθέτει ένα μοναδικό GUI που μεγιστοποιεί το UX, καθιστώντας το εύκολο στη χρήση τόσο για τον πελάτη όσο και για τους μεσίτες σας.
Μερικά από τα χαρακτηριστικά του, όπως η αυτόματη απάντηση και οι δυνατότητες ομαδικής συνομιλίας, προσθέτουν στην ευελιξία του. Το Chaport είναι ένα φανταστικό πρόσθετο συνομιλίας που ενσωματώνεται με σχεδόν όλους τους ιστότοπους. Σε αντίθεση με τις περισσότερες ζωντανές συνομιλίες, οι οποίες υποστηρίζουν μόνο λίγες γλώσσες, το Chaport υποστηρίζει έως και δεκαοκτώ γλώσσες, καθιστώντας το ένα πραγματικά παγκόσμιο εργαλείο.
Η απλότητα και η προσιτή τιμή του το καθιστούν ένα από τα καλύτερα εργαλεία για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Διαθέτει ορισμένες περίπλοκες δυνατότητες παρακολούθησης, όπως αναφορές, πληκτρολόγηση πληροφοριών και αποθηκευμένες απαντήσεις.
3. ClickDesk
Οι εταιρείες ακινήτων αναζητούν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας υψηλής απόδοσης που είναι εύκολο στη χρήση, όπως το ClickDesk. Το ClickDesk υπερέχει σε αποδοτικότητα, γεγονός που το καθιστά μία από τις πιο δημοφιλείς επιλογές ζωντανής συνομιλίας.
Η ενσωμάτωση του ClickDesk με τον ιστότοπό σας είναι απλή και δεν απαιτεί κώδικα, και η ανάπτυξη του λογισμικού είναι εξίσου απλή.
Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα πράγματα σε αυτό το λογισμικό είναι ότι είναι προσαρμόσιμο, ώστε να μπορείτε να το διαμορφώσετε ώστε να ταιριάζει με τον υπόλοιπο ιστότοπό σας με σχετική ευκολία. Έρχεται με όλα τα εργαλεία και τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται μια εταιρεία ακινήτων για να προσφέρει άψογη, γρήγορη και αξιόπιστη υποστήριξη πελατών.
Είναι γεμάτο με δυνατότητες πληροφοριών χάρτη και παρέχει την επιλογή αποστολής μηνυμάτων συνομιλίας μέσω email.
Το ClickDesk συνοδεύεται από πρότυπα αυτόματων λειτουργιών απόκρισης για μεταγενέστερες ώρες, οι οποίες σας επιτρέπουν να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποί σας δεν είναι διαθέσιμοι. Είναι εξίσου εύκολο να ενσωματωθείτε στα μέσα κοινωνικής σας δικτύωσης.
4. Drift
Το Drift είναι διαφορετικό. Δεν είναι ένας παραδοσιακός πάροχος υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας ακινήτων, καθώς έχει περισσότερο προσέγγιση πωλήσεων και μάρκετινγκ. Με τη χρήση αυτού του widget webchat, μπορείτε να απλοποιήσετε όλες τις συνομιλίες σας, να παρέχετε κορυφαία υποστήριξη πελατών, να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες και να αυξήσετε τις μετατροπές με σημαντικό περιθώριο.
Διαθέτει μια τεράστια ποικιλία χαρακτηριστικών που περιλαμβάνουν τα περισσότερα από τα πράγματα που μπορεί να χρειαστεί ένας ιστότοπος ακινήτων υψηλού επιπέδου. Μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Drift είναι:
- Προηγμένη γεωγραφική στόχευση
- Βελτιωμένες ενσωματώσεις
- Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο και εκτός σύνδεσης
- Πλήρως προσαρμόσιμα παράθυρα συνομιλίας
- Απλοποιημένες μεταφορές συνομιλίας και δρομολόγηση συνομιλίας
- Απλές δυνατότητες bot τεχνητής νοημοσύνης
- Απευθείας κράτηση
Εκτός από αυτά, υπάρχουν πολλά, πολλά πιο φανταστικά χαρακτηριστικά στο οπλοστάσιο του Drift. Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες ζωντανής συνομιλίας που επικεντρώνονται στην υποστήριξη πελατών, το Drift επικεντρώνεται στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας τόσο σε εσάς όσο και στον επισκέπτη.
Η εστίασή του είναι στη δημιουργία δυνητικών πελατών, στην παροχή βοήθειας στην ομάδα πωλήσεων και στην έλξη του κοινού σας. Επίσης αυτοματοποιεί πολλές βασικές εργασίες, καθιστώντας το μια από τις καλύτερες δυνατές επιλογές ζωντανής συνομιλίας εκεί έξω.
5. Facebook Messenger
Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο και κρατά το στέμμα εδώ και αρκετό καιρό. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζατε είναι ότι προσφέρει μια υπέροχη επιλογή ζωντανής συνομιλίας που μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας.
Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν την επίσημη πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook, καθιστώντας το Facebook Messenger ένα από τα πιο χρησιμοποιημένα λογισμικά ζωντανής συνομιλίας εκεί έξω. Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε καλά το Facebook Messenger, αλλά η επιλογή ζωντανής συνομιλίας προσφέρει πολλά περισσότερα. Σας επιτρέπει να προσεγγίσετε απευθείας τον επισκέπτη μέσω μιας οικείας και αξιόπιστης πλατφόρμας – η οποία τελικά προσθέτει στη φήμη σας.
Αυτό που έχει το Facebook Messenger στην απλότητα και την εξοικείωση – δεν διαθέτει μοναδικές δυνατότητες. Όλες οι τυπικές λειτουργίες, όπως αυτόματες απαντήσεις, φόρτωση συνομιλίας και συμπεριφορά προσωρινής αποθήκευσης, υπάρχουν, αλλά δεν υπάρχει καμία αυτόματη αναφορά, παρακολούθηση ή γεωγραφικός εντοπισμός.
Μερικές απλές δυνατότητες προσαρμογής σάς επιτρέπουν να αλλάξετε την εμφάνιση του πρόσθετου σας στο Facebook Messenger και η ενσωμάτωση είναι από τις πιο απλές στην αγορά. Εάν κατέχετε μια επιχείρηση μικρότερης κλίμακας και ψάχνετε για μια γρήγορη, εύκολη και οικεία προσθήκη ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας, το Facebook Messenger μπορεί να είναι το καλύτερο στοίχημά σας.
6. FreshChat
Το FreshChat είναι ένας απλός, χρήσιμος και ευέλικτος πάροχος λογισμικού ζωντανής συνομιλίας ακινήτων με μερικές ενδιαφέρουσες δυνατότητες. Ένα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά του είναι η έξυπνη δρομολόγηση μηνυμάτων, επομένως θα συνδέει σχεδόν πάντα τον σωστό καταναλωτή με τον σωστό αντιπρόσωπο.
Αυτό το βασικό χαρακτηριστικό βοηθά τις επιχειρήσεις να μειώσουν τον χρόνο που ξοδεύουν με μη αυτόματο τρόπο την αναδρομή των πελατών στους σωστούς αντιπροσώπους, κάτι που είναι ένα διαδεδομένο πρόβλημα με όλες σχεδόν τις ζωντανές συνομιλίες. Εκτός από τη δρομολόγηση, διαθέτει αυτόματες προσκλήσεις και διανομή συνομιλίας, καθιστώντας το μια από τις πιο φιλικές προς τον καταναλωτή επιλογές ζωντανής συνομιλίας εκεί έξω.
Ο σχεδιασμός είναι όμορφος και είναι πλήρως προσαρμόσιμος. Η διεπαφή GUI τόσο του εργαλείου όσο και της ίδιας της συνομιλίας είναι πλήρως προσαρμόσιμη, ώστε να μπορείτε να την προσαρμόσετε πραγματικά στην υπόλοιπη επιχείρηση ακινήτων. Έχει επίσης δυνατότητες botting, επομένως προσφέρει υποστήριξη πελατών 24/7 ακόμη και όταν δεν είναι διαθέσιμοι αντιπρόσωποι.
Το FreshChat είναι ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας με ιδιαίτερη έμφαση στον αυτοματισμό, καθώς σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε σχεδόν κάθε πτυχή της εξυπηρέτησης πελατών. Η γοητεία αυτού του λογισμικού προέρχεται από την απλή ενσωμάτωση και την προηγμένη διαμόρφωση.
7. HubSpot
Το HubSpot είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στον κόσμο του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας και έχει φανταστική χρήση σε ακίνητα. Είναι ένα δωρεάν λογισμικό συνομιλίας ακινήτων με τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά ενός premium εργαλείου.
Όλα όσα σχετίζονται με αυτό το λογισμικό είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιστοποιημένα, πράγμα που σημαίνει ότι η ενσωμάτωση και η ανάπτυξη δεν θα χρειαστούν καθόλου χρόνο ή δεξιότητες. Το HubSpot είναι, χωρίς αμφιβολία, ένας από τους πιο δημοφιλείς παρόχους ζωντανής συνομιλίας για μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις, τόσο στις κατηγορίες επί πληρωμή όσο και στις δωρεάν.
Οι προσκλήσεις συνομιλίας, η διανομή συνομιλίας και το ιστορικό συνομιλίας υπάρχουν σε αυτό το λογισμικό, το οποίο προσθέτει μόνο στην ελκυστικότητά του. Επιτρέπει συνομιλίες με βάση τα συμφραζόμενα, καθώς είναι εξοπλισμένο με το δικό του CRM του HubSpot, το οποίο είναι επίσης δωρεάν.
Εκτός από αυτό, διαθέτει ισχυρές δυνατότητες παρακολούθησης και αναφοράς, καθιστώντας το ένα από τα πιο φιλικά προς την εταιρεία κομμάτια λογισμικού. Λόγω της γενικής ευκολίας χρήσης και απλότητας, οι πελάτες δεν θα δυσκολευτούν να το χρησιμοποιήσουν.
Ακριβώς όπως κάθε καλό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, σας επιτρέπει να αναπτύξετε bots μετά από ώρες και χρησιμοποιεί προηγμένα AI και ML για να κάνετε τις συνομιλίες όσο το δυνατόν πιο προσωπικές και σχετικές. Τα bots δεν δίνουν ασαφείς ή αυτοματοποιημένες απαντήσεις – εξυπηρετούν τον πελάτη.
Πρόσθετες δυνατότητες όπως ο προγραμματισμός, τα πρότυπα και οι ενσωματώσεις τρίτων, αποτελούν κεντρικά μέρη του HubSpot. Δεδομένου ότι αυτή η διαδικτυακή συνομιλία ακινήτων είναι δωρεάν, μπορείτε να αρχίσετε να τη χρησιμοποιείτε σήμερα χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε δεκάρα.
8. Intercom
Το Intercom είναι, χωρίς αμφιβολία, μία από τις πιο περίτεχνες, σύνθετες και ισχυρές λύσεις SaaS ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Σχεδόν κάθε πτυχή αυτού του λογισμικού είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και συνοδεύεται από εξαιρετικές δυνατότητες εξατομίκευσης που σας επιτρέπουν να διαχειρίζεστε κάθε πτυχή της υποστήριξης πελατών σας.
Είναι επίσης μία από τις πιο γρήγορες επιλογές ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, που παρέχει απρόσκοπτη επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες σας και σας επιτρέπει να τους μετατρέψετε σε πελάτες με τις δυνατότητες μάρκετινγκ, πωλήσεων και δημιουργίας δυνητικών πελατών.
Έρχεται με φανταστικές δυνατότητες συλλογής δεδομένων, όπως παρακολούθηση επισκεπτών, γεωγραφική τοποθεσία και εξαιρετικές ενσωματώσεις τρίτων.
Ίσως το πιο συναρπαστικό και μοναδικό χαρακτηριστικό που φέρνει το Intercom στο τραπέζι είναι η ικανότητά του να γοητεύει τους πελάτες και να τους κάνει να παραμένουν στον ιστότοπό σας μέσω στοχευμένων μηνυμάτων και διαδραστικών περιηγήσεων.
Χρησιμοποιείται από υπηρεσίες όπως το Shopify, ένας γίγαντας της βιομηχανίας στον τομέα εργασίας τους. Ωστόσο, για κάτι τόσο περίπλοκο, εξεζητημένο και σύνθετο όπως ο κόσμος των ακινήτων, το Intercom παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση.
Είναι επίσης εκπληκτικό για την διαφήμιση, καθώς μπορείτε να προσαρμόσετε την εμφάνιση της συνομιλίας χωρίς να παραβιάσετε καθόλου την ταχύτητά της.
9. LiveAdmins
Η επιχείρηση ακινήτων είναι μια επικερδής, σύνθετη και απαιτητική βιομηχανία και χρειάζεται ένα ελαφρύ, απλό, αλλά ισχυρό εργαλείο για να συνοδεύσει τις πρακτικές της. Ένα από αυτά τα εργαλεία είναι το LiveAdmins, το οποίο πήρε θέση στη βιομηχανία ακινήτων λόγω των εξαιρετικών δυνατοτήτων του.
Με το LiveAdmins, μπορείτε να:
- Παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών
- Χρησιμοποιήσετε μια ομάδα επαγγελματιών αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών
- Χρησιμοποιήσετε τους εσωτερικούς επαγγελματίες ακινήτων
- Ενσωματώσετε απρόσκοπτα με τον ιστότοπό σας
- Παρέχετε υπηρεσίες εντός και εκτός σύνδεσης
Το LiveAdmins έχει μια μοναδική δομή που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πάροχοι υπηρεσιών πελατών. Αυτή η δυνατότητα, σε συνδυασμό με τη σχετικά χαμηλή τιμή του ίδιου του λογισμικού, καθιστά αυτή την υπηρεσία ιδανική για μικρότερες επιχειρήσεις με εσωτερική ομάδα.
Οι χειριστές είναι πραγματικοί άνθρωποι και υπάρχουν πάνω από 700 χειριστές σε όλο τον κόσμο. Αυτοί οι χειριστές καλύπτουν οκτώ ζώνες ώρας και εργάζονται για επιλεγμένους κλάδους, ένας από τους οποίους είναι τα ακίνητα.
Εκτός από την προσφορά στους εσωτερικούς τους ειδικούς, εφόσον διαθέτετε το λογισμικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους αντιπροσώπους σας για να επικοινωνήσετε με τους υποψήφιους πελάτες σας.
Connect with prospective buyers and clients in real-time
Start building a relationship one conversation at a time with LiveAgent.
10. LiveChat
Αν ψάχνετε για μια εξελιγμένη αλλά απλή στη χρήση, σύνθετη αλλά απλή, ζωντανή συνομιλία, αλλά μη επιθετική ζωντανή συνομιλία για ακίνητα, σκεφτείτε το LiveChat. Το LiveChat είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που σας επιτρέπει να συνομιλείτε με τους πελάτες σας, να συγκεντρώνετε δυνητικούς πελάτες και να αυξάνετε τις πιθανότητές σας να πραγματοποιήσετε μια πώληση ταυτόχρονα.
Είναι το κορυφαίο εργαλείο που χρησιμοποιείται από κολοσσούς της βιομηχανίας όπως τα McDonald’s, PayPal και Mercedes-Benz. Πρόκειται για τρεις μεγάλες εταιρείες, όλες σε διαφορετικές βιομηχανίες, γεγονός που αναδεικνύει μόνο τη φανταστική ευελιξία του LiveChat. Είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς είναι εξίσου επεκτάσιμο όσο και ευέλικτο.
Σχεδόν κάθε βήμα από την ενσωμάτωση στην επικοινωνία βελτιστοποιείται έως την τελειότητα, επιτρέποντάς σας να χρησιμοποιήσετε αυτήν την υπηρεσία με τη μεγαλύτερη δυνατή ευκολία. Εύκολο δεν σημαίνει απλό σε αυτήν την περίπτωση, καθώς το LiveChat διαθέτει λειτουργίες όπως:
- Παρακολούθηση γεωγραφικών τοποθεσιών
- Αυτόματη έξυπνη δρομολόγηση πελατών
- Επιλογές επιδόσεων και παρακολούθησης
- Απλή διαφήμιση και πλήρης προσαρμογή
- Εξαιρετική διανομή συνομιλίας, ιστορικό και αναφορά
- Κοινή χρήση οθόνης και γρήγορες απαντήσεις
- Συλλογή αναλυτικών στοιχείων και σχολίων
- CRM
Το να πούμε ότι το LiveChat είναι ο ηγέτης των δυνατοτήτων συνομιλίας ακινήτων θα ήταν πλεονασμός. Τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του, η εντυπωσιακή προσαρμογή και οι εξαιρετικές επιδόσεις το καθιστούν μια ευέλικτη λύση για τις επιχειρήσεις ακινήτων.
11. LiveHelpNow
Το LiveHelpNow είναι ένας εξαιρετικός πάροχος υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας με καλές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, ασφάλειας και ενσωμάτωσης. Είναι ένα καθιερωμένο κομμάτι λογισμικού που χρησιμοποιείται εδώ και μια δεκαετία και έχει υποστεί πολυάριθμες βελτιώσεις. Είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να συνδεθούν με τους πελάτες σε ανθρώπινο επίπεδο, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για τους μεσίτες.
Η ενσωμάτωση είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιστοποιημένη, καθώς δεν απαιτεί γνώση κώδικα ή προηγούμενη εμπειρία με ένα τέτοιο λογισμικό.
Η ανάπτυξη είναι εξίσου απλή με την ενσωμάτωση και η εκπαίδευση του προσωπικού σας σχετικά με τη χρήση αυτού του λογισμικού δεν θα διαρκέσει περισσότερο από μερικά λεπτά.
Διαθέτει μια διεπαφή GUI που είναι εύκολη στη χρήση τόσο για τον αντιπρόσωπο όσο και για τον πελάτη. Έχει φανταστική προσαρμοσιμότητα, η οποία επιτρέπει την ευκολία της εταιρείας και προσαρμογή. Αυτό που κάνει το LiveHelpNow να ξεχωρίζει είναι η εξαιρετική του ασφάλεια και κρυπτογράφηση, που προστατεύει τόσο τους αντιπροσώπους όσο και τους πελάτες σας από αδικαιολόγητες απειλές. Αυτό το λογισμικό είναι τόσο διαισθητικό όσο συνεχίζει να μην γίνεται ενοχλητικό – όλα συλλέγοντας ταυτόχρονα βασικά δεδομένα για περαιτέρω ανάλυση. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό κομμάτι SaaS για μεσαίες εταιρείες, οι οποίες έχουν τους πόρους και τα μέσα για να το χρησιμοποιήσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.
12. LivePerson
Εάν έχετε μια εταιρεία μικρότερης κλίμακας και χρειάζεστε μια ενδιαφέρουσα και υποστηρικτική επιλογή ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας σε ακίνητα, ίσως θελήσετε να δώσετε μια ευκαιρία στο LivePerson. Αυτό το λογισμικό έχει φανταστικές δυνατότητες και ρυθμίσεις, ειδικά για τις ανάγκες των μικρότερων εταιρειών.
Είναι ένα ελαφρύ, απλό και πρακτικό λογισμικό που εστιάζει στην παροχή στους πελάτες σας της καλύτερης δυνατής υποστήριξης πελατών, ενώ παράλληλα συγκεντρώνει τα απαραίτητα δεδομένα που χρειάζεστε. Έρχεται επίσης με bots, τα οποία χρησιμοποιούν προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη για να εξυπηρετήσουν κάθε ανάγκη που μπορεί να έχει ο πελάτης σας.
Αυτό το λογισμικό υποστηρίζει συνομιλίες σε σύνδεση και εκτός σύνδεσης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πάντα να έχετε έναν αντιπρόσωπο στον ιστότοπο έτοιμο να βοηθήσει τον πελάτη σε οτιδήποτε χρειαστεί. Σε αντίθεση με τα περισσότερα chatbots και τις λειτουργίες αυτόματης απόκρισης που υποστηρίζουν τεχνητή νοημοσύνη, αυτό κάνει τη δουλειά του και την κάνει καλά.
Μέσω των λειτουργιών CRM, τα bots του LivePerson μπορούν να βοηθήσουν τον πελάτη σας και να εμφανιστούν όσο το δυνατόν πιο ανθρώπινα. Εάν δεν βρεθεί λύση, ο πελάτης μπορεί να αφήσει μια σημείωση για έναν πραγματικό αντιπρόσωπο που μπορεί να αντιμετωπίσει τις απορίες κατά τις εργάσιμες ώρες.
Το πλαίσιο συνομιλίας ακινήτων είναι πλήρως προσαρμόσιμο και η ανάπτυξη είναι σχετικά απλή επίσης. Δεν είναι το πιο απλό λογισμικό για χρήση, οπότε η ρύθμιση και η διαχείρισή του μπορεί να είναι δύσκολη εάν δεν έχετε προηγούμενη εμπειρία εργασίας με αυτό το είδος λογισμικού.
13. LiveZilla
Το LiveZilla είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να συνδέεστε με τους πελάτες σας, να συγκεντρώνετε δυνητικούς πελάτες και να δημιουργείτε μετατροπές με τη μεγαλύτερη δυνατή ευκολία. Επικεντρώνεται στην απλότητα, καθιστώντας την την κατάλληλη επιλογή για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Σε αντίθεση με την προηγούμενη προσθήκη σε αυτήν τη λίστα, είναι εύκολο να ενσωματωθεί, να προγραμματιστεί και να προσαρμοστεί.
Σας επιτρέπει να το συνδέσετε με εφαρμογές τρίτων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να τροποποιήσετε τη λειτουργικότητά του ώστε να ταιριάζει στις μοναδικές επαγγελματικές σας ανάγκες. Είναι γρήγορο, αξιόπιστο και προσφέρει απλοποιημένη σύνδεση μεταξύ του αντιπροσώπου και του χρήστη.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του LiveZilla είναι ότι διαθέτει διαχείριση καρτελών σε πραγματικό χρόνο-το οποίο επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να εκτιμούν τις ανάγκες των πελατών σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Εκτός από αυτό, το LiveZilla διαθέτει επίσης γεωγραφικό εντοπισμό, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να καθορίσουν αυτόματα από πού προέρχεται ο επισκέπτης σας και να τους προσεγγίσουν ανάλογα.
Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, καθώς το LiveZilla σάς βοηθά να συλλέγετε δεδομένα από τους πελάτες σας, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μοναδικές απαντήσεις για μελλοντικές έρευνες. Είναι ένα κομψό, ελαφρύ σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που είναι γρήγορο, ανεξάρτητο και αξιόπιστο.
14. Olark
Αν ψάχνετε για ένα λογισμικό υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας με δυνατότητες υψηλών προδιαγραφών που είναι επίσης εύκολο στη χρήση-μάλλον αναζητάτε το Olark. Το Olark είναι ένα υψηλής τεχνολογίας λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που έχει απρόσκοπτη ενσωμάτωση, γρήγορη ανάπτυξη και άψογη απόδοση. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά αυτού του λογισμικού είναι ότι είναι ένα λογισμικό προσανατολισμένο στον πελάτη όσο είναι απαραίτητο εργαλείο για υποστήριξη και πωλήσεις. Το Olark διαθέτει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά:
- Εύκολο στη χρήση για τον πελάτη
- Απλό στη χρήση για τον αντιπρόσωπο
- Εξαιρετικά ευπροσάρμοστο
- Πλήρως προσαρμόσιμο
- Γρήγορο, αξιόπιστο και ευέλικτο
Ενώ η προσφορά της καλύτερης δυνατής λύσης πελατών εξαρτάται από τους αντιπροσώπους, το Olark έχει έναν σύνθετο τρόπο να τους καθοδηγήσει στη διαδικασία χρησιμοποιώντας ένα προηγμένο CRM.
Οι πελάτες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας για ακίνητα δεν πρόκειται να ενδιαφερθούν για την εκπληκτική λίστα των δυνατοτήτων που πρέπει να φέρει στο τραπέζι το λογισμικό υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας-θα θέλουν μια επιλογή συνομιλίας όπου μπορούν να κάνουν ερωτήσεις.
Από την άλλη πλευρά, θα σας ενδιαφέρει η όλη διαδικασία και το Olark καταλαβαίνει και τις δύο αυτές έννοιες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, από την πλευρά του πελάτη, θα λάβει ένα γρήγορο, ευαίσθητο και εύχρηστο συννεφάκι συνομιλίας και θα λάβετε μια δέσμη δυνατοτήτων με τις οποίες μπορείτε να παίξετε για να κάνετε αυτό το λογισμικό δικό σας. Από την προσαρμογή μέχρι τη διαμόρφωση – το Olark δεν απογοητεύει.
15. Podium
Το Podium Webchat είναι μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας στο χώρο των ακινήτων που προσφέρει επίσης φανταστικές επιλογές πωλήσεων και μάρκετινγκ. Είναι ένα πλήρες εργαλείο που είναι ιδανικό για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων.
Το Podium μπορεί να φαίνεται απλό με την πρώτη ματιά, αλλά είναι ένα αρκετά εξελιγμένο κομμάτι λογισμικού. Σας επιτρέπει να συνδεθείτε με τους επισκέπτες σας, να τους μετατρέψετε σε δυνητικούς πελάτες και να ολοκληρώσετε την όλη διαδικασία χωρίς να φαίνεστε υπερβολικά επιθετικοί.
Το Podium WebChat σάς επιτρέπει να συνδέεστε με τους επισκέπτες σας από απόσταση και να μετατρέπετε τα ερωτήματά τους σε εφικτά δεδομένα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αργότερα για ανάλυση. Το λογισμικό έρχεται επίσης με εργαλεία ανάλυσης που διευκολύνουν τη δουλειά. Το Podium είναι ιδανικό για:
- Μάρκετινγκ και διαφήμιση των υπηρεσιών σας στους πελάτες σας
- Απάντηση σε τυχόν ερωτήματα που μπορεί να έχουν οι επισκέπτες του ιστότοπού σας
- Βελτιστοποίηση και τελειοποίηση της διαδικασίας συλλογής δεδομένων
- Ανάλυση δεδομένων για βιώσιμη έρευνα αγοράς
Είναι επίσης ένα από τα πιο πρακτικά εργαλεία στην αγορά. Είναι ένα πρόσθετο που λειτουργεί με όλες σχεδόν τις μεγάλες πλατφόρμες ιστότοπου, επιτρέποντας την απρόσκοπτη ενσωμάτωση και ανάπτυξη. Το Podium θα διανέμει επίσης τέλεια τις συνομιλίες σας, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες σας θα λαμβάνουν πάντα τις απαντήσεις που χρειάζονται με την ταχύτερη δυνατή ταχύτητα.
Guide your customers towards their new dream home
Provide 24/7 customer support even when you're offline with LiveAgent.
16. Pure Chat
Το PureChat είναι μια άλλη φανταστική επιλογή για μικρότερες εταιρείες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους πόρους τους από τη ζωντανή συνομιλία και την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν είναι μοναδικό, ιδιαίτερο ή γεμάτο με χαρακτηριστικά, καθώς το κύριο ατού αυτού του λογισμικού προέρχεται από την απλότητά του.
Η εγγραφή στην υπηρεσία είναι απλή – η ανάπτυξη της στον ιστότοπό σας είναι απλή – η χρήση της είναι απλή τόσο για τον αντιπρόσωπο όσο και για τον υποψήφιο πελάτη σας. Σχεδόν κάθε μέρος αυτής της υπηρεσίας είναι βελτιστοποιημένο και όσο το δυνατόν πιο απλή.
Η απλότητα μπορεί να είναι το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό της, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διαθέτει άλλες ελκυστικές πτυχές. Έρχεται με απεριόριστες συνομιλίες, έναν εύχρηστο πίνακα ελέγχου που σας επιτρέπει να χειρίζεστε τη συνομιλία όπως σας αρέσει και να την προσαρμόζετε στην επιχειρηματική σας. Διαθέτει εγγενείς εφαρμογές iOS και Android, που σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργεί μεταξύ πλατφορμών.
Τολμούμε να πούμε ότι η χρήση του PureChat είναι ένα είδος διασκέδασης; Ολόκληρη η εφαρμογή και το widget είναι gamified. Είναι ένα ισχυρό, ελαφρύ και εύχρηστο λογισμικό, ιδανικό για εταιρείες ακινήτων που ασχολούνται τοπικά και προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν και να βελτιώσουν την υποστήριξη των πελατών τους.
17. Sendinblue
Το Sendinblue είναι ένα προηγμένο λογισμικό CRM που είναι γεμάτο με εξαιρετικές δυνατότητες υποστήριξης πελατών, ισχυρά εργαλεία διαμόρφωσης, διαχείρισης και προσαρμογής και συνοδεύεται από εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
Είναι το ιδανικό εργαλείο για μεγαλύτερες επιχειρήσεις που πρέπει να αντιμετωπίζουν πολλούς πελάτες ταυτόχρονα και να παρέχουν υποστήριξη υψηλής ποιότητας σε όλους. Το Sendinblue έχει μια φανταστική διαμόρφωση που σας επιτρέπει να τροποποιήσετε την υπηρεσία σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορείτε να την προσαρμόσετε σχεδόν σε οποιοδήποτε περιβάλλον, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τη βιομηχανία ή την πολιτική της εταιρείας.
Διακρίνεται για τις λειτουργίες αυτοματισμού, οι οποίες σας επιτρέπουν να απλοποιείτε τις διαδικασίες υποστήριξης πελατών και την επικοινωνία σας, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε πιο απι θέματα.
Υποστηρίζει εφαρμογές τρίτων και μπορεί να ενσωματωθεί με τις μεταγραφές email σας, τις καμπάνιες email, τα SMS και τα πολλά άλλα εργαλεία. Η ομορφιά του Sendinblue βρίσκεται στις επιλογές του, όπου μπορείτε πραγματικά να προσαρμόσετε τα πάντα.
Ενώ είναι ισχυρή, σύνθετη και επεκτάσιμη – αυτή η υπηρεσία είναι επίσης απλή στη χρήση.
18. Syncro
Το Syncro έχει να κάνει με την προσαρμογή. Είναι ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας με πολλές από τις ρίζες του στα ακίνητα, καθώς έχει μια προσωπική προσέγγιση σε όλες σχεδόν τις λειτουργίες του. Επιτρέπει στους μεσίτες σας να εμφανίζονται σαν να συζητούν πραγματικά με τον υποψήφιο και να τους μετατρέπουν σιγά σιγά σε πελάτη.
Παραλείπει την περιττή διαχείριση που έχει συμπεριλάβει το μεγαλύτερο μέρος του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας και συνδέεται άμεσα με τα μηνύματα SMS σας, επιτρέποντάς σας να συνομιλήσετε με όλους τους επισκέπτες του ιστότοπού σας με απλό, κατανοητό και οικείο τρόπο. Είναι ένα διαδικτυακό SaaS που είναι ιδανικό για μικρές εταιρείες που θέλουν να επεκτείνουν την υποστήριξη πελατών τους.
Δεν είναι υπερβολικά περίπλοκο – δεν είναι σύνθετο – είναι εξίσου σύνθετο με μια υπηρεσία που απευθύνεται σε μικρότερες εταιρείες με μικρότερο αριθμό επισκεπτών. Αυτή η απλότητα δεν σημαίνει αυτόματα ανιαρότητα, καθώς το Syncro εξακολουθεί να έχει γεωγραφικό εντοπισμό, προσκλήσεις συνομιλίας, κοινή χρήση οθόνης και πλήρως προσαρμόσιμη εμφάνιση.
Βγάζει την υποστήριξη πελατών εκτός του γραφείου και την προσφέρει στους αντιπροσώπους ακινήτων. Χρησιμοποιεί επίσης τα SMS και το τηλέφωνό σας, καθιστώντας το όσο το δυνατόν ασφαλέστερο. Ίσως το καλύτερο μέρος αυτής της υπηρεσίας είναι ότι δεν απαιτεί καν σύνδεση στο Διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ακόμη και όταν είστε περιορισμένοι στα δεδομένα. Αυτό συμβαίνει διότι χρησιμοποιεί το SMS και εξαλείφει τον μεσάζοντα. Είστε μόνο εσείς και οι πελάτες σας όταν εργάζεστε με το Syncro.
19. WhosOn
Το WhosOn είναι ένα προηγμένο σύστημα ζωντανής συνομιλίας με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Είναι διάσημο για τις τεράστιες δυνατότητές του να αυτοματοποιεί και να βελτιστοποιεί το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας υποστήριξης πελατών, ενώ παράλληλα έχει την απόλυτη διαμόρφωση, προσαρμογή και το πιο σημαντικό, δίνοντας το πάνω χέρι στον αντιπρόσωπο σας.
Τα ρομπότ δεν είναι αρκετά. Είναι εξαιρετικά εργαλεία υποστήριξης πελατών, αλλά έχουν ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουν μέχρι να μπορέσουν να βοηθήσουν τους πελάτες μόνα τους. Η πρόσληψη ενός αντιπροσώπου υποστήριξης πελατών για την κτηματομεσιτική σας επιχείρηση μπορεί να είναι αρκετά δαπανηρή, ειδικά αν χρειάζεστε περισσότερους από έναν. Το WhosOn συνδυάζει αυτά τα δύο ζητήματα και παρέχει μια μοναδική λύση και στα δύο.
Παρέχει στους αντιπροσώπους σας ένα πλήρες σύνολο επιλογών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κάνουν την ομιλία τους πιο ομαλή, πιο προσωπική και να μετατρέψουν επιτυχώς τους δυνητικούς πελάτες σε πελάτες. Διαθέτει επίσης δυνατότητες γεωεντοπισμού και ενσωματωμένο εργαλείο μετάφρασης.
Αυτοματοποιεί τις συνομιλίες με τα bots και προσφέρει ακόμη συλλογή δεδομένων και προηγμένα αναλυτικά στοιχεία – καθιστώντας το WhosOn το κορυφαίο εργαλείο για μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν πολλούς επισκέπτες κάθε μέρα. Ένα τόσο ισχυρό εργαλείο δεν είναι φθηνό, αλλά δεν είναι και τόσο ακριβό.
20. Zoho SalesIQ
Το Zoho είναι μια ολοκληρωμένη επιλογή με πολλά να προσφέρει, από υπηρεσίες ζωντανής συνομιλίας ακινήτων μέχρι κουίζ. Είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο με μεγάλη χρήση σε επιλεγμένες επιχειρήσεις, βιομηχανίες και εταιρείες. Εκτός από την υπέροχη ευελιξία του, η ζωντανή συνομιλία είναι ένα φανταστικό ελαφρύ λογισμικό που μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε την υποστήριξη των πελατών σας πολύ καλύτερη.
Το επιθετικό μάρκετινγκ και οι πωλήσεις δεν αποτελούν μέρος του λεξιλογίου των καλών μεσιτών, αλλά η έκφραση τους μέσω ζωντανής συνομιλίας είναι πολύ πιο εύκολη από ό,τι στην πραγματική ζωή. Ευτυχώς, το Zoho σας παρέχει λεπτά εργαλεία που διευκολύνουν τη μετατροπή ενός επισκέπτη ιστότοπου σε πελάτη επί πληρωμή.
Το Zoho είναι ένας από τους πιο προηγμένους παρόχους λογισμικού ζωντανής υποστήριξης στην αγορά. Διαθέτει τα πάντα, από γεωγραφικό εντοπισμό, ενσωματώσεις τρίτων, εργαλεία μάρκετινγκ, δυνατότητες δημιουργίας δυνητικών πελατών και οργανωτικά εργαλεία όπως προγραμματισμός, τμηματοποίηση και υποστήριξη πελατών όλο το 24ωρο.
Είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο CRM που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις όλων των σχημάτων και μεγεθών-από μικρές τοπικές εταιρείες ακινήτων έως διεθνείς μεγάλες εταιρείες.
Lot of options to choose from?
Try LiveAgent and all its customizable and proactive features.
Κορυφαίες 5 λύσεις ζωντανής συνομιλίας για ακίνητα
Λογισμικό συνομιλίας | Κατάταξη στο Capterra | Δωρεάν έκδοση | Δωρεάν δοκιμή | Αρχική τιμή |
LiveAgent | 4.7/5 (περίπου 1.000 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $9 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
HubSpot | 4.8/5 (250 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $50 /μήνα |
Drift | 4.5/5 (153 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (περίπου 800 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $25 /μήνα |
Syncro | 4.5/5 (2 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $25 /μήνα |
Οι είκοσι επιλογές που αναφέρονται παραπάνω είναι όλες φανταστικές επιλογές για όλες τις επιχειρήσεις. Ορισμένες εξυπηρετούνται καλύτερα σε μικρότερες επιχειρήσεις, ενώ άλλες συνεργάζονται καλά με μεγάλες επιχειρήσεις.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, δυνατότητες και λειτουργικότητα υπάρχουν και με τα είκοσι πρόσθετα που αναφέρονται παραπάνω, οπότε η ανάδειξη των καλύτερων από τα καλύτερα δεν ήταν καθόλου εύκολη δουλειά. Για να ελέγξουμε περαιτέρω τη λίστα μας και να προσφέρουμε τις πέντε καλύτερες επιλογές ζωντανής συνομιλίας για την εταιρεία ακινήτων σας, έπρεπε να κάνουμε περαιτέρω έρευνα και να εμβαθύνουμε σε κάθε επιλογή αυτής της λίστας.
Βρήκαμε τελικά τις πέντε κορυφαίες ζωντανές συνομιλίες για επιλογές ακινήτων, οι οποίες είναι:
- LiveAgent
- Hubspot
- Drift
- Sendinblue
- Syncro
Τα πέντε πρόσθετα συνομιλίας που αναφέρονται παραπάνω είναι οι οριστικοί νικητές στην αξιολόγηση των υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας ακινήτων. Όλα έχουν φανταστική γρήγορη εξυπηρέτηση, αξιοσημείωτα μοναδικά χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν και σας παρέχουν την ευκαιρία να ασχοληθείτε με τους δυνητικούς πελάτες σας σε προσωπικό επίπεδο.
Τα πέντε λογισμικά είναι πολύ διαφορετικά και αποτελούν μέρος της πρώτης πεντάδας μας ακριβώς επειδή είναι διαφορετικά. Ανεξάρτητα από τη βιομηχανία, τις επιχειρηματικές πρακτικές ή το μέγεθος της εταιρείας σας, μία από αυτές τις λύσεις θα είναι η κατάλληλη για εσάς.
Σας βοηθούν να βελτιώσετε και να απλοποιήσετε την υποστήριξη πελατών, να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες, να δημιουργήσετε μετατροπές και να παρέχετε μια εξαιρετική απόδοση επένδυσης (ROI). Όλα αυτά είναι πολύ διαφορετικά, οπότε φροντίστε να κάνετε μια έρευνα μόνοι σας για να μάθετε ποια ταιριάζει στην επιχείρησή σας.
Τελικές σκέψεις
Η βιομηχανία ακινήτων είναι μια δυναμική επιχείρηση και έχει αλλάξει αρκετά τα τελευταία χρόνια. Η ψηφιακή επανάσταση έφερε πολλές λύσεις και η βιομηχανία ακινήτων τις καλωσόρισε και τις υλοποίησε με ανοιχτές αγκάλες. Είναι ένας εξαιρετικά ανταγωνιστικός κλάδος και οι εταιρείες αναζητούν πάντα τρόπους για να βελτιωθούν σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό τους.
Ίσως ένας από τους πιο αξιόλογους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι μέσω ζωντανής συνομιλίας για ακίνητα. Η συνομιλία ακινήτων βοηθά τόσο τις εταιρείες όσο και τους καταναλωτές, καθώς υποστηρίζει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από την υποστήριξη και τη βοήθεια πελατών, μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία δυνητικών πελατών και να οδηγήσει σε μετατροπές.
Δεδομένου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι εξοικειώνονται με τις κτηματομεσιτικές υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου, μια τελευταίας τεχνολογίας λύση ζωντανής συνομιλίας είναι πρακτικά μια αναγκαιότητα. Υπάρχει μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας για όλες τις επιχειρήσεις ακινήτων, ανεξαρτήτως μεγέθους, τύπου και προϋπολογισμού – και η χρήση της μπορεί να σας προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Still not sure which live chat software is the right for you?
Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with quick and efficient solution.
Frequently Asked Questions
Does my real estate business need live chat software solutions?
A resounding yes. Live chat is practically industry practice at this point. Utilizing a real estate live chat software solution will help your business approach customers, establish communications, and is an overall fantastic investment. Using software such as this, you can help your customer, make sure they stay on the website longer, and increase your chances of making a sale. Real estate businesses are all about communication. Through proper communication, you can make sure that your agents turn your prospects into customers without ever meeting them.
What can my company gain from using this software?
Your company can gain quite a lot from using live chat software solutions such as this. The first thing that comes to mind is communication, but just as important is the connection that the agent establishes with the customer through live chat. All this collectively results in a much higher ROI, helps your customers with anything they might need, and helps your representatives stay in shape even when they aren’t in the field. Aside from these obvious perks, you can also significantly increase leads, the time people spend on your website and massively augment your conversion rate.
Can’t I just use a bot to handle my customer service?
AI is a fantastic technology that promises to revolutionize the field of customer support, but for industries such as real estate, it’s simply not sophisticated enough at this moment. Bots can be handy as website assistants, and they can significantly streamline menial tasks, but they pale compared to a good sales representative. Perhaps in the future, when bots are better at providing customer support, they can handle a portion of this task. At this point and time, AI and bots are nowhere near sophisticated enough to hold this position.
How do I use one of these software solutions?
Most of the real estate live chat services are easy to use. Real estate chat is a SaaS (software as a service) product, which easily integrates with your website’s existing framework. Depending on your choice of online real estate chat solution, the process for integration and installation will be different. Once you’ve found a suitable solution that fits your exact needs, you’ve virtually finished half the job. What’s left is to follow the instructions offered by the service. While different, most of them are relatively similar. You subscribe to the service, read the user agreement, and implement it into your website.
Do I always need to have an agent present?
No live chat software company will expect you to have someone next to the chat 24/7, so that’s why most services have an offline mode. This mode is set when no agent is available for a chat and allows the user to ask any questions. An automatic response is sent to the user via a contact form or a bot that offers services and solutions in offline mode. While a bot isn’t nearly as sophisticated as an actual agent, it can help most of the time. If it’s unable to help, it will leave a chat bubble and explain to the user that they’ll have to leave a message, which the agent will reply to once working hours start.
Can I modify the live chat?
Many live chat solutions come with a full-stack set of tools that allow you to make your own live chat experience. The most notable way many services allow you to modify your live chat is the reporting feature, which will notify you of the activities completed throughout the day. Just as important as the previous feature is the appearance modification tools, which allow you to customize your chat bubble’s aesthetics. Of course, these features don’t come with every live chat software solution. Many services will require a subscription for you to gain access to these features, as they’re reserved for premium accounts rather than free trials in most cases.
Which real estate live chat software is the best?
That depends on your unique needs. There are many software solutions, all with different capabilities, perks, and features. If you’re running a smaller scale business and don’t need heavy-duty software, you shouldn’t get one. There are plenty of free software solutions that are just as good as higher-end options; they’re just for different applications. When making a choice, the best practice is to assess your needs carefully. Finding out what you need is as simple as looking at your website’s traffic, the type of your clientele, and your company’s capabilities.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας
Ανακαλύψτε το καλύτερο λογισμικό επικοινωνίας για την επιχείρησή σας. Συγκρίνετε λύσεις και επιλέξτε την ιδανική για τις ανάγκες σας!
Δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας
Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα του δωρεάν λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας. Αποκτήστε ταχύτερη ανταπόκριση, 24/7 λειτουργία και εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών, ενισχύοντας τις πωλήσεις και χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις. Δείτε πώς μπορείτε να κάνετε τη διαφορά!
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ηλεκτρονικού εμπορίου
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για eCommerce και βελτιώστε την εμπειρία πελατών σας. Δοκιμάστε το δωρεάν!
25 καλύτερα λογισμικά σχολίων πελατών
Ανακαλύψτε τα 25 καλύτερα λογισμικά σχολίων πελατών με βασικά χαρακτηριστικά, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα!