Στον δυναμικό κόσμο της εξυπηρέτησης πελατών, η αναζήτηση για αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα δεν τελειώνει ποτέ. Με ένα εντυπωσιακό συνολικό ποσοστό ανάλυσης κέντρων υποστήριξης περίπου 95%, είναι σαφές ότι οι επιχειρήσεις αξιοποιούν καινοτόμα εργαλεία για να ανταποκριθούν και να υπερβούν τις προσδοκίες των πελατών. Ένα τέτοιο εργαλείο που προκαλεί πάταγο είναι το σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα. Είναι όμως κατάλληλο για εσάς;
Σε αυτό το άρθρο, θα απομυθοποιήσουμε τις λεπτομέρειες της έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, τονίζοντας τα πολυάριθμα οφέλη και τον πιθανό αντίκτυπό της στις λειτουργίες της επιχείρησής σας. Θα παρέχουμε επίσης μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση των 5 κορυφαίων συστημάτων κέντρου υποστήριξης ανοιχτού κώδικα, προσφέροντας πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να πάρετε μια τεκμηριωμένη απόφαση. Και για όσους είναι έτοιμοι να βουτήξουν πιο βαθιά, θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία λήψης και χρήσης ενός συστήματος έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα. Έτσι, είτε είστε έμπειρος επαγγελματίας είτε είστε αρχάριος, αυτό το άρθρο θα σας ταξιδέψει στον κόσμο της έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα.
- Τι είναι ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα;
- Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα;
- Οφέλη των δωρεάν συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
- Μειονεκτήματα των δωρεάν συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
- Ανοιχτού κώδικα έναντι δωρεάν ιδιόκτητου συστήματος έκδοσης καρτελών υποστήριξης
- Είναι η σωστή επιλογή για εσάς;
- Διαφορετικοί τύποι συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
- Πώς επιλέγετε το καλύτερο σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα;
- Επισκόπηση των κορυφαίων 5 συστημάτων κέντρου υποστήριξης ανοιχτού κώδικα
- Οδηγός λήψης και χρήσης συστήματος έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
- Συμπέρασμα
Τι είναι ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα;
Για να βουτήξουμε πραγματικά βαθιά στην έννοια, πρέπει πρώτα να συζητήσουμε βασικούς ορισμούς. Ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, γνωστό και ως λογισμικό ή λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης ανοιχτού κώδικα, είναι ένα εργαλείο που βοηθά στη διαχείριση και παρακολούθηση των αιτημάτων των χρηστών. Αυτά τα αιτήματα, που συχνά αναφέρονται ως «καρτέλες», μπορεί να κυμαίνονται από αιτήματα τεχνικής υποστήριξης, αναφορές σφαλμάτων, αιτήματα λειτουργιών ή οποιονδήποτε άλλο τύπο επικοινωνίας χρηστών.
Ο όρος «ανοιχτός κώδικας» σημαίνει ότι ο πηγαίος κώδικας του λογισμικού είναι ελεύθερα διαθέσιμος σε οποιονδήποτε για προβολή, τροποποίηση και διανομή. Αυτό επιτρέπει ένα υψηλό επίπεδο προσαρμογής και προσαρμοστικότητας, καθώς οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν το λογισμικό στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Ενθαρρύνει επίσης μια κοινότητα προγραμματιστών να συμβάλει στην ανάπτυξη του λογισμικού, οδηγώντας σε συνεχή βελτίωση και καινοτομία.
Αυτά τα συστήματα παρέχουν μια κεντρική πλατφόρμα επικοινωνίας, επιτρέποντας καλύτερη συνεργασία και διαφάνεια μεταξύ των μελών της ομάδας. Βοηθούν επίσης στην οργάνωση και την ιεράρχηση των καρτελών, διευκολύνοντας τις ομάδες υποστήριξης να διαχειρίζονται και να επιλύουν προβλήματα αποτελεσματικά.
Είναι ενδιαφέρον ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις, το δωρεάν λογισμικό ανοιχτού κώδικα αντιπροσωπεύει το 70-90% του σύγχρονες λύσεις λογισμικού.
Ένα παράδειγμα συστήματος καρτελών υποστήριξης ανοιχτού κώδικα είναι το MantisBT. Το MantisBT είναι ένα διαδικτυακό σύστημα παρακολούθησης σφαλμάτων ανοιχτού κώδικα που επιτρέπει τη συνεργασία, τη διαχείριση έργου και την παρακολούθηση καρτελών.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα;
Η εφαρμογή ενός συστήματος έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα στις καθημερινές σας εργασίες είναι ένα μεγάλο βήμα προς την παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών. Ας δούμε τους 5 κορυφαίους λόγους για τους οποίους η χρήση ενός κέντρου εξυπηρέτησης ανοιχτού κώδικα μπορεί να είναι η σωστή επιλογή για τον οργανισμό σας.
Βοηθά στην εξοικονόμηση χρημάτων
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα είναι γενικά δωρεάν ή κοστίζουν σημαντικά λιγότερο από τις λύσεις αποκλειστικού λογισμικού. Αυτό μπορεί να εξοικονομήσει στην επιχείρησή σας ένα σημαντικό χρηματικό ποσό, ειδικά εάν είστε μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση με περιορισμένο προϋπολογισμό.
Έρχεται με κοινοτική υποστήριξη
Το λογισμικό ανοιχτού κώδικα υποστηρίζεται από μια κοινότητα προγραμματιστών και χρηστών που μπορούν να παρέχουν υποστήριξη και να βοηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη επίλυση προβλημάτων και συνεχή βελτίωση του συστήματος.
Προωθεί τη διαφάνεια
Έχετε πλήρη πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα του λογισμικού ανοιχτού κώδικα. Αυτή η διαφάνεια σάς επιτρέπει να εντοπίσετε και να διορθώσετε τυχόν προβλήματα, διασφαλίζοντας ότι το σύστημα είναι ασφαλές και αξιόπιστο.
Είναι καινοτόμο
Η κοινότητα ανοιχτού κώδικα είναι γνωστή για την καινοτομία της. Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, μπορείτε να επωφεληθείτε από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις και να είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Είναι επεκτάσιμο
Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα είναι εξαιρετικά επεκτάσιμα. Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, μπορείτε εύκολα να επεκτείνετε το σύστημα για να φιλοξενήσει περισσότερους χρήστες και να χειριστεί περισσότερες καρτέλες .
Πλεονεκτήματα των δωρεάν συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
Ξεκινώντας από το προηγούμενο σημείο, ας συζητήσουμε τα απτά πλεονεκτήματα της χρήσης λογισμικού ανοιχτού κώδικα κέντρου υποστήριξης.
Η σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας
Αν και έχουμε ήδη αγγίξει αυτό το σημείο, είναι πολύ σημαντικό ώστε να μην το αναφέρουμε ξανά. Με το καθημερινό κόστος να αυξάνεται διαρκώς, τα συστήματα ανοιχτού κώδικα συχνά έρχονται σαν μια ανάσα φρέσκου αέρα. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, 31% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι το κόστος της ισοδύναμης λειτουργικότητας λογισμικού θα ήταν 4 φορές το κόστος του λογισμικού ανοιχτού κώδικα.
Συνήθως μπορείτε να κατεβάσετε συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα δωρεάν ή με πολύ χαμηλό κόστος. Αυτό όχι μόνο τις καθιστά εκπληκτικές λύσεις για επιχειρήσεις με περιορισμένους προϋπολογισμούς, αλλά βοηθούν επίσης στην καλύτερη κατανομή των υπαρχόντων πόρων για την αξιοποίηση του πλήρους δυναμικού του οργανισμού σας.
Παράδειγμα
Μια μικρή εκκίνηση IT θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα για τη διαχείριση των αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει σε ακριβό ιδιόκτητο λογισμικό.
Προσαρμοσσιμότητα
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα είναι γνωστά για το επίπεδο ευελιξίας τους και είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμα, καθώς ο πηγαίος κώδικας τους είναι δημόσια προσβάσιμος. Αυτό σας επιτρέπει να τροποποιήσετε, να προσαρμόσετε και να βελτιώσετε το σύστημα σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες ή προτιμήσεις σας.
Επεξεργάζοντας τον πηγαίο κώδικα, μπορείτε να προσθέσετε νέες δυνατότητες συστήματος έκδοσης καρτελών, να βελτιώσετε τις υπάρχουσες ή να ενσωματώσετε το λογισμικό με άλλα συστήματα υποστήριξης πελατών. Αυτό το επίπεδο προσαρμογής δεν είναι συνήθως δυνατό με ιδιόκτητα συστήματα, όπου ο πηγαίος κώδικας διατηρείται μυστικός και οι τροποποιήσεις είναι συνήθως περιορισμένες.
Παράδειγμα
Μια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσε να προσαρμόσει ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα για να ενσωματωθεί με τα υπάρχοντα συστήματα CRM ή ERP, δημιουργώντας μια απρόσκοπτη ροή εργασίας για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της.
κοινοτική υποστήριξη
Οι λύσεις ανοιχτού κώδικα αναπτύσσονται και διατηρούνται από μια κοινότητα εθελοντών. Αυτά τα άτομα συνεισφέρουν τον χρόνο και την τεχνογνωσία τους για να βελτιώσουν το σύστημα, να διορθώσουν σφάλματα και να προσθέσουν νέες δυνατότητες.
Παρέχουν επίσης υποστήριξη ανοιχτού κώδικα στους χρήστες, απαντώντας σε κοινά ερωτήματα και βοηθώντας στην αντιμετώπιση προβλημάτων. Αυτή η συλλογική προσέγγιση ενισχύει την αίσθηση της κοινότητας και της κοινής ιδιοκτησίας, καθιστώντας το σύστημα πιο ισχυρό και αξιόπιστο.
Παράδειγμα
Εάν μια επιχείρηση αντιμετωπίσει πρόβλημα με το σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, θα μπορούσε να απευθυνθεί στην κοινότητα για βοήθεια ώστε να αντιμετωπίσει προβλήματα και να τους δώσει την επίλυση του προβλήματος.
Διαφάνεια
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, ο πηγαίος κώδικας συστημάτων ανοιχτού κώδικα είναι δημόσια προσβάσιμος, επιτρέποντας στους χρήστες να κατανοήσουν ακριβώς πώς λειτουργεί το σύστημα. Αυτή η διαφάνεια διασφαλίζει ότι δεν υπάρχουν κρυφές λειτουργίες ή ευπάθειες ασφαλείας. Οι χρήστες μπορούν να τροποποιήσουν το σύστημα για να ταιριάζει στις ανάγκες τους, συμβάλλοντας στη συνεχή βελτίωσή του.
Παράδειγμα
Ένας διοργανωτής μουσικών φεστιβάλ μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα. Μπορούν να επιθεωρήσουν τον κώδικα για να βεβαιωθούν ότι είναι ασφαλής και αξιόπιστος, ακόμη και να τον προσαρμόσουν ώστε να περιλαμβάνει λειτουργίες όπως εξατομικευμένες καρτέλες ή ενσωματωμένη κοινή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία χρήστη.
Συνεχής βελτίωση
Το λογισμικό ανοιχτού κώδικα συχνά ενημερώνεται και βελτιώνεται από μια κοινότητα προγραμματιστών. Αυτό οδηγεί σε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών που συνεχώς εξελίσσεται και βελτιώνεται, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να παραμείνουν στην αιχμή της τεχνολογίας.
Παράδειγμα
Μια εταιρεία τεχνολογίας που χρησιμοποιεί σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα θα μπορούσε να επωφεληθεί από νέες δυνατότητες, όπως βοηθούς με τεχνητή νοημοσύνη και βελτιώσεις που προστίθενται τακτικά από την κοινότητα των προγραμματιστών.
Διαλειτουργικότητα
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν καλά με άλλα συστήματα, καθιστώντας ευκολότερη την ενσωμάτωση με άλλο λογισμικό και πλατφόρμες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πιο βελτιωμένες λειτουργίες και καλύτερη συνολική απόδοση.
Παράδειγμα
Μια απρόσκοπτη ενσωμάτωση email με το σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα μιας επιχείρησης επιτρέπει την αυτόματη μετατροπή των αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών σε καρτέλες.
Ιδιοκτησία
Σε αντίθεση με τις ιδιόκτητες λύσεις, το λογισμικό ανοιχτού κώδικα σάς επιτρέπει να κατέχετε το λογισμικό και να μην είστε συνδεδεμένοι με έναν προμηθευτή. Αυτό σας δίνει την ελευθερία να τροποποιήσετε και να προσαρμόσετε το λογισμικό όπως κρίνετε κατάλληλο, χωρίς να ανησυχείτε για περιορισμούς αδειοδότησης.
Παράδειγμα
Μια εταιρεία θα μπορούσε να τροποποιήσει τη λύση ανοιχτού κώδικα του συστήματος έκδοσης καρτελών για να ταιριάζει καλύτερα στις μοναδικές επιχειρηματικές διαδικασίες της, χωρίς να χρειάζεται να διαπραγματευτεί με έναν πωλητή ή να πληρώσει για πρόσθετες άδειες.
Μειονεκτήματα των δωρεάν συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
Επειδή καμία λύση δεν είναι τέλεια, είναι δίκαιο να συζητήσουμε πιθανά μειονεκτήματα που συνδέονται με συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα.
Περιορισμένη υποστήριξη
Οι λύσεις διαχείρισης καρτελών ανοιχτού κώδικα συχνά στερούνται αποκλειστικής υποστήριξης πελατών. Αυτό σημαίνει ότι εάν αντιμετωπίσετε πρόβλημα ή χρειάζεστε βοήθεια με το σύστημα, ίσως χρειαστεί να βασιστείτε σε φόρουμ κοινότητας ή σε πόρους αυτοβοήθειας.
Παράδειγμα
Εάν προκύψει ένα σφάλμα στο σύστημα, ίσως χρειαστεί να περιμένετε μέχρι η κοινότητα να βρει μια λύση, η οποία μπορεί να είναι χρονοβόρα και αναποτελεσματική σε σύγκριση με την απλή επικοινωνία με την ομάδα υποστήριξης πελατών ενός προμηθευτή.
Ασυνεπείς ενημερώσεις
Αυτοί οι τύποι έργων διατηρούνται συχνά από εθελοντές και ενδέχεται να μην έχουν τακτικές ενημερώσεις ή βελτιώσεις. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ξεπερασμένα χαρακτηριστικά, σφάλματα ή ζητήματα συμβατότητας.
Παράδειγμα
Εάν κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση του λειτουργικού σας συστήματος, το σύστημα έκδοσης καρτελών ενδέχεται να μην είναι άμεσα συμβατό, προκαλώντας διακοπές στις λειτουργίες υποστήριξης πελατών.
Απαιτεί τεχνική εξειδίκευση
Η χρήση και η τροποποίηση συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα απαιτεί συχνά ένα ορισμένο επίπεδο τεχνικών γνώσεων. Αυτό μπορεί να είναι ένα μειονέκτημα για επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν εσωτερική τεχνογνωσία στον τομέα της πληροφορικής.
Παράδειγμα
Εάν θέλετε να προσθέσετε μια νέα δυνατότητα (ειδοποιήσεις SMS, προσαρμοσμένα πεδία στις καρτέλες κ.λπ.) ή να διορθώσετε ένα σφάλμα στο σύστημα, ίσως χρειαστεί να προσλάβετε έναν προγραμματιστή, κάτι που μπορεί να είναι δαπανηρό.
Σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα έναντι δωρεάν ιδιόκτητου κέντρου εξυπηρέτησης
Τώρα είναι η ώρα να εξετάσουμε βαθύτερα τις κύριες διαφορές μεταξύ ανοιχτού κώδικα και δωρεάν ιδιόκτητων διαδικτυακών λύσεων κέντρου εξυπηρέτησης. Αν και μπορεί να φαίνονται παρόμοια, έχουν διακριτές διαφορές που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες.
Σύστημα έκδοσης καρτελών κέντρου ανοιχτού κώδικα:
Όπως ήδη γνωρίζετε, ένα σύστημα έκδοσης καρτελών κέντρου ανοιχτού κώδικα είναι ένα λογισμικό του οποίου ο πηγαίος κώδικας είναι διαθέσιμος για τροποποίηση ή βελτίωση από οποιονδήποτε. Ωστόσο, απαιτείται ένα ορισμένο επίπεδο τεχνικής εμπειρογνωμοσύνης για την τροποποίηση και τη συντήρηση του λογισμικού.
Δωρεάν ιδιόκτητο σύστημα έκδοσης καρτελών εξυπηρέτησης:
Από την άλλη πλευρά, ένα δωρεάν ιδιόκτητο σύστημα έκδοσης καρτελών εξυπηρέτησης είναι ένα λογισμικό που είναι διαθέσιμο χωρίς κόστος. Αυτά τα συστήματα είναι συνήθως έτοιμα προς χρήση και απαιτούν ελάχιστη ρύθμιση. Ωστόσο, ενδέχεται να μην προσφέρουν το ίδιο επίπεδο προσαρμογής με τα συστήματα ανοιχτού κώδικα. Το LiveAgent είναι ένα παράδειγμα ενός δωρεάν συστήματος έκδοσης καρτελών εξυπηρέτησης.
Σύγκριση χαρακτηριστικών
Ποια είναι η διαφορά στις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά μεταξύ ανοιχτού κώδικα και δωρεάν ιδιόκτητου λογισμικού έκδοσης καρτελών εξυπηρέτησης; Ας ρίξουμε μια ματιά.
Προσαρμογή: Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα προσφέρουν υψηλά επίπεδα προσαρμογής, επιτρέποντάς σας να προσαρμόσετε το λογισμικό στις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Τα ιδιόκτητα συστήματα όπως το LiveAgent, αν και δεν είναι τόσο προσαρμόσιμα, προσφέρουν μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή και είναι έτοιμα για χρήση.
Τεχνική εξειδίκευση: Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα απαιτούν ένα ορισμένο επίπεδο τεχνικής εξειδίκευσης για τροποποίηση και συντήρηση. Τα δωρεάν ιδιόκτητα συστήματα, από την άλλη πλευρά, είναι σχεδιασμένα για ευκολία στη χρήση και απαιτούν ελάχιστες τεχνικές γνώσεις.
Υποστήριξη: Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα ενδέχεται να μην διαθέτουν αποκλειστική υποστήριξη, αφήνοντάς σας να βασίζεστε σε φόρουμ της κοινότητας για βοήθεια. Τα δωρεάν ιδιόκτητα συστήματα όπως το LiveAgent προσφέρουν αποκλειστική υποστήριξη για να σας βοηθήσουν να επιλύσετε γρήγορα τυχόν προβλήματα.
Ενημερώσεις: Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα απαιτούν συχνά να ενημερώσετε το λογισμικό με μη αυτόματο τρόπο, κάτι που μπορεί να είναι χρονοβόρο. Τα περισσότερα δωρεάν ιδιόκτητα συστήματα ενημερώνουν αυτόματα το λογισμικό, διασφαλίζοντας ότι έχετε πάντα τις πιο πρόσφατες δυνατότητες και κωδικούς ασφαλείας.
Αριθμός χαρακτηριστικών: Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα ενδέχεται να μην διαθέτουν ορισμένες δυνατότητες, καθώς αναπτύσσονται από εθελοντές. Από την άλλη πλευρά, το δωρεάν ιδιόκτητο λογισμικό μπορεί να προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα δυνατοτήτων, καθώς υπάρχει μια ειδική ομάδα πίσω από αυτά.
Επεκτασιμότητα: Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα μπορεί να είναι πιο επεκτάσιμα λόγω της δυνατότητας προσαρμογής τους. Ωστόσο, τα δωρεάν ιδιόκτητα συστήματα όπως το LiveAgent προσφέρουν επίσης ένα σημαντικό επίπεδο επεκτασιμότητας, επιτρέποντάς σας να αναβαθμίζετε το σχέδιό σας καθώς αναπτύσσεται η επιχείρησή σας.
Σύγκριση τιμών
Πρόσθετες δαπάνες
Αν και με την πρώτη ματιά, τα συστήματα ανοιχτού κώδικα είναι ελεύθερα στη χρήση, έρχονται με κρυφό κόστος. Το πρώτο κόστος είναι ο χρόνος. Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα απαιτούν πολύ χρόνο για τη ρύθμιση, τη διαμόρφωση και τη συντήρηση.
Τα δωρεάν ιδιόκτητα συστήματα έκδοσης καρτελών όπως το LiveAgent είναι συνήθως έτοιμα για χρήση.
Το δεύτερο κόστος είναι η ευκολία χρήσης. Τα συστήματα ανοιχτού κώδικα συχνά δεν διαθέτουν τις φιλικές προς το χρήστη διεπαφές και τις εύχρηστες λειτουργίες των επί πληρωμή ή δωρεάν ιδιόκτητων συστημάτων. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και πόρους για να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας ώστε να χρησιμοποιεί το σύστημα αποτελεσματικά.
Εναλλακτικά, τα δωρεάν ιδιόκτητα κέντρα εξυπηρέτησης είναι συνήθως ευκολότερα στη ρύθμιση και χρήση. Ωστόσο, καθώς συνήθως δεν προσφέρουν το ίδιο επίπεδο προσαρμογής ή ευελιξίας, μπορεί να χρειαστεί να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στην προσαρμογή των διαδικασιών σας ώστε να ταιριάζουν στο σύστημα, αντί να προσαρμόζεται το σύστημα στις διεργασίες σας.
Ασφάλεια
Η ασφάλεια είναι ένα μεγάλο θέμα όσον αφορά το κόστος. Οι παραβιάσεις της ασφάλειας μπορεί να έχουν καταστροφικές οικονομικές επιπτώσεις για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
Για παράδειγμα, το 2014, ανακαλύφθηκε το σφάλμα Heartbleed στη βιβλιοθήκη κρυπτογραφίας OpenSSL, που είναι έργο ανοιχτού κώδικα. Αυτό το σφάλμα θα μπορούσε να επιτρέψει στους εισβολείς να διαβάσουν τη μνήμη συστημάτων που προστατεύονται από τις ευάλωτες εκδόσεις του λογισμικού OpenSSL. Το 2017, η παραβίαση δεδομένων Equifax σημειώθηκε λόγω ευπάθειας στο πλαίσιο ανοιχτού κώδικα Apache Struts.
Η ασφάλεια μπορεί επίσης να είναι ένα πρόβλημα με τα δωρεάν ιδιόκτητα συστήματα. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο ευάλωτα όσο ορισμένα συστήματα ανοιχτού κώδικα, ενδέχεται να μην προσφέρουν το ίδιο επίπεδο χαρακτηριστικών ασφαλείας με τα συστήματα επί πληρωμή. Ενδέχεται να μην προσφέρουν έλεγχο ταυτότητας ή κρυπτογράφηση δύο παραγόντων. Αντίθετα, το δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent παρέχει κρυπτογράφηση HTTPS και SSL, καθιστώντας το μια ασφαλή επιλογή.
Τι είναι το ROI
Οι λύσεις κέντρου υποστήριξης ανοιχτού κώδικα προσφέρουν μια οικονομικά αποδοτική λύση για τις επιχειρήσεις, αλλά η απόδοση επένδυσης (ROI) μπορεί να μην είναι τόσο υψηλή όσο η χρήση ενός δωρεάν ιδιόκτητου συστήματος πλούσιου σε δυνατότητες. Ας χρησιμοποιήσουμε το δωρεάν λογισμικό κέντρου υποστήριξης του LiveAgent ως παράδειγμα εδώ.
Παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο λειτουργιών εκτός των βασικών. Υποστηρίζει πολυκαναλική επικοινωνία, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται καρτέλες από email, φόρουμ πελατών και ζωντανή συνομιλία σε ένα μέρος.
Μπορείτε επίσης να βελτιώσετε το δωρεάν λογισμικό έκδοσης καρτελών με λειτουργίες, όπως προσαρμοσμένα πεδία, ιστορικό καρτελών, εσωτερική έκδοση καρτελών, αναφορές πίνακα ελέγχου σε πραγματικό χρόνο και άλλα.
Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ικανοποίηση των πελατών και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, οδηγώντας σε υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI).
Ενώ τα συστήματα ανοιχτού κώδικα προσφέρουν ευελιξία και εξοικονόμηση κόστους, ο χρόνος και οι πόροι που απαιτούνται για την προσαρμογή και τη συντήρηση μπορούν να αντισταθμίσουν αυτά τα οφέλη. Αντίθετα, το δωρεάν ιδιόκτητο λογισμικό κέντρου υποστήριξης, όπως το LiveAgent, παρέχει μια έτοιμη προς χρήση, πλούσια σε δυνατότητες λύση που μπορεί να προσφέρει υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση και την αποτελεσματικότητα των πελατών.
Είναι η σωστή επιλογή για εσάς;
Ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες σας, η επιλογή ενός συστήματος κέντρου υποστήριξης ανοιχτού κώδικα είναι μια καλή ιδέα. Με τα πολλά πλεονεκτήματά της, μια λύση έκδοσης καρτελών κέντρου ανοιχτού κώδικα μπορεί να είναι χρήσιμη για μικρότερες εταιρείες και νεοφυείς επιχειρήσεις που διαθέτουν προσωπικό υψηλής εξειδίκευσης στη μηχανική λογισμικού.
Από την άλλη πλευρά, σίγουρα υπάρχουν στιγμές που η χρήση ενός δωρεάν ιδιόκτητου συστήματος υποστήριξης όπως το LiveAgent έχει νόημα. Εάν δεν έχετε τους πόρους για να ενημερώσετε και να διατηρήσετε το σύστημα εσωτερικά, ένα δωρεάν ιδιόκτητο λογισμικό κέντρου υποστήριξης μπορεί να παρέχει τη βασική λειτουργικότητα που χρειάζεστε χωρίς το πρόσθετο κόστος. Είναι επίσης μια καλή επιλογή εάν μόλις αρχίζετε να εφαρμόζετε ένα σύστημα κέντρου υποστήριξης και θέλετε να δοκιμάσετε διαφορετικές επιλογές προτού δεσμευτείτε για μια επί πληρωμή λύση.
Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, η οποία σας δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσετε το πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας.
Χαρακτηριστικό | Σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα | Δωρεάν ιδιόκτητο σύστημα έκδοσης καρτελών |
---|---|---|
Προσαρμογή | Υψηλή | Περιορισμένη (εξαρτάται από τον πάροχο) |
Υποστήριξη | Περιορισμένη | Ναι |
Προηγμένες δυνατότητες | Διαφέρει | Ναι (εξαρτάται από τον πάροχο) |
Επεκτασιμότητα | Ναι | Ναι (εξαρτάται από τον πάροχο) |
Ασφάλεια | Διαφέρει | Υψηλή (περιλαμβάνει τακτικές ενημερώσεις) |
Υποστήριξη και εκπαίδευση | Με γνώμονα την κοινότητα | Επαγγελματική υποστήριξη, επιλογές εκπαίδευσης |
Κόστος | Δωρεάν | Δωρεάν (πιθανές προσθήκες επί πληρωμή) |
Διαφορετικοί τύποι συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
Όταν πρόκειται για συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, ο ουρανός είναι το όριο. Υπάρχουν διάφοροι τύποι λύσεων που βασίζονται σε διαφορετικά κριτήρια. Παρακάτω, θα συζητήσουμε τους 5 πιο συνηθισμένους τύπους λύσεων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα.
Σύστημα έκδοσης καρτελών διαχείρισης έργου ανοιχτού κώδικα
Αυτός ο τύπος συστήματος έκδοσης καρτελών έχει σχεδιαστεί για να βοηθά στη διαχείριση έργων παρακολουθώντας εργασίες, ζητήματα και σφάλματα που σχετίζονται με ένα έργο. Επιτρέπει στα μέλη της ομάδας να δημιουργούν, να αναθέτουν και να παρακολουθούν την πρόοδο των καρτελών, τα οποία αντιπροσωπεύουν μεμονωμένες εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν.
Αυτό το σύστημα συχνά περιλαμβάνει λειτουργίες όπως παρακολούθηση χρόνου, σχεδιασμός έργου, εργαλεία συνεργασίας και δυνατότητες αναφοράς.
Σύστημα έκδοσης καρτελών ITSM ανοιχτού κώδικα
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών IT Service Management (ITSM) έχουν σχεδιαστεί για τη διαχείριση και τον εξορθολογισμό των διαδικασιών υπηρεσιών IT. Αυτά τα συστήματα βοηθούν τις ομάδες πληροφορικής να χειρίζονται περιστατικά, αιτήματα υπηρεσιών, προβλήματα και αλλαγές πιο αποτελεσματικά.
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών IT ανοιχτού κώδικα συχνά περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως διαχείριση περιστατικών, διαχείριση προβλημάτων, διαχείριση αλλαγών και κατάλογο υπηρεσιών. Όντας ανοιχτού κώδικα, αυτά τα συστήματα επιτρέπουν στις ομάδες IT να προσαρμόσουν το λογισμικό ώστε να ταιριάζει στις μοναδικές διαδικασίες διαχείρισης υπηρεσιών τους.
Σύστημα διαχείρισης κέντρου ανοιχτού κώδικα
Αυτός ο τύπος συστήματος έκδοσης καρτελών έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης πελατών. Επιτρέπει στις ομάδες υποστήριξης να παρακολουθούν, να ιεραρχούν και να επιλύουν καρτέλες υποστήριξης πελατών με οργανωμένο και αποτελεσματικό τρόπο.
Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν συχνά πολυκαναλική υποστήριξη, αυτοματοποιημένες απαντήσεις, παρακολούθηση καρτελών και πύλες αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Ως σύστημα ανοιχτού κώδικα, μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες της διαδικασίας υποστήριξης πελατών μιας εταιρείας.
Σύστημα έκδοσης καρτελών CRM ανοιχτού κώδικα
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) έχουν σχεδιαστεί για να διαχειρίζονται τις αλληλεπιδράσεις με μια υπάρχουσα πελατειακή βάση και πιθανούς πελάτες. Βοηθούν τις επιχειρήσεις να εξορθολογίσουν τις διαδικασίες, να δημιουργήσουν σχέσεις με τους πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την κερδοφορία.
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών CRM ανοιχτού κώδικα συχνά περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως διαχείριση επαφών, διαχείριση πωλήσεων, εργαλεία παραγωγικότητας, αυτοματοποίηση ροής εργασιών και ενσωματώσεις με άλλα επιχειρηματικά εργαλεία.
Σύστημα παρακολούθησης προβλημάτων/σφαλμάτων ανοιχτού κώδικα
Τα συστήματα έκδοσης καρτελών παρακολούθησης σφαλμάτων ανοιχτού κώδικα είναι εργαλεία λογισμικού που χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση και τη διαχείριση σφαλμάτων ή προβλημάτων σε ένα έργο. Επιτρέπουν στους χρήστες να αναφέρουν προβλήματα, να αναθέτουν εργασίες και να παρακολουθούν την πρόοδο. Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν συχνά προσαρμοσμένες ροές εργασίας, ειδοποιήσεις μέσω email και ενοποίηση με συστήματα ελέγχου εκδόσεων.
Πώς επιλέγετε το καλύτερο σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα;
Λοιπόν, πώς μπορείτε να επιλέξετε το σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα για την επιχείρησή σας; Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, θα συζητήσουμε μερικούς σημαντικούς παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη.
Ευκολία στη χρήση: Αν και μιλάμε ακόμα για πιο απαιτητικά συστήματα ανοιχτού κώδικα, προσπαθήστε να υιοθετήσετε ένα που να είναι διαχειρίσιμο για την ομάδα σας και σχετικά φιλικό προς τον χρήστη.
Προσαρμογή: Τα περισσότερα λογισμικά ανοιχτού κώδικα είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμα, ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει μικρή διαφοροποίηση. Αξιολογήστε τις ανάγκες σας και, στη συνέχεια, ερευνήστε την ευελιξία μιας συγκεκριμένης λύσης.
Ενσωμάτωση: Παρόλο που, γενικά, το λογισμικό ανοιχτού κώδικα μπορεί να γίνει συμβατό με πολλές εφαρμογές, υπάρχει το ζήτημα της προσβασιμότητας. Πριν λάβετε μια απόφαση, εξετάστε την ευκολία ενσωμάτωσης με άλλα συστήματα και εργαλεία. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει συστήματα email, λογισμικό CRM, κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.
Υποστήριξη και κοινότητα: Δεδομένου ότι είναι ανοιχτού κώδικα, ελέγξτε αν υπάρχει μια ισχυρή κοινότητα πίσω από αυτό. Μια καλή κοινότητα μπορεί να παρέχει υποστήριξη, ενημερώσεις και βελτιώσεις στο σύστημα.
Ασφάλεια: Το σύστημα θα πρέπει να διαθέτει ισχυρά μέτρα ασφαλείας για την προστασία των δεδομένων σας και των πληροφοριών των πελατών σας.
Κόστος: Ενώ τα συστήματα ανοιχτού κώδικα είναι γενικά δωρεάν, ενδέχεται να υπάρχουν έξοδα που σχετίζονται με την προσαρμογή, την υλοποίηση, την υποστήριξη και τη συντήρηση. Λάβετε υπόψη αυτά τα πιθανά κόστη όταν επιλέγετε ένα σύστημα.
Δυνατότητες: Λάβετε υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που είναι σημαντικά για την επιχείρησή σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει αυτοματοποιημένες απαντήσεις, δρομολόγηση καρτελών, επιλογές αυτοεξυπηρέτησης πελατών κ.λπ. Εξετάστε τις ήδη υπάρχουσες λειτουργίες, καθώς και αυτές που θα μπορούσατε ενδεχομένως να προσθέσετε μόνοι σας, καθώς και τη δυσκολία υλοποίησης.
Αξιοπιστία: Το σύστημα θα πρέπει να είναι αξιόπιστο και να μην είναι επιρρεπές σε σφάλματα ή διακοπές λειτουργίας. Ελέγξτε τις κριτικές ή ρωτήστε άλλους χρήστες για τις εμπειρίες τους με το σύστημα.
Θυμηθείτε, το καλύτερο δωρεάν λογισμικό κέντρου υποστήριξης ή σύστημα έκδοσης καρτελών για εσάς εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες και τις περιστάσεις σας. Είναι καλή ιδέα να δοκιμάσετε μερικά διαφορετικά συστήματα πριν λάβετε μια τελική απόφαση.
Ανασκόπηση των κορυφαίων 5 συστημάτων κέντρου υποστήριξης ανοιχτού κώδικα
1. osTicket
Το osTicket είναι ένα λογισμικό έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τα ερωτήματα και τα παράπονα των πελατών. Αυτή η λύση υποστηρίζει πολλές γλώσσες, καθιστώντας την ένα ευέλικτο εργαλείο για επιχειρήσεις σε περισσότερες από 190 χώρες παγκοσμίως.
χαρακτηριστικά osTicket
Ακολουθούν ορισμένες λειτουργίες που μπορείτε να βρείτε κάτω από τη ζώνη εργαλείων του osTicket:
- Προσαρμοσμένα πεδία
- Φίλτρα
- Αποφυγή σύγκρουσης αντιπροσώπων
- Πύλη πελατών
- Συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών (SLA)
- Προχωρημένη Αναζήτηση
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
- Το σύστημα είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμο
- Έρχεται με self-hosted κέντρου υποστήριξης και cloud-hosted επιλογές
- Το σύστημα είναι εύκολο στη ρύθμιση και χρήση
Μειονεκτήματα
- Ορισμένοι τύποι αρχείων δεν υποστηρίζονται ως συνημμένα
- Η διεπαφή είναι λίγο ξεπερασμένη
- Η κυκλοφορία νέων εκδόσεων μπορεί να είναι λίγο αργή
Τιμολόγηση osTicket
Το λογισμικό διατίθεται ως λύση ανοιχτού κώδικα, η οποία είναι δωρεάν, καθώς και ως επιλογή που φιλοξενείται στο Cloud που ξεκινά από 12 $ ανά αντιπρόσωπο/μήνα. Υπάρχει επίσης μια εικονική συσκευή που απαιτεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα του osTicket για να λάβετε μια προσφορά.
Η επιλογή του λογισμικού που φιλοξενείται στο Cloud προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για μια δοκιμαστική λειτουργία.
Γνώμη του συγγραφέα
Το OSTicket είναι ένα ισχυρό λογισμικό έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα που έχω διαπιστώσει ότι είναι αρκετά χρήσιμο στη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Η φιλική προς τον χρήστη διεπαφή του είναι ένα από τα πιο δυνατά του σημεία. Το λογισμικό προσφέρει επίσης ένα ευρύ φάσμα επιλογών προσαρμογής, επιτρέποντάς σας να το προσαρμόσετε στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.
Ωστόσο, ενώ το OSTicket είναι πλούσιο σε χαρακτηριστικά, έχει μια απότομη καμπύλη εκμάθησης, ειδικά για όσους δεν είναι γνώστες της τεχνολογίας. Η έλλειψη ενός ολοκληρωμένου οδηγού χρήσης ή οδηγού εκμάθησης προσθέτει επίσης θετικά στην πρόκληση για να ξεκινήσετε με το λογισμικό.
Όσον αφορά την απόδοση, το OSTicket είναι γενικά αξιόπιστο, αλλά υπάρχουν κάποιες περιστασιακές επιβραδύνσεις και κολλήματα, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μεγάλο όγκο καρτελών. Αυτό μπορεί να είναι απογοητευτικό, ειδικά κατά τις εργάσιμες ώρες αιχμής, όταν η άμεση απάντηση στα ερωτήματα των πελατών είναι ζωτικής σημασίας.
Παρά αυτά τα μειονεκτήματα, το OSTicket παραμένει μια σταθερή επιλογή για επιχειρήσεις που αναζητούν μια λύση έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα.
2. Faveo Helpdesk
Το Faveo Helpdesk είναι ένα σύστημα έκδοσης καρτελών υποστήριξης πελατών που προσφέρει αυτοματοποιημένη διαχείριση καρτελών, μια βάση γνώσεων και μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Είναι ενδιαφέρον ότι το όνομα «Faveo» προέρχεται από τα λατινικά, που σημαίνει «να είσαι ευνοϊκός», αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας στην ικανοποίηση των πελατών.
Λειτουργίες του Faveo Helpdesk
Για να βελτιώσετε τη λειτουργικότητα του λογισμικού, μπορείτε να αντιστοιχίσετε το Faveo Helpdesk με τα Facebook, X (Twitter), WhatsApp, MSG91 και Microsoft Active Directory.
Ακολουθούν ορισμένες ενσωματωμένες λειτουργίες που έχει να προσφέρει το Faveo Helpdesk:
- Ροή εργασιών καρτελών
- Τυποποιημένες απαντήσεις
- Αναφορά τάσεων όγκου καρτελών
- Εσωτερικές σημειώσεις
- Ενσωματωμένη βάση γνώσεων
- Πολιτικές συμφωνιών πολλαπλών επιπέδων υπηρεσίας (SLA).
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
- Αποκριτικό και απλό περιβάλλον χρήστη
- Αξιόπιστη και ενημερωμένη υποστήριξη
- Εκτεταμένες επιλογές προσαρμογής
Μειονεκτήματα
- Μπορεί να είναι δύσκολο να εγκαταστήσετε άλλο λειτουργικό σύστημα εκτός του Ubuntu
- Ορισμένες επιλογές διαμόρφωσης μπορεί να είναι δύσκολο να κατανοηθούν
- Τα στοιχεία ελέγχου μενού και διαχειριστή μπορεί να είναι λίγο μπερδεμένα για τους νέους χρήστες
Τιμολόγηση κέντρου υποστήριξης Faveo
Η τιμολόγηση εδώ είναι λίγο περίπλοκη. Το Faveo Helpdesk προσφέρει δύο κύριες επιλογές: Faveo Self Hosted και Faveo Cloud.
Στην κατηγορία του self-hosted help desk, υπάρχουν 4 κατηγορίες: Helpdesk – Perpetual, Servicedesk – Perpetual, Helpdesk – Recurring, Servicedesk – Recurring. Κάθε ένα από αυτά συνοδεύεται από 4 πακέτα τιμών.
Helpdesk – Perpetual: Το Help Desk Freelancer είναι δωρεάν, το Help Desk Startup με εφάπαξ χρέωση 691 $, το Help Desk SME με εφάπαξ χρέωση 1.382 $ και το Help Desk Enterprise που απαιτεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα του Faveo για προσφορά.
Servicedesk – Perpetual: Το Servicedesk Freelancer είναι δωρεάν, το Servicedesk Startup με εφάπαξ χρέωση 1.469 $, το Servicedesk SME με εφάπαξ χρέωση 2.938 $ και το Servicedesk Enterprise που απαιτεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα του Faveo για προσφορά.
Helpdesk – Επαναλαμβανόμενο: Το Help Desk Freelancer είναι δωρεάν, το Help Desk Startup κοστίζει 72 $, χρεώνεται από μήνα σε μήνα, το Help Desk SME κοστίζει 144 $, χρεώνεται από μήνα σε μήνα και το Help Desk Enterprise που απαιτεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα του Faveo για προσφορά.
Servicedesk – Επαναλαμβανόμενο: Το Servicedesk Freelancer είναι δωρεάν, το Servicedesk Startup κοστίζει 108 $, χρεώνεται από μήνα σε μήνα, το Servicedesk SME κοστίζει 216 $, χρεώνεται από μήνα σε μήνα και το Servicedesk Enterprise που απαιτεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα του Faveo για ένα προσφορά.
Το Faveo Cloud προσφέρει δύο κύριες επιλογές τιμολόγησης:
Κέντρο εξυπηρέτησης, κοστίζει 13 $ ανά αντιπρόσωπο /μήνα που χρεώνεται ετησίως ή 15 $ ανά αντιπρόσωπο /μήνα που χρεώνεται μηνιαίως.
Κέντρο υποστήριξης, κοστίζει 25 $ ανά αντιπρόσωπο /μήνα που χρεώνεται ετησίως ή 30 $ ανά αντιπρόσωπο /μήνα με μηνιαία χρέωση.
Γνώμη του συγγραφέα
Το Faveo Helpdesk είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που έχει εξορθολογίσει σημαντικά τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών μου. Το λογισμικό είναι φιλικό προς το χρήστη με μια διαισθητική διεπαφή που καθιστά εύκολη την πλοήγηση σε διάφορες λειτουργίες.
Ωστόσο, το λογισμικό έχει και τα μειονεκτήματά του. Η αρχική διαδικασία εγκατάστασης και διαμόρφωσης μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκη, ειδικά για μη τεχνικούς χρήστες. Υπάρχει συχνά ανάγκη για μη αυτόματο και διαδικτυακό σεμινάριο για να κατανοήσετε πώς να ρυθμίσετε σωστά το σύστημα. Επιπλέον, το λογισμικό αντιμετωπίζει περιστασιακά σφάλματα και δυσλειτουργίες, τα οποία μπορεί να διαταράξουν τη ροή εργασίας.
Ένας άλλος τομέας όπου το Faveo Helpdesk θα μπορούσε να βελτιωθεί είναι η δυνατότητα αναφοράς του. Αν και παρέχει βασικές αναφορές, η έλλειψη προηγμένων αναλυτικών στοιχείων και προσαρμόσιμων αναφορών είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα.
Παρά αυτά τα ζητήματα, το Faveo Helpdesk παραμένει ένα αξιόπιστο και αποτελεσματικό εργαλείο κέντρου υποστήριξης για τη διαχείριση λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών. Συνολικά, το Faveo είναι μια σταθερή επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών τους, αλλά να είστε έτοιμοι να επενδύσετε λίγο χρόνο στην εκμάθηση και τη ρύθμιση του συστήματος.
3. HelpDeskZ
Το HelpDeskZ είναι μια επιλογή ανοιχτού κώδικα χωρίς κέντρο υποστήριξης, σχεδιασμένη για να βελτιστοποιεί τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών. Είναι ένα σύστημα έκδοσης καρτελών που βασίζεται στην PHP που χρησιμοποιεί MySQL για αποθήκευση δεδομένων, καθιστώντας το μια ευέλικτη λύση για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Το HelpDeskZ είναι εντελώς δωρεάν στη χρήση, βασιζόμενο στις συνεισφορές της κοινότητας για την ανάπτυξη και τη συντήρησή του.
Λειτουργίες HelpDeskZ
Αυτό το λογισμικό ανοιχτού κώδικα περιλαμβάνει πολλές δυνατότητες που έχουν αναπτυχθεί από την κοινότητα, όπως:
- Τυποποιημένες απαντήσεις
- Προσαρμοσμένα πεδία
- Μαζικές ενέργειες
- Μετατροπή email
- Πολυγλωσσικές δυνατότητες
- Προτεραιότητα καρτελών
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
- Η διεπαφή είναι φιλική προς το χρήστη και διαισθητική
- Το λογισμικό είναι ανοιχτού κώδικα και εντελώς δωρεάν
- Τα χαρακτηριστικά που περιλαμβάνονται είναι συμβατά με πολλά συστήματα
Μειονεκτήματα
- Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να βρουν περιοριστικό αριθμό λειτουργιών
- Έλλειψη τακτικών ενημερώσεων
- Έλλειψη ποιοτικής τεκμηρίωσης επίδειξης
Τιμολόγηση HelpDeskZ
Το λογισμικό είναι ανοιχτού κώδικα και εντελώς δωρεάν.
Γνώμη του συγγραφέα
Το HelpDeskZ είναι ένα ισχυρό λογισμικό έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, το οποίο είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για όσους θέλουν να το προσαρμόσουν ώστε να ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Προσφέρει μια σειρά από βασικά χαρακτηριστικά και ένα διαισθητικό περιβάλλον χρήστη.
Φυσικά, το λογισμικό έχει και τα μειονεκτήματά του. Μπορώ να δω πώς η έλλειψη τακτικών ενημερώσεων μπορεί να είναι ένα πρόβλημα για πολλούς χρήστες. Δεδομένου ότι πρόκειται για λογισμικό ανοιχτού κώδικα, είναι κατανοητό ότι οι ενημερώσεις μπορεί να μην είναι τόσο συχνές όσο με το λογισμικό επί πληρωμή. Ωστόσο, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ορισμένα σφάλματα ή ζητήματα που δεν αντιμετωπίζονται έγκαιρα.
Συνολικά, το HelpDeskZ είναι μια σταθερή επιλογή για όσους αναζητούν οικονομικά αποδοτικό λογισμικό έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα. Προσφέρει μια σειρά λειτουργιών που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την αποτελεσματικότητα των λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών σας.
4. Zammad
Το Zammad είναι ένα λογισμικό έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες μέσω της αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαχείρισης καρτελών. Ένα ενδιαφέρον γεγονός: το όνομα “Zammad” είναι βαυαρικό και σημαίνει “μαζί”.
Χαρακτηριστικά Zammad
Ορισμένες από τις ενσωματώσεις του Zammad περιλαμβάνουν τα Kibana, Slack, Microsoft 365 και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το X (Twitter), το Telegram και πολλά άλλα.
Το Zammad προσφέρει πολλά πολύτιμα χαρακτηριστικά, όπως:
- Πακέτο ή χωριστές καρτέλες
- Ετικέτες
- Βάση γνώσεων
- Προβολή κινητού
- Μεμονωμένα πεδία
- Ιστορικοποίηση αλλαγών
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
- Σύγχρονη διεπαφή που είναι εύκολη στη χρήση
- Το σύστημα είναι εύκολο να ενσωματωθεί λόγω του REST API
- Το SSO περιλαμβάνεται εκτός πακέτου
Μειονεκτήματα
- Σε σύγκριση με κάποιο ιδιόκτητο λογισμικό, μπορεί να φαίνεται αδέξιο
- Η έκδοση για κινητά δεν ανταποκρίνεται καλά
- Οι υψηλοί όγκοι καρτελών ενδέχεται να επιβραδύνουν το σύστημα
Τιμολόγηση Zammad
Το Zammad προσφέρει επιλογές λογισμικού τόσο φιλοξενούμενη όσο και αυτο-φιλοξενούμενη. Η φιλοξενούμενη λύση αποτελείται από τρία επίπεδα τιμολόγησης: Starter για 5 € ανά αντιπρόσωπο/μήνα που χρεώνεται ετησίως, Professional για 15 € ανά αντιπρόσωπο/μήνα που χρεώνεται ετησίως και Plus για 24 € ανά αντιπρόσωπο/μήνα που χρεώνεται ετησίως.
Η επιλογή του συστήματος αυτο-φιλοξενούμενης έκδοσης καρτελών περιλαμβάνει επίσης τρία κύρια πακέτα τιμολόγησης: Business για 2.499 € ετησίως, Enterprise για 4.999 € ετησίως και Corporation για 9.999 € ετησίως.
Γνώμη του συγγραφέα
Το Zammad είναι ένα φιλικό προς τον χρήστη και ισχυρό λογισμικό έκδοσης καρτελών που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών. Η ικανότητά του να ενσωματώνεται με άλλες πλατφόρμες όπως το Slack και το X (Twitter) είναι επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς επιτρέπει την απρόσκοπτη επικοινωνία και τη συνεργασία.
Από την άλλη πλευρά, ένα από τα κύρια ζητήματα που έχω αντιμετωπίσει είναι η έλλειψη λεπτομερών αναφορών και αναλυτικών στοιχείων. Αν και παρέχει βασικές αναφορές, υστερεί όσον αφορά την παροχή εις βάθος γνώσεων που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Επιπλέον, η εφαρμογή για κινητά θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ορισμένες βελτιώσεις. Συχνά καθυστερεί και κολλάει, κάτι που μπορεί να είναι αρκετά απογοητευτικό όταν προσπαθείτε να επιλύσετε αιτήματα πελατών εν κινήσει.
Παρά τα ορισμένα μειονεκτήματα, η συνολική εμπειρία μου με το Zammad ήταν σε μεγάλο βαθμό θετική και θα το συνιστούσα για τις βασικές του λειτουργίες και τις δυνατότητες ενσωμάτωσης.
5. UVdesk
Με περισσότερες από 45.883 λήψεις, το UVdesk είναι ένα δημοφιλές SaaS και λογισμικό ανοιχτού κώδικα κέντρο υποστήριξης και διαχείρισης καρτελών που έχει σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών υποστήριξης πελατών. Το UVdesk είναι χτισμένο στο πλαίσιο Symfony PHP και είναι πλήρως προσαρμόσιμο για να ταιριάζει σε διάφορες επιχειρηματικές ανάγκες.
Χαρακτηριστικά UVdesk
Μπορείτε να αντιστοιχίσετε το σύστημα του UVdesk με διάφορες εφαρμογές τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των Shopify, PrestaShop, Magento και OpenCart.
Ας δούμε μερικά από τα ενσωματωμένα χαρακτηριστικά του UVdesk:
- Νήματα καρτελών
- Email καρτελών
- Μετατροπή email
- Προώθηση καρτελών
- Μυστικές σημειώσεις
- Βάση γνώσεων
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
- Το σύστημα είναι διαθέσιμο ως SaaS και ανοιχτού κώδικα
- Αξιόπιστη και ενημερωμένη υποστήριξη
- Το σύστημα είναι εύκολο στη χρήση
Μειονεκτήματα
- Περιστασιακά σφάλματα στη λύση ανοιχτού κώδικα
- Η εγκατάσταση και η ανάπτυξη μπορεί να είναι προκλητικές
- Περιστασιακά προβλήματα με τη δρομολόγηση αλληλογραφίας
Τιμολόγηση UVdesk
Η πρώτη, η επιλογή Open Source είναι δωρεάν. Οι υπόλοιπες δύο επιλογές τιμολόγησης είναι: Το Pro κοστίζει 8 $ ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα όταν χρεώνεται ετησίως ή 11 $ από μήνα σε μήνα, με τουλάχιστον 2 αντιπροσώπους. Το επίπεδο Pro περιλαμβάνει επίσης μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Το τελευταίο επίπεδο Enterprise κοστίζει 15 $ ανά αντιπρόσωπο το μήνα όταν χρεώνεται ετησίως ή 18 $ από μήνα σε μήνα, με τουλάχιστον 2 αντιπροσώπους.
Γνώμη του συγγραφέα
Το UVdesk είναι ένα αξιόπιστο λογισμικό έκδοσης καρτελών που προσφέρει λύσεις ανοιχτού κώδικα και SaaS. Η διεπαφή του λογισμικού είναι φιλική προς το χρήστη και διαισθητική, καθιστώντας εύκολη την πλοήγηση ακόμη και για χρήστες που το χρησιμοποιούν πρώτη φορά. Η δυνατότητα ενσωμάτωσης με διάφορες πλατφόρμες όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα email είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς επιτρέπει ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης ερωτημάτων πελατών.
Φυσικά, πρέπει να αναφέρω ορισμένα προβλήματα που αντιμετώπισα κατά την αλληλεπίδραση με αυτό το εργαλείο έκδοσης καρτελών. Το κυριότερο ήταν η περιστασιακή καθυστέρηση στο σύστημα, η οποία θα μπορούσε να είναι απογοητευτική όταν αντιμετωπίζετε μεγάλο όγκο καρτελών. Επιπλέον, η έκδοση του λογισμικού για φορητές συσκευές θα μπορούσε να βελτιωθεί. Δεν διαθέτει ορισμένες από τις λειτουργίες που είναι διαθέσιμες στην έκδοση για υπολογιστές, κάτι που μπορεί να είναι άβολο.
Οι υπηρεσίες υποστήριξης πελατών που παρέχονται από την UVdesk είναι αξιέπαινες. Αποκρίνονται και είναι πάντα έτοιμοι να βοηθήσουν σε οποιοδήποτε ζήτημα ή απορία. Ωστόσο, το λογισμικό θα μπορούσε να επωφεληθεί από πιο ολοκληρωμένη τεκμηρίωση ή σεμινάρια για να βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά όλες τις δυνατότητες του.
Συνολικά, το UVdesk είναι ένα σταθερό λογισμικό έκδοσης καρτελών με μια σειρά από χρήσιμες λειτουργίες. Παρόλο που έχει ορισμένους τομείς που θα μπορούσαν να κάνουν βελτιώσεις, εξακολουθώ να βλέπω το UVdesk ως ένα πολύτιμο εργαλείο για πολλές ομάδες υποστήριξης πελατών.
Οδηγός λήψης και χρήσης συστήματος έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
Πώς λοιπόν να κάνετε λήψη, εγκατάσταση και χρήση μιας λύσης έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα ούτως ή άλλως; Εδώ είναι ένας βασικός οδηγός για να ξεκινήσετε.
Μέρος 1: Λήψη συστήματος έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
Βήμα 1: Επιλέξτε ένα σύστημα
Για να μπορέσετε να κατεβάσετε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών, πρέπει να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, όπως το osTicket, το OTRS, το Request Tracker και το Zammad. Το καθένα έρχεται με τα δικά του δυνατά και αδύναμα σημεία. Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως η ευκολία χρήσης, οι επιλογές προσαρμογής και το είδος της διαθέσιμης υποστήριξης.
Βήμα 2: Επιλέξτε τη σωστή έκδοση
Τα περισσότερα συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα προσφέρουν διαφορετικές εκδόσεις για διαφορετικά λειτουργικά συστήματα. Φροντίστε να κατεβάσετε την έκδοση που ταιριάζει με το λειτουργικό σας σύστημα.
Βήμα 3: Λήψη και εγκατάσταση των απαραίτητων εξαρτήσεων
Ορισμένα συστήματα έκδοσης καρτελών ενδέχεται να απαιτούν πρόσθετο λογισμικό για να λειτουργήσουν σωστά. Αυτά είναι γνωστά ως εξαρτήσεις. Ο ιστότοπος του έργου θα πρέπει να παραθέτει τυχόν απαραίτητες εξαρτήσεις και να παρέχει συνδέσμους για τη λήψη τους.
Βήμα 4: Κατεβάστε το λογισμικό
Αφού επιλέξετε ένα σύστημα, επισκεφτείτε τον ιστότοπο του έργου και αναζητήστε τον σύνδεσμο λήψης. Αυτό βρίσκεται συνήθως στο κύριο μενού πλοήγησης ή σε μια ειδική σελίδα λήψεων. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο για να ξεκινήσει η λήψη.
Βήμα 5: Χρησιμοποιήστε έναν οδηγό εγκατάστασης λογισμικού ή εγκαταστήστε το με μη αυτόματο τρόπο
Μετά τη λήψη του λογισμικού και τυχόν απαραίτητων εξαρτήσεων, θα πρέπει να τα εγκαταστήσετε στο σύστημά σας. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα εγκατάστασης λογισμικού, το οποίο αυτοματοποιεί τη διαδικασία ή μέσω μη αυτόματης εγκατάστασης, που σας δίνει περισσότερο έλεγχο αλλά είναι και πιο περίπλοκη.
Μέρος 2: Χρήση συστήματος έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα
Βήμα 1: Διαμόρφωση του συστήματος
Μετά την εγκατάσταση, θα πρέπει να διαμορφώσετε το σύστημα έκδοσης καρτελών ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες σας. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει τη ρύθμιση κατηγοριών για καρτέλες, τον καθορισμό ρόλων χρηστών και την προσαρμογή της εμφάνισης και της αίσθησης του συστήματος.
Βήμα 2: Δημιουργήστε καρτέλες
Μόλις ρυθμιστεί το σύστημα, μπορείτε να ξεκινήσετε τη δημιουργία καρτελών. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει τη συμπλήρωση μιας φόρμας με λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα, όπως η περιγραφή του προβλήματος, το επηρεαζόμενο σύστημα και το επίπεδο προτεραιότητας.
Βήμα 3: Διαχείριση καρτελών
Αφού δημιουργηθεί μία καρτέλα, μπορεί να εκχωρηθεί σε μια ομάδα ή άτομο για επίλυση. Το σύστημα έκδοσης καρτελών θα πρέπει να παρέχει εργαλεία για την παρακολούθηση της προόδου των καρτελών, την ενημέρωση της κατάστασής τους και την επικοινωνία με το άτομο που υπέβαλε την καρτέλα.
Βήμα 4: Δημιουργήστε αναφορές
Τα περισσότερα συστήματα έκδοσης καρτελών περιλαμβάνουν επίσης λειτουργίες αναφοράς, οι οποίες σας επιτρέπουν να αναλύετε δεδομένα καρτελών και να προσδιορίζετε τις τάσεις. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο για τη βελτίωση των διαδικασιών σας και τον εντοπισμό κοινών προβλημάτων πελατών.
Βήμα 5: Εκπαιδεύστε την ομάδα σας
Μόλις ρυθμιστεί και προσαρμοστεί σωστά το σύστημα, εκπαιδεύστε την ομάδα σας για το πώς να το χρησιμοποιεί. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός οδηγού χρήστη μέσω της εσωτερικής βάσης γνώσεών σας, τη διεξαγωγή μιας εκπαιδευτικής συνεδρίας ή την παροχή εκπαίδευσης έναν προς έναν.
Βήμα 6: Συντήρηση συστήματος
Ενημερώνετε τακτικά το σύστημα για να διασφαλίζετε ότι λειτουργεί ομαλά και με ασφάλεια. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την εγκατάσταση ενημερώσεων, τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων και την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Θυμηθείτε, τα ακριβή βήματα για τη λήψη και τη χρήση ενός συστήματος έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα θα διαφέρουν ανάλογα με το λογισμικό που χρησιμοποιείτε. Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε την τεκμηρίωση του προϊόντος, τα φόρουμ της κοινότητας και άλλους πόρους που είναι ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία λύσεων λογισμικού ανοιχτού κώδικα.
Συμπέρασμα
Συμπερασματικά, τα συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα προσφέρουν μια ισχυρή και οικονομικά αποδοτική λύση για τη διαχείριση των αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Παρέχουν υψηλό επίπεδο προσαρμογής, υποστήριξη της κοινότητας και συνεχή βελτίωση, καθιστώντας τα μια εξαιρετική επιλογή για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
Ωστόσο, έρχονται επίσης με τις δικές τους προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης για τεχνική εμπειρογνωμοσύνη, ασυνεπείς ενημερώσεις και περιορισμένη υποστήριξη. Επομένως, είναι σημαντικό να εξετάσετε προσεκτικά τις συγκεκριμένες ανάγκες και τους πόρους σας πριν επιλέξετε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα.
Σε αυτό το άρθρο, έχουμε εξερευνήσει τις λεπτομέρειες των συστημάτων έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων τους, των πιθανών μειονεκτημάτων και του τρόπου επιλογής του καλύτερου για την επιχείρησή σας. Εξετάσαμε επίσης ορισμένα από τα κορυφαία συστήματα κέντρων υποστήριξης ανοιχτού κώδικα και παρέχουμε έναν οδηγό για τον τρόπο λήψης και χρήσης τους.
Θυμηθείτε, το κλειδί για την επιτυχημένη εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε, αλλά ο τρόπος με τον οποίο τα χρησιμοποιείτε. Είτε επιλέξετε ένα σύστημα ανοιχτού κώδικα είτε ένα ιδιόκτητο, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να διασφαλίσετε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας και βελτιώνει την εμπειρία σας στην εξυπηρέτηση πελατών. Οπότε, κάντε το βήμα, εξερευνήστε τον κόσμο των καρτελών ανοιχτού κώδικα και ανεβάστε την εξυπηρέτηση πελατών σας σε νέα ύψη.
Ready to revolutionize your customer service?
Try LiveAgent's ticketing software with a 30-day free trial. Sign up now!
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ανοιχτού Λογισμικού προσφέρει διαχείριση καρτελών, υποστήριξη πελατών και αλληλεπίδραση μέσω email και ζωντανής συνομιλίας.