Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τον σχεδιασμό περιεχομένου, έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Αυτό το ιστολόγιο θα σας καθοδηγήσει στις λεπτομέρειες του σχεδιασμού περιεχομένου, ώστε να αυξήσετε τις γνώσεις σας και να εφαρμόσετε τις καλύτερες στρατηγικές για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας.
Οδηγός σχεδιασμού περιεχομένου υψηλού επιπέδου
Ο σχεδιασμός περιεχομένου είναι απαραίτητος στη σημερινή εποχή όπου η διαδικτυακή παρουσία είναι το παν. Για να πετύχετε τους στόχους σας, πρέπει να έχετε έναν οδικό χάρτη για το πώς θα φτάσετε εκεί.
Ο σχεδιασμός περιεχομένου περιλαμβάνει πολλή έρευνα, ανάλυση αγοράς, ανάλυση ανταγωνιστών και ξενύχτια. Παρά την πρόκληση να βρείτε και να εφαρμόσετε μοναδικές και σχετικές ιδέες, μακροπρόθεσμα, οι προσπάθειές σας θα ανταμειφθούν.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τεράστιος τομέας που έχει πολλά επίπεδα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με αυτά τα επίπεδα πριν μπείτε στη διαδικασία. Για να καταλήξετε με επιτυχία σε ένα αποτελεσματικό σχέδιο περιεχομένου, πρέπει να έχετε επαρκείς γνώσεις σχετικά με τον τομέα, τις πρόσφατες τάσεις, το κλειδί της επωνυμίας της εταιρείας και πολλά άλλα. Ο σχεδιασμός περιεχομένου δεν είναι απλώς να αποφασίσετε τι να αναρτήσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαδικασία απαιτεί προσπάθεια και σκληρή δουλειά για να φέρει τελικά αποτελέσματα.
Επιπλέον, η ενσωμάτωση του λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη στρατηγική σας μπορεί να παρέχει πληροφορίες και αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο, οδηγώντας σε καλύτερα αποτελέσματα και αφοσίωση κοινού. Αυτή η προληπτική προσέγγιση όχι μόνο επιτρέπει στις εταιρείες να αντιμετωπίζουν γρήγορα τις ανησυχίες των πελατών, αλλά τους επιτρέπει επίσης να συλλέγουν πολύτιμα σχόλια και να βελτιστοποιούν τον προγραμματισμό περιεχομένου τους για βελτιωμένη απόδοση.
Είναι επίσης σημαντικό να εφαρμόσετε μια στρατηγική εποπτείας περιεχομένου. Περιλαμβάνει τον καθορισμό κανόνων και κατευθυντήριων γραμμών που πρέπει να τηρεί όλο το περιεχόμενο που εμφανίζεται στον ιστότοπο και φιλτράρισμα σε οτιδήποτε κρίνεται επιβλαβές, ευαίσθητο ή ακατάλληλο. Εάν αποφασίσετε να δημιουργήσετε ένα ιστολόγιο, το να έχετε ένα πρότυπο άρθρου ιστολογίου θα σας βοηθήσει να εγγυηθείτε ένα ορισμένο επίπεδο ποιότητας. Αυτό ισχύει επίσης για κάθε άλλη μορφή περιεχομένου.
Ας μπούμε σε αυτά που πρέπει να γνωρίζετε για τον σχεδιασμό περιεχομένου για να αναπτύξετε μόνοι σας ένα σχέδιο περιεχομένου.
Τι είναι ο σχεδιασμός περιεχομένου;
Ένα σχέδιο περιεχομένου προσδιορίζει τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε για την επιχείρησή σας και καθορίζει κριτήρια για τη διαδικασία παραγωγής. Το σχέδιό σας θα υποδεικνύει τις ευθύνες και τους στόχους προς τις προσπάθειες και τους στόχους μάρκετινγκ.
Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός του περιεχομένου σας δεν χρησιμεύει μόνο ως κρίσιμο μέρος των προσπαθειών σας μάρκετινγκ, αλλά και ως βάση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας σας.
Εν ολίγοις, «ο σχεδιασμός περιεχομένου είναι μια διάταξη του είδους περιεχομένου που πρέπει να παραχθεί, πώς θα παραχθεί, πού θα δημοσιευτεί και ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για την εκτέλεση του σχεδίου».
Ωστόσο, οι προκλήσεις που εμπλέκονται μπορεί να είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν διότι χειρίζεστε πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Ο σχεδιασμός ψηφιακού περιεχομένου αντιμετωπίζει πολλά εμπόδια στην πορεία. Η υπέρβαση του καθενός μπορεί να είναι μια απαιτητική διαδικασία.
Ακολουθούν μερικές από τις προκλήσεις που μπορεί να συναντήσετε κατά το στάδιο του σχεδιασμού:
- Δημιουργικές διαφορές μεταξύ των μελών της ομάδας ή των πελατών και της εταιρείας μάρκετινγκ
- Δυσκολία εύρεσης περιεχομένου χωρίς λογοκλοπή, υψηλής ποιότητας και που δημιουργεί ενδιαφέρον
- Προσδιορισμός του κοινού-στόχου
- Ανάλυση της απόδοσης επένδυσης (ROI) του προγραμματισμού περιεχομένου
- Βελτιστοποίηση του περιεχομένου
- Να ακολουθήσετε τις τάσεις
- Δημιουργικό μπλοκ
- Να τηρήσετε τη συνέπεια της παραγωγής και της δημοσίευσης περιεχομένου
- Η δημιουργία περιεχομένου με βάση τις οδηγίες διαφορετικών μορφών μέσων ή καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η λίστα των προκλήσεων είναι αρκετά μεγάλη, αλλά υπάρχει λύση για κάθε πρόβλημα. Στην αρχή θα δυσκολευτείτε, αλλά μόλις καταλάβετε τι να κάνετε, το να ξεπεράσετε το κάθε πρόβλημα θα το νιώσετε σαν μια βόλτα στο πάρκο.
Γιατί είναι σημαντικός ο σχεδιασμός περιεχομένου;
Χωρίς να έχετε ένα καλό σχέδιο σε εφαρμογή, η στρατηγική σας δεν έχει αποτέλεσμα. Ο σχεδιασμός περιεχομένου είναι εξίσου σημαντικός με τη στρατηγική περιεχομένου. Οι άνθρωποι συχνά πιστεύουν ότι και τα δύο πράγματα είναι ίδια, αλλά η πραγματικότητα απέχει πολύ από αυτό. Ο σχεδιασμός περιεχομένου είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής περιεχομένου, η οποία δίνει τον βασικό τόνο και αίσθηση. Ο σχεδιασμός περιεχομένου αφορά τη δημιουργία περιεχομένου με βάση τη στρατηγική.
Με σωστά εκτελεσμένο και σαφές περιεχόμενο, οι επιχειρήσεις μπορούν να βοηθήσουν σε όλη τη διαδρομή των πελατών. Επειδή θέλετε το ταξίδι του πελάτη να είναι διασκεδαστικό και σχετικό, παρέχετε το σωστό περιεχόμενο και ενδιαφέρουσες εγκαταστάσεις. Θα ιντριγκάρετε τους πελάτες σας σε βαθύτερο επίπεδο και οι πιθανότητες να παρατηρήσουν την επιχείρησή σας θα αυξηθούν δραματικά.
Όταν δημιουργείτε ψηφιακό περιεχόμενο που ικανοποιεί τις ανάγκες των ανθρώπων, απαντά στις ερωτήσεις τους και δίνει λύση στο πρόβλημά τους, θα δείτε μια αύξηση στη θέση του αλγορίθμου αναζήτησής σας ως αποτέλεσμα.
Αυτό συμβαίνει διότι η Google ευνοεί ιστότοπους με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερο χρόνο σε έναν συγκεκριμένο ιστότοπο. Όταν το περιεχόμενό σας είναι αυτό που αναζητούν ή βρίσκουν ενδιαφέρον οι άνθρωποι, η Google θα το προτείνει σε ένα ευρύτερο κοινό, δίνοντάς σας την ευκαιρία να ενισχύσετε την επιχείρησή σας.
Όταν σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας ανάλογα και παραμένετε συνεπείς, η Google θα προτιμήσει την επιχείρησή σας. Εάν θέλετε να παραμείνετε σε μια εξαιρετικά κορεσμένη αγορά με ανταγωνισμό γιγαντιαίες εταιρείες, τότε ο καλός σχεδιασμός περιεχομένου είναι αυτό που χρειάζεστε απεγνωσμένα.
Τι είναι μέρος του σχεδιασμού περιεχομένου;
Ο σχεδιασμός περιεχομένου περιλαμβάνει πολλούς καθοριστικούς παράγοντες που βοηθούν την εταιρεία μακροπρόθεσμα. Πολλαπλά στοιχεία σχεδιασμού περιεχομένου καθορίζουν τη βασική αξία της εταιρείας.
Στοιχεία σχεδιασμού περιεχομένου
1. Ορισμός στόχου
Κατά την ανάπτυξη ενός σχεδίου περιεχομένου, η ικανότητά σας να βλέπετε καθαρά είναι απαραίτητη για την επίτευξη των στόχων σας. Ένα συγκεκριμένο όραμα σας παρέχει ένα σημείο αναφοράς βάσει του οποίου μπορείτε να κρίνετε τις έννοιές σας και να αποφασίσετε εάν είναι αποτελεσματικές ή όχι.
Οι στόχοι σας μπορεί να εξελίσσονται και να αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, αλλά το να ξεκινήσετε με έναν συγκεκριμένο και ακριβή στόχο μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε τι πρέπει να δουλέψετε και πόσο σύντομα μπορείτε να πετύχετε αυτό που επιθυμείτε. Όταν προσδιορίζετε τους στόχους σας, είναι καλύτερο να σκέφτεστε δημιουργικά και περιεκτικά. Η δήλωση αποστολής της επιχείρησής σας ή το κλειδί της επιχείρησής μπορεί να είναι μια φανταστική αφετηρία.
2. Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας
Ο σχεδιασμός περιεχομένου μπορεί να απορριφθεί εάν δεν έχει οριστεί το κοινό-στόχος. Δεν έχει νόημα να σπαταλάτε χρόνο και χρήμα να σχεδιάζετε τα πάντα μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσετε ότι τα άτομα που στοχεύετε δεν ενδιαφέρονται καν.
Πριν φτάσετε στη φάση της δημιουργίας, είναι καλύτερο να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας και να βασίσετε το περιεχόμενο γύρω από τις προτιμήσεις, τις αντιπάθειες, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του.
3. Ενδελεχής έρευνα
Ενσωματώστε ένα μέρος στο σχέδιο περιεχομένου σας που περιγράφει τα αποτελέσματα της ανάλυσης του ανταγωνισμού σας. Η ανάλυση του ανταγωνισμού σας θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις δυνατότητες να ξεχωρίσετε την εταιρεία σας και να αντιμετωπίσετε τυχόν αποκλίσεις στις υπηρεσίες ή τις προσφορές προϊόντων σας.
Η πρακτική της μελέτης και της ανάλυσης του σχεδίου περιεχομένου του ανταγωνισμού σας δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αντιγράψετε αυτό που κάνουν. Να θυμάστε ότι η εταιρεία σας έχει την ξεχωριστή αφήγηση του brand της και μια συγκεκριμένη σχέση με τον βέλτιστο καταναλωτή-στόχο σας. Αγκαλιάστε τη μοναδικότητά σας και αξιοποιήστε την προς όφελός σας. Ξεχωρίστε από τους αντιπάλους σας.
4. Επιλογή του τύπου περιεχομένου
Πρέπει να προσδιορίζετε τις ιδανικές πλατφόρμες σας για να δημιουργείτε περιεχόμενο συχνά. Αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιεχόμενο βίντεο, ιστολόγια, ενημερωτικά δελτία, infographics, podcast κ.λπ., είναι μερικές από τις ευρέως χρησιμοποιούμενες επιλογές. Το κλειδί είναι να προσδιορίσετε ποιο μέσο είναι καλύτερο ως αφετηρία ή ως βασική πηγή περιεχομένου. Αυτό μπορεί τελικά να διανεμηθεί και να επαναχρησιμοποιηθεί σε διάφορα μέρη.
Στοιχεία σχεδιασμού περιεχομένου
1. Στόχοι για το περιεχόμενο
Θα έχετε διάφορους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) και στόχους για τη διαδικασία σχεδιασμού περιεχομένου με βάση τις απαιτήσεις της εταιρείας σας. Πρέπει να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να δημιουργήσετε ουσιαστικά αναλυτικά στοιχεία για διαφορετικούς τύπους περιεχομένου.
Μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενό σας για αναγνωρισιμότητα της εταιρείας, τοπική επικοινωνία, επωνυμία, δημιουργία κοινότητας και δημιουργία ζήτησης.
2. Εικόνα πελάτη
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ απευθύνονται σε καταναλωτές, είτε πρόκειται για μια ευρεία ομάδα ανθρώπων είτε για μια πιο εστιασμένη κατηγορία με συγκεκριμένα στατιστικά ή συμπεριφορικά χαρακτηριστικά. Συγκεντρώστε πληροφορίες σχετικά με την προσωπικότητα των καταναλωτών που θέλετε να στοχεύσετε και να επιδιώξετε. Υποστηριζόμενοι από στοιχεία και αναλύσεις που έχετε αποκτήσει, αναπτύξτε περιγράμματα που θα χρησιμοποιηθούν σε καμπάνιες ή θα σταλούν σε μέλη της ομάδας που θα έχουν σχέση με πελάτες.
3. Χάρτες εμπειρίας αγοραστή
Ένας χάρτης εμπειρίας αποκαλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες των καταναλωτών σας και πώς να τις εκπληρώσετε. Καθώς ένας υποψήφιος καταναλωτής προχωρά στο ταξίδι του καταναλωτή, αλληλεπιδρά με την επιχείρησή σας. Ένας επιτυχημένος χάρτης εμπειρίας απεικονίζει το αφηγηματικό τόξο αυτού του αγοραστή από τη σκοπιά του.
Τύποι σχεδιασμού περιεχομένου
Υπάρχουν τρεις τύποι σχεδιασμού περιεχομένου: αναγνωρισιμότητα εταιρείας, λέξεις-κλειδιά και μετατροπές.
1. Αναγνωρισιμότητα εταιρείας
Ένας καλός οργανωτικός στόχος είναι να αυξήσει την προβολή του brand μιας εταιρείας. Η δημιουργία περιεχομένου στην κορυφή της διοχέτευσης είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να φέρετε την επιχείρησή σας στην αγορά. Το περιεχόμενο για την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας δημιουργείται για να εκπαιδεύσει τους υποψήφιους πελάτες σχετικά με την παρουσία της εταιρείας σας και τις προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών της. Η προώθηση της εταιρείας σας είναι πιο σημαντική από την απλή προώθηση του προϊόντος σας.
2. Λέξεις-κλειδιά
Η χρήση λέξεων-κλειδιών για την κατάταξη θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα από το Google και άλλες παρόμοιες μηχανές αναζήτησης. Εάν δεν δημιουργηθεί υλικό που να στοχεύει απευθείας στις λέξεις-κλειδιά που παίζουν, θα είναι πολύ δύσκολο να γίνει κατάταξη για αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Αυτό συνεπάγεται τη δημιουργία υλικού βελτιστοποιημένο για μηχανές αναζήτησης (SEO) που θα σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.
3. Μετατροπές
Ο πρωταρχικός στόχος αυτού του είδους περιεχομένου είναι να αποφέρει περισσότερα κέρδη. Το περιεχόμενο μετατροπών πελατών στοχεύει σε ομάδες καταναλωτών που είναι πρόθυμοι να αγοράσουν το προϊόν ή να ανταποκριθούν με κάποιο τρόπο. Αυτό το περιεχόμενο κάνει μια άμεση πρόταση για την εταιρείας σας και κάνει μια προσπάθεια να πείσει το κοινό-στόχο σας ότι είναι μια επιθυμητή απόφαση αγοράς.
Οφέλη του σχεδιασμού περιεχομένου
Χτίζει εμπιστοσύνη για την εταιρεία σας
Η δημιουργία περιεχομένου βοηθά την εταιρεία σας να αναπτύξει μια σύνδεση με το κοινό-στόχο σας. Θα μπορείτε να απαντήσετε στις ανησυχίες τους και να επικοινωνήσετε με άλλους πελάτες. Όταν δίνετε σημασία στους δυνητικούς πελάτες σας χωρίς να περιμένετε κάτι σε αντάλλαγμα, είναι πιο διατεθειμένοι να πιστέψουν τις συμβουλές και τις προτάσεις σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χτίστε μια κοινότητα με το κοινό σας και θα αρχίσουν να εμπιστεύονται την επωνυμία σας ξανά άλλοι.
Δίνει σαφήνεια στο μήνυμα της επωνυμίας σας
Αν δεν εξηγήσετε την αφήγησή σας, το κοινό σας θα δημιουργήσει τη δική του εντύπωση για την εταιρεία σας, είτε σας αρέσει είτε όχι. Είναι δυνατό να προσδιορίσετε ακριβώς ποιος είστε με ένα εξαιρετικό σχέδιο περιεχομένου, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια στα μηνύματά σας σε όλα τα κανάλια που χρησιμοποιείτε για την επικοινωνία. Αυτό θα σας βοηθήσει να μεταφέρετε το μήνυμά σας στο κατάλληλο κοινό.
Υψηλότερες κατατάξεις αναζήτησης
Η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι σχεδόν αδύνατη χωρίς ένα κατάλληλο σχέδιο περιεχομένου. Ανεξάρτητα από το πόσες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιείτε, εάν δεν έχετε το κατάλληλο περιεχόμενο για να τις συνδέσετε, όλες οι προσπάθειες, ο χρόνος και τα χρήματά σας θα χαθούν. Τα σχέδια περιεχομένου βοηθούν την εταιρεία σας κατευθύνοντας οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
Αυξημένες μετατροπές
Καθώς κατατάσσεστε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης, περισσότερη επισκεψιμότητα θα υπάρχει στον ιστότοπο ή τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οδηγώντας τελικά σε αυξημένες μετατροπές. Το περιεχόμενο που δημοσιεύετε έχει αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπών. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια προσωπική σύνδεση με το κοινό σας παρέχοντας παράλληλα τη γνώση που χρειάζονται για να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.
Βελτιωμένη συνέπεια
Για να είναι αποτελεσματικό και επιτυχημένο το μάρκετινγκ περιεχομένου, πρέπει να εκτελείται σε τακτική βάση. Εάν σχεδιάζετε και έχετε να εφαρμόσετε ένα σχέδιο περιεχομένου, θα γνωρίζετε ακριβώς τι πρέπει να δημοσιεύσετε και πότε πρέπει να το δημοσιεύσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη συνέπεια που απαιτείται για να επιτύχετε τους στόχους σας.
Τι περιλαμβάνει ένα σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου;
Τώρα που προσδιορίσαμε τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου και πόσο αποτελεσματικό είναι, ας δούμε τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός του περιεχομένου.
1. Ομαδική σκέψη
Ο σχεδιασμός περιεχομένου είναι ως επί το πλείστον μια ομαδική εργασία, καθώς μπορεί να είναι βάρος για ένα μόνο άτομο. Αυτό σημαίνει ότι η σκέψη είναι απαραίτητη για τη δημιουργικότητα και τον καθορισμό στόχων περιεχομένου. Όταν οι άνθρωποι κάθονται μαζί και ανταλλάσσουν ιδέες, συμβαίνουν καλά πράγματα. Οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία συνεργασίας και επικοινωνίας για να διατηρήσουν τη ροή των ιδεών μοιράζοντας τες μεταξύ τους.
2. Οργάνωση ροής εργασιών
Όταν χρειάζεται να ολοκληρώσετε πολλές εργασίες σε σύντομο χρονικό διάστημα, η οργάνωση ροής εργασιών βοηθά. Κατά τη χρήση της ροής εργασιών, οι ρόλοι της ομάδας ορίζονται, ανεξάρτητα από το αν ο σχεδιασμός περιεχομένου πραγματοποιείται εσωτερικά ή μέσω συνεργασίας με πρακτορείο.
3. Εικόνα αγοραστών
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η συλλογή δεδομένων καταναλωτών σχετικά με το κοινό-στόχο αποτελεί ουσιαστικό μέρος του σχεδιασμού περιεχομένου. Σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προφίλ προσωπικότητας για να αυξήσετε τις μετατροπές. Η εικόνα αγοραστή βοηθά μια ομάδα περιεχομένου να βρει σχέδια περιεχομένου που είναι αποτελεσματικά και πολύτιμα.
4. Έρευνα
Η έρευνα είναι ένα μεγάλο μέρος του προγραμματισμού περιεχομένου. Τίποτα σημαντικό σε αυτόν τον κόσμο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς έρευνα. Για να παραχθεί έστω και ένα μόνο κομμάτι περιεχομένου, χρειάζεται να ερευνήσει κανείς τα δημογραφικά στοιχεία του στόχου, την προσέγγιση του ανταγωνιστή και πολλά άλλα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με εργαλεία βελτιστοποίησης περιεχομένου, τα οποία μειώνουν τον φόρτο εργασίας παραγωγής για τους παραγωγούς περιεχομένου.
5. Επικεντρωθείτε στα προβλήματα των πελατών
Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα των πελατών κατά την ανάπτυξη ενός σχεδίου περιεχομένου. Με βάση τα προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει οι πελάτες σας ή θα αντιμετωπίσουν στο μέλλον, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο είτε για να τους βοηθήσετε είτε να τους εκπαιδεύσετε. Όλα τα καλά σχέδια περιεχομένου αντιμετωπίζουν τα ζητήματα που υπάρχουν και βρίσκουν λύσεις για την επίλυσή τους.
6. Έλεγχος περιεχομένου
Πρέπει να υπάρχει έλεγχος και ισορροπία για τη στρατηγική περιεχομένου σας. Το σχέδιο περιεχομένου περιλαμβάνει έλεγχο για να δούμε τι είδους περιεχόμενο χρησιμοποιεί η εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε ιστότοπους. Ο έλεγχος μπορεί να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τις ελλείψεις και να επιτύχετε εύκολα τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
7. Ημερολόγιο περιεχομένου
Τα ημερολόγια περιεχομένου είναι μία από τις πιο σημαντικές πτυχές ενός σχεδίου περιεχομένου. Είναι κατασκευασμένα για να προγραμματίζουν ειδικές αναρτήσεις στα μέσα ενημέρωσης, αναρτήσεις ιστολογίου, διαφημιστικές εκδηλώσεις και άλλο ζωτικής σημασίας υλικό. Ένα ημερολόγιο περιεχομένου διατηρεί τα πάντα σε ένα μέρος και σας βοηθά να μην χάνετε προθεσμίες. Αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο διατήρησης της συνέπειας που είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία. Μπορείτε εύκολα να χρησιμοποιήσετε το Google sheets ή το Google Calendar για να διατηρήσετε τα πάντα υπό έλεγχο.
8. Ενημερωμένο περιεχόμενο
Η παρακολούθηση των πρόσφατων τάσεων ή των παγκόσμιων ειδήσεων και η ενσωμάτωσή τους σε ιδέες περιεχομένου και ιδέες για αναρτήσεις ιστολογίου θα σας κρατήσει μπροστά από τον ανταγωνισμό. Η δημοσίευση φρέσκου περιεχομένου θα αυξήσει την έλξη στη σελίδα σας, καθώς περισσότεροι άνθρωποι θα αλληλεπιδρούν και θα συμμετέχουν στη συζήτηση.
9. Αξιολογήστε και βελτιώστε
Ένα άλλο σημαντικό μέρος του σχεδιασμού περιεχομένου είναι η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των στόχων περιεχομένου, η ανάλυση του εάν άρεσε στους χρήστες το περιεχόμενο ή αν του δόθηκε κάποια προσοχή. Μόλις γίνουν οι αξιολογήσεις, είναι καιρός να βελτιώσουμε τυχόν ελλείψεις. Η βελτίωση του περιεχομένου αποφέρει πάντα καλά αποτελέσματα. Η χρήση του Google Analytics για την αξιολόγηση της απόδοσης επένδυσης είναι επίσης μέρος αυτού.
10. Ειδικός του τομέα
Η δημιουργία περιεχομένου απαιτεί να γίνετε ειδικός στον τομέα σας. Εάν δεν γνωρίζετε την αγορά στην οποία απευθύνεστε, δεν θα παράγετε ποιοτικό περιεχόμενο. Η γνώση για το τι απευθύνεστε είναι πολύ σημαντική.
11. Παράδοση μηνύματος
Η ρύθμιση του τόνου ανταλλαγής μηνυμάτων του περιεχομένου είναι ένα σημαντικό μέρος του σχεδιασμού περιεχομένου. Πρέπει να ορίσετε ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε ή ποια σημεία συζήτησης θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο περιεχόμενο για να είναι αποτελεσματικό.
12. Αυθεντικότητα
Στους ανθρώπους αρέσουν τα αυθεντικά πράγματα και αν σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας με τρόπο που σας κάνει να φαίνεστε “συγγενείς”, οι άνθρωποι θα συνδεθούν μαζί σας σε ένα βαθύτερο επίπεδο. Για να ξεχωρίσετε, το σχέδιο περιεχομένου σας πρέπει να εξηγεί πώς είστε πρωτότυποι και μοναδικοί.
13. Σε ποιες μορφές να δημοσιεύσετε
Πιθανώς ένα από τα πιο κρίσιμα μέρη του σχεδιασμού περιεχομένου είναι να αποφασίσετε για ποιες μορφές θα δημιουργήσετε περιεχόμενο. Μερικές από τις επιλογές περιλαμβάνουν αναρτήσεις ιστολογίου, ηλεκτρονικά βιβλία, πρότυπα μελέτης περίπτωσης, γραφήματα, βίντεο Podcast, τύπος μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναρτήσεις θεμάτων κ.λπ. Ανεξάρτητα από τη μορφή, το περιεχόμενο πρέπει να είναι προσανατολισμένο στη δράση και να τραβάει τα βλέμματα.
14. Περιεχόμενο εκτός ιστότοπου
Το offsite περιεχόμενο αναφέρεται σε περιεχόμενο εκτός ιστότοπου. Αυτό περιλαμβάνει ανάρτηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, email ενημερωτικών δελτίων, ιστολόγια κ.λπ. Το να κάνετε το περιεχόμενο εκτός ιστότοπου σχετικό και να τραβάει την προσοχή θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την επιχείρησή σας.
15. Προϋπολογισμός
Ο προϋπολογισμός είναι απαραίτητος για οτιδήποτε απαιτεί οικονομικά. Ο σχεδιασμός περιεχομένου περιλαμβάνει διαφημίσεις επί πληρωμή και άλλες οικονομικές πληρωμές για τις οποίες πρέπει να οριστεί ο προϋπολογισμός. Εάν ξεκινήσετε να προγραμματίζετε χωρίς να διατηρείτε έναν προϋπολογισμό, ενδέχεται να προκληθούν προβλήματα κατά τη στιγμή της εκτέλεσης του σχεδιασμού περιεχομένου.
Πρότυπο σχεδιασμού περιεχομένου
Συμπέρασμα
Είναι σημαντικό να υπάρχει ένα σχέδιο περιεχομένου για διάφορους λόγους. Αυτά περιλαμβάνουν το να έχετε κατά νου τους στόχους σας, την παρακολούθηση της απόδοσης, την αποκάλυψη νέων δυνατοτήτων, την εξοικονόμηση κόστους, την ενίσχυση της παραγωγικότητας και τη δημιουργία περιεχομένου που πουλάει.
Ο σχεδιασμός περιεχομένου απαιτεί χρόνο. Η εκμάθηση του τρόπου ανάπτυξης περιεχομένου, η αναγνώριση των ειδών περιεχομένου που αποδίδουν αποτελεσματικά στον κλάδο, ο εντοπισμός των αναγκών του κοινού σας και η εγγύηση μιας δομημένης και αποτελεσματικής διαδικασίας θα σας βοηθήσουν να μειώσετε την προσπάθεια που επενδύεται στον σχεδιασμό περιεχομένου. Σας βοηθά να στοχεύσετε το κοινό πιο αποτελεσματικά και μπορείτε να παράγετε εκπληκτικό περιεχόμενο και να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσω κατάλληλων πλατφορμών.
Όταν όντως συναντάτε μια εταιρεία που παράγει συνεχώς εξαιρετικό περιεχόμενο, ο λόγος είναι πολύ πιθανό να είναι ένα εύστοχο σχέδιο περιεχομένου με πρακτική εφαρμογή.
Frequently Asked Questions
Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες προκλήσεις στο σχεδιασμό περιεχομένου;
Η συχνή δημιουργία δημιουργικών αναρτήσεων είναι μια μεγάλη πρόκληση. Αυτό συμβαίνει επειδή μερικές φορές υπάρχει μια δημιουργική διαφορά μεταξύ των μελών της ομάδας ή ένα δημιουργικό μπλοκ λόγω του οποίου δεν έρχεται τίποτα συναρπαστικό στο μυαλό. Το να είστε συνεπείς και να στοχεύετε στο σωστό κοινό είναι επίσης πρόκληση.
Πώς σχεδιάζετε έναν μήνα περιεχομένου;
Πρώτον, μπορείτε να αποφασίσετε για ένα θέμα για ένα μήνα. Μετά από αυτό, πρέπει να αποφασίσετε τι να δημιουργήσετε και πού να το δημοσιεύσετε. Υπολογίστε τον αριθμό των αναρτήσεων/ιστολογίων/γραφημάτων/ενημερωτικών δελτίων που θέλετε να ανεβάσετε σε ένα μήνα. Η προσθήκη όλων των αναρτήσεων ή άλλου περιεχομένου στο ημερολόγιο περιεχομένου θα τα διατηρήσει όλα στη θέση τους.
Πώς συνεργάζονται οι ομάδες περιεχομένου και ποια εμπόδια τις εμποδίζουν συχνά;
Οι ομάδες περιεχομένου χρησιμοποιούν ως επί το πλείστον εργαλεία συνεργασίας και αποτελεσματικής επικοινωνίας για να συνεργάζονται μεταξύ τους. Το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι η δημιουργική διαφορά και το να καταλάβετε από πού να ξεκινήσετε. Οι σύντομες προθεσμίες δεν επιτρέπουν επίσης στις ομάδες περιεχομένου να πειραματιστούν με το υλικό.
Ποιες τακτικές μάρκετινγκ περιεχομένου χρησιμοποιούνται περισσότερο σήμερα;
Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ με influencer και το blogging είναι από τις πιο χρησιμοποιούμενες τακτικές μάρκετινγκ σήμερα.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου υλοποίησης VoIP με 18 βήματα για επιτυχημένη εγκατάσταση. Εξασφαλίστε βελτιωμένη απόδοση συστήματος με πρακτικά εργαλεία και συμβουλές. Καθορίστε στόχους, αξιολογήστε τις ανάγκες σας, επιλέξτε τον σωστό πάροχο και εξασφαλίστε μέγιστη ασφάλεια για την επιχείρησή σας. Μην χάσετε αυτήν την πολύτιμη λίστα!
Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Μάθετε τις κύριες διαφορές μεταξύ διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης, καθώς και πώς να τις υλοποιήσετε στην στρατηγική σας στο μάρκετινγκ.
Τι είναι η Σχέση με τον Πελάτη;
Η σχέση με τον πελάτη ξεκινά όταν ένας πελάτης αρχίζει να ασχολείται με την εταιρεία σας. Δημιουργήστε μια αποτελεσματική σχέση πελατών με το LiveAgent.