Οι πελάτες σπάνια ξεχνούν τις πρώτες τους εντυπώσεις, γι’ αυτό και μια καλά σχεδιασμένη φόρμα επικοινωνίας είναι τόσο σημαντική. Ως ψηφιακοί έμποροι, είναι δική μας ευθύνη να δημιουργήσουμε μια φόρμα επικοινωνίας που εξυπηρετεί τις ανάγκες των επισκεπτών και αντιπροσωπεύει την εταιρεία μας.
Σε αυτόν τον οδηγό, θα εξηγήσω τι είναι μια φόρμα επικοινωνίας, γιατί τη χρειάζεστε και πώς χρησιμοποιούν οι άλλοι οργανισμοί στο διαδίκτυο τις σελίδες επικοινωνίας προς όφελός τους.
Τι είναι η φόρμα επικοινωνίας;
Οι φόρμες επικοινωνίας με τους πελάτες είναι ένας τρόπος επικοινωνίας των επισκεπτών με την επιχείρησή σας. Αυτές οι φόρμες είναι συνήθως ενσωματωμένες στο θέμα του ιστότοπού σας και συγκεντρώνουν τις απαντήσεις των πελατών σε μια ξεχωριστή τοποθεσία στην οποία το προσωπικό σας μπορεί να απαντήσει ιδιωτικά.
Οι φόρμες επικοινωνίας χρησιμοποιούνται από ένα ευρύ φάσμα ατόμων για πολλούς σκοπούς. Αυτό περιλαμβάνει:
- Δυνητικοί πελάτες που ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
- Πελάτες με πρόβλημα προϊόντος.
- Πελάτες που αναζητούν τεχνική συμβουλή ή βοήθεια.
- Άτομα που θέλουν να προσληφθούν στον οργανισμό σας.
- Εκπρόσωποι από επιχειρήσεις που θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας.
- Δημοσιογράφοι που αναζητούν πληροφορίες ή δημόσια δήλωση από τον οργανισμό σας.
Φυσικά, οι φόρμες επικοινωνίας είναι το πρώτο σημείο επαφής του οργανισμού σας με πολλά άτομα – κάνοντας μια καλά σχεδιασμένη φόρμα επικοινωνίας να αποτελεί ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής σας για αφοσίωση πελατών.
Οφέλη από την παροχή φόρμας επικοινωνίας
Η παροχή φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπό σας ωφελεί τους πελάτες σας, τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών σας και τον οργανισμό σας στο σύνολό του.
1. Οφέλη πελατών
Οι φόρμες επικοινωνίας επιτρέπουν στους πελάτες να επικοινωνήσουν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σε δευτερόλεπτα, δίνοντάς τους έναν άμεσο τρόπο να επικοινωνήσουν μαζί σας. Η συμπλήρωση μιας φόρμας είναι επίσης ασφαλέστερη για τους πελάτες, καθώς υπάρχει ελάχιστος χώρος για ανθρώπινο λάθος.
2. Οφέλη εργαζομένων
Οι φόρμες επικοινωνίας είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο για τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών, καθώς μειώνουν δραματικά το χρόνο που απαιτείται για την επίλυση κάθε περίπτωσης. Καθώς οι φόρμες επικοινωνίας συλλέγουν δεδομένα για το πρόβλημα, η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να εκχωρήσει τον κατάλληλο αντιπρόσωπο στην υπόθεση πριν μιλήσει με τον πελάτη.
3. Οφέλη εταιρίας
Σε επίπεδο οργανισμού, οι φόρμες επικοινωνίας σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε τα κανάλια επικοινωνίας σας ανάλογα με τις ανάγκες του κοινού σας. Λειτουργούν επίσης 24/7, μειώνοντας τον αριθμό των κλήσεων πελατών που εξυπηρετούνται κατά τις ώρες λειτουργίας.
Βέλτιστες πρακτικές για τη φόρμα επικοινωνίας
Ενώ τα περισσότερα θέματα ιστοτόπων περιλαμβάνουν μια βασική ρύθμιση φόρμας επικοινωνίας, η δημιουργία μιας εξαιρετικής φόρμας επικοινωνίας είναι μια τέχνη που μπορεί να κατακτήσει κάθε ψηφιακός έμπορος. Για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια φόρμα επικοινωνίας που αποτελεί πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας, λάβετε υπόψη αυτές τις επτά βέλτιστες πρακτικές.
- Κάντε τη φόρμα σας τόσο απλή που μπορεί να συμπληρωθεί σε 25 δευτερόλεπτα ή λιγότερο.
- Να είστε διαφανείς σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο διατηρείτε τα δεδομένα πελατών.
- Κάντε δυνατό στη φόρμα επικοινωνίας να στείλει στον επισκέπτη ένα αντίγραφο των απαντήσεών του.
- Μετρήστε την επιτυχία της σελίδας επικοινωνίας παρακολουθώντας το ποσοστό μετατροπής δυνητικών πελατών.
- Δοκιμάζετε συνεχώς τη φόρμα επικοινωνίας για να βεβαιωθείτε ότι δεν χάνετε απαντήσεις και ενημερώνετε τους πελάτες όταν η φόρμα είναι εκτός σύνδεσης.
- Συμπεριλάβετε εναλλακτικούς τρόπους για να επικοινωνήσουν οι άνθρωποι μαζί σας στη σελίδα επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων αριθμών τηλεφώνου εξυπηρέτησης πελατών, διευθύνσεων email και συνδέσμων σε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων που ανήκουν στην επωνυμία σας.
- Πείτε στους επισκέπτες πόσο χρόνο θα πρέπει να περιμένουν προτού ακούσουν νέα σας.
Κορυφαίες 17 Καλύτερες φόρμες επικοινωνίας
Πάροχος | Αξιολόγηση στο Capterra | Δωρεάν έκδοση | Δωρεάν δοκιμή | Αρχική τιμή |
LiveAgent | 4.7/5 (περίπου 1.000 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $9 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
Brosix | 4.6/5 (περίπου 60 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $5 /μήνα |
Infinum | n/a | ΟΧΙ | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (περίπου 2.500 κριτικές) | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $19 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
HubSpot | 4.5/5 για το HubSpot Marketing Hub (4.455 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $50 /μήνα |
ClickUp | 4.7/5 (περίπου 2.100 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | €7.57 /μήνα |
Invision | 4.6/5 (περίπου 600 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $15 /μήνα |
Pixpa | 3.8/5 (4 κριτικές) | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $8 /μήνα |
Marvel | 4.5/5 (περίπου 70 κριτικές) | ΝΑΙ | ΟΧΙ | $12 /μήνα |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (περίπου 140 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | €10 /μήνα |
Brandwatch | 3.8/5 (περίπου 10 κριτικές) | ΟΧΙ | ΟΧΙ | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (περίπου 12.000 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $99 /μήνα |
Focuslab | n/a | ΟΧΙ | ΟΧΙ | n/a |
Shift4Shop | n/a | ΟΧΙ | ΟΧΙ | n/a |
Kyleads | n/a | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $49 /μήνα |
Οι καλύτερες φόρμες επικοινωνίας για να σας εμπνεύσουν
Μια καλά σχεδιασμένη φόρμα επικοινωνίας είναι ένα στοιχείο που αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας, σας συνδέει με το κοινό και διατηρεί τους πελάτες σας ικανοποιημένους. Ενώ η μορφή που χρησιμοποιεί ο οργανισμός σας θα πρέπει να αντιπροσωπεύει μοναδικά την επιχείρησή σας, είναι πάντα χρήσιμο για τους εμπόρους να βλέπουν πώς οι κορυφαίοι οργανισμοί σχεδιάζουν τις φόρμες τους.
Για να σας βοηθήσω να εμπνευστείτε, έχω συλλέξει 17 από τις αγαπημένες μου φόρμες επικοινωνίας παρακάτω.
1.LiveAgent
Οι σύγχρονοι πελάτες αναμένουν θετικές και εξατομικευμένες εμπειρίες ανά πάσα στιγμή και σε όλες τις πλατφόρμες.
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για τη διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας από μία μόνο διεπαφή. Κάθε μήνυμα μετατρέπεται σε καρτέλα και αποθηκεύεται στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα.
Η ομορφιά αυτής της Φόρμας επικοινωνίας είναι η ελευθερία να επιλέξετε από ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών στυλ που διατίθενται στη Συλλογή φορμών επικοινωνίας ή να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη φόρμα.
Μια άλλη πτυχή είναι το επίπεδο διαδραστικότητας, καθώς οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν τη φόρμα κάνοντας κλικ στο κουμπί Επικοινωνία.
Εάν το κοινό θέλει να συμπληρώσει τη φόρμα όταν μεταβεί στον ιστότοπο, ο χρήστης του λογαριασμού μπορεί να επιλέξει μια φόρμα εντός σελίδας. Δείτε το βίντεο με τον τρόπο ρύθμισης και προσαρμογής της φόρμας εδώ.
Μπορείτε να προσθέσετε πολλές φόρμες επικοινωνίας διαφόρων σχεδίων σε πολλές σελίδες, για παράδειγμα, σελίδες με υψηλή επισκεψιμότητα, όπως μια σελίδα πληρωμής. Αρκετά χρήσιμο για μετατροπές, δεν συμφωνείτε;
Ως πάροχος υποστήριξης παντός καναλιού, το LiveAgent είναι ειδικό στο να είναι οικονομικά αποδοτικό χωρίς να μειώνει την αποδοτικότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η φόρμα επικοινωνίας του LiveAgent μπορεί να ενσωματωθεί με μια γνωσιακή βάση.
Οι χρήστες μπορούν να γράψουν τον τίτλο της σελίδας προέλευσης, τις λέξεις -κλειδιά, την περιγραφή και να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη υποβολής καρτέλας υποστήριξης.
Οι φόρμες επικοινωνίας είναι διαθέσιμες σε όλα τα προγράμματα τιμολόγησης του LiveAgent, αλλά η προσαρμογή περιορίζεται σε μία φόρμα μόνο στην επιλογή Δωρεάν λογαριασμού.
Σύνοψη: ευρύ φάσμα επιλογών προσαρμογής |
Τιμή: δωρεάν έκδοση διαθέσιμη, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $9 ανά αντιπρόσωπο το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.7/5 (988 κριτικές) 2 Μαρτίου 2021 |
Try out LiveAgent today
Start a free 30-day trial and try out all customizable features.
2. Brosix
Η σελίδα επικοινωνίας του Brosix είναι όμορφα σχεδιασμένη για να καλύπτει τις ανάγκες μιας διαφορετικής ομάδας ανθρώπων. Αντί να κατευθύνει τους πάντες να συμπληρώσουν τη φόρμα, το Brosix προσφέρει τρεις διαφορετικούς τύπους πόρων στους επισκέπτες για να λύσουν τα προβλήματά τους.
Αυτό περιλαμβάνει «Συχνές Ερωτήσεις» για πελάτες και δυνητικούς πελάτες, «Εκπαιδευτικά κείμενα» για πελάτες με τεχνικά προβλήματα και «Εκπαιδευτικά βίντεο» για πελάτες που μαθαίνουν οπτικά.
Αν κάνετε κλικ στη σελίδα «Εκπαιδευτικά βίντεο», θα δείτε ότι το Brosix έχει ενσωματώσει εκπαιδευτικό υλικό του Youtube στη γνωσιακή βάση του ιστότοπού τους. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να αντιμετωπίζουν βασικά προβλήματα χωρίς να κατευθύνονται σε ξεχωριστό ιστότοπο. Εάν οι πελάτες όντως χρειαστεί να καταχωρήσουν μία καρτέλα εξυπηρέτησης, αυτό θα κάνει τη διαδικασία εξαιρετικά γρήγορη.
Η παροχή δυνατότητας στους πελάτες να βοηθούν τον εαυτό τους είναι μια μεγάλη κίνηση μάρκετινγκ για το Brosix, καθώς δίνει στους πελάτες υψηλό επίπεδο ελέγχου στην εμπειρία εξυπηρέτησης τους. Για μένα, αυτή είναι μια εξαιρετική Επικοινωνία γιατί ταιριάζει στα προϊόντα του Brosix ενώ καλύπτει τις ανάγκες των πελατών τους.
Σύνοψη: για βελτιωμένη αυτοεξυπηρέτηση, τα εκπαιδευτικά υλικά ενσωματώνονται απευθείας στη σελίδα επικοινωνίας |
Τιμή: διαθέσιμο πρόγραμμα startup έως 3 χρήστες, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $5 ανά χρήστη / μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.6/5 (περίπου 60 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
3. Infinum
Μερικές φορές, οι καλύτερες σελίδες Επικοινωνίας είναι οι πιο απλές – όπως αυτή η σελίδα Επικοινωνίας από το Infinum. Παρόλο που πολλοί οργανισμοί επιλέγουν να δημιουργήσουν τη σελίδα επικοινωνίας τους, αυτό δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επισκεπτών του Infinum.
Αντ’ αυτού, ο οργανισμός ψηφιακού μάρκετινγκ επέλεξε να παίξει στα δυνατά του σημεία με έναν απλό, κλασικό σχεδιασμό που δίνει στους επισκέπτες τρεις επιλογές: “εγγραφείτε ως μέλος”, “προσλάβετε μας” ή στείλτε στον οργανισμό ένα email.
Ωστόσο, αυτή η σελίδα Επικοινωνίας είναι έξυπνη για έναν άλλο λόγο: λειτουργεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Infinum συνεργάζεται με πελάτες στις ΗΠΑ και σε όλη την Ευρώπη. Αυτοί οι πελάτες μιλούν μια σειρά γλωσσών, όπως Αγγλικά, Κροατικά, Γερμανικά, Ιταλικά και Σλοβενικά.
Εάν η Infinum είχε επιλέξει να κάνει το αντίγραφο στη σελίδα Επικοινωνία πιο περίπλοκο, η αυτόματη μετάφραση θα είχε διαλύσει τη σελίδα Επικοινωνίας για μη Αγγλόφωνους επισκέπτες.
Με απλή γλώσσα όπως “γεια” και “σε τι μπορούμε να σας βοηθήσουμε“, το αντίγραφο στον ιστότοπο μπορεί να μεταφραστεί αυτόματα χωρίς να παρερμηνευτεί. Αυτό το κάνει σύντομο, ευχάριστο και έξυπνο.
Σύνοψη: απλή γλώσσα και σχεδιασμός |
Τιμή: n/a |
Αξιολόγηση στο Capterra: n/a |
4. ZenDesk
Εάν υπάρχει μια φόρμα που μας δείχνει την πραγματική δύναμη μιας παρότρυνσης για δράση (CTA), είναι αυτή η φόρμα επικοινωνίας από το ZenDesk. Το να ξέρεις να δημιουργείς ένα καλό CTA μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά το ZenDesk το κάνει να φαίνεται εύκολο με ένα συνοπτικό, άμεσο και φιλικό αντίγραφο.
Η σελίδα επικοινωνίας του ZenDesk χωρίζει τους επισκέπτες σε δύο ομάδες: δυνητικούς πελάτες και υπάρχοντες πελάτες.
Οι πιθανοί πελάτες καθοδηγούνται σε αλληλεπίδραση με την ομάδα πωλήσεων, χρησιμοποιώντας γλώσσα και φράσεις όπως “θα σας βοηθήσουμε να βρείτε τα σωστά προϊόντα“, “η επιχείρησή σας” για να πουλήσουν το λογισμικό τους σε νέους πελάτες. Αυτό θέτει το ZenDesk ως αξιόλογο και αξιόπιστο πριν μιλήσουν ποτέ νέοι πελάτες στις πωλήσεις.
Η σελίδα Επικοινωνίας επιτρέπει επίσης μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης – “Μεταβείτε στο κέντρο εξυπηρέτησης“. Οι υπάρχοντες πελάτες, ήδη εξοικειωμένοι με την πλατφόρμα, το εκτιμούν καθώς είναι μια πολύτιμη εξοικονόμηση χρόνου.
Παρόλο που το ZenDesk εξυπηρετεί περισσότερους από 200.000 υπάρχοντες πελάτες παγκοσμίως, έχουν δημιουργήσει ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης που καλύπτει τις ανάγκες των περισσότερων πελατών. Αυτό μειώνει τον αριθμό των απαντήσεων που πρέπει να δώσει η εξυπηρέτηση πελατών του ZenDesk, καθιστώντας την μια τεράστια επένδυση για μείωση του κόστους.
Αυτό το κέντρο εξυπηρέτησης είναι σημαντικό για έναν άλλο λόγο. Κάθε σελίδα διαθέτει μια φόρμα επικοινωνίας “λάβετε βοήθεια” που καθιστά την καταγραφή μίας καρτέλας εξυπηρέτησης άμεση.
Περίληψη: κατανοητά CTA για δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες |
Τιμή: δωρεάν έκδοση διαθέσιμη, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $19 ανά αντιπρόσωπο το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.3/5 (περίπου 2.500 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
5. HubSpot
Το HubSpot είναι μια πλήρης πλατφόρμα CRM που συνοδεύεται από μια σουίτα ισχυρών δωρεάν εργαλείων που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, μεταξύ των οποίων υπάρχει και μία online πλατφόρμα δημιουργίας φορμών. Μπορείτε να δημιουργήσετε πέντε διαφορετικούς τύπους φορμών με το HubSpot: αυτόνομες φόρμες, ενσωματωμένες φόρμες, αναδυόμενα παράθυρα, πτυσσόμενα πλαίσια και αναπτυσσόμενα banner.
Οι φόρμες HubSpot βοηθούν τους χρήστες να μετατρέπουν ανώνυμους επισκέπτες ιστότοπων σε δυνητικούς πελάτες και να συλλέγουν πληροφορίες δυνητικών πελατών στο CRM. Στην πραγματικότητα, το δωρεάν CRM είναι ένα από τα οφέλη που ξεχωρίζει το HubSpot από άλλα παρόμοια εργαλεία. Κάθε φορά που κάποιος συμπληρώνει μια φόρμα επικοινωνίας μέσω του HubSpot, οι πληροφορίες του αποθηκεύονται αυτόματα στο δωρεάν CRM, όπου οι ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ μπορούν να καλλιεργήσουν περαιτέρω τους πελάτες.
Σύνοψη: πλατφόρμα δημιουργίας φορμών επικοινωνίας και δυνητικών πελατών ενσωματωμένος σε ένα CRM, εργαλείο μάρκετινγκ email και εργαλείο δημιουργίας σελίδων προορισμού |
Τιμή: δωρεάν έκδοση διαθέσιμη, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $50 ανά αντιπρόσωπο το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.5/5 για το HubSpot Marketing Hub (4.455 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
6. ClickUp
Ενώ η δοκιμασμένη σελίδα Επικοινωνίας αποτελεί πλεονέκτημα για πολλούς οργανισμούς, η ενσωμάτωσή της στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας αποτελεί βασικό πρότυπο. Αυτό ακολούθησε το μοντέλο ClickUp, επιλέγοντας να τοποθετήσει το περιεχόμενο της σελίδας Επικοινωνίας σε ένα widget στη δεξιά πλευρά της οθόνης.
Η προσέγγιση του ClickUp εδώ είναι μοναδική, καθώς το widget “Επικοινωνίας” επιτρέπει στους επισκέπτες να αναζητήσουν τα άρθρα τους στη γνωσιακή βάση και να καταχωρήσουν μια καρτέλα στη φόρμα επικοινωνίας. Αυτό καθιστά εξαιρετικά γρήγορο για τους επισκέπτες να βρουν το περιεχόμενο που χρειάζονται.
Σε γενικές γραμμές, η ενσωμάτωση της φόρμας επικοινωνίας μαζί μας στις κύριες σελίδες εξυπηρέτησης του ιστότοπού σας είναι μια έξυπνη κίνηση εξυπηρέτησης πελατών για τρεις λόγους.
- Μειώνει τον αριθμό των βημάτων που πρέπει να κάνουν οι επισκέπτες για να καταχωρήσουν μία καρτέλα, οδηγώντας σε περισσότερες καταχωρημένες καρτέλες και υψηλότερο ποσοστό μετατροπών πελατών.
- Μειώνει τον αριθμό των σελίδων που πρέπει να ανοίξουν οι επισκέπτες, μειώνοντας το ποσοστό εγκατάλειψης.
- Είναι φιλική στα κινητά. Έρευνα δείχνει ότι 80% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιούν τις συσκευές τους για να περιηγηθούν στο Διαδίκτυο – δηλαδή φόρμες επικοινωνίας που δεν λειτουργούν σε κινητά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα σημαντικό υποτμήμα των πελατών σας.
Σύνοψη: η φόρμα επικοινωνίας είναι ενσωματωμένη απευθείας στην κύρια σελίδα |
Τιμή: δωρεάν έκδοση διαθέσιμη, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $5 το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.7/5 (περίπου 2.100 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
Round the clock service
Provide 24/7 customer support by implementing a Contact form on your website.
7. Invision
Οι καλύτερες σελίδες Επικοινωνίας είναι κατασκευασμένες με αρχές σχεδιασμού καλής εμπειρίας χρήστη (UX). Αυτό σημαίνει ότι είναι απλές, εύχρηστες, λειτουργικές και ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών.
Όσον αφορά τον εξαιρετικό σχεδιασμό UX, η σελίδα Επικοινωνίας, επιλέγει όλα αυτά τα κουτιά – απλά, κατανοητά και κατασκευασμένα για να προσφέρουν εξατομικευμένες λύσεις στους πελάτες.
Ως έμπορος ψηφιακού μάρκετινγκ, μου αρέσει που περιλαμβάνει πολλαπλές μορφές επικοινωνίας, συνδέσμους σε μια βάση γνώσεων και ενσωματώνει ένα chatbot ως μορφή ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών.
Σε αντίθεση με τα συνηθισμένα chatbots, το chatbot του Invision διοχετεύει τους πελάτες προς την καλύτερη λύση για αυτούς.
Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, το chatbot κατευθύνει τους επισκέπτες να συμπληρώσουν μια φόρμα επικοινωνίας που πηγαίνει απευθείας στο σχετικό τμήμα. Αυτό διακόπτει την εξυπηρέτηση πελατών ως μεσάζοντα, που οδηγεί σε ταχύτερη επίλυση προβλημάτων από ό,τι αν το σύστημα έπρεπε να καταγράψει όλες τις φόρμες σε μια κεντρική τοποθεσία.
Σύνοψη:ενσωματώνει το chatbot ως προσθήκη στην παραδοσιακή υποστήριξη πελατών |
Τιμή: δωρεάν έκδοση διαθέσιμη, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $15 το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.6/5 (περίπου 600 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
8. Pixpa
Παρατηρείτε κάτι σημαντικό στο τέλος της φόρμας επικοινωνίας του Pixpa;
Αν μαντέψατε το «captcha», θα είχατε δίκιο!
Οι φόρμες επικοινωνίας είναι ένας βολικός τρόπος για να επικοινωνήσουν οι πελάτες σας, αλλά συχνά στοχεύονται από bots που στέλνουν στις επιχειρήσεις χιλιάδες ανεπιθύμητα μηνύματα.
Αυτά τα μηνύματα είναι δύσκολα στην τακτοποίηση και μειώνουν το χρόνο που έχουν οι αντιπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών για να επικοινωνούν με τους πελάτες. Ωστόσο, μπορείτε να σταματήσετε αυτά τα μηνύματα τοποθετώντας ένα captcha στο τέλος της φόρμας σας.
Καθώς τα bots δεν μπορούν να επεξεργαστούν οπτικές πληροφορίες όπως ένα άτομο, δεν μπορούν να περάσουν το captcha. Αυτό τα εμποδίζει να καταχωρήσουν μία καρτέλα εξυπηρέτησης – διασφαλίζοντας ότι λαμβάνετε καρτέλες εξυπηρέτησης μόνο από πραγματικούς ανθρώπους.
Εάν θέλετε να κάνετε τη σελίδα Επικοινωνίας επιπλέον ασφαλή στον κυβερνοχώρο, ζητήστε από τους επισκέπτες να συμπληρώσουν ένα Captcha προτού μπορέσουν να δουν τις διευθύνσεις email εξυπηρέτησης πελατών σας. Αυτό θα αποτρέψει πλήρως τα spam bots από το να μπορούν να στέλνουν κακόβουλα email στον οργανισμό σας.
Σύνοψη:ενισχυμένη ασφάλεια στον κυβερνοχώρο με τη χρήση του Captcha |
Τιμή: διαθέσιμη μόνο δωρεάν δοκιμή, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από 8$ ανά μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 3.8/5 (4 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
9. Marvel
Ενώ ο ιστότοπός σας δεν χρειάζεται να είναι άψογος, ο προσεκτικός σχεδιασμός μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία που έχουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Αυτό μπορούμε να το δούμε στη σελίδα Επικοινωνίας της Marvel, καθώς η Marvel έχει χρησιμοποιήσει αρκετά γραφικά και στοιχεία σχεδιασμού UX για να κάνει τη σελίδα Επικοινωνίας ζεστή και φιλόξενη. Αυτό περιλαμβάνει:
- Χρήση μιας μεγάλης εικόνας για να τραβήξετε την προσοχή του θεατή στη φόρμα επικοινωνίας.
- Χρήση ζεστών και φιλικών χρωμάτων για να δημιουργήσετε μια φιλόξενη ατμόσφαιρα.
- Χρήση ενός συνεκτικού συνδυασμού χρωμάτων που ταιριάζει με την επωνυμία τους.
- Χρήση συνεκτικού κειμένου σε ολόκληρο τον ιστότοπο.
- Χρήση λευκού κενού για να σχεδιάσετε τα βασικά σημεία της σελίδας.
Η σελίδα επικοινωνίας της Marvel είναι επίσης εξαιρετική για έναν άλλο λόγο – συνδέεται με το press kit του οργανισμού. Η ανάπτυξη ενός καλού press kit είναι απίστευτα σημαντική για τις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν λιανική πώληση μέσω συνεργατών, εμφανίζονται στα μέσα ενημέρωσης ή συνεργάζονται με επενδυτές. Ο χώρος επικοινωνίας σας είναι πάντα το ιδανικό μέρος για ένα press kit, καθώς εκεί θα περιμένουν οι επισκέπτες να το βρουν.
Σύνοψη:γραφικά και αισθητικά ευχάριστο σχέδιο με σύνδεσμο προς το press kit του οργανισμού |
Τιμή: διαθέσιμη δωρεάν έκδοση, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $12 το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.5/5 (περίπου 70 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
10. Yeti
Όλοι αγαπούν λίγο χιούμορ, γι’ αυτό αυτή η σελίδα Επικοινωνίας από το Yeti αξίζει ένα χρυσό αστέρι για το μάρκετινγκ. Το Yeti πουλά είδη εξωτερικού χώρου, τα οποία έχουν επιλέξει να κυκλοφορήσουν με μια προσωπικότητα της εταιρείας που βασίζεται στο ανέκφραστο χιούμορ. Όπως μπορείτε να δείτε από τη σελίδα Επικοινωνίας, λειτουργεί καλά με το κοινό -στόχο και το ξεχωρίζει από τις πιο συμβατικές εταιρείες.
Η σελίδα επικοινωνίας του Yeti είναι επίσης εύκολη στην πλοήγηση. Η παρατήρηση “ενώ είμαστε καλοί με τα σήματα καπνού, υπάρχουν πιο απλοί τρόποι για να έρθουμε σε επαφή και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας” είναι αστεία αλλά λειτουργεί και ως οδηγία, καθώς διοχετεύει τους επισκέπτες σε επτά επιλογές εξυπηρέτησης πελατών συν μια φόρμα επικοινωνίας.
Σύνοψη:χιουμοριστικές φράσεις που αναδεικνύουν την προσωπικότητα της εταιρείας |
Τιμή: n/a |
Αξιολόγηση στο Capterra: n/a |
11. Moosend
Αν και μου αρέσει μια καλή φόρμα επικοινωνίας, μια τυπική φόρμα ιστοσελίδας δεν είναι το κατάλληλο εργαλείο επικοινωνίας για κάθε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτός είναι ο λόγος που μου αρέσει αυτή η προσέγγιση του Moosend.
Το Moosend επέλεξε να εγκαταλείψει την παραδοσιακή σελίδα Επικοινωνίας υπέρ μιας προσέγγισης πολλών σελίδων. Όπως μπορείτε να δείτε παραπάνω, η σελίδα επικοινωνίας τους κατευθύνει τους επισκέπτες προς μια φόρμα επικοινωνίας για κάθε τμήμα. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες που χρειάζονται να μιλήσουν με πωλήσεις, τεχνική υποστήριξη και μάρκετινγκ συμπληρώνουν όλες τις διαφορετικές φόρμες που απευθύνονται απευθείας στο σχετικό τμήμα.
Αυτές οι φόρμες είναι επίσης διαθέσιμες μέσω του chatbot του Moosend (ορατό παρακάτω), δίνοντας στους πελάτες πρόσβαση σε μια μίνι έκδοση της φόρμας επικοινωνίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπου του Moosend.
Σύνοψη: διαφορετική φόρμα για κάθε τμήμα |
Τιμή: δωρεάν έκδοση διαθέσιμη, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $10 το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.8/5 (περίπου 140 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
Create you own Contact form
LiveAgent gives you the power to design your own Contact form, thus helping you improve customer service.<br> Curious about all the opportunities?
12. Brandwatch
Όπως πολλές από τις εταιρείες σε αυτήν τη λίστα, έτσι και το Brandwatch έχει μια παγκόσμια πελατειακή βάση που μιλά πολλές γλώσσες. Για να διασφαλιστεί ότι μπορούν να επικοινωνούν με αυτούς τους πελάτες από την ίδια περιοχή, το Brandwatch κατευθύνει τους πελάτες τους προς μια καθορισμένη ομάδα πωλήσεων για κάθε κοινότητα.
Ενώ πολλές εταιρείες το κάνουν αυτό στα παρασκήνια, το Brandwatch μιλά με υπερηφάνεια για την παγκόσμια απήχηση τους – και λειτουργεί προς όφελός τους, τοποθετώντας τις ως πολυεθνική δύναμη μάρκετινγκ.
Ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό αυτής της σελίδας Επικοινωνίας που μου αρέσει: Η φόρμα επικοινωνίας του Brandwatch καλεί τους επισκέπτες να εγγραφούν στη λίστα αλληλογραφίας.
Ενώ οι περισσότερες εταιρείες αποθηκεύουν τα δεδομένα που υποβάλλουν οι πελάτες μέσω φόρμας επικοινωνίας, μόνο ορισμένες εταιρείες χρησιμοποιούν ενεργά τις φόρμες τους για να αποκτήσουν νέους συνδρομητές στις λίστες αλληλογραφίας τους. Όταν οι επισκέπτες συμπληρώνουν φόρμες επικοινωνίας, ανοίγουν ήδη μια αμφίδρομη συνομιλία με την εταιρεία σας. Ως εταιρεία, μπορείτε να διατηρήσετε το κανάλι επικοινωνίας ανοιχτό μακροπρόθεσμα φέρνοντας επισκέπτες στη λίστα αλληλογραφίας σας.
Σύνοψη:καλεί ενεργά νέους συνδρομητές να εγγραφούν στη λίστα αλληλογραφίας |
Τιμή: n/a |
Αξιολόγηση στο Capterra: 3.8/5 (περίπου 10 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
13. Yummygum
Η σελίδα Επικοινωνίας του Yummygum είναι ένα τέλειο παράδειγμα μιας επαγγελματικής αλλά διασκεδαστικής προσέγγισης στην επικοινωνία με τους πελάτες.
Ως εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, το Yummygum συνεργάζεται με διάφορους πελάτες – πράγμα που σημαίνει ότι η σελίδα επικοινωνίας τους πρέπει να είναι κατάλληλη για ένα ευρύ φάσμα κοινών.
Όπως και πολλές από τις καλύτερες φόρμες επικοινωνίας, έτσι και το Yummygum επέλεξε να καλύψει τις ανάγκες κάθε τμήματος πελατών χρησιμοποιώντας διάφορες φόρμες επικοινωνίας. Αυτές οι φόρμες είναι καλά σχεδιασμένες, καθώς είναι απλές και φιλικές, αλλά συλλέγουν όλα τα δεδομένα που χρειάζεται το Yummygum όταν συναντά έναν νέο πελάτη.
Μου αρέσει επίσης που η σελίδα Επικοινωνίας του Yummygum περιλαμβάνει επίσης την επιλογή “προγραμματίστε μια βιντεοκλήση“, καθώς παρέχει στους επισκέπτες έναν βολικό τρόπο για να προγραμματίσουν χρόνο με το Yummygum.
Σύνοψη: κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα κοινών |
Τιμή: n/a |
Αξιολόγηση στο Capterra: n/a |
14. Basecamp
Σε έναν κόσμο ψηφιακής επικοινωνίας, τείνουμε να ξεχνάμε πόσο κρίσιμη είναι η σύνδεση ανθρώπου-ανθρώπου στη φροντίδα των πελατών. Αυτός είναι ο λόγος που μου αρέσει αυτή η σελίδα Επικοινωνίας από το Basecamp.
Η σελίδα επικοινωνίας του Basecamp σχεδιάζεται γύρω από το μήνυμα ότι η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών τους είναι φιλική, προσιτή και χρήσιμη. Για να το κάνουν αυτό, έχουν χρησιμοποιήσει ένα ευχάριστο γραφικό και φράσεις όπως “πάντα άνθρωποι, ποτέ bots” και “φιλικοί άνθρωποι, που στέκονται δίπλα“. Αυτά είναι ισχυρά μηνύματα μάρκετινγκ, καθώς δημιουργούν μια προσωπική σύνδεση με τους επισκέπτες πριν μιλήσουν καν στην εξυπηρέτηση πελατών.
Για να σχεδιάσει το γραφικό σε αυτήν τη σελίδα, το Basecamp έχει επίσης σχεδιάσει μια μικρή καρικατούρα για κάθε έναν από τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό είναι δημιουργικό, καθώς προσθέτει μια προσωπική πινελιά που είμαι βέβαιος ότι οι πελάτες εκτιμούν.
Σύνοψη: φιλικό γραφικό στέλνει το μήνυμα μιας προσιτής και συμπαθητικής εξυπηρέτησης πελατών |
Τιμή: δωρεάν έκδοση διαθέσιμη, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από $99 το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: 4.3/5 (περίπου 12.000 κριτικές) 25 Μαρτίου 2021 |
15. Focuslab
Αυτή η φόρμα επικοινωνίας από το Focuslab είναι μια καλή περίπτωση για το πώς οι εταιρείες μπορούν να συλλέγουν δεδομένα υψηλής ποιότητας για πιθανά έργα γρήγορα. Αντί να χρησιμοποιεί συμβατική φόρμα, το Focuslab καθοδηγεί τους επισκέπτες συμπληρώνοντας τα κενά σε αυτές τις προτάσεις.
Αυτό δημιουργεί μια ιστορία πελάτη που δίνει στο Focuslab μια πλήρη εικόνα των επιθυμιών, των προσδοκιών και του προϋπολογισμού των πελατών. Για μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, αυτές οι πληροφορίες είναι πολύτιμες, καθώς επιτρέπουν στο Focuslabs να καθορίσει εάν μπορεί να βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη με μία μόνο φόρμα.
Αυτό ωφελεί τόσο το Focuslabs όσο και τους πιθανούς πελάτες καθώς επιταχύνει τη διαδικασία απόκτησης πελατών.
Σύνοψη:οι επισκέπτες πληκτρολογούν τις απαντήσεις σε ερωτήσεις |
Τιμή: n/a |
Αξιολόγηση στο Capterra: n/a |
16. Shift4Shop
Κατά τη δημιουργία της σελίδας Επικοινωνίας, είναι απαραίτητο να πείτε μια ιστορία για την εταιρεία σας. Η ιστορία της εταιρείας σας λειτουργεί ως μια μορφή κοινωνικής απόδειξης για τον οργανισμό σας, καθώς αποδεικνύει ότι είστε αξιόπιστοι, γνώστες και έμπειροι. Όσο πιο θετικά αντιδρούν οι επισκέπτες στην ιστορία της εταιρείας σας, τόσο πιο άνετα θα νιώσουν με τον οργανισμό σας.
Ως ψηφιακός έμπορος, λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο το Shift4Shop αναφέρει την ιστορία της εταιρείας στη σελίδα Επικοινωνίας. Η πλοήγηση σε αυτήν τη σελίδα είναι εύκολη, αλλά παρέχει στους επισκέπτες μια σαφή εικόνα της ιστορίας, του οράματος και των αξιών του Shift4Shop. Το Shift4Shop έχει παράσχει επίσης λεπτομερείς πληροφορίες για την εκτελεστική ομάδα τους και το φιλανθρωπικό έργο τους και κοινωνικές αποδείξεις από ικανοποιημένους πελάτες. Αυτές οι πληροφορίες δημιουργούν μια πλούσια εικόνα του οργανισμού και χτίζουν μια θετική εντύπωση που θα μείνει στους επισκέπτες.
Το Shift4Shop δίνει στους επισκέπτες τέσσερα τμήματα για να επικοινωνήσουν στο τέλος της σελίδας – ανθρώπινο δυναμικό, πωλήσεις, υποστήριξη και δημόσιες σχέσεις. Αυτό οδηγεί τους επισκέπτες προς το σωστό τμήμα για το ερώτημα τους, μειώνοντας τον αριθμό των απαντήσεων εξυπηρέτησης πελατών.
Σύνοψη: όχι μόνο μια φόρμα επικοινωνίας αλλά μια κοινωνική απόδειξη που παρέχει πληροφορίες για την εταιρεία |
Τιμή: n/a |
Αξιολόγηση στο Capterra: n/a |
17. Kyleads
Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε καλές πρακτικές ασφάλειας στον κυβερνοχώρο στη σελίδα Επικοινωνίας.
Γι’ αυτό μου αρέσει αυτή η σελίδα Επικοινωνίας από την Kyleads. Η Kyleads επέλεξε να δώσει στους επισκέπτες ένα chatbot, μια απλή φόρμα και μια διεύθυνση email για να επικοινωνήσουν μαζί τους. Για καθένα από αυτά, έχουν λάβει καλά ερευνημένες προφυλάξεις για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
Πρώτον, το chatbot τους προστατεύεται με τεχνολογία captcha – η οποία εμποδίζει τους μη ανθρώπινους επισκέπτες να καταγράψουν μια απάντηση.
Δεύτερον, η διεύθυνση email τους παρατίθεται χωρίς το “@”, το οποίο εμποδίζει την ανεπιθύμητη αλληλογραφία email από bots.
Τέλος, το Kyleads επέλεξε να είναι σε επαφή με τις πρακτικές διαχείρισης δεδομένων τους, κατευθύνοντας τους επισκέπτες στην πολιτική απορρήτου τους.
Λατρεύω αυτήν την προσέγγιση, καθώς δημιουργεί πλήρη διαφάνεια μεταξύ του Kyleads και των επισκεπτών τους. Καθώς η εμπιστοσύνη και η διαφάνεια είναι τα θεμέλια μιας υγιούς σχέσης εταιρείας-πελάτη, αυτή η σελίδα Επικοινωνίας είναι ένα ιδανικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών για το Kyleads.
Σύνοψη: διαφανές και αξιόπιστο |
Τιμή:διατίθεται μόνο δωρεάν δοκιμή, προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από 49$ το μήνα |
Αξιολόγηση στο Capterra: n/a |
Inspired to make a change?
Acquire more leads and create a Contact form that expresses your brand image. Sign up today.
Συμπέρασμα
Οι σελίδες Επικοινωνίας είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο δημιουργίας δυνητικών πελατών για κάθε εταιρεία, γι’ αυτό και ο σχεδιασμός μιας υψηλής ποιότητας φόρμας επικοινωνίας είναι τόσο σημαντικός. Ενώ η ιδανική φόρμα επικοινωνίας για την εταιρεία σας θα εξαρτηθεί από τους πελάτες σας, οι εξαιρετικές σελίδες επικοινωνίας:
- Είναι εύκολες στην πλοήγηση.
- Χρησιμοποιούν αξιόπιστες πρακτικές διαχείρισης δεδομένων και ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
- Χρησιμοποιούν ισχυρές παροτρύνσεις για δράση.
- Λένε μια ιστορία για την επωνυμία σας.
- Τμηματοποιούν τους επισκέπτες σε ομάδες.
- Παρέχουν συνδέσμους σε πόρους για κοινά προβλήματα.
- Συλλέγουν δεδομένα υψηλής ποιότητας για πιθανούς πελάτες.
- Δείχνουν την ανθρώπινη πλευρά της επωνυμίας σας.
- Είναι κατάλληλες για παγκόσμιο κοινό.
Όπως είδαμε από τα παραπάνω παραδείγματα, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σχεδιάσετε μια σελίδα Επικοινωνίας που πληροί τα παραπάνω. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια μικρή δοκιμή-και-λάθος και μια υγιή δόση δημιουργικότητας.
Πρόσθετο συνομιλίας | Αξιολόγηση στο Capterra | Δωρεάν έκδοση | Δωρεάν δοκιμή | Αρχική τιμή |
LiveAgent | 4.7/5 (περίπου 1.000 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $9 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
Brosix | 4.6/5 (περίπου 60 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $5 /μήνα |
Infinium | n/a | ΟΧΙ | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (περίπου 2.500 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $19 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
HubSpot | 4.5/5 για το HubSpot Marketing Hub (4.455 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $50 /μήνα |
ClickUp | 4.7/5 (περίπου 2.100 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $5 /μήνα |
Invision | 4.6/5 (περίπου 600 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $15 /μήνα |
Pixpa | 3.8/5 (4 κριτικές) | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $8 /μήνα |
Marvel | 4.5/5 (περίπου 70 κριτικές) | ΝΑΙ | ΟΧΙ | $12 /μήνα |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (περίπου 140 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | €10 /μήνα |
Brandwatch | 3.8/5 (περίπου 10 κριτικές) | ΟΧΙ | ΟΧΙ | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (περίπου 12.000 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $99 /μήνα |
Focuslab | n/a | ΟΧΙ | ΟΧΙ | n/a |
Shift4Shop | n/a | ΟΧΙ | ΟΧΙ | n/a |
Kyleads | n/a | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $49 /μήνα |
Σημείωση συντάκτη: Εάν οποιαδήποτε από τις πληροφορίες στο άρθρο κριτικής είναι ανακριβής, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα το αναθεωρήσουμε ανάλογα.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Ανακαλύψτε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνουν την επικοινωνία και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών. Εξοικονομήστε χρόνο, μειώστε τα λάθη, και επιταχύνετε την ανταπόκριση με τις καλύτερες πρακτικές και παραδείγματα. Ενισχύστε τη συνέπεια στην επικοινωνία και την ικανοποίηση των υπαλλήλων, προσαρμόζοντας τα πρότυπα στις ανάγκες σας. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας για να μάθετε περισσότερα!
Τι είναι η Επικοινωνία με τον Πελάτη;
Ανακαλύψτε συμβουλές για επαγγελματική επικοινωνία με πελάτες μέσω email, κλήσεων και ζωντανής συνομιλίας για βέλτιστη εξυπηρέτηση.