Καλώς ήρθατε στην ανανεωμένη ανάρτηση ενημερώσεων του LiveAgent για αυτό τον μήνα! Είμαστε ενθουσιασμένοι που σας παρουσιάζουμε τις τελευταίες ενημερώσεις που έχει εφαρμόσει το LiveAgent τον Ιούνιο. Συνεχίζοντας τη δέσμευσή μας να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας, εισάγουμε αρκετές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις που πιστεύουμε ότι θα επωφελήσουν σημαντικά την αποδοτικότητα της ομάδας σας και την εμπειρία των πελατών σας. Μείνετε συντονισμένοι καθώς θα εξερευνήσουμε κάθε μία από αυτές τις ενημερώσεις.
Κατά την εξαγωγή καρτελών χρησιμοποιήθηκαν οι χρόνοι λογαριασμού αντί για τους χρόνους του αντιπροσώπου
Όταν εξάγατε μία καρτέλα σε HTML ή PDF, οι χρόνοι στο εξαγόμενο αρχείο ήταν λανθασμένοι. Αυτό συνέβη επειδή οι χρόνοι εξάγονταν με βάση τη ζώνη ώρας που είχε οριστεί για τον λογαριασμό στη βάση δεδομένων, ενώ στον πίνακα οι ώρες εμφανίζονταν σωστά σύμφωνα με τη ζώνη ώρας του υπολογιστή του αντιπροσώπου που εξήγαγε την καρτέλα. Αυτή η επιδιόρθωση ενοποίησε ξανά τους χρόνους, έτσι ώστε η ίδια ώρα να εμφανίζεται στον πίνακα και στην εξαγόμενη καρτέλα.
Βελτιωμένη αντίθεση κειμένου στο θέμα Υλικό για βελτιωμένη αναγνωσιμότητα
Η προηγούμενη αντίθεση του γκρι κειμένου στο γκρι φόντο στο μήνυμα του αντιπροσώπου στο θέμα του Υλικού δεν ήταν αρκετά ισχυρή και λάβαμε αρκετά παράπονα από πελάτες για τη χαμηλή αντίθεση. Από τότε έχουμε αλλάξει το χρώμα του κειμένου ώστε να είναι πιο σκούρο και πιο ορατό σε γκρι φόντο.
Οι χρόνοι σε πολλές ενότητες του πίνακα εμφανίζονται τώρα σωστά
Πολλές ενότητες του πίνακα LiveAgent, όπως η αναφορά κατάταξης αντιπροσώπων ή το αρχείο καταγραφής ελέγχου, εμφάνιζαν λανθασμένους χρόνους ή η λειτουργία απαγόρευσης δεν λειτουργούσε σωστά επειδή δεν τηρούνταν η ζώνη ώρας του λογαριασμού. Οι προγραμματιστές μας διόρθωσαν το πρόβλημα, ώστε οι ώρες να εμφανίζονται ξανά σωστά.
Η ανάκτηση email δημιουργεί πλέον σωστά καρτέλες
Τα email που περιείχαν την κεφαλίδα “Προτεραιότητα: μαζικό” δεν μπορούσαν να ανακτηθούν στο LiveAgent ή ανακτούνταν αλλά δημιουργούσαν κενές καρτέλες λόγω αντιστροφής λογικής στον κώδικα των ρυθμίσεων για την ανάκτηση μαζικών και ανεπιθύμητων email. Οι προγραμματιστές μας το διόρθωσαν αυτό και τώρα οι ρυθμίσεις Ανάκτησης Μαζικών/Ανεπιθύμητων email στην Παραμετροποίηση > Email > Ρυθμίσεις email λειτουργούν σωστά ξανά.
Οι κλήσεις δεν ηχούν πλέον στους αντιπροσώπους σε παύση
Οι αντιπρόσωποι αντιμετώπιζαν ένα πρόβλημα όπου μια κλήση μπορούσε να τους ηχήσει ενώ βρίσκονταν σε παύση και μόνο η αποσύνδεση από τον πίνακα τους βοήθησε. Προκλήθηκε από τη μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για την ενημέρωση της κατάστασης του αντιπροσώπου στη βάση δεδομένων, η οποία χρησιμοποιούσε εσφαλμένα την απαρχαιωμένη κατάσταση συνδεδεμένου αντιπροσώπου. Η ομάδα μας εντόπισε και έλυσε αμέσως το πρόβλημα, διασφαλίζοντας ότι οι αντιπρόσωποι δεν αντιμετωπίζουν πλέον διακοπές κατά τη διάρκεια της παύσης.
Η βελτιωμένη σχεδίαση θέματος Σκούρο Μπλε βελτιώνει την ορατότητα του περιεχομένου
Οι πελάτες που χρησιμοποιούν το Σκούρο μπλε θέμα αντιμετώπιζαν δυσκολίες στο να δουν το περιεχόμενο που συμπληρώνεται από την προσαρμοσμένη προσθήκη στην ενότητα λεπτομερειών της καρτέλας, εάν το περιεχόμενο περιείχε απλώς κείμενο χωρίς φόντο. Προσθέσαμε ένα προεπιλεγμένο χρώμα φόντου μπλε του ουρανού στο iframe της προσαρμοσμένης προσθήκης.
Επιλύθηκε η αξιοπιστία της ετικέτας μέσω API
Η εκτέλεση του ίδιου αιτήματος API v3 PUT api/v3/tickets/{ticketId} για προσθήκη ετικετών πρόσθετε και αφαιρούσε εσφλαμένα ετικέτες πολλές φορές σε κάθε εκτέλεση. Οι προγραμματιστές μας αντιμετώπισαν αυτό το ζήτημα και το επέλυσαν, διασφαλίζοντας ότι το API προσθέτει πλέον σωστά ετικέτες στις καρτέλες χωρίς καμία ακούσια αφαίρεση ετικετών κατά τη διάρκεια κάθε εκτέλεσης.
Διορθώθηκε το σφάλμα εσωτερικού διακομιστή του κωδικού καρτέλας
Η χρήση του κωδικού καρτέλας (XXX-XXXXX-XXX) αντί του αναγνωριστικού καρτέλας (xx0xxx0x) στο API v3 PUT /api/v3/tickets/{ticketId} ανακτούσε την απάντηση 500 με το μήνυμα: “Εσωτερικό σφάλμα διακομιστή: Αποτυχία λήψης ετικετών καρτέλας”. Το πρόβλημα διορθώθηκε και η χρήση του κωδικού καρτέλας είναι ξανά διαθέσιμη.
Επιλύθηκε η ανάκτηση των συγχωνευμένων καρτελών
Υπήρχε ένα πρόβλημα όπου οι πελάτες δεν μπορούσαν να ανακτήσουν μηνύματα καρτελών μέσω του API v1 όταν οι καρτέλες ενοποιούνταν, λαμβάνοντας το σφάλμα “Ένας ή περισσότεροι παράμετροι στον χειριστή είναι λανθασμένοι”. Οι προγραμματιστές έχουν διορθώσει αυτό το πρόβλημα από τότε.
Η ειδοποίηση αναπήδησης προστέθηκε σωστά μόνο στα σχετικά αντικείμενα της καρτέλας
Οι ειδοποιήσεις αναπήδησης σχετικά με τα email που δεν παραδόθηκαν είχαν προστεθεί εσφαλμένα σε άσχετα στοιχεία καρτέλας όταν γινόταν λήψη της ειδοποίησης αναπήδησης ως απάντηση σε ένα αυτόματα απεσταλμένο email που δεν είναι ορατό στην καρτέλα. Δεδομένης της σύγχυσης που προκαλούσε αυτό, έχουμε πλέον διορθώσει αυτό το ζήτημα, διασφαλίζοντας ότι οι ειδοποιήσεις αναπήδησης σχετικά με μη παραδοθέντα email δεν προστίθενται πλέον εσφαλμένα σε άσχετα στοιχεία καρτέλας.
Η ενεργοποίηση και η σύνδεση σελίδων Facebook έχει επιλυθεί
Ορισμένοι πελάτες αντιμετώπισαν δυσκολίες στην ενεργοποίηση ή τη σύνδεση των σελίδων τους στο Facebook λόγω των σφαλμάτων “Η σελίδα Facebook δεν ενεργοποιήθηκε. Μήνυμα: Σφάλμα απόκρισης Facebook. Λείπουν υποχρεωτικά πεδία: επιτυχία” ή “Δεν ήταν δυνατή η φόρτωση σελίδων Facebook. Μήνυμα: Λείπει το υποχρεωτικό πεδίο: access_token”. Αυτό το πρόβλημα επιδιορθώθηκε και προστέθηκαν και άλλες καταγραφές για την παρακολούθηση τέτοιων σφαλμάτων.
Οι συνδέσεις αντιπροσώπων και οι ενημερώσεις πληροφοριών/ρυθμίσεων έχουν διορθωθεί
Ορισμένοι πράκτορες δεν μπορούσαν να συνδεθούν στους λογαριασμούς τους ή οι διαχειριστές δεν μπορούσαν να ενημερώσουν τις πληροφορίες/ρυθμίσεις των λογαριασμών τους λόγω του σφάλματος “Δεν βρέθηκε υπηρεσία αντιπροσώπου”. Το πρόβλημα προκλήθηκε από τη μη σωστή προσθήκη του αντιπροσώπου στο χώρο αποθήκευσης του αντιπροσώπου στη βάση δεδομένων. Η ομάδα μας έχει αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα και έκτοτε έχει επιδιορθωθεί.
Βελτιωμένη λειτουργικότητα συνημμένων στην προσθήκη “Διαχείριση Συνημμένων Καρτελών”
Δεν ήταν δυνατή η διαγραφή των παλαιών συνημμένων στις καρτέλες μέσω της προσθήκης Διαχείριση Συνημμένων Καρτελών λόγω πρόσφατων ανακατασκευών. Οι προγραμματιστές μας αφαίρεσαν την παλιά προσθήκη και αντ’ αυτού εφάρμοσαν ένα νέο πλαίσιο στην ενότητα λεπτομερειών καρτελών, όπου τοποθετήθηκε η προηγούμενη προσθήκη, που επιτρέπει πλέον στους πελάτες να βλέπουν και να διαγράφουν όλα τα συνημμένα.
Οι εγγραφές κλήσεων και οι σημειώσεις από τις καρτέλες έχουν πλέον συγχωνευθεί σωστά
Μερικοί πελάτες μπορεί να αντιμετώπισαν πρόβλημα κατά τη συγχώνευση δύο καρτελών. Το ζήτημα ήταν ότι όταν ένας αντιπρόσωπος προσπαθούσε να συγχωνεύσει την καρτέλα Α με την καρτέλα Β, οι καταγραφές κλήσεων και οι σημειώσεις από την καρτέλα Α δεν είχαν συγχωνευθεί στην καρτέλα Β. Το πρόβλημα τώρα επιδιορθώθηκε και οι καρτέλες συγχωνεύονται σωστά.
Ο πίνακας μενού για γλώσσες με κατεύθυνση κειμένου από δεξιά προς τα αριστερά εμφανίζεται ξανά σωστά
Οι πελάτες με πίνακες LiveAgent σε γλώσσες όπου η κατεύθυνση κειμένου είχε οριστεί από τα δεξιά προς τα αριστερά δεν μπορούσαν να δουν το μενού και το υπομενού του πίνακα. Οι προγραμματιστές μας το έχουν επιδιορθώσει αμέσως και οι πίνακες που έλειπαν είναι πλέον ορατοί ξανά.
Αυτό συνοψίζει τις βασικές ενημερώσεις που θέλαμε να τονίσουμε, εκτός από την επίλυση διάφορων ζητημάτων σχεδιασμού και απόδοσης και τις αναδιαρθρώσεις. Η ομάδα μας εργάζεται επίσης με επιμέλεια στην αναδιάρθρωση των SLA και την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, οπότε παρακαλούμε να μείνετε συντονισμένοι για τις μελλοντικές μας ενημερώσεις για να ανακαλύψετε τις συναρπαστικές εξελίξεις που έχουμε προγραμματίσει για το LiveAgent. Σας ευχαριστούμε που μας στηρίζετε σε αυτό το ταξίδι προς την συνεχή βελτίωση.
Improve your sales communication
LiveAgent empowers your sales team to deliver personalized and timely interactions. From lead generation to deal closure, LiveAgent enables seamless collaboration, efficient communication, and increased conversions.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας. Μάθετε για τις δυνατότητες που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
Μηνιαίες ενημερώσεις LiveAgent: Έκδοση Ιανουαρίου
Ανακαλύψτε νέες δυνατότητες και βελτιώσεις του LiveAgent στην ενημέρωση Ιανουαρίου! Βελτιωμένη απόδοση και διαχείριση καρτελών.
Μηνιαίες ενημερώσεις LiveAgent: Έκδοση Δεκεμβρίου
Δείτε τις ενημερώσεις του Δεκεμβρίου 2023 του LiveAgent! Βρείτε τις νεότερες δυνατότητες και βελτιώσεις που παρουσιάσαμε αυτόν τον εορταστικό μήνα.
Βελτιώστε τη ροή εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου με τη λειτουργία επανάκλησης
Η λειτουργία επανάκλησης είναι απαραίτητο στοιχείο κάθε κέντρου επικοινωνίας. Μάθετε πώς να τη χρησιμοποιείτε για να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και επιχειρηματικά έσοδα.