Το LiveAgent ξεκινά με τη λειτουργία αυτόματης επανάκλησης. Εάν ενσωματώσετε τη λειτουργία, οι πελάτες σας θα μπορούν να ζητούν μια αυτόματη επανάκληση αντί να πρέπει να περιμένουν σε αναμονή όταν η γραμμή σας είναι απασχολημένη, όταν οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών δεν είναι διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε μια κλήση ή απλά όταν δεν θέλουν να περιμένουν σε αναμονή. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό που δεν βρίσκεται συνήθως σε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων.
Πώς λειτουργεί η αυτόματη λειτουργία επανάκλησης;
Υπάρχει μια ποικιλία από εφαρμογές επανάκλησης διαθέσιμες για να διαλέξετε. Ως χρήστης του LiveAgent, μπορείτε να ενσωματώσετε τη λειτουργία αυτόματης επανάκλησης στο μενού IVR.
Μόλις ο καλών ζητήσει επανάκληση, η κλήση θα τερματιστεί αμέσως. Ωστόσο, το LiveAgent θα διατηρήσει τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος, χάρη στο λογισμικό παρακολούθησης καλούντων, και θα το κρατήσει στην ουρά καλούντων. Όταν ο αριθμός τηλεφώνου φτάσει στο μπροστινό μέρος της ουράς, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος και θα τον συνδέσει με έναν καθορισμένο αντιπρόσωπο υποστήριξης.
Οφέλη των αυτοματοποιημένων επανακλήσεων
Η εφαρμογή αυτοματοποιημένων επανακλήσεων στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να:
- Αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών
- Μειώσει την προσπάθεια των πελατών
- Μειώσει τον αριθμό των κλήσεων που έχουν εγκαταλειφθεί
- Συντομεύσει τις ουρές κλήσεων
- Παρουσιάσει περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων
- Αυξήσει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων
- Παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τηλεφωνικό σας κέντρο
Γιατί πρέπει να ενσωματώσω τη λειτουργία επανάκλησης στο IVR μου;
Σύμφωνα με μια μελέτη από το Software Advice, έναν αξιόλογο ιστότοπο αναθεώρησης λογισμικού, περισσότερο από το 63% των πελατών προτιμούν τις επιλογές επανάκλησης από την αναμονή στη γραμμή. Επιπλέον, η μελέτη αποκάλυψε ότι οι πελάτες είναι πρόθυμοι να περιμένουν σε αναμονή έως και 5 λεπτά πριν κλείσουν το τηλέφωνο.
Εάν η επιχείρησή σας κατακλύζεται συχνά από εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, είναι πιθανό οι χρόνοι αναμονής σας να είναι πολύ μεγαλύτεροι από 5 λεπτά. Αυτό θα μπορούσε ρεαλιστικά να έχει ως αποτέλεσμα χαμένες ευκαιρίες πωλήσεων, απογοήτευση πελατών, ακόμη και απώλεια πελατών.
Ως εκ τούτου, η εφαρμογή μιας λύσης λογισμικού επανάκλησης μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός συμβιβασμός που απαιτεί πολύ λίγη προσπάθεια από τον πελάτη. Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν επανάκληση με σιγουριά, γνωρίζοντας ότι η θέση τους στην ουρά είναι ασφαλής και ότι η επανάκληση επίκειται. Αυτό τους επιτρέπει να συνεχίσουν τη μέρα τους και εξαλείφει κάθε απογοήτευση των πελατών. Για το λόγο αυτό, η λειτουργία επανάκλησης είναι ουσιαστικό μέρος οποιουδήποτε λογισμικού κέντρου επικοινωνίας κορυφαίου επιπέδου.
Πώς μπορώ να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ τη δυνατότητα;
Για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία επανάκλησης IVR, πρέπει να συνδέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου VoIP στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Μόλις συνδεθεί, πρέπει να δημιουργήσετε ένα σενάριο IVR και να ανεβάσετε μηνύματα IVR. Για να δείτε έναν πλήρη οδηγό ρύθμισης IVR, ανατρέξτε σε αυτό το άρθρο.
Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσετε το σενάριο επανάκλησης στο σενάριο IVR ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην αποθήκευση και δοκιμάστε τη λειτουργία καλώντας τον αριθμό τηλεφώνου που είναι ενσωματωμένος στον λογαριασμό σας στο LiveAgent.
Ακούστε τις προτροπές του μενού ΔΦΑ και πατήστε τον αριθμό του πληκτρολογίου που ζητήσατε (όπως “Πατήστε 4 για να ζητήσετε επανάκληση”). Η κλήση σας θα πρέπει να τερματιστεί αμέσως και θα πρέπει να αρχίσει να χτυπάει μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent έως ότου κάποιος αντιπρόσωπος λάβει την κλήση. Μόλις παραληφθεί, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό σας, δημιουργώντας μια επανάκληση.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία επανάκλησης;
Εάν ενδιαφέρεστε και θέλετε να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στη σελίδα λογισμικού αυτόματης επανάκλησης ή ρίξτε μια ματιά σε ορισμένες μοναδικές μελέτες περίπτωσης επανάκλησης στη σελίδα με τις δυνατότητες επανάκλησης.
Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, το LiveAgent έχει αναγνωριστεί ως ηγέτης σε 6 κατηγορίες ψηφιακών αγορών από την Gartner. Δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη σας. Είμαστε απίστευτα ευγνώμονες!
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας. Μάθετε για τις δυνατότητες που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
Μηνιαίες ενημερώσεις LiveAgent: Έκδοση Ιανουαρίου
Ανακαλύψτε νέες δυνατότητες και βελτιώσεις του LiveAgent στην ενημέρωση Ιανουαρίου! Βελτιωμένη απόδοση και διαχείριση καρτελών.
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.
Ανακαλύψτε το καλύτερο λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών για το 2024! Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις από έναν πίνακα ελέγχου, χωρίς χρέωση ρύθμισης και υποστήριξη 24/7. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την εμπειρία πελάτη σας.
Μηνιαίες Ενημερώσεις του LiveAgent: Έκδοση Ιουνίου
Ανακαλύψτε τις Ιουνίου ενημερώσεις του LiveAgent με βελτιώσεις στο μενού γλωσσών, επιδιορθώσεις κλήσεων και περιεχομένου, καθώς και άρθρα για ζωντανές συνομιλίες και ικανοποίηση πελατών. Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας σήμερα!