Η νέα ενημέρωση φέρνει σημαντικές διορθώσεις ασφαλείας και μερικές νέες επιδιορθώσεις. Ως συνήθως, ας ξεκινήσουμε με ορισμένες σημαντικές βελτιώσεις συστήματος και διεπαφής χρήστη. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από αυτά και ας δούμε τι έχει αλλάξει.
Βελτιώσεις εμπειρίας χρήστη και σχεδιασμού
Η ενημέρωση 5.32 φέρνει ορισμένες βελτιώσεις και τροποποιήσεις στην εμπειρία χρήστη. Διορθώσαμε ένα πρόβλημα σχεδιασμού με τμήματα και ετικέτες, το οποίο προκάλεσε ασυνήθιστη αλλαγή μεγέθους εικονιδίων. Το πρόβλημα με τη σύμπτυξη ετικετών στις καρτέλες δεν υπάρχει πλέον και το σύστημα θα εμφανίζει ετικέτες κανονικά ακόμα και μετά την αλλαγή του μεγέθους των πλαισίων του πίνακα ελέγχου. Έχουμε επίσης τροποποιήσει το πεδίο κειμένου ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων και αυξήσαμε το πλάτος των πλαισίων λίστας σε ολόκληρη την εφαρμογή. Ελπίζουμε ότι θα απολαύσετε αυτές τις αλλαγές και ότι θα κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη.
Γενικές αλλαγές και διορθώσεις
Συνημμένα που χάνονταν
Ορισμένοι χρήστες αντιμετώπισαν προβλήματα με συνημμένα σε προκαθορισμένες απαντήσεις και σημειώσεις που έχουν ρυθμιστεί με κανόνες. Ο κανόνας σταματούσε να λειτουργεί και εμφάνιζε ένα σφάλμα. Καταργήσαμε αυτό το πρόβλημα και τα συνημμένα θα λειτουργούν σωστά.
Προβλήματα με ένα κουμπί αποθήκευσης στη λειτουργία πύλης πελατών
Το κουμπί αποθήκευσης στις Γενικές ρυθμίσεις της Πύλης Πελατών σταματούσε να λειτουργεί για ορισμένους χρήστες και έδειχνε ένα σφάλμα ότι το σύστημα δεν μπορεί να αποθηκεύσει τις αλλαγές. Αυτό το σφάλμα έχει αφαιρεθεί στο LiveAgent 5.32.
Μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης της εφαρμογής LA
Κατά τη δημιουργία ενός νέου αντιπροσώπου με μεγαλύτερη διεύθυνση email στη ρύθμιση, η εφαρμογή LiveAgent είχε μεγάλους χρόνους φόρτωσης που σταμάτησαν οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα για κάποιο χρονικό διάστημα. Αυτό το ζήτημα δεν υπάρχει πλέον στην ενημερωμένη έκδοση 5.32.
Προβλήματα με τμήματα από μετεγκατάσταση
Οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις των τμημάτων εξαφανίζονταν μετά τις μετεγκαταστάσεις, πράγμα που σήμαινε ότι οι χρήστες έπρεπε να τις διαμορφώσουν εκ νέου ως νέες. Η ομάδα μας αφαίρεσε αυτό το πρόβλημα και οι μετεγκαταστάσεις του τμήματος θα λειτουργήσουν σωστά.
Ζητήματα SLA και διαχωρισμού καρτελών
Οι κανόνες της συμφωνίας επιπέδου υπηρεσίας σταματούσαν να λειτουργούν κάθε φορά που ορισμένοι από τους χρήστες μας χρησιμοποιούσαν τη λειτουργία διαχωρισμού καρτελών στη δημιουργία καρτελών. Οι κανόνες απλά δεν ίσχυαν για τέτοιες καρτέλες. Αυτό το ζήτημα έχει καταργηθεί και οι SLA θα λειτουργούν σωστά.
Αόρατα μηνύματα στη ζωντανή συνομιλία
Μερικοί από τους χρήστες μας ανέφεραν ένα σφάλμα όπου δεν μπορούσαν να δουν μηνύματα πελατών στη ζωντανή συνομιλία. Ωστόσο, τα μηνύματα θα εμφανίζονταν κανονικά αφού ο αντιπρόσωπος έκλεινε και άνοιγε ξανά τη συνομιλία. Καταργήσαμε αυτό το ενοχλητικό σφάλμα και η ζωντανή συνομιλία μας θα εμφανίζει όλα τα μηνύματα.
Μη λειτουργικό κουμπί ιστορικού στη δημιουργία καρτελών
Το κουμπί εμφάνισης ιστορικού κάτω από την επιλογή Ιστορικό καρτελών στην πλαϊνή γραμμή καρτελών δεν λειτουργούσε για ορισμένους χρήστες. Αυτό το ζήτημα έχει καταργηθεί και το κουμπί ιστορικού θα λειτουργεί κανονικά στη νέα ενημέρωση του LiveAgent.
Δεν έχετε δει την τελευταία ενημέρωση; Ανακαλύψτε το θέμα συνομιλίας LiveAgent 5.31 και τις βελτιώσεις!
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
5 τροποποιήσεις στις σχέσεις με τους πελάτες για να εντυπωσιάσετε περισσότερους πελάτες
Ανακαλύψτε 5 αποτελεσματικές τροποποιήσεις για να εντυπωσιάσετε και να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας μέσα από την εξατομίκευση και την προσωπική επικοινωνία. Βελτιώστε την εμπειρία τους και ενισχύστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες. Διαβάστε περισσότερα!
Εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας σας. Μάθετε για την αναγκαιότητα της γρήγορης ανταπόκρισης, την προσαρμογή σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και την αξιοποίηση τεχνολογιών όπως bots για βελτιωμένη αφοσίωση και θετική παρουσία στα social media. Επισκεφθείτε μας για συμβουλές και ενσωματώσεις που θα απογειώσουν την αναγνωρισιμότητά σας!
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Η ενημέρωση LiveAgent 5.25 φέρνει νέες βελτιώσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης, καθώς και νέες διορθώσεις. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent 5.25.
Μηνιαίες Ενημερώσεις του LiveAgent: Έκδοση Ιουνίου
Ανακαλύψτε τις Ιουνίου ενημερώσεις του LiveAgent με βελτιώσεις στο μενού γλωσσών, επιδιορθώσεις κλήσεων και περιεχομένου, καθώς και άρθρα για ζωντανές συνομιλίες και ικανοποίηση πελατών. Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας σήμερα!