Το LiveAgent 5.30 έρχεται με μερικές σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα. Αυτές στοχεύουν να κάνουν ορισμένες από τις λειτουργίες μας να λειτουργούν πιο διαισθητικά και να παρέχουν καλύτερη χρηστικότητα κατά τον χειρισμό καρτελών πελατών. Ως συνήθως, έχουμε κάνει επίσης πολλές διορθώσεις σφαλμάτων, τροποποιήσεις και άλλες ενημερώσεις στο σύστημα. Ρίξτε μια ματιά σε αυτά που είναι παρακάτω και μάθετε περισσότερα σχετικά με τις αλλαγές στην ενημέρωση του LiveAgent 5.30.
Γενικές Βελτιώσεις
Αλλαγές κουμπιών απάντησης σε επιλυμένες καρτέλες.
Οι επιλυμένες καρτέλες είχαν τα κουμπιά “Απάντηση” και “Απάντηση σε όλους” κρυμμένα στο μενού “Περισσότερα”. Αυτό το σχέδιο δεν συνάδει με τις ανοιχτές καρτέλες που έχουν αυτά τα κουμπιά ορατά αμέσως. Η ενημέρωση 5.30 συνοδεύεται από μια αλλαγή σχεδιασμού για τις επιλυμένες καρτέλες, οπότε τα κουμπιά “Απάντηση” και “Απάντηση σε όλους” θα είναι ορατά αμέσως.
Πολυγλωσσικά αρχεία καταγραφής συμβάντων
Τα αρχεία καταγραφής συμβάντων στο LiveAgent ήταν πάντα στα Αγγλικά. Η ενημέρωση 5.30 διασφαλίζει ότι το σύστημα θα εμφανίζει όλα τα αρχεία καταγραφής συμβάντων στη γλώσσα που έχει επιλέξει ο χρήστης. Εάν επιλέξετε διαφορετική γλώσσα στην οθόνη σύνδεσης, τα αρχεία καταγραφής συμβάντων θα μεταφράζονται πάντα στην επιλεγμένη γλώσσα. Πιστεύουμε ότι αυτή η βελτίωση θα παρέχει περισσότερες πληροφορίες στους μη αγγλόφωνους χρήστες μας.
Μεσαίο κλικ για κλείσιμο καρτελών
Πολλά προγράμματα περιήγησης και εφαρμογές χρησιμοποιούν το μεσαίο κλικ στο ποντίκι ως κουμπί κλεισίματος για καρτέλες. Αυτή η λειτουργικότητα έλειπε στο LiveAgent, επομένως τη συμπεριλάβαμε στη νέα έκδοση. Από εδώ και στο εξής, δεν χρειάζεται πλέον να αναζητάτε το σύμβολο X για να κλείσετε τις καρτέλες, αλλά απλώς κάντε κλικ στο μεσαίο κουμπί του ποντικιού σας.
Προειδοποίηση πριν κλείσετε τη ρύθμιση IVR
Προσθέσαμε μια προειδοποίηση στη ρύθμιση IVR. Η ειδοποίηση θα εμφανίζεται κάθε φορά που προσπαθείτε να κλείσετε μια μη αποθηκευμένη διαμόρφωση IVR για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε τις αλλαγές σας κατά λάθος.
Προβλήματα σχεδιασμού και θεμάτων
Πρόβλημα σχεδίασης κουμπιού προσαρμοσμένων ρόλων
Προσθέσαμε μια νέα δυνατότητα προσαρμοσμένων ρόλων στην προηγούμενη ενημέρωση, ωστόσο το κουμπί “Δημιουργία προσαρμοσμένου ρόλου” είχε ένα σφάλμα που προκάλεσε τρεμόπαιγμα και αλλαγές μεγέθους. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί στη νέα ενημέρωση.
Πεδίο “Αντιπρόσωπος” σε “Ανάθεση σε αντιπρόσωπο”.
Μια μικρή ενημέρωση σχεδίασης έχει γίνει στην οθόνη για τη δημιουργία εσωτερικών καρτελών. Το πεδίο “Αντιπρόσωπος” έχει αλλάξει σε “Ανάθεση σε αντιπρόσωπο” για καλύτερη σαφήνεια των πληροφοριών.
Πρόβλημα σχεδίασης του παραθύρου του κουμπιού συνομιλίας
Η ομάδα μας ανακάλυψε ένα πρόβλημα σχεδιασμού στην οθόνη διαμόρφωσης του κουμπιού συνομιλίας. Μερικά από τα κείμενα στις προτάσεις της Γνωσιακής βάσης που αποτελούν μέρος της διαμόρφωσης συγκεντρώθηκαν μαζί, καθιστώντας τα δυσανάγνωστα. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί.
Ασυνέπεια σχεδιασμού λίστας email
Υπήρχε μια ασυνέπεια στη σειρά των λογαριασμών email κατά τη σύνταξη μιας νέας καρτέλας. Ενώ ο διαχειριστής/κάτοχος θα έβλεπε τους λογαριασμούς email ταξινομημένους αλφαβητικά, ο αντιπρόσωπος λάμβανε τυχαία ταξινόμηση. Διορθώσαμε αυτό το πρόβλημα σχεδιασμού, επομένως οι αντιπρόσωποι θα βλέπουν επίσης αλφαβητική ταξινόμηση λογαριασμών email κατά τη σύνταξη νέων καρτελών.
Τροποποιήσεις και διορθώσεις
Μέγιστες ώρες σε επίπεδο SLA
Κατά τον ορισμό ωρών σε SLA, οι χρήστες μπορούσαν να ορίσουν οποιονδήποτε αριθμό ωρών. Αυτό αποδείχθηκε προβληματικό αφού οι ώρες ξεπέρασαν μια ορισμένη τιμή, γεγονός που κατέστησε τα επίπεδα SLA μη λειτουργικά. Επομένως, έχουμε εφαρμόσει ένα όριο που δεν σας επιτρέπει να ορίσετε επίπεδα SLA υψηλότερα από 8760 ώρες για να αποτραπούν τέτοιου είδους ζητήματα.
Σφάλμα μετά την αποσύνδεση από τη συνομιλία
Όταν ένας πελάτης ξεκινούσε μια συνομιλία μέσω τηλεφώνου και στη συνέχεια είτε κλείδωνε την οθόνη είτε έβαζε το πρόγραμμα περιήγησης στο παρασκήνιο για περισσότερα από τρία λεπτά, αποσυνδέονταν από τη συνομιλία. Αφού προσπαθούσε να στείλει ένα νέο μήνυμα στη συνομιλία, εμφανιζόταν ένα μήνυμα σφάλματος. Αυτό το ζήτημα έχει παρατηρηθεί στα προγράμματα περιήγησης iOS Safari και Google Chrome. Η συνομιλία δεν θα εμφανίζει πλέον μήνυμα σφάλματος, αλλά θα ενημερώνει τον πελάτη ότι έχει αποσυνδεθεί.
Εμφανίζονται λανθασμένοι λογαριασμοί email στα πρότυπα
Κατά την επεξεργασία προτύπων Email > Αντιπρόσωπος/Πελάτης στο LiveAgent, ο λογαριασμός email αποστολής που εμφανίζεται εμφάνιζε λάθος λογαριασμό email. Το email που χρησιμοποιείται από το πρότυπο ήταν διαφορετικό. Διορθώσαμε αυτό το ζήτημα στην ενημέρωση 5.30.
Εσφαλμένα δεδομένα στο πλαίσιο λίστας προκαθορισμένων απαντήσεων με τμήμα και αντιπροσώπους
Το πλαίσιο λίστας “Διαθέσιμο για” για τη δημιουργία ή την επεξεργασία προκαθορισμένων απαντήσεων δεν επέστρεψε όλους τους διαθέσιμους αντιπροσώπους. Αυτό το ζήτημα διορθώθηκε στη νέα ενημέρωση και το σύστημα θα σας δώσει τη δυνατότητα να επιλέξετε από όλους τους αντιπροσώπους και τα τμήματα του λογαριασμού σας στο LiveAgent κατά τη δημιουργία ή την επεξεργασία προκαθορισμένων απαντήσεων.
Μείνετε συντονισμένοι για την επόμενη ενημέρωση του LiveAgent
Οι προγραμματιστές μας εργάζονται αυτήν τη στιγμή σε ένα άλλο σύνολο βελτιώσεων, νέων λειτουργιών, επιδιορθώσεων και τροποποιήσεων. Θα σας τα παρουσιάσουμε στο επόμενο άρθρο ενημέρωσης. Στο μεταξύ, ελέγξτε τις δυνατότητες, τις βελτιώσεις και τις διορθώσεις στην προηγούμενη ενημέρωση του LiveAgent 5.29. Μείνετε συντονισμένοι!
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
5 τροποποιήσεις στις σχέσεις με τους πελάτες για να εντυπωσιάσετε περισσότερους πελάτες
Ανακαλύψτε 5 αποτελεσματικές τροποποιήσεις για να εντυπωσιάσετε και να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας μέσα από την εξατομίκευση και την προσωπική επικοινωνία. Βελτιώστε την εμπειρία τους και ενισχύστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες. Διαβάστε περισσότερα!
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Η ενημέρωση LiveAgent 5.25 φέρνει νέες βελτιώσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης, καθώς και νέες διορθώσεις. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent 5.25.
Μηνιαίες ενημερώσεις LiveAgent: Έκδοση Ιανουαρίου
Ανακαλύψτε νέες δυνατότητες και βελτιώσεις του LiveAgent στην ενημέρωση Ιανουαρίου! Βελτιωμένη απόδοση και διαχείριση καρτελών.
Μηνιαίες Ενημερώσεις του LiveAgent: Έκδοση Ιουνίου
Ανακαλύψτε τις Ιουνίου ενημερώσεις του LiveAgent με βελτιώσεις στο μενού γλωσσών, επιδιορθώσεις κλήσεων και περιεχομένου, καθώς και άρθρα για ζωντανές συνομιλίες και ικανοποίηση πελατών. Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας σήμερα!