Η τελευταία ενημέρωση LiveAgent 5.28 κυκλοφόρησε πρόσφατα και ως συνήθως, ήμασταν απασχολημένοι. Εργαστήκαμε για περισσότερες διορθώσεις, βελτιώσεις και ενημερώσεις που στοχεύουν να κάνουν τη ροή εργασιών σας ομαλή και πιο προσιτή. Εστιάσαμε κυρίως σε διορθώσεις και βελτιώσεις στο LiveAgent 5.28. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε τι είναι και πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.
Νέες βελτιώσεις
Εμφάνιση ημερομηνίας στην εσωτερική συνομιλία
Η εσωτερική μας συνομιλία θα σας έδειχνε τις ώρες κατά τις οποίες αποστέλλονταν ξεχωριστά μηνύματα. Ωστόσο, δεν μπορούσατε να ελέγξετε την ημερομηνία αποστολής του μηνύματος. Αν και αυτό δεν ήταν τόσο μεγάλο ζήτημα στις συνομιλίες σε μια πρόσφατη χρονική περίοδο, δεν ήταν η πρώτη φορά που είχαν πρόσβαση στο ιστορικό συνομιλιών. Βελτιώσαμε την οθόνη μας για να σας δείχνει την ημερομηνία κατά την οποία τοποθετείτε το ποντίκι σας πάνω από τις πληροφορίες “Χ πριν” στα μηνύματα εσωτερικής συνομιλίας σας.
Επιβεβαίωση αφαίρεσης κλειδιού API v3
Τα κλειδιά API v3 που δημιουργήθηκαν στο LiveAgent ήταν εύκολο να αφαιρεθούν. Προσθέσαμε μια επιλογή επιβεβαίωσης κατάργησης, ώστε να μην αφαιρέσετε τα κλειδιά API v3 κατά λάθος. Κάθε φορά που θέλετε να αφαιρέσετε ένα από τα κλειδιά, θα σας ζητηθεί να επιλέγετε ένα πλαίσιο ελέγχου για να επιβεβαιώσετε την αφαίρεση. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε ανεπιθύμητες αφαιρέσεις.
Νέοι τύποι ομάδων μηνυμάτων email
Προσθέσαμε δύο νέες ομάδες μηνυμάτων email για ευκολότερη διάκριση. Αυτοί οι τύποι είναι Εισερχόμενο και Εξερχόμενο email. Μπορείτε να δείτε αυτήν την αλλαγή στη διεπαφή χρήστη στους Κανόνες όταν ορίζετε μια συνθήκη για έναν τύπο ομάδας μηνυμάτων. Αυτή η αλλαγή θα διευκολύνει τη διάκριση μεταξύ των απεσταλμένων και των ληφθέντων μηνυμάτων.
Νέες τροποποιήσεις, διορθώσεις και άλλες ενημερώσεις
Διόρθωση συμπεριφοράς παραλήπτη email
Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να έχουν παρατηρήσει ένα πρόβλημα όταν πατούν τη λειτουργία “Απάντηση” στο LiveAgent κατά τη διάρκεια συνομιλιών με πολλούς παραλήπτες. Η συνάρτηση θα επέλεγε έναν τυχαίο παραλήπτη από όλους που περιλαμβάνονται στη συνομιλία, κάτι που δεν έπρεπε να συμβεί. Το διορθώσαμε δημιουργώντας μια ξεχωριστή ομάδα που ονομάζεται “συμμετέχοντες καρτελών”. Αυτή η ομάδα περιλαμβάνει όλα τα άτομα που συμμετείχαν στο παρελθόν σε μια αλυσίδα email. Το σύστημα θα αναγνωρίσει τώρα σωστά τον κατάλληλο παραλήπτη των απαντήσεών σας.
Μια άλλη αλλαγή έρχεται με τη συμπεριφορά “Απάντηση σε όλους”. Πριν από την ενημέρωση 5.28, η συνάρτηση πρόσθετε όλους τους παραλήπτες που συμμετείχαν στη συνομιλία μέσω email από την πρώτη καρτέλα email. Η λειτουργία “Απάντηση σε όλους” θα προσθέσει παραλήπτες μόνο από το τελευταίο μήνυμα που ελήφθη για καλύτερη ευκολία. Αυτή η σημαντική επιδιόρθωση μας βοήθησε επίσης να απαλλαγούμε από άλλα σχετικά προβλήματα. Ρίξτε μια ματιά στις τρεις πιο σημαντικές διορθώσεις ακριβώς παρακάτω.
Λάθος ονόματα στους χαιρετισμούς καρτελών
Το όνομα του λογαριασμού mail του αποστολέα χρησιμοποιείται συνήθως σε χαιρετισμό κάθε απάντησης email που δίνετε. Ωστόσο, αυτό έγινε πρόβλημα εάν η διεύθυνση mail δεν περιελάμβανε το όνομα του ατόμου. Ο αυτοματισμός θα δημιουργούσε ενδιαφέροντες χαιρετισμούς, όπως Γεια [όνομα εταιρείας] αντί για Γεια [όνομα ατόμου]. Διορθώσαμε αυτό το πρόβλημα σε νεότερες εκδόσεις του LiveAgent και το όνομα στον χαιρετισμό θα πρέπει να εμφανίζεται σωστά.
Κοινοποίηση παραλήπτη στις καρτέλες
Κάθε φορά που επρόκειτο να χρησιμοποιήσετε το “απάντηση σε όλους”, μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι οι παραλήπτες στην Κοινοποίηση δεν εμφανίζονταν αμέσως. Έπρεπε να κάνετε κλικ στο Προσθήκη παραληπτών για να δείτε τους συμμετέχοντες. Καταργήσαμε αυτό το πρόβλημα στο LiveAgent 5.28 και οι διευθύνσεις email στην Κοινοποίηση θα εμφανίζονται σωστά.
Διπλότυπες διευθύνσεις email στις καρτέλες
Όταν πατάτε τη συνάρτηση “απάντηση σε όλους” στην έκδοση καρτελών, το σύστημα συχνά προσθέτει την αρχική διεύθυνση email του αποστολέα δύο φορές. Αυτό το ζήτημα δεν προκάλεσε μεγάλα προβλήματα, αλλά προκαλούσε σύγχυση και οι χρήστες αναγκάστηκαν να διαγράψουν το αντίγραφο της ίδιας διεύθυνσης email. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί.
Προσθήκη ετικετών στα χρώματα στο πρόγραμμα περιήγησης Firefox
Η επιλογή διαφορετικών χρωμάτων ετικετών για τις καρτέλες σας ήταν δύσκολη λόγω ενός σφάλματος που μπορεί να αντιμετώπισαν οι χρήστες του Firefox. Το πρόγραμμα περιήγησης δεν αποθήκευσε ποτέ την επιλογή χρώματος για συγκεκριμένες ετικέτες και επομένως δεν μπορούσε να αλλάξει το χρώμα. Αυτό το ζήτημα έχει διορθωθεί και όλοι οι χρήστες του LiveAgent που χρησιμοποιούν Firefox δεν θα αντιμετωπίζουν πλέον αυτό το πρόβλημα.
Διπλή αντιγραφή-επικόλληση στις καρτέλες
Ορισμένες καταστάσεις αντιγραφής-επικόλλησης σε καρτέλες πελατών εμφάνισαν ένα σφάλμα όπου η αντιγραμμένη εικόνα επικολλήθηκε δύο φορές με μία μόνο εντολή πάτημα πλήκτρων. Στη συνέχεια, η εικόνα έπρεπε να αφαιρεθεί χειροκίνητα από την καρτέλα πριν συνεχίσετε. Παρατηρήσαμε αυτό το σφάλμα και το επιλύσαμε, ώστε να μην χρειάζεται να διαγράφετε κάθε φορά που η λειτουργία αντιγραφής-επικόλλησης επικολλά μια εικόνα δύο φορές.
Ζητήματα φίλτρου ώρας
Τα φίλτρα ώρας για τα εξερχόμενα email δεν εμφάνιζαν ορισμένα από τα email εντός μιας επιλεγμένης ώρας. Αυτό το ζήτημα προκλήθηκε από έλλειψη μετατροπής από τοπική ώρα σε διακομιστή. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί και το φίλτρο ώρας δεν θα εμφανίζει όλα τα email από μια επιλεγμένη ώρα.
Προβλήματα καρτελών με παλαιότερες εκδόσεις του Safari
Οι χρήστες που βασίζονται σε παλαιότερες εκδόσεις του προγράμματος περιήγησης Safari ενδέχεται να αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις καρτέλες. Οι καρτέλες δεν άνοιγαν στις εκδόσεις Safari 13 και κάτω. Κατανοούμε ότι η αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησης δεν είναι επιλογή για όλους για διάφορους λόγους, και γι’ αυτό επιλύσαμε αυτό το πρόβλημα για να επιτρέψουμε την πρόσβαση σε παλαιότερες εκδόσεις.
Αναζήτηση IP σε αρχεία καταγραφής απαγόρευσης
Η αναζήτηση για απαγορευμένες διευθύνσεις IP στα αρχεία καταγραφής απαγόρευσης ήταν κάτι αδύνατο λόγω ενός σφάλματος που δεν έδειχνε τις IP που αναζητούσαν οι χρήστες. Αυτό το ζήτημα έχει διορθωθεί και δεν θα δημιουργήσει άλλα προβλήματα.
Αναζήτηση εγγραφής IVR
Οι εγγραφές διαδραστικής φωνητικής απόκρισης αποθηκεύονται πάντα, αλλά οι χρήστες του LiveAgent συχνά βασίζονται στο widget αναζήτησής μας για να βρουν αυτά που αναζητούν όταν υπάρχουν πολλές επιλογές. Η αναζήτηση εγγραφής IVR είχε ένα σφάλμα που σταματούσε οποιαδήποτε αναζήτηση και ανανέωνε τη λίστα εγγραφών. Αυτό το ζήτημα δεν υπάρχει στο LiveAgent 5.28 και το widget αναζήτησης θα λειτουργήσει σωστά.
Λήψη μηνυμάτων στο Facebook
Η δυνατότητα έκδοσης καρτελών στο Facebook είχε ένα σφάλμα όπου το σύστημα έκδοσης καρτελών LiveAgent δεν μπορούσε να ανακτήσει μηνύματα με συγκεκριμένες παραμέτρους. Αυτό το ζήτημα είχε ως αποτέλεσμα να λείπουν μηνύματα που δεν ήταν δυνατό να ανακτηθούν αυτόματα. Το LiveAgent 5.28 δεν έχει πλέον αυτό το πρόβλημα και το σύστημα θα ανακτήσει όλα τα μηνύματα στο Facebook.
Σφάλμα φόρτωσης γραφήματος και διαγράμματος
Ορισμένες αναφορές με διαγράμματα ή γραφήματα είχαν ένα σφάλμα όπου δεν θα εμφανιζόταν καμία από τις απεικονίσεις της αναφοράς. Κάθε φορά που οι χρήστες έκαναν κλικ στους τύπους διαγραμμάτων και ήθελαν να δουν την προηγούμενη επιλογή, θα λάμβαναν ένα σφάλμα. Αυτό το σφάλμα έκανε την εφαρμογή να σταματήσει τη φόρτωση του γραφήματος ή του διαγράμματος. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί.
Κωδικός QR ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων
Η ρύθμιση ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων του LiveAgent είχε πρόβλημα. Όποτε θέλατε να ενεργοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, το QR που απαιτείται για την ενεργοποίηση αυτής της δυνατότητας εξαφανιζόταν μερικές φορές. Αυτό σήμαινε ότι όλοι οι χρήστες που αντιμετώπισαν αυτό το ζήτημα δεν μπορούσαν να ενεργοποιήσουν τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων στο σύστημα του κέντρου εξυπηρέτησης. Παρατηρήσαμε αυτό το πρόβλημα και το επιλύσαμε στην 5.28.
Ζήτημα ταξινόμησης καρτελών εκτός σύνδεσης
Κάθε φορά που ένας πελάτης αφήνει ένα μήνυμα εκτός σύνδεσης για αντιπροσώπους σε μια καρτέλα, το σύστημά μας υποτίθεται ότι προσαρμόζει την ταξινόμηση αυτών των καρτελών με βάση τη σημασία τους. Ένα συγκεκριμένο σφάλμα έκανε το σύστημα να αγνοήσει τη σημασία των μηνυμάτων εκτός σύνδεσης και δεν τα ταξινομούσε ανάλογα. Η ομάδα μας διόρθωσε αμέσως αυτό το σφάλμα που σχετίζεται με μηνύματα εκτός σύνδεσης.
Αναφορές διαθεσιμότητας συνομιλίας
Οι αναφορές διαθεσιμότητας συνομιλιών έδειχναν μερικές φορές λανθασμένη διαθεσιμότητα συνομιλίας σε όλα τα τμήματα όταν οι χρήστες μας επέλεγαν την τιμή “οποιαδήποτε”. Όταν έκαναν κλικ σε ξεχωριστά τμήματα, οι αναφορές έδειχναν τις σωστές ώρες. Αυτό το πρόβλημα οδήγησε σε κάποια σύγχυση σχετικά με τις τιμές διαθεσιμότητας αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας. Το πρόβλημα δεν υπάρχει πλέον στην έκδοση 5.28.
Προβλήματα δημιουργίας αναρτήσεων στο Facebook
Ορισμένοι χρήστες αντιμετώπισαν πρόβλημα κατά τη δημιουργία νέων αναρτήσεων στο Facebook στο LiveAgent. Ένα νέο παράθυρο θα ανοίξει όταν οι χρήστες δημιουργήσουν μια ανάρτηση στο Facebook μέσω του LiveAgent και πατήσουν αποστολή. Ωστόσο, όταν προσπαθούσαν να ανοίξουν την καρτέλα μετά τη δημιουργία της, οι χρήστες θα λάμβαναν ένα σφάλμα και η ανάρτηση δεν θα άνοιγε. Λύσαμε αυτό το ζήτημα ανάρτησης στο Facebook.
Υπερσύνδεσμοι στις καρτέλες
Οι καρτέλες μας υποστηρίζουν πάντα υπερσυνδέσμους για διευκόλυνση του αντιπροσώπου και των πελατών. Ωστόσο, εντοπίσαμε ένα πρόβλημα με τους κωδικούς καρτελών σε καρτέλες που δεν μετατράπηκαν σε υπερσυνδέσμους. Αυτό το ζήτημα επιβράδυνε τη ροή εργασίας του αντιπροσώπου κατά την κοινή χρήση αναγνωριστικών καρτελών με άλλους. Το ζήτημα έχει αφαιρεθεί και οι υπερσύνδεσμοι αναγνωριστικού εισιτηρίου θα λειτουργούν σωστά.
Σφάλμα αφαίρεσης παραλήπτη καρτέλας
Μερικές φορές όταν πατάτε το κουμπί απάντησης σε μια καρτέλα πελάτη, το email του παραλήπτη διαγράφεται από το πεδίο. Αντίθετα, το σύστημα απέκρυπτε τη διεύθυνση email στην Κοινοποίηση. Αυτό προκάλεσε σύγχυση για τους αντιπροσώπους που προσπαθούσαν να απαντήσουν στους πελάτες τους και οδήγησε σε έκπληξη όταν δεν μπορούσαν να δουν τη διεύθυνση email του παραλήπτη.
Τι θα θέλατε να δείτε στην επόμενη ενημέρωση;
Αυτήν τη στιγμή είμαστε απασχολημένοι με την επόμενη ενημέρωση του LiveAgent και θα θέλαμε να ακούσουμε τις ιδέες σας. Έχετε προτάσεις για βελτιώσεις, ενημερώσεις ή ακόμα και νέες δυνατότητες που θα θέλατε να δείτε στις μελλοντικές εκδόσεις; Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email, στείλτε μας ένα μήνυμα συνομιλίας ή καλέστε μας και ενημερώστε μας για τις ιδέες σας. Και αν δεν κατεβάσατε την τελευταία ενημέρωση, ακολουθεί μια σύνοψη των βελτιώσεων του LiveAgent 5.27!
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Η ενημέρωση LiveAgent 5.25 φέρνει νέες βελτιώσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης, καθώς και νέες διορθώσεις. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent 5.25.
Μηνιαίες ενημερώσεις LiveAgent: Έκδοση Ιανουαρίου
Ανακαλύψτε νέες δυνατότητες και βελτιώσεις του LiveAgent στην ενημέρωση Ιανουαρίου! Βελτιωμένη απόδοση και διαχείριση καρτελών.
LiveAgent 5.32 – Βελτιώσεις σχεδίασης και άλλες επιδιορθώσεις
Το LiveAgent 5.32 φέρνει νέες ενημερώσεις για το σχεδιασμό και την εμπειρία χρήστη, καθώς και έναν ακόμη κύκλο διορθώσεων σφαλμάτων και βελτιώσεων.
LiveAgent 5.30 – Συνεχίζοντας με νέες βελτιώσεις
LiveAgent blog shares guides, news, tips & tricks, reviews, and best practices about the customer service industry.