Όπως πάντα, οι ειδικοί μας εργάζονται για να φέρουν τις πιο πρόσφατες δυνατότητες, ενημερώσεις και επιδιορθώσεις για το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, ώστε να μπορούμε να συμβαδίζουμε με τον ανταγωνισμό και το πιο σημαντικό, να αφήνουμε τους πελάτες μας ευχαριστημένους. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από τις πιο σημαντικές ενημερώσεις στο LiveAgent 5.23.
Κύριες ενημερώσεις
Εδώ είναι οι κύριες ενημερώσεις στο LiveAgent 5.23.
LiveAgent για PipeDrive
Μία από τις μεγαλύτερες προσθήκες είναι η ενσωμάτωση του PipeDrive. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το PipeDrive, ακολουθεί μια γρήγορη εισαγωγή. Το PipeDrive είναι ένα από τα καλύτερα CRM (Customer Relationship Management) που διατίθενται στην αγορά αυτές τις μέρες. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε και να οργανώνετε κλήσεις και email σε συσκευές ή πλατφόρμες λογισμικού. Από εδώ και στο εξής, μπορείτε να συνδέετε το LiveAgent με το PipeDrive σας. Το LiveAgent εκτελεί ελέγχους ιστορικού του λογαριασμού σας στο PipeDrive και σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με νέες προσφορές και την κατάστασή τους. Ελέγξτε τη σελίδα ενσωμάτωσης του PipeDrive ή τη σελίδα LiveAgent του PipeDrive για περισσότερες πληροφορίες.
Αναφορές στατιστικών αντιπροσώπων
Οι αναφορές στατιστικών αντιπροσώπων έλαβαν επίσης αναβάθμιση. Εκτός από τα προηγούμενα στατιστικά στοιχεία, από εδώ και στο εξής μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τις ολοκληρωμένες συνομιλίες του αντιπροσώπου σας και τις αναπάντητες κλήσεις από πελάτες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φίλτρο για να επιλέξετε συγκεκριμένο αντιπρόσωπο και όχι μόνο ολόκληρο το τμήμα.
Λειτουργία επιφάνειας εργασίας για προσκλήσεις συνομιλίας
Τώρα έχετε την επιλογή να επιβάλετε τη λειτουργία επιφάνειας εργασίας σε κινητά σε προσκλήσεις συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Comm100 νέο API
Το Comm100 έχει νέα πρόσβαση μέσω του κλειδιού API, οπότε αν ξεκινήσατε να χρησιμοποιείτε το Comm100 μετά τις 26 Απριλίου 2020, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το καινούργιο. Έχουμε επίσης δημιουργήσει ένα νέο πρόσθετο μεταφοράς για αυτόν τον λόγο.
Άλλες ενημερώσεις και επιδιορθώσεις
Σε άλλες ενημερώσεις, διορθώσαμε προβλήματα με κατεστραμμένες μεταβλητές κανόνων, κολλημένη συνομιλία από την πλευρά του επισκέπτη ή αποτυχίες κατά την αποστολή email. Η δημιουργία νέου αντιπροσώπου στο LiveAgent δεν τους προσθέτει πλέον σε κάθε τμήμα και σε ενεργοποιημένες συνομιλίες.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με καλύτερο λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης. Δείτε τα οφέλη του LiveAgent και ξεκινήστε με αυτό σε 5 λεπτά.
Οι αξιολογήσεις λογισμικού είναι σημαντικές για την επιλογή του κατάλληλου λογισμικού για διαφορετικούς σκοπούς. Μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση των δυνατοτήτων τους, της απόδοσης και του κόστους. Οι αξιολογήσεις μπορούν να διευρύνουν τους ορίζοντές μας, να βρούμε νέες λύσεις και να αλλάξουμε γνώμη για το συγκεκριμένο λογισμικό.
Η εταιρεία επιδιώκει να βελτιώνει συνεχώς τη σχεδίαση και κωδικοποίηση λογισμικού για την υποστήριξη πελατών. Το όραμα της είναι να προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση πελατών ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας. Επικεφαλής της ομάδας είναι οι Andrej Harsani και Viktor Zeman. Ευχαριστούν τους πελάτες για την εγγραφή στο LiveAgent και θα αποστείλουν την πληροφορία σύνδεσης μέσω email μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση.