Υπάρχουν πολλοί πάροχοι email και εναλλακτικές λύσεις email στην αγορά, ο καθένας με τη δική του μοναδική προσφορά και δυνατότητες. Σε αυτό το άρθρο, θα εμβαθύνουμε στο ποια προγράμματα email είναι καλύτερα και θα ρίξουμε φως στις εναλλακτικές λύσεις email που μπορούν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρήση τους.
Τα καλύτερα προγράμματα email και τα χαρακτηριστικά τους
Protonmail
Το Protonmail είναι λιγότερο γνωστό από το Gmail ή το Outlook, αλλά προσφέρει καλύτερους όρους και προϋποθέσεις από τους συνηθισμένους ομολόγους του. Το Protonmail προσφέρει κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο, έχει καλύτερη πολιτική απορρήτου και προσφέρει προσαρμοσμένους τομείς email, καθώς και περιήγηση email χωρίς διαφημίσεις.
Αντί να προσφέρει «δωρεάν» email και να συλλέξει τα δεδομένα σας, αυτό το μη κλασικό πρόγραμμα email χρεώνει στους χρήστες του ένα μικρό μηνιαίο τέλος (5,00 €) για τις υπηρεσίες email του.
Protonmail ΔΩΡΕΑΝ Δυνατότητες
- Αποθηκευτικός χώρος 500MB
- 150 μηνύματα την ημέρα
- Περιορισμένη υποστήριξη
ΕΞΤΡΑ Δυνατότητες Protonmail
- 5 GB αποθήκευσης
- Έως 1000 μηνύματα την ημέρα
- Ετικέτες, προσαρμοσμένα φίλτρα και φάκελοι
- Κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο σε εξωτερικούς παραλήπτες
- Προσαρμοσμένο domain (π.χ.: john@smith.com)
- Έως 5 ψευδώνυμα email
- Προτεραιότητα υποστήριξης πελατών
Μειονεκτήματα Protonmail
- Περιορισμός στα μηνύματα email ανά ημέρα στο δωρεάν πρόγραμμα
Tutanota
Το Tutanota είναι παρόμοιο με το Protonmail στο ότι προσφέρει καλύτερη ιδιωτικότητα, ασφάλεια και όρους και προϋποθέσεις από τα συμβατικά αντίστοιχά του. Οι χρήστες του Tutanota μπορούν να απολαύσουν περιήγηση email χωρίς διαφημίσεις, προσαρμοσμένα domain, πρόσβαση πολλών χρηστών, κρυπτογράφηση email από άκρο σε άκρο, καθώς και κρυπτογραφημένο ημερολόγιο με μόλις 1,20€ το μήνα.
Tutanota ΔΩΡΕΑΝ
- Ένας χρήστης
- 1 GB αποθήκευσης
- Μόνο Tutanota domain
- Περιορισμένη αναζήτηση
- Ένα ημερολόγιο
Tutanota PREMIUM
- Προσθήκη χρήστη (12 €)
- 1 GB αποθήκευσης
- Προσαρμοσμένα domain
- Απεριόριστη αναζήτηση
- Πολλαπλά ημερολόγια
- 5 ψευδώνυμα
- Κανόνες εισερχομένων
- Υποστήριξη μέσω email
- Προσκλήσεις ημερολογίου
Tutanota μειονεκτήματα
- UI
- Χωρίς ενσωματώσεις τρίτων
Gmail
Το Gmail είναι ένας από τα πιο γνωστά και χρησιμοποιημένα προγράμματα email με πάνω από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Οι χρήστες του Gmail μπορούν να δημιουργήσουν ετικέτες και κατηγορίες για τα email τους και να επισημάνουν με αστέρι τα πιο σημαντικά email για να τα ξεχωρίζουν σε ένα ακατάστατο εισερχόμενο.
Το Gmail είναι εξοπλισμένο με έλεγχο ταυτότητας 2 παραγόντων και επιτρέπει στους χρήστες να επωφεληθούν από τις δυνατότητες του ημερολογίου και των εγγράφων του.
Δυνατότητες Gmail
- 15 GB δωρεάν κοινόχρηστου χώρου αποθήκευσης στο Google Drive, το Gmail και τις Φωτογραφίες Google (περισσότερος αποθηκευτικός χώρος ξεκινώντας από 1,99 €)
- Προγραμματισμός email
- Προγραμματισμός email
- Προσαρμογή θέματος και διάταξης
- Αποστολή ακύρωσης έως και 30 δευτερόλεπτα
- Προτάσεις αυτόματης διόρθωσης, ορθογραφίας και γραμματικής
- Έξυπνες απαντήσεις
Μειονεκτήματα Gmail
- Χωρίς κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο
- Διαφημίσεις εισερχομένων
Outlook
Το Outlook είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές πρόγραμμα-πελάτη email που χρησιμοποιείται παγκοσμίως. Είναι εξαιρετικό για τη δημιουργία λιστών υποχρεώσεων, τον προγραμματισμό συναντήσεων και την αποθήκευση επαφών. Το Outlook είναι δωρεάν για χρήση. Ωστόσο, για να έχετε πρόσβαση σε μια διεπαφή χωρίς διαφημίσεις, προσαρμοσμένα domain, βελτιωμένες επιλογές ασφαλείας και 1TB αποθηκευτικού χώρου στο cloud που θα σας βοηθήσουν να αδειάσετε σκληρούς δίσκοι και να λύσετε άλλα πιθανά προβλήματα αποθήκευσης, πρέπει να έχετε συνδρομή στο Microsoft 365 (69,99$ – 99,99$ ετησίως).
Δυνατότητες Outlook
- 5 GB δωρεάν αποθηκευτικός χώρος
- Ετικέτες και φάκελοι
- Διατίθεται ξεχωριστή προβολή email από καρτέλα
- Υποστηρίζει ψευδώνυμα email
- Έξυπνο φιλτράρισμα
Μειονεκτήματα Outlook
- Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές προσαρμογής
Yahoo! Mail
Το Yahoo! Mail, παλαιότερα γνωστό ως Hotmail, είναι το τρίτο πιο χρησιμοποιούμενο πρόγραμμα email, με πάνω από 225 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες. Το Yahoo! Mail προσφέρει στους χρήστες του μια προβολή συνομιλίας εισερχομένων, υποστήριξη πολλών χρηστών και ψευδώνυμα διευθύνσεων email. Το Yahoo παρέχει κρυπτογραφημένη μετάδοση email (TLS), αλλά όχι κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο ή προσαρμοσμένα domain.
Δυνατότητες Yahoo! Mail
- Αποθηκευτικός χώρος 1 TB
- 500 διευθύνσεις μίας χρήσης
- Ημερολόγιο Yahoo
- Φάκελοι
Μειονεκτήματα Yahoo! Mail
- Διαφημίσεις εισερχομένων
- Λίγα φίλτρα και κανόνες εισερχομένων
AOL Mail
Το AOL Mail, γνωστό και ως AIM, εξαγοράστηκε από τη Verizon το 2015. Το AOL Mail έχει ένα σωρό προσαρμόσιμα θέματα και προσφέρει προστασία από ιούς. Ωστόσο, δεν προσφέρει κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο ή προηγμένους κανόνες εισερχομένων για αυτοματοποίηση.
Δυνατότητες AOL
- Απεριόριστος αποθηκευτικός χώρος
- Ορθογραφικός έλεγχος
- Φάκελοι
- Ημερολόγιο
- Εισαγωγή επαφών
Μειονεκτήματα AOL
- Διαφημίσεις εισερχομένων
iCloud Mail
Το iCloud είναι η καθορισμένη υπηρεσία email της Apple. Συγχρονίζεται με όλες τις συσκευές της Apple, χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις. Διαθέτει ένα πολύ μοντέρνο και απλό περιβάλλον χρήστη, ωστόσο, δεν διαθέτει λειτουργίες συνεργασίας, κανόνες εισερχομένων και πρότυπα email.
Δυνατότητες iCloud Mail
- 5 GB δωρεάν αποθηκευτικού χώρου email
- Φάκελοι και υποφάκελοι
- Έξυπνη αναζήτηση
- Ψευδώνυμα email
Μειονεκτήματα iCloud Mail
- Μόνο για χρήστες Apple
Zoho Mail
Το Zoho Mail είναι εξοπλισμένο με κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις. Τα εισερχόμενα Zoho Mail είναι προσαρμόσιμα και διευκολύνουν τη λήψη ενός προσαρμοσμένου domain email για την επιχείρησή σας. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες να δημιουργούν πρότυπα email.
Δυνατότητες Zoho Mail
- Ροές email (likes και σχόλια σε στυλ κοινωνικής δικτύωσης)
- Δωρεάν ενσωμάτωση Zoho CRM
- 5 GB δωρεάν αποθηκευτικός χώρος
- Φάκελοι και ετικέτες
- Κοινή χρήση φακέλων
- Υπενθυμίσεις email
- Προγραμματισμός email
- Εργασίες, σημειώσεις, λίστες υποχρεώσεων και ημερολόγια
Μειονεκτήματα Zoho Mail
- Δεν εισάγονται επαφές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Thunderbird
Το Thunderbird είναι το ανοικτού κώδικα, εξαιρετικά προσαρμόσιμο πρόγραμμα email της Mozilla που προσφέρει στους χρήστες του προστασία από ηλεκτρονικό “ψάρεμα” και κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο. Έχει επιλογές καρτέλας email και ένα βιβλίο διευθύνσεων με ένα κλικ.
Δυνατότητες Thunderbird
- 5 GB αποθηκευτικός χώρος
- Έξυπνοι φάκελοι
- Καρτέλα email
- Βιβλίο διευθύνσεων με ένα κλικ
- Υπενθυμίσεις συνημμένων
- Γρήγορη αναζήτηση
- Κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο
Μειονεκτήματα Thunderbird
- Χωρίς ημερολόγιο
- Ξεπερασμένη παρουσίαση
Mail.com
Το Mail.com είναι ένας δωρεάν πάροχος email που επιτρέπει στους χρήστες του να επιλέξουν ένα όνομα domain από μια εκτενή λίστα. Προσφέρει στους χρήστες του προστασία από ιούς, κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο, απεριόριστο χώρο αποθήκευσης και ενσωμάτωση Facebook. Ωστόσο, δεν προσφέρει έλεγχο ταυτότητας 2 παραγόντων ή εμπειρία χωρίς διαφημίσεις. Επίσης, λείπουν οι κανόνες αυτοματισμού των εισερχομένων.
Δυνατότητες Mail.com
- Ετικέτες
- Προσαρμοσμένα domain email
- Προστασία από ιούς
- Ενσωμάτωση του Facebook
- Λειτουργία συλλογής email
- 2 GB αποθήκευσης αρχείων
- Διαδικτυακό ημερολόγιο
Μειονεκτήματα Mail.com
- Διαφημίσεις εισερχομένων
- Χωρίς έλεγχο ταυτότητας 2 παραγόντων
Ποια είναι τα οφέλη των εναλλακτικών λύσεων email σε σύγκριση με τα παραδοσιακά προγράμματα email;
Ας είμαστε ειλικρινείς, όταν πρόκειται για συνεργασία και οργάνωση, τα βασικά προγράμματα email έχουν αρχίσει να παραπαίουν και οι εναλλακτικές λύσεις email αυξάνονται. Το Outlook, το Gmail ή ακόμα και το Yahoo δεν εξελίσσονται πια.
Το Gmail και το Yahoo είναι γεμάτα με διαφημίσεις που καθιστούν δύσκολη την εστίαση σε αυτό που είναι σημαντικό. Το Outlook καθιστά δύσκολο για πολλούς ανθρώπους να απαντούν σε email από τον ίδιο λογαριασμό. Και αυτό είναι μόνο η αρχή.
Υπάρχουν επίσης ζητήματα ασφαλείας, ανεπιθύμητα μηνύματα και έλλειψη προηγμένων λειτουργιών φιλτραρίσματος και αυτοματισμού. Σε σύγκριση με εναλλακτικές λύσεις email, όπως καρτέλες ή λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, είναι σαφές γιατί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν την αλλαγή.
Κοινόχρηστα εισερχόμενα
Χρησιμοποιώντας εναλλακτικές λύσεις email, όπως καρτέλες ή λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, μπορείτε να συνεργάζεστε με απεριόριστο αριθμό συναδέλφων. Κάθε αντιπρόσωπος έχει τη δική του μοναδική σύνδεση στο σύστημα, επιτρέποντας σε κάθε άτομο να εργάζεται ταυτόχρονα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα κοινόχρηστα εισερχόμενα.
Ετικέτες
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ετικέτες.
Τμήματα
Οι εναλλακτικές λύσεις email, όπως το κέντρο εξυπηρέτησης και το λογισμικό καρτελών, σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε πολλά τμήματα για καλύτερη οργάνωση email και κατανομή ευθυνών. Για παράδειγμα, όλα τα εισερχόμενα email με τις λέξεις “reset” και “password” μπορούν να δρομολογηθούν αυτόματα στο τμήμα IT και να ανατεθούν σε έναν αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης IT .
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα τμήματα.
Αρμοδιότητες
Η διασφάλιση ότι κάθε εισερχόμενο email εκχωρείται αυτόματα στον καλύτερα εξοπλισμένο αντιπρόσωπο εξοικονομεί πολύ χρόνο στις επιχειρήσεις και εξαλείφει κάθε σύγχυση. Με τα παραδοσιακά προγράμματα email, συμβαίνει συχνά τα email να μην εκχωρούνται σε συγκεκριμένα άτομα, με αποτέλεσμα μηνύματα να παραβλέπονται και να μένουν αναπάντητα, καθώς κανείς δεν αισθάνεται υπεύθυνος γι’ αυτά. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει αρνητικές a href=”/academy/customer-experience/”>εμπειρίες πελατών και να βλάψει την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ευθύνες.
Προηγμένοι κανόνες αυτοματισμού
Οι προηγμένοι κανόνες αυτοματισμού επιτρέπουν στους χρήστες να αυτοματοποιούν μια σειρά εργασιών — από την αυτόματη προσθήκη ετικετών σε email, εκχώρηση email σε τμήματα και αντιπροσώπους, μέχρι την αποστολή προδιαμορφωμένων μηνυμάτων παρακολούθησης μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα που έχει παρέλθει από την τελευταία σας επικοινωνία.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες.
Τυποποιημένες απαντήσεις
Οι τυποποιημένες απαντήσεις είναι ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό που προσφέρουν οι εναλλακτικές λύσεις email. Σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σας. Όταν λαμβάνετε ένα email που απαιτεί γενική απάντηση σε συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο κάνοντας απλώς κλικ στο κουμπί τυποποιημένης απάντησης και επιλέγοντας την απάντηση που θέλετε.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τυποποιημένες απαντήσεις.
Προσαρμόσιμα πρότυπα email
Οι εναλλακτικές λύσεις email καρτελών σάς δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε πλήρως προσαρμόσιμα πρότυπα email που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή ενημερωτικών δελτίων, επαναφορά email με κωδικό πρόσβασης και άλλα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email.
Προσαρμοσμένα πεδία CRM σε ενσωματωμένο CRM
Ένα ενσωματωμένο CRM που είναι πάντα διαθέσιμο σας επιτρέπει να καταγράφετε προσαρμοσμένες πληροφορίες για τους πελάτες σας και μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε πιο ενημερωμένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το CRM.
Εσωτερικές σημειώσεις
Οι εσωτερικές σημειώσεις σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε ιδιωτικές σημειώσεις που μπορούν να αποκαλύψουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα δεδομένο email, πελάτη ή επίλυση. Οι συνάδελφοί σας μπορούν να δουν αυτές τις σημειώσεις ανά πάσα στιγμή καθώς επιλύουν ένα συγκεκριμένο email/ερώτημα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις σημειώσεις.
Διαχωρισμός/συγχώνευση ετικετών
Εάν ένα εισερχόμενο email εγείρει πολλά ζητήματα και πρέπει να επιλυθεί από πολλά τμήματα (όπως πωλήσεις και πληροφορική), η καρτέλα μπορεί να χωριστεί στα δύο για να διασφαλιστεί η ταχύτερη επίλυση. Εναλλακτικά, εναλλακτικές λύσεις email, όπως το λογισμικό καρτελών σάς επιτρέπουν επίσης να συγχωνεύσετε πολλές καρτέλες σε μία. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης σας στείλει πολλά email για το ίδιο πρόβλημα, οι καρτέλες μπορούν να συγχωνευθούν για να διασφαλιστεί ότι δεν θα χαθεί χρόνος για την επίλυση ενός προβλήματος που έχει ήδη επιδιορθωθεί.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το διαχωρισμό καρτελών και τη συγχώνευση καρτελών.
Ανίχνευση “σύγκρουσης” αντιπροσώπων
Μια άλλη δυνατότητα των εναλλακτικών λύσεων email που είναι εξαιρετικά χρήσιμη είναι η δυνατότητα ανίχνευσης σύγκρουσης αντιπροσώπων. Εξασφαλίζει ότι κανένα email ή ερώτημα δεν απαντάται πολλές φορές από τους αντιπροσώπους ειδοποίησης (καθώς βλέπουν μία καρτέλα που ήδη δουλεύεται) ότι κάποιος δημιουργεί ήδη μια απάντηση και του επιτρέπει να δει τι γράφεται.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων.
Πολλαπλές καρτέλες
Η δυνατότητα πολλαπλών καρτελών επιτρέπει στους χρήστες να ανοίγουν ταυτόχρονα πολλαπλές καρτέλες, επιτρέποντας στους αντιπροσώπους να απαντούν με ευκολία σε πολλές καρτέλες με παρόμοιο περιεχόμενο, απλά με εναλλαγή μεταξύ καρτελών. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε συνδυασμό με τυποποιημένες απαντήσεις/προκαθορισμένες απαντήσεις.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολλαπλές καρτέλες.
Ενσωματώσεις
Οι περισσότερες εναλλακτικές λύσεις email προσφέρουν ενσωματώσεις τρίτων για να διασφαλίσουν ότι η ροή εργασίας είναι ακόμη πιο αποτελεσματική. Οι ενσωματώσεις μπορούν να γίνουν με επεξεργαστές επί πληρωμή, συστήματα διαχείρισης σχέσης πελατών, ιστότοπους, εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.
Η ύπαρξη αυτών των ενσωματώσεων εξασφαλίζει ότι οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να συνδεθούν σε εφαρμογές τρίτων και να εισάγουν δεδομένα σε 2 συστήματα. Αντ ‘αυτού, μπορούν να κάνουν τα πάντα μέσα στο κέντρο εξυπηρέτησης/καρτελών και τα δεδομένα θα συγχρονιστούν με την ενσωμάτωση τρίτων.
Δείτε όλες τις ενσωματώσεις.
Μπόνους: Τηλεφωνικό κέντρο, ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, οι εναλλακτικές λύσεις email όπως το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες που μπορούν να κάνουν τις προσπάθειες υποστήριξης πελατών σας ακόμη πιο αποτελεσματικές. Συνδέοντας το τηλέφωνό σας, τους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αναπτύσσοντας μια εγγενή ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας, μπορείτε να απαντήσετε σε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις, συνομιλίες, μηνύματα/σχόλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το σύστημα του κέντρου εξυπηρέτησης.
Η βελτιστοποίηση όλων των ερωτημάτων υποστήριξης σε έναν κοινόχρηστο λογαριασμό διασφαλίζει ότι όχι μόνο τα email σας οργανώνονται και εκχωρούνται σε καθορισμένους εκπροσώπους υποστήριξης , αλλά και όλες οι εισερχόμενες κλήσεις, τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι συνομιλίες και τα ερωτήματα από την πύλη υποστήριξης (την οποία μπορείτε να δημιουργήσετε με το σύστημα του κέντρου εξυπηρέτησης) .
Ποιες εναλλακτικές λύσεις email είναι διαθέσιμες αυτήν τη στιγμή;
Λογισμικό καρτελών
Η πρώτη εναλλακτική λύση email είναι το λογισμικό καρτελών. Το λογισμικό καρτελών μπορεί να χρησιμοποιηθεί δωρεάν τόσο από ιδιώτες όσο και από ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
Οπότε, γιατί να χρησιμοποιείτε λογισμικό καρτελών; Το λογισμικό καρτελών προσφέρει τα ακόλουθα οφέλη:
- Κρυπτογράφηση email HTTPS
- Απεριόριστη αποθήκευση email
- Οργάνωση email κατά προτεραιότητα, ΣΕΥ, ημερομηνία, ώρα και κανάλι
- Ετικέτες email για αναζήτηση, φιλτράρισμα, προβολή με μια ματιά
- Ευθύνες email
- Ανίχνευση “σύγκρουσης” αντιπροσώπων
- Πρότυπα email
- Κανόνες αυτοματισμού
- Ενσωμάτωση τρίτων με άλλα κανάλια επικοινωνίας και άλλα εργαλεία
- Εργαλεία CRM (Διαχείριση σχέσης πελατών)
- Βελτιστοποίηση email από πολλούς λογαριασμούς σε ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων
- Περισσότερες χρήσιμες λειτουργίες ανάλογα με το λογισμικό καρτελών που θα επιλέξετε
Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι μια άλλη εναλλακτική λύση email που είναι εξαιρετική για χρήση. Είναι σαν λογισμικό καρτελών, αλλά εξελιγμένη. Ωστόσο, δεν θα συνιστούσαμε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μη εμπορική, ατομική χρήση. Ταιριάζει καλύτερα σε όποιον πουλάει κάτι στον ιστότοπό του– από αυτοαπασχολούμενους και νεοσύστατες μέχρι μικρές επιχειρήσεις, μεσαίες εταιρείες, ακόμη και μεγάλες επιχειρήσεις. Ιδού γιατί.
Αρχικά, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να ενσωματώσουν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ, γνωσιακές βάσεις και τηλέφωνα, δημιουργώντας μια βελτιστοποιημένη λύση υποστήριξης.
Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του κέντρου εξυπηρέτησης μπορούν να απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω του προγράμματος περιήγησής τους, να απαντούν σε μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς να συνδέονται στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού τους και να απαντούν σε email από μια ενιαία διεπαφή.
Στην ουσία, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης απαλλάσσει τους χρήστες του από την παρακολούθηση διαφορετικών λογαριασμών, πλατφορμών και συσκευών. Ως εκ τούτου, αυτό αλλάζει το παιχνίδι για όσους προσπαθούν να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, αλλά δυσκολεύονται με:
- Ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός σχολίων και μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Χαμένα, ξεχασμένα ή αναπάντητα email
- Πολλή ώρα αναμονής κλήσεων
- Αργή υποστήριξη
- Εγκαταλειμμένα καλάθια αγορών
Γιατί να χρησιμοποιείτε εναλλακτικές λύσεις email;
Βελτιωμένη ροή εργασίας
Τα προγράμματα email όπως το Gmail, το Yahoo, το Outlook, το Zoho Mail και το Thunderbird προσφέρουν περιορισμένη οργάνωση email. Μπορείτε, φυσικά, να δημιουργήσετε διαφορετικές κατηγορίες και ετικέτες για email, αλλά ως εκεί.
Οι εναλλακτικές λύσεις email, όπως το λογισμικό καρτελών και κέντρου εξυπηρέτησης, σάς επιτρέπουν να προσθέτετε ετικέτες στα email, καθιστώντας εύκολο το φιλτράρισμα και την αναζήτηση email κατά την προβολή των περιεχομένων κάθε email με μια ματιά. Επιπλέον, οι εναλλακτικές λύσεις email δημιουργούν ένα επίπεδο προτεραιότητας απάντησης για κάθε email στα εισερχόμενά σας σύμφωνα με τις ΣΕΥ και την ημερομηνία λήψης.
Τέλος, αυτές οι εναλλακτικές λύσεις email μπορούν να ενσωματωθούν με πολλές εφαρμογές τρίτων, καθιστώντας τη ροή εργασίας σας πιο αποτελεσματική. Για παράδειγμα, αντί να χρειαστεί να συνδεθείτε σε άλλη πλατφόρμα για την έκδοση επιστροφής χρημάτων σε έναν πελάτη, μπορείτε να το κάνετε απευθείας από το κέντρο εξυπηρέτησης ή το λογισμικό καρτελών (δεδομένου ότι έχετε ενσωματώσει τα δύο εργαλεία μαζί). Μακροπρόθεσμα, αυτό σας εξοικονομεί πολύ χρόνο και προσπάθεια και είναι επίσης πιο ασφαλές, καθώς απαιτεί λιγότερη κοινή χρήση σύνδεσης μεταξύ διαφορετικών χρηστών.
Καλύτερες επιλογές συνεργασίας και ανίχνευση σύγκρουσης
Όσον αφορά τη συνεργασία με συναδέλφους και την απάντηση πολλαπλών email από έναν λογαριασμό, τα προγράμματα email δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το λογισμικό καρτελών και κέντρου εξυπηρέτησης.
Το Outlook καθιστά αδύνατο να αποκρυπτογραφηθεί εάν απαντάτε σε ένα email ταυτόχρονα με έναν συνάδελφο και στο μεταξύ διαγράφετε τη δουλειά του. Επιπλέον, τα προγράμματα email όπως το Gmail σας αποσυνδέουν όταν κάποιος άλλος χρήστης συνδεθεί στο λογαριασμό σας.
Ως εκ τούτου, οι εναλλακτικές λύσεις email, όπως το λογισμικό καρτελών και κέντρου εξυπηρέτησης, κυριαρχούν. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που λαμβάνουν πολλά email και έχουν πολλά τμήματα στην επιχείρησή τους, όπως τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή πωλήσεων και μάρκετινγκ, θα επωφεληθούν από τις δυνατότητες ανίχνευσης σύγκρουσης αντιπροσώπων, διασφαλίζοντας ότι δεν θα χαθεί ή δεν θα γίνει διπλή δουλειά.
Επιπλέον, οι εναλλακτικές λύσεις email υποστηρίζουν πολλούς συνδεδεμένους χρήστες, εκδίδοντας σε κάθε χρήστη τα δικά του μοναδικά διαπιστευτήρια σύνδεσης που τους επιτρέπουν να χρησιμοποιούν το λογαριασμό και να απαντούν σε ερωτήματα email.
Χωρίς διαφημίσεις ή ανεπιθύμητα μηνύματα και περισσότερη ιδιωτικότητα
Η χρήση εναλλακτικών email είναι επίσης καλύτερη για το απόρρητό σας. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η χρήση των προγραμμάτων email όπως το Gmail, το Outlook ή το Yahoo είναι δωρεάν. Παρόλο που δεν υπάρχει μηνιαία τιμή για πληρωμή, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι πληρώνουν για το προϊόν με το απόρρητό τους (κάτι που είναι χειρότερο από το να πληρώνουν ένα μικρό μηνιαίο τέλος).
Τα παραδοσιακά προγράμματα email σαρώνουν τα email σας και τις ερωτήσεις των μηχανών αναζήτησης και δημιουργούν διαφημίσεις με βάση αυτό που βρίσκουν. Με εναλλακτικές λύσεις email, όπως το κέντρου εξυπηρέτησης και το λογισμικό καρτελών, αυτό δεν συμβαίνει.
Κρυπτογράφηση & ασφάλεια
Είναι το Gmail, το AOL, το Yahoo! Mail τα πιο ασφαλή προγράμματα email εκεί έξω; Θα το πιστεύατε, δεδομένου ότι είναι προϊόντα τεχνολογικών κολοσσών με αξιολογήσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει. Παρόλο που έχουν ορισμένες προφυλάξεις ασφαλείας, όπως έλεγχο ταυτότητας 2 παραγόντων και TLS, δεν προσφέρουν κρυπτογράφηση email από άκρο σε άκρο.
Η κρυπτογράφηση email από άκρο σε άκρο διασφαλίζει ότι τα μηνύματα που στέλνετε είναι κρυπτογραφημένα και μη αναγνώσιμα (κωδικοποιημένα) ενώ μεταφέρονται στον παραλήπτη του μηνύματός σας, διασφαλίζοντας ότι είναι ασφαλή από τα αδιάκριτα βλέμματα των χάκερ.
Για τον λόγο ότι αυτά τα κλασικά προγράμματα email δεν παρέχουν κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο, υπήρξαν αρκετές σημαντικές διαρροές δεδομένων με αποτέλεσμα απώλειες εκατομμυρίων δολαρίων.
Ως εκ τούτου, η επένδυση σε εναλλακτικά προγράμματα email ή εναλλακτικές λύσεις email είναι η καλύτερη επιλογή όσον αφορά την ασφάλεια. Τόσο η καρτέλα όσο και το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης υπερηφανεύονται για την παροχή κρυπτογράφησης email τελευταίας τεχνολογίας μέσω HTTPS.
Το λογισμικό καρτελών και κέντρου εξυπηρέτησης δημιουργήθηκε ειδικά για αγορές B2B. Οι δημιουργοί τους γνώριζαν ότι για να πετύχουν, έπρεπε να δημιουργήσουν ασφαλή συστήματα που θα προστατεύουν την ταυτότητα των προγραμμάτων των πελατών τους.
Ενσωματωμένοι κατασκευαστές προτύπων
Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων μέσω email είναι κάτι που κάνουν όλες οι επιχειρήσεις σε τακτική βάση – είτε καθημερινά, είτε εβδομαδιαία είτε μηνιαία. Ωστόσο, τα παραδοσιακά προγράμματα email όπως το Yahoo, το Outlook, το Gmail και ακόμη και το iCloud το έχουν παραβλέψει.
Δεν υπάρχουν πρότυπα email που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν καμπάνιες ενημερωτικών δελτίων μέσω email και έτσι όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αναγκάζονται να εγγραφούν σε πλατφόρμες αυτοματισμού μάρκετινγκ μέσω email όπως το Mailchimp ή το Mailerlite.
Αν και αυτό δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο τα άλλα σημεία που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι ακόμα αναποτελεσματικά. Γιατί να εγγραφείτε σε μια υπηρεσία μάρκετινγκ μέσω email τρίτων, να πληρώσετε για λειτουργίες premium και να ακολουθείτε πολλαπλά διαπιστευτήρια σύνδεσης;
Οι εναλλακτικές λύσεις email όπως το κέντρο εξυπηρέτησης και το λογισμικό καρτελών προσφέρουν ενσωματωμένα προσαρμόσιμα πρότυπα email που μπορούν να προγραμματιστούν για αυτόματη ανάπτυξη (ακριβώς όπως θα κάνατε στο Mailchimp ή σε άλλη πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ μέσω email).
Απεριόριστος χώρος αποθήκευσης/ιστορικού
Οι εναλλακτικές λύσεις email όπως το LiveAgent προσφέρουν απεριόριστη αποθήκευση email. Ωστόσο, το Gmail, το Yahoo! Mail, Thunderbird, Zoho Mail, Outlook, ακόμη και τα καλύτερα, λιγότερο γνωστά, προγράμματα email όπως η Tutanota και η Protonmail έχουν όρια αποθήκευσης.
Η ύπαρξη ενός ορίου πληρότητας αποθήκευσης εισερχομένων μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια εισερχόμενων email και ουσιαστικά να κολλήσει ως προς τη ροή εργασίας σας. Το Gmail, το Outlook, το Zoho Mail και ακόμη και τα μη κλασικά προγράμματα email προσφέρουν επιπλέον χώρο αποθήκευσης email που μπορείτε να αγοράσετε με μηνιαία χρέωση, αλλά γιατί να πληρώσετε για αποθήκευση όταν μπορείτε να έχετε δωρεάν, απεριόριστο χώρο, απλά μεταβαίνοντας σε μια εναλλακτική λύση email, όπως το κέντρο εξυπηρέτησης ή το λογισμικό καρτελών;
Θα μπορούσατε, φυσικά, να διαγράψετε τα προηγούμενα email για να ελευθερώσετε χώρο αποθήκευσης (που είναι κουραστικό και χρονοβόρο έργο που απαιτεί στρατηγική και αναλυτική σκέψη), αλλά ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, αυτό δεν είναι μια συνιστώμενη πρακτική, καθώς πρέπει να διατηρείτε όλες τις επικοινωνίες πελατών για νομικούς λόγους και διασφάλιση ποιότητας.
Ποια εναλλακτική λύση email πρέπει να δοκιμάσετε;
Το LiveAgent είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση email που προσφέρει δωρεάν και επι πληρωμή λογισμικό καρτελών/κέντρο εξυπηρέτησης. Η πρότασή μας είναι να δοκιμάσετε όλα όσα έχει να προσφέρει το LiveAgent με μια δωρεάν, all-inclusive δοκιμή 30 ημερών (δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα).
Η δοκιμή all-inclusive θα σας επιτρέψει να δοκιμάσετε πάνω από 180 δυνατότητες καρτελών και κέντρου εξυπηρέτησης, όπως προσαρμόσιμα πρότυπα email, εντοπισμό σύγκρουσης αντιπροσώπων, ευθύνες και δρομολόγηση καρτελών και προηγμένους κανόνες αυτοματισμού (τόσο βάσει χρόνου όσο και βάσει δράσης).
Δημιουργήστε τμήματα και προσκαλέστε αντιπροσώπους στο λογαριασμό σας και παρακολουθήστε πώς το σύστημά μας κατευθύνει αυτόματα κάθε εισερχόμενο email στο κατάλληλο τμήμα και στον κατάλληλο αντιπρόσωπο με βάση προκαθορισμένους κανόνες. Η συνεργασία από ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων δεν ήταν ποτέ ευκολότερη. Προσθέστε ετικέτες, φιλτράρετε email ή δοκιμάστε περισσότερες από 50 ενσωματώσεις τρίτων.
Μόλις λήξει η δωρεάν δοκιμαστική περίοδος 30 ημερών, ο λογαριασμός σας θα υποβαθμιστεί αυτόματα στην δωρεάν έκδοση του LiveAgent, στην οποία μπορείτε να οργανώσετε καρτέλες σύμφωνα με την προτεραιότητα και να συνεργαστείτε με απεριόριστο αριθμό αντιπροσώπων στο λογαριασμό σας.
Ωστόσο, εάν δεν χρειάζεστε όλες τις ειδικές δυνατότητες που έχουν να προσφέρουν τα προγράμματα επί πληρωμή, δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό από την αρχή.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους δωρεάν λογαριασμούς LiveAgent.
Συμπέρασμα
Η χρήση των Yahoo, Gmail, Outlook ή iCloud για επαγγελματικά email είναι ξεπερασμένη. Ήρθε η ώρα να βελτιώσετε την αποδοτικότητα της ροής εργασίας σας και να απολαύσετε απεριόριστο δωρεάν χώρο αποθήκευσης σε συνδυασμό με την τελευταία λέξη της ασφάλειας.
Εξοικονομήστε χρόνο και πονοκεφάλους στον εαυτό σας και τους υπαλλήλους σας και ξεκινήστε να εστιάζετε σε ό,τι είναι σημαντικό με εναλλακτικές λύσεις email, όπως το LiveAgent.
Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν σήμερα.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Τα 25 καλύτερα λογισμικά πύλης πελατών
Ανακαλύψτε τα 25 καλύτερα λογισμικά πύλης πελατών για το 2024 με το LiveAgent! Βελτιώστε την επικοινωνία, τη συνεργασία και την αφοσίωση των πελατών σας με προηγμένες CRM πλατφόρμες. Βρείτε εύκολα το ιδανικό λογισμικό για τις επιχειρηματικές σας ανάγκες!
Τα 25 καλύτερα συστήματα υποστήριξης μέσω email
Το email εξακολουθεί να είναι ένα από τα προτιμώμενα κανάλια επικοινωνίας. Επιλέξτε το καλύτερο σύστημα υποστήριξης μέσω email και διαχειριστείτε αποτελεσματικά όλη την διακίνηση των email.
Οι καλύτερες εφαρμογές VoIP softphone για Mac το 2024
Μάθετε ποιες εφαρμογές VoIP softphone είναι οι καλύτερες για χρήστες Mac το 2024. Διαθέτουμε τόσο επί πληρωμή όσο και δωρεάν λογισμικό softphone.
Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών
Συλλογή λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών των πιο χρησιμοποιούμενων πλατφορμών στην αγορά. Επιλέξτε το ιδανικό και απογειώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.