Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, η φροντίδα των πελατών σας είναι ο πρωταρχικός πυλώνας για τη συντήρησή της. Επιπλέον, είναι επίσης σημαντικό να είναι ανταγωνιστική στην αγορά.
Αν μιλάμε για τον τομέα της υγείας, μια πληθώρα μοναδικών εφευρέσεων έχουν εμφανισθεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Αυτές οι εφευρέσεις έχουν δώσει τεράστια ώθηση στην αγορά υγειονομικής περίθαλψης. Επί του παρόντος,
Η αγορά εφαρμογών υγειονομικής περίθαλψης με επίκεντρο τον ασθενή αυξάνεται σε CAGR 40,9%. Αναμένεται να φτάσει τα 113 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2023.
Επιπλέον, η παγκόσμια αγορά ΗΜΥ αναμένεται να αξίζει 40 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025.
Μαζί με αυτό, έχουν ενσωματωθεί διάφορες νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών στην υγειονομική περίθαλψη, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση. Παρά αυτές τις εξελίξεις στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, υπάρχουν ορισμένοι τομείς όπου ο τομέας της υγειονομικής περίθαλψης χρειάζεται βελτίωση. Και μετά την επέλαση του COVID-19, έγινε πραγματικά απαραίτητο. Εδώ σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από τις προκλήσεις και συμβουλές για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών στον ιατρικό τομέα.
Ποιοι είναι οι λόγοι για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών στην υγειονομική περίθαλψη;

Έχουν ενσωματωθεί διάφορες νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών στην υγειονομική περίθαλψη όπως AI και μηχανική εκμάθηση. Πριν ασχοληθείτε με τις προκλήσεις και τις συμβουλές, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών στην υγειονομική περίθαλψη. Εδώ είναι μερικοί από τους λόγους για να ενισχύσετε την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας υγειονομικής περίθαλψης σας.
Λόγος | Περιγραφή |
Λόγος Ενισχύστε τη διατήρηση των πελατών | Περιγραφή Είναι αρκετά σαφές σε όλους ότι ένας ικανοποιημένος πελάτης θα επιστρέφει πάντα σε εσάς για υπηρεσίες. |
Λόγος Επίδραση σε ιατρικά ιδρύματα ή νοσοκομεία | Περιγραφή Η κακή εμπειρία πελατών θα οδηγεί πάντα την επιχείρησή σας σε απώλειες. |
Λόγος Επιταχύνει την απόκτηση πελατών | Περιγραφή Ο καλύτερος τρόπος μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας είναι μέσω των υπαρχόντων πελατών σας. |
Λόγος Διατηρεί υπαλλήλους | Περιγραφή Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι υπάλληλοί σας θα σκεφτούν να αλλάξουν τη δουλειά τους εάν τα πράγματα δεν πάνε καλά για αυτούς. Και τις περισσότερες φορές, οι εργαζόμενοι φεύγουν επειδή δεν τους εκτιμά η εταιρεία. |
Λόγος Αυξάνει την αφοσίωση των πελατών | Περιγραφή Ένας άλλος καλός λόγος για να επενδύσετε στην εξυπηρέτηση πελατών είναι ότι ενισχύει την αφοσίωση των πελατών. |
Λόγος Χτίσιμο ονόματος εταιρείας | Περιγραφή Γιατί η Amazon είναι το πρώτο όνομα στο ηλεκτρονικό εμπόριο; Αυτό συμβαίνει επειδή εξυπηρετούν καλά τους πελάτες τους. |
Λόγος Ανταγωνισμός | Περιγραφή Ένας από τους σημαντικούς λόγους για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας στην υγειονομική περίθαλψη είναι ο ανταγωνισμός. Δεν είστε οι μόνοι που προσπαθούν να παρέχετε υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης παγκόσμιας κλάσης στους πελάτες σας. Υπάρχουν πολλοί σαν εσάς που προσπαθούν να αποκτήσουν αυτόν τον έναν πελάτη. Ως εκ τούτου, για να είστε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας, αναπτύξτε καινοτόμες λύσεις για να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας, ώστε να μην στραφούν στους ανταγωνιστές σας. |
Μέχρι εδώ είναι οι λόγοι και η σημασία της εξυπηρέτησης πελατών στην υγειονομική περίθαλψη. Τώρα, το ερώτημα είναι πώς να αναπτύξετε ή να δημιουργήσετε εξυπηρέτηση πελατών στην υγειονομική περίθαλψη που βοηθά στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Το να είστε συνεχώς διαθέσιμοι στους πελάτες δεν είναι εύκολη δουλειά, αλλά είναι απαραίτητη.
Οπότε, ας δούμε ορισμένες προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσετε για να πετύχετε τον επιχειρηματικό σας στόχο.
Προκλήσεις για τη δημιουργία καλής υποστήριξης πελατών

Συλλογή δεδομένων. Σε διάφορα μέρη του κόσμου, υπάρχουν ιατρικά ινστιτούτα που βασίζονται σε απαρχαιωμένες μεθόδους συλλογής δεδομένων. Αυτό επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τα έσοδα των νοσοκομείων καθώς τα ιστορικά δεδομένα των ασθενών μπορούν να βοηθήσουν στη διάγνωση της κατάστασης υγείας του ασθενούς εύκολα. Τα διαγράμματα υγείας του ασθενούς δεν μπορούν να βρεθούν στο 30% των επισκέψεων. Αυτό αυξάνει το έργο του ινστιτούτου υγείας και συνεπώς αυξάνει τις απώλειες. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά σημαντικό να χρησιμοποιείτε προηγμένους πόρους για συλλογή και διατήρηση δεδομένων ασθενών.
Απόρρητο δεδομένων. Το απόρρητο δεδομένων είναι ένα ακόμη ένα ανοιχτό μέτωπο που πρέπει να ελεγχθεί. Υπολογίζεται από ορισμένα στατιστικά στοιχεία ότι οι παραβιάσεις της ασφάλειας θα κοστίσουν στις εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης περίπου 6 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2020. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα την πρόκληση του απορρήτου των δεδομένων. Εάν δεν προστατεύσετε τα δεδομένα του ασθενούς σας από παραβιάσεις, θα χάσετε την πίστη των πελατών και, κατά συνέπεια, τους πελάτες. Χρησιμοποιήστε τις τεχνικές κρυπτογράφησης και ελέγχου ταυτότητας δεδομένων για να προστατεύσετε τα δεδομένα χρήστη από το να πέσουν σε λάθος χέρια.
Τεχνολογικό εμπόδιο. Η μη ανακάλυψη καινοτόμων μεθόδων για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών είναι μια μεγάλη πρόκληση. Και επί του παρόντος, είναι πραγματικά σημαντικό να έχετε μια εφαρμογή για την ιατρική μονάδα ή το νοσοκομείο σας. Στην τρέχουσα εποχή, οι καταναλωτές περνούν τον περισσότερο χρόνο τους στο διαδίκτυο. Περίπου το 15% των χρηστών στην ηλικιακή ομάδα 18-29 ετών έχουν εγκατεστημένες εφαρμογές υγείας στο τηλέφωνό τους. Επιπλέον, το 52% των χρηστών smartphone συλλέγει δεδομένα σχετικά με την υγεία στα τηλέφωνά τους. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για εσάς να ανακαλύψετε την προοπτική της τεχνολογίας για να αποκτήσετε πιστούς πελάτες.
Τοποθεσίες του πελάτη. Τι γίνεται αν η ιατρική σας μονάδα βρίσκεται στην πόλη και ο ασθενής σας χρειάζεται βοήθεια σε μια απομακρυσμένη περιοχή. Θα ήταν δύσκολο να φτάσει η υπηρεσία προς αυτόν. Η αδυναμία πρόσβασης των ιατρικών υπηρεσιών είναι επίσης μια μεγάλη πρόκληση που πρέπει να ξεπεράσει η επιχείρησή σας. Η αδυναμία παροχής ιατρικών υπηρεσιών σε χρήστες σε απομακρυσμένες τοποθεσίες μπορεί επίσης να οδηγήσει σε πτώση των εσόδων της επιχείρησής σας. Ως εκ τούτου, αυτή η πρόκληση πρέπει να αντιμετωπιστεί, και εν μέρει μπορεί με ένα σύστημα εντοπισμού σε πραγματικό χρόνο.
Προσδοκίες και συμπεριφορές των καταναλωτών. Με τον καιρό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των χρηστών έχουν επίσης αλλάξει. Οι χρήστες σήμερα δεν ενδιαφέρονται απλώς να λάβουν ποιοτικές υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης, αλλά αναζητούν επίσης υπηρεσίες που είναι βολικές. Με την άνοδο της αγοράς mHealth η οποία αναμένεται να αυξηθεί με CAGR 38,5% από το 2019-2025. Οι χρήστες θέλουν να αλληλεπιδρούν με τους γιατρούς στο διαδίκτυο, να κάνουν ραντεβού στο διαδίκτυο και να έχουν πρόσβαση στις αναφορές υγείας τους στο διαδίκτυο. Για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας, προσελκύστε τους χρήστες σας με τέτοιες εφαρμογές ή διαδικτυακές πλατφόρμες. Θα είναι λίγο ακριβό, αλλά θα αξίζει τον κόπο.
Έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού. Ναι, η τεχνολογία έχει καταλάβει μεγάλο μέρος του τομέα της αγοράς υγειονομικής περίθαλψης, αλλά δεν μπορεί ποτέ να εξαλείψει την ανάγκη για ανθρώπους. Ωστόσο, εάν χρειάζεται να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, είναι απαραίτητο να διατηρήσετε το προσωπικό σας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή υπόθεση, αλλά δεν είναι. Πρέπει να παρέχετε επαγγελματική εκπαίδευση στο προσωπικό σας μαζί με την υποδομή για να το κάνετε αυτό. Ως εκ τούτου, η έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού μπορεί επίσης να επηρεάσει την επιχείρησή σας με κακό τρόπο.
Συμβουλές για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών

Συμβουλές | Περιγραφή |
Συμβουλές Αξιοποιήστε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας | Περιγραφή Το πρώτο και κρίσιμο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να εξετάσετε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην υγειονομική περίθαλψη. Όπως περιγράφηκε παραπάνω, η αγορά mHealth αναμένεται να αναπτυχθεί με εκθετικό ρυθμό στο μέλλον. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε προηγμένες εφαρμογές για τους χρήστες σας για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών, όπως: |
Συμβουλές Βεβαιωθείτε ότι το περιβάλλον πληροφορικής σας είναι κορυφαίο | Περιγραφή |
Συμβουλές Ποτέ μην αγνοείτε τους ασθενείς | Περιγραφή |
Συμβουλές Μείνετε σε επαφή με τους ασθενείς | Περιγραφή |
Συμβουλές Αξιοποιήστε τη δύναμη των συστημάτων EHR | Περιγραφή Τα συστήματα EHR είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εφευρέσεις στον ιατρικό τομέα. Βοηθούν στη συλλογή και διαχείριση δεδομένων υγείας των χρηστών σε ένα μέρος σε ψηφιακή μορφή. Επομένως, δεν χρειάζεται να φέρετε πολλές παλιές εξετάσεις ενώ επισκέπτεστε τον γιατρό. |
Συμβουλές Μην κατηγορείτε τους συναδέλφους ή το προσωπικό σας | Περιγραφή |
Συμβουλές Προσλάβετε το κατάλληλο προσωπικό | Περιγραφή |
Συμβουλές Αναλύστε προσεκτικά τα δεδομένα του ασθενούς | Περιγραφή Τα δεδομένα υγείας των ασθενών είναι το πρωταρχικό μέρος της θεραπευτικής διαδικασίας του ασθενούς. Αξιοποιώντας τα συστήματα ΗΜΥ, μπορείτε να αποκτήσετε τα πιο πρόσφατα δεδομένα και να αντλήσετε ιατρικές λύσεις από αυτά. Η ανάλυση των δεδομένων του ασθενούς είναι απαραίτητη καθώς μπορεί να βοηθήσει τους γιατρούς να βρουν καλύτερους τρόπους διάγνωσης παθήσεων υγείας. |
Συμβουλές Επικοινωνήστε αποτελεσματικά | Περιγραφή |
Συμβουλές Να είστε διαφανείς στις τιμές και τις πολιτικές | Περιγραφή |
Η υγειονομική περίθαλψη είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή. Και αναμένεται να φτάσει τα 11 τρισεκατομμύρια έως το 2022. Έτσι, είναι αρκετά σαφές ότι αν ξεπεράσετε τις προκλήσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, η επιχείρησή σας στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης θα είναι στα κορυφαία ονόματα. Η online εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει επίσης να ξεχαστεί. Η επιλογή μιας από τις λύσεις καλύτερων λογισμικών καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης για την online σας υποστήριξη μπορεί να είναι εξαιρετικά επωφελής μακροπρόθεσμα και μπορεί να σας προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επιπλέον, μπορείτε να το κάνετε πιο ανταγωνιστικό προωθώντας καινοτόμα σύνολα τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Υποστηρίξτε τους πελάτες με άμεσες απαντήσεις
Δημιουργήστε εύκολα βάσεις γνώσης & Συχνές Ερωτήσεις με το LiveAgent. Δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, χωρίς πιστωτική! Βελτιώστε την εξυπηρέτηση.
Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent: πολυκαναλικό λογισμικό, δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, χωρίς πιστωτική κάρτα!
Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent
Εξερευνήστε το LiveAgent: Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με 130+ λειτουργίες, 200+ ενσωματώσεις & δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δοκιμάστε το τώρα!