Η τελευταία μας ενημέρωση συστήματος κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent φέρνει νέες ενδιαφέρουσες λειτουργίες, μια νέα προσθήκη μετεγκατάστασης και έναν ακόμη γύρο επιδιορθώσεων και τροποποιήσεων σε υπάρχουσες λειτουργίες. Μία από τις πιο σημαντικές ενημερώσεις είναι η νέα μας προσθήκη για μετεγκατάσταση. Όλοι οι πελάτες που επιθυμούν να μεταφέρουν τα δεδομένα τους από το Intercom στο LiveAgent μπορούν να το κάνουν μόνοι τους με μια απλή διαδικασία στη διαμόρφωσή μας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε το πρόσθετο Intercom στην ενότητα Πρόσθετα της διαμόρφωσης LiveAgent και τα δεδομένα σας θα μετεγκατασταθούν στο LiveAgent.
Τώρα ας ρίξουμε μια ματιά σε άλλες νέες δυνατότητες και βελτιώσεις που είναι διαθέσιμες στην ενημέρωση LiveAgent 5.29.
Νέες δυνατότητες στην ενημέρωση 5.29
Δημιουργήστε προσαρμοσμένους ρόλους
Οι χρήστες με πρόγραμμα all-inclusive θα μπορούν από τώρα να δημιουργούν προσαρμοσμένους ρόλους στο σύστημα LiveAgent και να προσδιορίζουν καλύτερα τις ευθύνες των ξεχωριστών αντιπροσώπων. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα αυτής της δυνατότητας είναι η δυνατότητα διαχείρισης των προνομίων πιο συγκεκριμένα. Μπορείτε να περιορίσετε ή να επιτρέψετε μέρη του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent σε συγκεκριμένους αντιπροσώπους και να κατευθύνετε αποτελεσματικά την ευθύνη για διάφορα καθήκοντα εργασίας.
Προγραμματιστής τηλεφώνου
Αυτήν τη στιγμή έχουμε προσθέσει μια νέα δυνατότητα – προγραμματισμός τηλεφώνου. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να καθορίσετε τις ώρες που είστε διαθέσιμοι για κλήσεις σε συγκεκριμένες συσκευές. Μπορείτε απλώς να επιλέξετε ώρες και ημερομηνίες στο ημερολόγιο αντί να ενεργοποιείτε και να απενεργοποιείτε χειροκίνητα τις κλήσεις στην αρχή ή στο τέλος της βάρδιας σας. Ρίξτε μια ματιά σε αυτή τη νέα δυνατότητα στη φωνητική σας κατάσταση (το εικονίδιο του τηλεφώνου στην επάνω δεξιά γωνία του λογαριασμού σας στο LA).
Νέες βελτιώσεις στο LiveAgent 5.29
«Απάντηση» και «Απάντηση σε όλους» στις καρτέλες
Έχουμε προσθέσει τις επιλογές “Απάντηση” και “Απάντηση σε όλους” στο μενού περιβάλλοντος των μηνυμάτων καρτελών στο LiveAgent. Αυτή η βελτίωση θα σας δώσει καλύτερες και πιο ευέλικτες επιλογές επικοινωνίας στο σύστημα καρτελών μας.
Εμφάνιση SLA στις καρτέλες
Οι παλαιότερες εκδόσεις του LiveAgent ανάγκασαν τους χρήστες να κάνουν κύλιση στα μηνύματα για να βρουν ποιο επίπεδο SLA εφαρμόστηκε το πιο πρόσφατο. Έχουμε καθορίσει τις πληροφορίες επιπέδου SLA στην έκδοση καρτελών, ώστε να μπορείτε να τις βρείτε εύκολα. Οι πληροφορίες SLA βρίσκονται σε μια ειδική καρτέλα στο δεξιό πλαίσιο σε κάθε καρτέλας που ανοίγετε.
Μετάβαση σε μορφή ημερομηνίας ISO
Το LiveAgent χρησιμοποίησε την αμερικανική μορφή ώρας (ΜΜ/ΗΗ/ΕΕΕΕ) στην προηγούμενη έκδοση του LiveAgent στο αρχείο καταγραφής επικοινωνίας για λογαριασμούς email. Επειδή δεν είναι όλοι οι πελάτες μας από χώρες που χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο μορφής, αποφασίσαμε να μεταβούμε στη μορφή ημερομηνίας ISO (ΕΕΕΕ-ΜΜ-ΗΗ ωω:λλ:δδ).
Νέες διορθώσεις και τροποποιήσεις
Σφάλμα προσθήκης Salesforce
Η προσθήκη Salesforce εμφάνισε ένα σφάλμα κατά την προσπάθεια φόρτωσης δεδομένων. Παρατηρήσαμε αυτό το ζήτημα και το καταργήσαμε αμέσως στη νέα έκδοση του LiveAgent. Η προσθήκη Salesforce θα λειτουργεί τώρα σωστά.
Σφάλμα σχεδίασης της προσθήκης WooComerce
Αυτό το ζήτημα δεν σχετιζόταν με τη λειτουργικότητα αλλά με το σχεδιασμό. Όταν προσπαθείτε να ρυθμίσετε το διαχωριστικό μεταξύ πληροφοριών πελάτη και καρτέλας στο υψηλότερο δυνατό σημείο, το κείμενο με τις πληροφορίες θα ανακατευόταν, καθιστώντας το δυσανάγνωστο ή αδύνατο προς ανάγνωση. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί στην ενημερωμένη έκδοση 5.29.
Ζήτημα υποβολής καρτέλας γνωσιακής βάσης
Μερικοί από εσάς μπορεί να αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε και να υποβάλετε μια καρτέλα χρησιμοποιώντας μια φόρμα υποβολής καρτέλας στη γνωσιακή βάση. Αντί να λειτουργεί σωστά, το σύστημα εμφάνιζε ένα σφάλμα. Διορθώσαμε αυτό το ζήτημα στη νέα ενημέρωση και η υποβολή καρτέλας στη βάση γνώσεων θα λειτουργήσει χωρίς προβλήματα.
Προβλήματα με τη διαγραφή αχρησιμοποίητων επαφών
Παρατηρήσαμε ένα πρόβλημα κατά τη διαγραφή των αχρησιμοποίητων επαφών. Αυτή η λειτουργία δεν λειτουργούσε σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και το σύστημα δεν θα διέγραφε τις επαφές ακόμα κι αν οι χρήστες το επέλεγαν. Διορθώσαμε αυτό το πρόβλημα και η διαγραφή επαφών θα λειτουργήσει σωστά.
Πρόβλημα με μεγάλες διευθύνσεις URL στις σημειώσεις
Παρατηρήσαμε πρόβλημα με τις διευθύνσεις URL στις σημειώσεις καρτελών του LiveAgent. Το σύστημα τροποποιούσε μια μεγάλη διεύθυνση URL, ειδικά διευθύνσεις URL που περιέχουν διευθύνσεις email. Αυτό το πρόβλημα κατέστησε τη διεύθυνση URL με εσφαλμένο κλικ. Διορθώσαμε αυτό το πρόβλημα στη νέα ενημέρωση.
Σφάλμα εμφάνισης πηγής μηνυμάτων email
Κάθε καρτέλα στο σύστημα καρτελών μας έχει την επιλογή να εμφανίζει την πηγή του μηνύματος στο μενού περιβάλλοντος. Συναντήσαμε ένα σφάλμα όπου οι χρήστες δεν μπορούσαν να δουν την πηγή του μηνύματος μετά τη συγχώνευση δύο καρτελών. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί στο LiveAgent 5.29.
Αποστολή πολλαπλών μηνυμάτων κατά λάθος
Οι χρήστες του LiveAgent με σκούρα ή λευκά θέματα θα μπορούσαν να έχουν παρατηρήσει ένα σφάλμα που δημιουργούσε τη δυνατότητα επανειλημμένης αποστολής μηνύματος κάνοντας κλικ στο κουμπί αποστολής πολλές φορές. Το σύστημα απλώς θα συνέχιζε να στέλνει το μήνυμα εάν ο χρήστης συνέχιζε να κάνει κλικ στο κουμπί αποστολής. Αυτό το σφάλμα έχει επιλυθεί στο LiveAgent 5.29.
Ασυνεπής σειρά των κουμπιών ελέγχου καρτελών
Είχαμε μια ασυνέπεια σχεδιασμού μεταξύ καρτελών Νέες/Ανοιχτές και Απαντημένες καρτέλες. Η σειρά των κουμπιών ελέγχου (Μεταφορά, Επίλυση, Περισσότερα) δεν ήταν συνεπής μεταξύ καρτελών με διάφορες καταστάσεις. Το έχουμε τροποποιήσει αυτό και αφαιρέσαμε την ασυνέπεια.
Αρνητικός χρόνος συνομιλίας και διάρκεια ουράς
Ορισμένοι χρήστες του LiveAgent βλέπουν τη διάρκεια συνομιλίας με αρνητική τιμή. Αυτό συμβαίνει επειδή ο χρόνος που έχει παρέλθει εξαρτάται από την ώρα του τοπικού συστήματος, η οποία θα μπορούσε να ρυθμιστεί χειροκίνητα από τον πελάτη. Παρουσιάστηκε σφάλμα όταν ο χρόνος του τοπικού συστήματος ήταν μικρότερος από τον χρόνο δημιουργίας της συνομιλίας. Αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί και ο χρόνος συνομιλίας δεν θα εμφανίζεται πλέον με αρνητικές τιμές.
Μη απεσταλμένα email μετά τη διαγραφή λογαριασμών email
Όταν ο διαχειριστής του λογαριασμού LiveAgent διέγραφε ορισμένους λογαριασμούς email, μπορεί να παρατηρούσε ένα πρόβλημα με τα μη απεσταλμένα email. Αυτά τα email είχαν κολλήσει σε εκκρεμότητα μετά τη διαγραφή ενός λογαριασμού email από τον οποίο ήταν προγραμματισμένο να σταλούν αλλά δεν είχαν σταλεί πριν από την ενέργεια διαγραφής. Διορθώσαμε αυτό το πρόβλημα επισημαίνοντας αυτά τα email με σφάλμα αντί να τα διατηρούμε ως εκκρεμή στη νέα ενημέρωση.
Πρόβλημα με το κουμπί προβολής συνομιλίας σε iOS και Android
Μια μεταγραφή συνομιλίας αποστέλλεται στη διεύθυνση email ενός πελάτη κατόπιν αιτήματος. Η μεταγραφή συνομιλίας περιλαμβάνει επίσης ένα κουμπί προβολής συνομιλίας που μεταφέρει τον πελάτη στην πύλη πελατών. Αυτό το κουμπί δεν λειτουργούσε σωστά όταν πατούσατε σε αυτό ενώ χρησιμοποιούσατε συσκευές iOS και Android. Επιλύσαμε αυτό το ζήτημα στην ενημέρωση 5.29.
Μείνετε συντονισμένοι για περαιτέρω ενημερώσεις
Έχουμε πολλά ακόμη νέα στο εγγύς μέλλον, οπότε μείνετε συντονισμένοι για την επόμενη ανάρτηση ιστολογίου ενημέρωσης. Οι προγραμματιστές μας εργάζονται επί του παρόντος για την επόμενη ενημέρωση, η οποία θα φέρει πολλές νέες βελτιώσεις και ίσως ακόμη και μερικές νέες δυνατότητες και λειτουργίες. Ρίξτε μια ματιά στις διορθώσεις και βελτιώσεις του LiveAgent 5.28 αν παραβλέψατε την προηγούμενη ενημέρωση!
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
5 τροποποιήσεις στις σχέσεις με τους πελάτες για να εντυπωσιάσετε περισσότερους πελάτες
Ανακαλύψτε 5 αποτελεσματικές τροποποιήσεις για να εντυπωσιάσετε και να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας μέσα από την εξατομίκευση και την προσωπική επικοινωνία. Βελτιώστε την εμπειρία τους και ενισχύστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες. Διαβάστε περισσότερα!
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας. Μάθετε για τις δυνατότητες που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Η ενημέρωση LiveAgent 5.25 φέρνει νέες βελτιώσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης, καθώς και νέες διορθώσεις. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent 5.25.
Μηνιαίες ενημερώσεις LiveAgent: Έκδοση Ιανουαρίου
Ανακαλύψτε νέες δυνατότητες και βελτιώσεις του LiveAgent στην ενημέρωση Ιανουαρίου! Βελτιωμένη απόδοση και διαχείριση καρτελών.