Ηαγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι έντονα ανταγωνιστική και οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν συχνά πολλές προσφορές και επιλογές. Σε μια τέτοια περίπτωση, πώς δημιουργεί μια εταιρεία σύνδεση με το κοινό-στόχο της; Η απάντηση είναι η εξατομίκευση. Δημιουργείτε μια εμπειρία πελάτη προσαρμοσμένη στους καταναλωτές σας πριν και μετά την απόφαση αγοράς.
Η προσωπική εμπειρία πελάτη είναι το καλύτερο στοίχημά σας για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων. Αυτός ο οδηγός θα εξετάσει τα οφέλη της θετικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και πέντε τρόπους για να οδηγήσετε αυτό το υψηλό επίπεδο αφοσίωσης μέσω της εξατομίκευσης. Ας ξεκινήσουμε!
Γιατί χρειαζόμαστε μια πιο προσωπική εμπειρία πελάτη;
Το να έχετε θετικό branding δεν είναι πλέον το καλύτερο σε ό,τι αφορά την εμπειρία του πελάτη και ικανοποίηση. Πολλές από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: κάνουν καλά την εξατομίκευση. Είτε είναι ο αλγόριθμος του Netflix που προτείνει ταινίες είτε το Facebook που εμφανίζει διαφημίσεις που ταιριάζουν καλύτερα σε εσάς, οι εταιρείες δίνουν στην εμπειρία των πελατών τους μια προσωπική πινελιά.
Παρά τα οφέλη, δεν παρέχουν όλοι οι έμποροι εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών. Η μελέτη της McKinsey εκτιμά ότι μόνο το 15% των CMO αισθάνονται ότι η εταιρεία τους βρίσκεται στο σωστό δρόμο με την εξατομίκευση. Λοιπόν, γιατί πρέπει οι ομάδες σας να στοχεύουν στο να προσαρμόζουν τις προσφορές ειδικά για κάθε πελάτη; Σε αυτήν την ενότητα, θα εξετάσουμε πώς η εξατομίκευση βοηθά σε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες.
1. Μειώστε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών
Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών είναι μια από τις πιο πιεστικές ανησυχίες για μια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου. Σημαίνει ότι ενώ οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για το προϊόν σας, κάτι τους εμποδίζει να ολοκληρώσουν την αγορά. Το Baymard αναφέρει ότι η εγκατάλειψη καλαθιού αγορών σε όλους τους κλάδους είναι σχεδόν 70%.
Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το email της Huckberry που στοχεύει στην άρση ενός από τους μεγαλύτερους λόγους για την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών: τα έξοδα αποστολής. Η εταιρεία προσφέρει ένα κίνητρο στον καταναλωτή να ολοκληρώσει την αγορά του:
Η εξατομίκευση μπορεί να μειώσει την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών δημιουργώντας μια συναρπαστική εμπειρία που ενθαρρύνει τους πελάτες να προχωρήσουν και να αγοράσουν τα προϊόντα στο καλάθι τους. Όσο πιο στοχευμένο και προσωπικό είναι το email εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών, τόσο λιγότερο αβέβαιος θα αισθάνεται ο καταναλωτής για την αγορά. Σας βοηθά να αποφύγετε την εγκατάλειψη δημιουργώντας μια βελτιστοποιημένη εμπειρία που εξαλείφει κάθε αμφιβολία.
Ένας άλλος τρόπος για να αντιμετωπίσετε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών είναι μέσω εξατομικευμένων μηνυμάτων επαναληπτικού μάρκετινγκ. Χρησιμοποιήστε τα για να εμφανίσετε συστάσεις, να αυξήσετε τις πωλήσεις προϊόντων ή να παρουσιάσετε εναλλακτικές λύσεις για τα είδη στο καλάθι αγορών. Η χρήση των εισερχομένων του πελάτη για την αποστολή προσαρμοσμένων emails μπορεί να σας βοηθήσει να ανακτήσετε τις χαμένες πωλήσεις και να αυξήσετε την αφοσίωση με τους συνδρομητές σας.
2. Διατήρηση Πελατών
Μια μελέτη εκτιμά ότι περίπου το 68% των πελατών εγκαταλείπουν μια εταιρεία επειδή πιστεύουν ότι δεν ενδιαφέρεται αρκετά για αυτούς. Αυτό αφορά τις μικρές επιχειρήσεις, τις μεγάλες εταιρείες και όλα τα ενδιάμεσα. Παρόλο που μπορεί να δημιουργείτε εκτεταμένες καμπάνιες, θα μπορούσαν να είναι απρόσωπες προωθητικές ενέργειες που δεν συμβάλλουν στις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Ένας τρόπος για να στοχεύσετε στην ικανοποίηση των πελατών είναι να δημιουργήσετε καμπάνιες που εστιάζουν στους υπάρχοντες πελάτες. Για να ευχαριστήσετε και να διατηρήσετε τους πελάτες σας και να μειώσετε την απώλεια πελατών, η εξατομίκευση μπορεί να συμβάλει στη γεφύρωση της απόστασης μεταξύ της εταιρείας σας και του καταναλωτή, κάνοντάς τους να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν.
Διατηρήστε την υπάρχουσα βάση πελατών σας με ένα προσεκτικό ευχαριστήριο μήνυμα και άλλα email παρακολούθησης πωλήσεων, όπως αιτήματα για μια κριτική ή σχόλια:
Ρίξτε μια ματιά στην παραπάνω αλληλογραφία της Expedia που ζητά από τους πελάτες της να αξιολογήσουν το ταξίδι τους. Δείχνει ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για την εμπειρία του πελάτη και είναι πρόθυμη να βελτιώσει τυχόν προβλήματα ή λάθη. Καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια, αλλά ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία σε μια εταιρεία που βελτιώνεται όταν δίνεται ανατροφοδότηση.
3. Αφοσίωση στην εταιρεία
Ένας τρόπος για να βελτιώσετε την αξία διάρκειας ζωής ενός πελάτη (LTV) είναι να τον ενθαρρύνετε να παραμείνει στην εταιρεία σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας ανταγωνιστικός τομέας και οι καταναλωτές έχουν πολλές επιλογές για κάθε δεδομένο προϊόν. Λοιπόν, πώς διατηρείτε πιστούς πελάτες; Η απάντηση είναι η εξατομίκευση.
Η ιδέα εδώ είναι απλή. Οι καταναλωτές επιστρέφουν και γίνονται ισόβιοι θαμώνες των εταιρειών όπου αισθάνονται ότι έχουν σημασία. Μια μελέτη της KPMG εκτιμά ότι για το 68% των ανθρώπων, η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο πρωταρχικός παράγοντας που τους κάνει πιστούς σε ένα προϊόν. Οι σχέσεις με τους πελάτες σας θα λάβουν τεράστια ώθηση καθώς δημιουργείτε πιστούς ακόλουθους από ανθρώπους που μετατρέπονται επίσης σε υποστηρικτές και στέλνουν παραπομπές στην εταιρεία σας.
Η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στη ρίζα της αφοσίωσης στην εταιρεία και μπορεί να επιτευχθεί μόνο με προληπτικές στρατηγικές, όπως η προσαρμογή του μηνύματός σας. Δείτε αυτήν τη μελέτη περίπτωσης για τον κατασκευαστή καλλυντικών Shiseido, η οποία βελτίωσε τα έσοδά της στο κατάστημα ανά μέλος προγράμματος επιβράβευσης κατά 20% μέσω εξατομικευμένων μηνυμάτων και μάρκετινγκ μέσω email. Αρκετά εντυπωσιακό!
Σύμφωνα με μια μελέτη από την Adobe, το 77% των εμπόρων πιστεύει ότι η εξατομίκευση σε πραγματικό χρόνο είναι ζωτικής σημασίας για τις σχέσεις με τους πελάτες. Ωστόσο, το 60% αυτών των επαγγελματιών μάρκετινγκ δυσκολεύεται να εφαρμόσει την εξατομίκευση στην εξυπηρέτηση πελατών.
Η εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια ισχυρή σύνδεση με τον πελάτη. Όταν προσαρμόζετε την εξυπηρέτηση πελατών στις ανάγκες των πελατών σας, σηματοδοτείτε ότι η εταιρεία σας θέλει να δημιουργήσει μια εμπειρία μόνο για αυτούς. Στην επόμενη ενότητα, θα εξετάσουμε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας με εξατομικευμένες υπηρεσίες.
5 τρόποι για να δώσετε στην εμπειρία του πελάτη σας μια προσωπική πινελιά
Οι περισσότεροι έμποροι συμφωνούν ότι η εξατομίκευση είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί η ικανοποίηση των πελατών. Όχι μόνο σας βοηθά να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες αλλά προσφέρει επίσης μεγάλη απόδοση της επένδυσης.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα δεδομένα μπορούν να σας βοηθήσουν να τμηματοποιήσετε και να στοχεύσετε τους πελάτες σας εάν χρησιμοποιηθούν σωστά (και λαμβάνονται με άδεια!), αλλά η εξατομίκευση δεν τελειώνει εκεί. Εάν θέλετε να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, πρέπει να υπερβείτε το να βλέπετε κάθε πελάτη ως μέτρηση πωλήσεων ή εσόδων. Μια μελέτη της Salesforce υπογραμμίζει αυτό το σημείο. Υποδηλώνει ότι το 84% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι το να τους φέρονται σαν άτομα, όχι σαν αριθμούς, ήταν το κλειδί για να κερδίσουν την προσοχή τους.
Οι διαρκείς σχέσεις με τους πελάτες απαιτούν εξατομίκευση σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αγοράς, και αυτό θα πρέπει να συνεχιστεί μετά την πραγματοποίηση της αγοράς. Θα πρέπει να γίνει βασικό στοιχείο σε όλες τις αλληλεπιδράσεις σας με τους πελάτες. Ας δούμε μερικούς τρόπους για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας με εξατομίκευση σε κάθε στάδιο.
1. Μόχλευση Εξατομίκευσης σε όλη τη διοχέτευση πωλήσεων για «εξανθρωπισμό» της διαδικασίας
Μια διοχέτευση πωλήσεων έχει τέσσερα μεγάλα στάδια: συνειδητοποίηση, ενδιαφέρον, απόφαση και δράση. Οι πιθανοί υποψήφιοι πελάτες σας βρίσκονται όλοι σε διαφορετικά στάδια αυτής της διοχέτευσης. Ενώ κάποιοι μόλις έχουν συναντήσει την επιχείρησή σας, κάποιοι σκέφτονται σοβαρά μια αγορά ή έχουν ήδη κάνει κάποια.
Το μήνυμά σας σε κάθε τμήμα πρέπει να προσφέρει τις πληροφορίες που χρειάζονται οι καταναλωτές για να περάσουν στο επόμενο στάδιο. Η τμηματοποίηση βοηθά στην παράδοση μηνυμάτων με δυνατότητα δράσης και στην προώθηση σχέσεων πελατών. Τα περισσότερα από αυτά τα μηνύματα μπορούν να αυτοματοποιηθούν μέσω του λογισμικού CRM και να ενεργοποιηθούν από συγκεκριμένη διαδικτυακή δραστηριότητα. Ωστόσο, μπορείτε να αξιοποιήσετε την εξατομίκευση εδώ για να προσθέσετε μια ανθρώπινη πινελιά στη διαδικασία.
Ας εξετάσουμε τα αρχικά στάδια όπου ο καταναλωτής πρέπει να πειστεί. Εξετάστε το ενδεχόμενο αποστολής επακόλουθων email με πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή προγραμματίστε μια κλήση εάν έχουν δείξει ενδιαφέρον αλλά δεν προχωρούν στο επόμενο στάδιο. Επαγγελματική συμβουλή: κρατήστε το απλό και χρησιμοποιήστε χιούμορ στα emails πωλήσεων για να δημιουργήσετε μια «ανθρώπινη» πλευρά στην καμπάνια σας. Εάν χαμογελάτε στους πελάτες σας, είναι πιο πιθανό να σας θυμούνται και να σκέφτονται θετικά για σας.
Αφού ο καταναλωτής έχει δράσει, εξετάστε το ενδεχόμενο αποστολής email γενεθλίων και επετείων πελατών. Η υποστήριξη πελατών δεν χρειάζεται πάντα να ζητείται από τον καταναλωτή σας και κάνοντας το πρώτο βήμα, δείχνετε ότι η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται για τους καταναλωτές της. Η εξατομίκευση δεν είναι μια περίπλοκη διαδικασία και με τη βοήθεια της αυτοματοποίησης, μπορείτε εύκολα να στείλετε ελκυστικά μηνύματα. Δημιουργήστε προφίλ πελατών και προσαρμόστε τα μηνύματα σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
Δεν είναι μόνο το κείμενό σας που χρειάζεται μια δόση εξατομίκευσης. Εργαλεία όπως το Hyperise σας επιτρέπουν να δημιουργείτε πολύ συγκεκριμένα γραφικά για προσθήκη σε οποιοδήποτε σχεδιασμό ενημερωτικού δελτίου email. Αυτό σας βοηθά να ξεπεράσετε τον καταιγισμό των email στα εισερχόμενα των πελατών σας και να ξεχωρίσετε. Εάν πιστεύατε ότι η χρήση του ονόματος του πελάτη σε ένα email ήταν το απόγειο εξατομίκευσης, ξανασκεφτείτε το!
Η διαδικασία είναι απλή: Τραβήξτε μια δημιουργική φωτογραφία, ανεβάστε την στο Hyperise και προσθέστε τα επίπεδα εξατομίκευσης, όπως μια γραμματοσειρά γραμμένη με το χέρι.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο δημιούργησα εξατομικευμένες εικόνες με το Hyperise:
Η δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών πελατών μέσω της διαδικασίας αγοράς σάς βοηθά να συνδεθείτε με το κοινό. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να είναι πιστοί και να γίνονται ξανά πελάτες μιας εταιρείας που τους εξανθρωπίζει και υπερβαίνει το να τους βλέπει ως μια άλλη προοπτική πωλήσεων.
2. Ενσωματώστε ένα βίντεο της ομάδας σας στην όλη διαδικασία
Ποιος είπε ότι το κείμενο και οι εικόνες είναι οι μόνοι τρόποι για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας; Δημιουργήστε βίντεο με τις ομάδες σας για να καλωσορίσετε νέους πελάτες, παρέχετε μαθήματα ή παρέχετε υποστήριξη πελατών. Η χρήση βίντεο βοηθά τους πελάτες σας να νιώσουν οικεία με τη διαδικασία και κάνει την εμπειρία προσωπική καθώς αισθάνονται ότι μιλάνε σε ένα άτομο και όχι μόνο σε μια εταιρεία.
Το περιεχόμενο βίντεο παρουσίασε μαζική ώθηση κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού για τον COVID-19 , όπου η κατανάλωση εκτοξεύτηκε καθώς στραφήκαμε στο βίντεο για ψυχαγωγία και για να διατηρήσουμε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά μας. Οι επιχειρήσεις στράφηκαν επίσης στο βίντεο για να αξιοποιήσουν αυτή τη στροφή.
Εφαρμογές όπως το Bigvu σας επιτρέπουν να δημιουργείτε εύκολα βίντεο για την εταιρεία σας. Το αγαπημένο μου είναι η λειτουργία τηλεπρομηθευτή τους, η οποία σας επιτρέπει να καταγράψετε άψογα βίντεο ενώ κοιτάτε απευθείας την κάμερα αντί να διαβάζετε ένα σενάριο. Έχει επιλογές για να αλλάξετε το φόντο και να συμπεριλάβετε το λογότυπό σας. Με μερικά απλά βήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε επαγγελματικά βίντεο για να δημιουργήσετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες.
Ρίξτε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπος διαχείρισης έργων Mavenlink χρησιμοποίησε τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ βίντεο προς όφελός του. Δημιούργησαν σύντομα βίντεο ενός λεπτού για το πώς οι συνδρομητές τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή. Ένας γρήγορος οδηγός δεν είναι μόνο μια ευπρόσδεκτη αλλαγή από τη λίστα που μοιάζει με μη αυτόματο τρόπο, αλλά το υλικό βοηθά επίσης την εξυπηρέτηση πελατών, την ομάδα πωλήσεων και τις ομάδες υποστήριξης να λύσουν άλλα ερωτήματα.
Οι περισσότερες εταιρείες θέλουν να δημιουργήσουν πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών. Δίνει στο κοινό σας πολλές επιλογές για να αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας, ενώ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να καινοτομούν.
3. Αναδυόμενα παράθυρα exit-intent για να τους κρατήσετε πριν φύγουν
Το αναδυόμενο παράθυρο exit-intent ίναι ένα μήνυμα που εμφανίζεται στην οθόνη του καταναλωτή σας καθώς φεύγουν από τον ιστότοπό σας. Είναι ένα απλό αλλά αποτελεσματικό εργαλείο για κάθε έμπορο και μια μελέτη εκτιμά ότι μπορείτε να προσελκύσετε έως και το 15% των πελατών που διαφορετικά θα είχαν φύγει από αυτά τα αναδυόμενα παράθυρα.
Εφόσον αυτή είναι η τελευταία σας ευκαιρία να μετατρέψετε έναν πιθανό αγοραστή, αξιοποιήστε την. Εξατομικεύστε το μήνυμά σας ώστε να περιλαμβάνει το όνομά τους και προσφέρετε δωρεάν περιεχόμενο και εκπτώσεις. Μπορείτε ακόμη και να τους δώσετε μερικές επιλογές για άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας που μπορούν να εξερευνήσουν.
Ένα αναδυόμενο παράθυρο που προσφέρει περισσότερα από το “είστε σίγουροι ότι θέλετε να φύγετε” είναι ένας απλός τρόπος για να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες καθώς οι άνθρωποι ανταποκρίνονται στην αξία και στα κίνητρα. Προσφέρετε άλλες επιλογές, όπως συχνές ερωτήσεις και ζωντανές συνομιλίες, για να παρέχετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας.
Ρίξτε μια ματιά στο αναδυόμενο παράθυρο του SitePoint (παραπάνω). Η εταιρεία προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή και υπογραμμίζει την έκταση των πόρων της για να υπογραμμίσει την πρόταση αξίας. Κάνοντας αυτό βοηθά τον καταναλωτή σας να πάρει μια εικόνα της αξίας του προϊόντος σας και να του δώσει λόγο να ξανασκεφτεί την απόφασή του να φύγει. Δείτε περισσότερα παραδείγματα εταιρειών που πέτυχαν το αναδυόμενο exit-intent για λίγη έμπνευση!
4. Χρησιμοποιήστε τη Ζωντανή συνομιλία
Ένας άλλος τρόπος βελτίωσης των σχέσεων με τους πελάτες είναι να μειώσετε τον χρόνο που απαιτείται για να απαντήσετε σε ερωτήματα πελατών. Οι ζωντανές συνομιλίες μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ταχύτερων πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών σε όλες τις λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης νέων πελατών, της επίλυσης προβλημάτων, της λήψης σχολίων πελατών και της παροχής περισσότερων πληροφοριών πριν από την αγορά.
Η ζωντανή συνομιλία ωφελεί τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας, καθώς χειρίζονται πολλαπλά ερωτήματα πιο γρήγορα. Σας βοηθά επίσης να δημιουργήσετε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες με δύο τρόπους: πρώτον, σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια σχέση με τους καταναλωτές σας. Δεύτερον, οι πελάτες δεν χρειάζεται να εξηγούν επανειλημμένα τα προβλήματά τους, καθώς τα κείμενα συνομιλίας και οι εικόνες μπορούν να κοινοποιηθούν εύκολα μέσω της λειτουργικότητας του συστήματος.
Διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το LiveAgent μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τον μηχανισμό ζωντανής συνομιλίας σας για να βελτιώσετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας.
5. Επικοινωνήστε σε όλα τα κανάλια πριν και μετά την πώληση
Οι καταναλωτές σας αλληλεπιδρούν μέσω διαφόρων καναλιών: του ιστότοπού σας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του email σας, ακόμη και μιας βασικής φόρμας επικοινωνίας. Αυτό καθιστά απαραίτητο να είστε εκεί για να απαντάτε στα ερωτήματά τους σε όλα τα κανάλια. Αυτό σημαίνει εναλλαγή μεταξύ διαφορετικού λογισμικού και ομάδων; Όχι! Τα κέντρα εξυπηρέτησης πολλών καναλιών σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε ένα μέρος και οδηγούν την αφοσίωση πελατών.
Τα κέντρα εξυπηρέτησης πολλών καναλιών είναι πολύ χρήσιμα εάν έχετε περισσότερες από μία τοποθεσίες ή διαφορετικές ομάδες που χειρίζονται ερωτήματα πελατών. Σας επιτρέπουν να επιλύετε όλα τα ερωτήματα από ένα μέρος και να μετατρέπετε τις αναρτήσεις και τα tweets σας σε καρτέλες:
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε θετικές σχέσεις με τους πελάτες και να ενισχύσετε την ευτυχία των πελατών. Ρίξτε μια ματιά στο προσεγμένο λογισμικό του LiveAgent, το οποίο συλλέγει όλα τα ερωτήματα σε ένα μέρος και σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλα τα παράπονα και τα ζητήματα των πελατών.
Συμπέρασμα
Η δημιουργία θετικών σχέσεων με τους πελάτες έχει να κάνει με την εξατομίκευση των διαδικασιών σας για να τις κάνετε πιο πελατοκεντρικές. Θα πρέπει να υπάρξει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε τους πιθανούς πελάτες σας για να δημιουργήσετε μοναδικές εμπειρίες για καθέναν από αυτούς. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αναπτύξετε διαδικασίες για όλα τα σημεία επαφής της εμπειρίας του αγοραστή και μετά την πραγματοποίηση της πώλησης. Κάτι τέτοιο θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε πελάτες, να αυξήσετε την αφοσίωση στην εταιρεία και να μειώσετε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.
Χρησιμοποιήστε διαδικτυακά εργαλεία για να εξατομικεύσετε εικόνες, να παρέχετε ζωντανή συνομιλία και να δημιουργήσετε βίντεο για να δημιουργήσετε μια σχέση με τον πελάτη σας. Όλες αυτές οι στρατηγικές βοηθούν τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας να δημιουργήσουν μια σύνδεση με την ομάδα υπηρεσιών σας και να «εξανθρωπίσουν» την εταιρεία σας. Λοιπόν, τι περιμένετε; Ο επόμενος πελάτης σας περιμένει!
Offer real-time help
Offer quick responses to simple questions in real-time. Delight customers with fast resolutions and improve customer satisfaction at the same time.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε πώς οι ζωντανές εκδηλώσεις μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών σας και να ενισχύσουν την εταιρική σας εικόνα!
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας. Μάθετε για τις δυνατότητες που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Η ενημέρωση LiveAgent 5.25 φέρνει νέες βελτιώσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης, καθώς και νέες διορθώσεις. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent 5.25.
Τι είναι το Ποσοστό Απώλειας Πελατών; Πώς να το μειώσετε;
Η απώλεια πελατών, γνωστή επίσης ως απομάκρυνση πελατών, είναι το ποσοστό των πελατών που έχασε η εταιρεία σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.