Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε το ποσοστό μετατροπών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών με το LiveAgent

Κάθε επιχείρηση προσπαθεί να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής της, βρίσκοντας νέους τρόπους για να δημιουργήσει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό της. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη μετατροπή δυνητικών πελατών σε υπάρχοντες πελάτες, αυτή η μέθοδος έχει χαμηλά ποσοστά επιτυχίας. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπών είναι να εστιάσετε σε τροποποιήσεις των πτυχών της στρατηγικής υποστήριξης πελατών. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας και η παροχή υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο σε αγοραστές. Μικρές αλλαγές όπως αυτή μπορούν να μεταμορφώσουν εντελώς τις προσπάθειές σας για μετατροπές. Στην πραγματικότητα, εταιρείες που δήλωσαν ότι επικεντρώνονται στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών τους ανέφεραν ποσοστό μετατροπής 11% υψηλότερο από τις εταιρείες που δεν το κάνουν.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of conversion rates

Τι είναι τα ποσοστά μετατροπών;

Το ποσοστό μετατροπών σας είναι το ποσοστό των επισκεπτών στον ιστότοπό σας που ολοκληρώνουν έναν επιθυμητό στόχο (εγγράφονται για μια δοκιμή, εγγράφονται για μια συνδρομή, αγοράζουν ένα προϊόν) από τον συνολικό αριθμό επισκεπτών. Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών υποδεικνύει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ είναι επιτυχημένες και ότι το προϊόν σας είναι εύκολα προσβάσιμο στον ιστότοπό σας.

Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό μετατροπών;

Τα ποσοστά μετατροπών ποικίλλουν ανάλογα με το βιομηχανικό και επιχειρηματικό μοντέλο, οπότε ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποια έρευνα για να δείτε πού βρίσκεστε. Ένας εξαιρετικός πόρος για αυτό είναι το εργαλείο συγκριτικής αξιολόγησης του Google Adwords Industry. Ωστόσο, συμβατικά, ένα καλό ποσοστό μετατροπών κυμαίνεται μεταξύ 2% και 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Πώς να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας

Η αύξηση του ποσοστού μετατροπών σημαίνει ότι μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας μετατρέπεται σε σημαντικές ενέργειες που αναπτύσσουν την επιχείρησή σας, είτε αυτό σημαίνει συμπλήρωση μιας φόρμας για να γίνει πελάτης είτε πραγματοποίηση μιας αγοράς. Ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπών θα μπορούσε να οδηγήσει σε οποιοδήποτε από αυτά τα προβλήματα: non enticing offerΜη δελεαστική προσφορά stop sign Αναποτελεσματικός σχεδιασμός ιστότοπου

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Τα πρώτα βήματα για τη βελτίωση της μετατροπής

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας είναι να επανεξετάσετε την προσφορά σας. Εάν οι πελάτες σας δεν αγοράζουν αυτό που προσφέρετε, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προσφορά είναι υπερβολικά ακριβή ή δεν προσφέρει αρκετή αξία στο κοινό σας. Το δεύτερο βήμα είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για μετατροπές.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Επανεξετάστε την προσφορά σας

– Χαμηλώστε την τιμή – Βελτιώστε τη λειτουργικότητα – Δημιουργήστε επιπλέον κίνητρα, όπως δωρεάν αποστολή – Δημιουργήστε μια απλά ακαταμάχητη προσφορά που οι πελάτες σας δεν μπορούν να αρνηθούν

Growing trend of increased productivity

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας

– A/B τεστ διαφορετικών στοιχείων – Χρησιμοποιήστε ισχυρά CTA – Ελέγξτε το αντίγραφο επικεφαλίδας και την τοποθέτηση κουμπιού/φόρμας – Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σωστά σε κινητά

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Επιπλέον: Να δείχνετε κατανόηση σε κάθε αλληλεπίδραση

Εκτός από την παροχή άμεσων απαντήσεων στους πελάτες, είναι εξαιρετικά σημαντικό να εκτιμήσετε το χρόνο του πελάτη σας. Αν θέλετε να κερδίσετε τους πελάτες σας, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις προηγούμενες αγορές τους και όλες τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους με την εταιρεία σας, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείται. Έχοντας προετοιμαστεί και δείχνοντας κατανόηση, θα είστε σε θέση να εκπλήξετε τους πελάτες σας κάθε φορά που επικοινωνούν μαζί σας για υποστήριξη.

Εξακολουθείτε να υστερείτε σε μετατροπές;

Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε χαμηλά ποσοστά μετατροπών, υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης ή υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών; Εάν απαντήσατε ναι, οι δυνητικοί πελάτες σας πιθανώς αντιμετωπίζουν ένα από τα ακόλουθα προβλήματα: Real time support Έλλειψη υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο Call us online button Χωρίς επιτόπου υποστήριξη Shopping cart Περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης πληρωμής Uncertainty Αναποφασιστικότητα

Still lacking good conversion rates

Το σημαντικό είναι να μειωθεί η προσπάθεια των πελατών

Οι πελάτες σας είναι μόνο μία αναζήτηση Google μακριά από την εύρεση εναλλακτικών λύσεων για το προϊόν σας. Μην τους δίνετε λόγο να φύγουν.

Απλοποιήστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς

Μην κάνετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς περίπλοκη. Αποφύγετε να δημιουργήσετε πάρα πολλά βήματα, να θέσετε περιττές ερωτήσεις ή να ζητήσετε εγγραφή πριν από την ολοκλήρωση αγοράς.

Παρέχετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Δώστε στους πελάτες σας πολλούς τρόπους να επικοινωνήσουν μαζί σας και να παρέχουν άμεση υποστήριξη σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιήστε γνωσιακές βάσεις, πύλες πελατών και συχνές ερωτήσεις για επιλογές αυτοεξυπηρέτησης.

Συνομιλήστε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο

Βοηθήστε τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Απαντήστε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα, την αποστολή ή την παράδοση για να τα προωθήσετε μέσω της διοχέτευσης μετατροπών.

Increase conversion rates with chat button

Αυξήστε τη μετατροπή με το πάτημα ενός κουμπιού

Η έρευνα δείχνει ότι η προσθήκη ενός widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας μπορεί να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών σας κατά 27%. Ανάλογα με τον κλάδο σας, αυτός ο αριθμός μπορεί να είναι πολύ υψηλότερος. Με το ελάχιστο κόστος της ζωντανής συνομιλίας, δεν θέλει καθόλου σκέψη. Οπότε, πώς μπορεί η ζωντανή συνομιλία να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής τόσο εύκολα; Οι αγοραστές συχνά έχουν πολλές ερωτήσεις όταν αγοράζουν στο διαδίκτυο. Ωστόσο, υπάρχει μόνο ένα περιορισμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο μπορούν να πάρουν απάντηση. Εάν δεν λάβουν άμεση υποστήριξη, είναι πιθανό να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις και να αγοράσουν από ανταγωνιστές.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Παρέχετε επιλογές αυτοβοήθειας

Οι πελάτες σας μπορεί να έχουν ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν πραγματοποιώντας μια απλή αναζήτηση στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, εάν δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, θα είναι δυσαρεστημένοι και απογοητευμένοι. Δώστε τους ένα καθορισμένο μέρος, όπως μια πύλη πελατών, όπου μπορούν να δουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή, το μέγεθος και άλλα. Αυτός ο τύπος υποστήριξης είναι πολύτιμος καθώς απαιτεί 0 προσπάθειες από τους αντιπροσώπους σας και διατίθεται όλο το 24ωρο.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Να είστε ενεργητικοί

Εάν δείτε δυνητικούς αγοραστές στον ιστότοπό σας για περισσότερο από λίγα λεπτά, σαφώς αναζητούν κάτι ή έρχονται σε διένεξη σχετικά με την αγορά από εσάς. Διευκολύνετε τις ανησυχίες των πελατών σας προσκαλώντας τους ενεργητικά να συνομιλήσουν μαζί σας. Μπορείτε να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα σας ή να τους δείξετε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Το επίπεδο της εξυπηρέτησης που παρέχετε αντικατοπτρίζει το προϊόν σας

Το να έχετε ένα υπέροχο προϊόν απλά δεν είναι αρκετό. Συχνά οι πελάτες εγκαταλείπουν τις εταιρείες επειδή το επίπεδο υπηρεσιών που λαμβάνουν απλώς δεν είναι αρκετά καλό. Οι αγοραστές θέλουν να αισθάνονται εκτιμημένοι για τη συνεργασία με την εταιρεία σας. Επομένως, για να αποφύγετε την απώλεια πελατών και να αυξήσετε τις μετατροπές, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια πελατοκεντρική κουλτούρα στην επιχείρησή σας.

Το 86% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Οι πελάτες, οι οποίοι λαμβάνουν καλή εξυπηρέτηση πελατών, είναι πιο πιθανό να συστήσουν την εταιρεία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της σε άλλους.

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση σας, τόσο περισσότερο θα αγοράσουν.

Οι πελάτες που έχουν κακή εμπειρία υπηρεσίας είναι 50% πιο πιθανό να το μοιραστούν στο διαδίκτυο με άλλους.

Καρτέλες μέσω email

Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα από άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα συγκεντρωτικό εισερχόμενο.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Δημιουργία γνωσιακής βάσης

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις, με πλήρεις ερωτήσεις, φόρουμ, άρθρα & προτάσεις.

Φωνητικές & βίντεο κλήσεις

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης του πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή το σταθερό σας δίκτυο σε ένα μόνο μέρος.

Voice and video calls supported

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες επιλέγουν το LiveAgent

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman
Social medias integrated into the help desk software

Ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε τα αγαπημένα σας προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο LiveAgent και απαντήστε σε δημόσια σχόλια σχετικά με τις αναρτήσεις σας, τα προσωπικά σας μηνύματα ή τα Tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας. Εξαλείψτε την ανάγκη να ακολουθήσετε και να συντηρείτε πολλούς λογαριασμούς σε πολλές πύλες και να τους ενσωματώσετε στο LiveAgent. Το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber περιλαμβάνονται για να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν πιο ομαλή, γρήγορη και αποτελεσματική.

Αναλυτικά στοιχεία & amp; πίνακας ελέγχου αναφορών

Αποκτήστε μια επισκόπηση του τμήματος υποστήριξης πελατών, της εξυπηρέτησης που παρέχετε και της ικανοποίησης των πελατών σας. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την ευτυχία που λαμβάνουν. Επικεντρωθείτε στα δεδομένα, βρείτε χώρους για βελτίωση και αξιοποιήστε τις δυνάμεις σας. Φέρτε λίγη διασκέδαση στην εταιρεία σας ενεργοποιώντας τις δυνατότητες gamification.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων
Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Πύλη πελατών

Δημιουργήστε πύλες πελατών, ώστε οι πελάτες σας να έχουν μια κεντρική περιοχή για την επεξεργασία των στοιχείων επικοινωνίας τους, τη δημιουργία πληρωμών και την υποβολή καρτελών. Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πύλης πελατών μπορεί να μειώσει το φόρτο των καρτελών και επίσης να σας βοηθήσει να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 24/7/365 ακόμα και όταν οι αντιπρόσωποι σας βρίσκονται εκτός σύνδεσης. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια γνωσιακή βάση, συμπεριλάβετε τις συχνές ερωτήσεις, τα φόρουμ και προσθέστε το widget σχολίων και προτάσεων στο τέλος. Όλα είναι πλήρως προσαρμόσιμα για να ταιριάζουν με τις κατευθυντήριες γραμμές της εταρείας σας.

Τι κάνει το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης τη σωστή επιλογή;

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτεργη

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΑυξήστε το ποσοστό μετατροπών
Το Liveagent είναι η απόλυτη λύση υποστήριξης πελατών για την επιχείρησή σας. Με χρήσιμα εργαλεία, κάλυψη πολλαπλών καναλιών και περισσότερες από 175 δυνατότητες, το Liveagent είναι η σωστή επιλογή για την επιχείρησή σας. Το widget συνομιλίας του Liveagent είναι το πιο γρήγορο στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα.

Αναζητάτε μια εναλλακτική του Verloop;

Ανακαλύψτε το LiveAgent, την απόλυτη εναλλακτική του Verloop για υποστήριξη πελατών. Απολαύστε περισσότερες από 175 δυνατότητες, πολυκαναλική κάλυψη, και βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών σας. Ξεκινήστε σήμερα τη δωρεάν δοκιμή σας, χωρίς πιστωτική κάρτα, και δείτε γιατί κορυφαίες εταιρείες το επιλέγουν.

Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με εξατομικευμένη υποστήριξη σε όλα τα κανάλια. Αφήστε τους πελάτες σας με μια υπέροχη αίσθηση κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας.

Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent

Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας με το LiveAgent! Προσφέρετε εξατομικευμένη υποστήριξη και βελτιώστε την εμπειρία αγορών, οδηγώντας τους πελάτες σας να επιστρέφουν ξανά και ξανά. Εξερευνήστε στρατηγικές για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δοκιμάστε το δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα.

Ας συναντηθούμε στη Νέα Υόρκη για έναν καφέ για να συζητήσουμε πώς το LiveAgent μπορεί να βελτιώσει την επιχείρησή σας με ένα καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης & εξυπηρέτησης πελατών.

Είμαστε στη Νέα Υόρκη!

Συναντηθείτε μαζί μας στη Νέα Υόρκη και ανακαλύψτε πώς το LiveAgent μπορεί να μεταμορφώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας με κορυφαίο λογισμικό. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των πελατών, με πιθανότητα αύξησης έως 29%. Κλείστε μια προσωπική συνάντηση για να συζητήσουμε τις δυνατότητες συνεργασίας και δοκιμάστε το δωρεάν για 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα.

Μάθετε περισσότερα για το ποσοστό μετατροπών. Κατανοήστε το σε βάθος με εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Ποσοστό μετατροπής

Μάθετε περισσότερα για το ποσοστό μετατροπών. Κατανοήστε το σε βάθος με εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x