Κάθε επιχείρηση προσπαθεί να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής της, βρίσκοντας νέους τρόπους για να δημιουργήσει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό της. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη μετατροπή δυνητικών πελατών σε υπάρχοντες πελάτες, αυτή η μέθοδος έχει χαμηλά ποσοστά επιτυχίας. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπών είναι να εστιάσετε σε τροποποιήσεις των πτυχών της στρατηγικής υποστήριξης πελατών. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας και η παροχή υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο σε αγοραστές. Μικρές αλλαγές όπως αυτή μπορούν να μεταμορφώσουν εντελώς τις προσπάθειές σας για μετατροπές. Στην πραγματικότητα, εταιρείες που δήλωσαν ότι επικεντρώνονται στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών τους ανέφεραν ποσοστό μετατροπής 11% υψηλότερο από τις εταιρείες που δεν το κάνουν.
Το ποσοστό μετατροπών σας είναι το ποσοστό των επισκεπτών στον ιστότοπό σας που ολοκληρώνουν έναν επιθυμητό στόχο (εγγράφονται για μια δοκιμή, εγγράφονται για μια συνδρομή, αγοράζουν ένα προϊόν) από τον συνολικό αριθμό επισκεπτών. Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών υποδεικνύει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ είναι επιτυχημένες και ότι το προϊόν σας είναι εύκολα προσβάσιμο στον ιστότοπό σας.
Τα ποσοστά μετατροπών ποικίλλουν ανάλογα με το βιομηχανικό και επιχειρηματικό μοντέλο, οπότε ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποια έρευνα για να δείτε πού βρίσκεστε. Ένας εξαιρετικός πόρος για αυτό είναι το εργαλείο συγκριτικής αξιολόγησης του Google Adwords Industry. Ωστόσο, συμβατικά, ένα καλό ποσοστό μετατροπών κυμαίνεται μεταξύ 2% και 5%.
Η αύξηση του ποσοστού μετατροπών σημαίνει ότι μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας μετατρέπεται σε σημαντικές ενέργειες που αναπτύσσουν την επιχείρησή σας, είτε αυτό σημαίνει συμπλήρωση μιας φόρμας για να γίνει πελάτης είτε πραγματοποίηση μιας αγοράς. Ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπών θα μπορούσε να οδηγήσει σε οποιοδήποτε από αυτά τα προβλήματα: Μη δελεαστική προσφορά Αναποτελεσματικός σχεδιασμός ιστότοπου
Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας είναι να επανεξετάσετε την προσφορά σας. Εάν οι πελάτες σας δεν αγοράζουν αυτό που προσφέρετε, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προσφορά είναι υπερβολικά ακριβή ή δεν προσφέρει αρκετή αξία στο κοινό σας. Το δεύτερο βήμα είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για μετατροπές.
– Χαμηλώστε την τιμή – Βελτιώστε τη λειτουργικότητα – Δημιουργήστε επιπλέον κίνητρα, όπως δωρεάν αποστολή – Δημιουργήστε μια απλά ακαταμάχητη προσφορά που οι πελάτες σας δεν μπορούν να αρνηθούν
– A/B τεστ διαφορετικών στοιχείων – Χρησιμοποιήστε ισχυρά CTA – Ελέγξτε το αντίγραφο επικεφαλίδας και την τοποθέτηση κουμπιού/φόρμας – Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σωστά σε κινητά
Εκτός από την παροχή άμεσων απαντήσεων στους πελάτες, είναι εξαιρετικά σημαντικό να εκτιμήσετε το χρόνο του πελάτη σας. Αν θέλετε να κερδίσετε τους πελάτες σας, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις προηγούμενες αγορές τους και όλες τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους με την εταιρεία σας, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείται. Έχοντας προετοιμαστεί και δείχνοντας κατανόηση, θα είστε σε θέση να εκπλήξετε τους πελάτες σας κάθε φορά που επικοινωνούν μαζί σας για υποστήριξη.
Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε χαμηλά ποσοστά μετατροπών, υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης ή υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών; Εάν απαντήσατε ναι, οι δυνητικοί πελάτες σας πιθανώς αντιμετωπίζουν ένα από τα ακόλουθα προβλήματα: Έλλειψη υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο Χωρίς επιτόπου υποστήριξη Περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης πληρωμής Αναποφασιστικότητα
Οι πελάτες σας είναι μόνο μία αναζήτηση Google μακριά από την εύρεση εναλλακτικών λύσεων για το προϊόν σας. Μην τους δίνετε λόγο να φύγουν.
Μην κάνετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς περίπλοκη. Αποφύγετε να δημιουργήσετε πάρα πολλά βήματα, να θέσετε περιττές ερωτήσεις ή να ζητήσετε εγγραφή πριν από την ολοκλήρωση αγοράς.
Δώστε στους πελάτες σας πολλούς τρόπους να επικοινωνήσουν μαζί σας και να παρέχουν άμεση υποστήριξη σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιήστε γνωσιακές βάσεις, πύλες πελατών και συχνές ερωτήσεις για επιλογές αυτοεξυπηρέτησης.
Βοηθήστε τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Απαντήστε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα, την αποστολή ή την παράδοση για να τα προωθήσετε μέσω της διοχέτευσης μετατροπών.
Η έρευνα δείχνει ότι η προσθήκη ενός widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας μπορεί να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών σας κατά 27%. Ανάλογα με τον κλάδο σας, αυτός ο αριθμός μπορεί να είναι πολύ υψηλότερος. Με το ελάχιστο κόστος της ζωντανής συνομιλίας, δεν θέλει καθόλου σκέψη. Οπότε, πώς μπορεί η ζωντανή συνομιλία να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής τόσο εύκολα; Οι αγοραστές συχνά έχουν πολλές ερωτήσεις όταν αγοράζουν στο διαδίκτυο. Ωστόσο, υπάρχει μόνο ένα περιορισμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο μπορούν να πάρουν απάντηση. Εάν δεν λάβουν άμεση υποστήριξη, είναι πιθανό να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις και να αγοράσουν από ανταγωνιστές.
Οι πελάτες σας μπορεί να έχουν ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν πραγματοποιώντας μια απλή αναζήτηση στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, εάν δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, θα είναι δυσαρεστημένοι και απογοητευμένοι. Δώστε τους ένα καθορισμένο μέρος, όπως μια πύλη πελατών, όπου μπορούν να δουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή, το μέγεθος και άλλα. Αυτός ο τύπος υποστήριξης είναι πολύτιμος καθώς απαιτεί 0 προσπάθειες από τους αντιπροσώπους σας και διατίθεται όλο το 24ωρο.
Εάν δείτε δυνητικούς αγοραστές στον ιστότοπό σας για περισσότερο από λίγα λεπτά, σαφώς αναζητούν κάτι ή έρχονται σε διένεξη σχετικά με την αγορά από εσάς. Διευκολύνετε τις ανησυχίες των πελατών σας προσκαλώντας τους ενεργητικά να συνομιλήσουν μαζί σας. Μπορείτε να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα σας ή να τους δείξετε προς τη σωστή κατεύθυνση.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Το να έχετε ένα υπέροχο προϊόν απλά δεν είναι αρκετό. Συχνά οι πελάτες εγκαταλείπουν τις εταιρείες επειδή το επίπεδο υπηρεσιών που λαμβάνουν απλώς δεν είναι αρκετά καλό. Οι αγοραστές θέλουν να αισθάνονται εκτιμημένοι για τη συνεργασία με την εταιρεία σας. Επομένως, για να αποφύγετε την απώλεια πελατών και να αυξήσετε τις μετατροπές, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια πελατοκεντρική κουλτούρα στην επιχείρησή σας.
Το 86% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Οι πελάτες, οι οποίοι λαμβάνουν καλή εξυπηρέτηση πελατών, είναι πιο πιθανό να συστήσουν την εταιρεία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της σε άλλους.
Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση σας, τόσο περισσότερο θα αγοράσουν.
Οι πελάτες που έχουν κακή εμπειρία υπηρεσίας είναι 50% πιο πιθανό να το μοιραστούν στο διαδίκτυο με άλλους.
Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα από άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα συγκεντρωτικό εισερχόμενο.
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις, με πλήρεις ερωτήσεις, φόρουμ, άρθρα & προτάσεις.
Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης του πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή το σταθερό σας δίκτυο σε ένα μόνο μέρος.
Ενσωματώστε τα αγαπημένα σας προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο LiveAgent και απαντήστε σε δημόσια σχόλια σχετικά με τις αναρτήσεις σας, τα προσωπικά σας μηνύματα ή τα Tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας. Εξαλείψτε την ανάγκη να ακολουθήσετε και να συντηρείτε πολλούς λογαριασμούς σε πολλές πύλες και να τους ενσωματώσετε στο LiveAgent. Το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber περιλαμβάνονται για να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν πιο ομαλή, γρήγορη και αποτελεσματική.
Αποκτήστε μια επισκόπηση του τμήματος υποστήριξης πελατών, της εξυπηρέτησης που παρέχετε και της ικανοποίησης των πελατών σας. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την ευτυχία που λαμβάνουν. Επικεντρωθείτε στα δεδομένα, βρείτε χώρους για βελτίωση και αξιοποιήστε τις δυνάμεις σας. Φέρτε λίγη διασκέδαση στην εταιρεία σας ενεργοποιώντας τις δυνατότητες gamification.
Δημιουργήστε πύλες πελατών, ώστε οι πελάτες σας να έχουν μια κεντρική περιοχή για την επεξεργασία των στοιχείων επικοινωνίας τους, τη δημιουργία πληρωμών και την υποβολή καρτελών. Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πύλης πελατών μπορεί να μειώσει το φόρτο των καρτελών και επίσης να σας βοηθήσει να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 24/7/365 ακόμα και όταν οι αντιπρόσωποι σας βρίσκονται εκτός σύνδεσης. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια γνωσιακή βάση, συμπεριλάβετε τις συχνές ερωτήσεις, τα φόρουμ και προσθέστε το widget σχολίων και προτάσεων στο τέλος. Όλα είναι πλήρως προσαρμόσιμα για να ταιριάζουν με τις κατευθυντήριες γραμμές της εταρείας σας.
Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.
Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.
Πιο Δημοφιλή
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Verloop;
Ανακαλύψτε το LiveAgent, την απόλυτη εναλλακτική του Verloop για υποστήριξη πελατών. Απολαύστε περισσότερες από 175 δυνατότητες, πολυκαναλική κάλυψη, και βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών σας. Ξεκινήστε σήμερα τη δωρεάν δοκιμή σας, χωρίς πιστωτική κάρτα, και δείτε γιατί κορυφαίες εταιρείες το επιλέγουν.
Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent
Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας με το LiveAgent! Προσφέρετε εξατομικευμένη υποστήριξη και βελτιώστε την εμπειρία αγορών, οδηγώντας τους πελάτες σας να επιστρέφουν ξανά και ξανά. Εξερευνήστε στρατηγικές για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δοκιμάστε το δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα.
Συναντηθείτε μαζί μας στη Νέα Υόρκη και ανακαλύψτε πώς το LiveAgent μπορεί να μεταμορφώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας με κορυφαίο λογισμικό. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των πελατών, με πιθανότητα αύξησης έως 29%. Κλείστε μια προσωπική συνάντηση για να συζητήσουμε τις δυνατότητες συνεργασίας και δοκιμάστε το δωρεάν για 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team