Με την άνοδο της ψηφιακής εποχής, όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να εργαστούν στην εξυπηρέτηση πελατών. Είναι μια απλή αλλά καλά αμειβόμενη δουλειά που έχει πολλά οφέλη για όσους προσχωρούν μόνο στο εργατικό δυναμικό και στην εναλλαγή σταδιοδρομίας. Δείτε πώς μπορείτε να γίνετε ένας από τους πολλούς εργαζόμενους στην εξυπηρέτηση πελατών με ένα εξαιρετικό βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών.
Γιατί να ξεκινήσετε την καριέρα σας στην εξυπηρέτηση πελατών;
Δεν έχετε αποφασίσει ποια θα είναι η πρώτη σας δουλειά ακόμα; Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι μια εξαιρετική αρχή. Να γιατί.
1. Είναι μια καλά αμειβόμενη εργασία σε αρχικό επίπεδο
Λίγοι άνθρωποι θέλουν να εργάζονται δωρεάν. Ωστόσο, είναι δύσκολο να μπείτε σε κάποια καριέρα χωρίς να χρειάζεται να περάσετε από πρακτική άσκηση. Σε πολλές περιπτώσεις, θα αποζημιωθείτε ή δεν θα πληρώσετε καθόλου κατά τη διάρκεια αυτού του σταδίου.
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε τις δεξιότητες που απαιτούνται για οποιαδήποτε δουλειά και να πληρώνεστε καλά όμορφα για αυτό.
2. Μαθαίνετε μεταβιβάσιμες δεξιότητες
Κατά τη διάρκεια της εργασίας σας στην εξυπηρέτηση πελατών, θα μάθετε να εργάζεστε σε μια ομάδα, να επιλύετε προβλήματα και να βοηθάτε τους ανθρώπους. Αυτές είναι βασικές δεξιότητες που θα χρειαστείτε σε οποιαδήποτε γραμμή εργασίας. Ακόμη και οι επιχειρηματίες πρέπει να είναι σε θέση να χειρίζονται πελάτες.
3. Αποκτάτε δικτυακή και εργασιακή εμπειρία
Είναι δύσκολο να βρει κάποιος μία αξιοπρεπή δουλειά χωρίς επαγγελματική εμπειρία. Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι το σημείο εκκίνησης των περισσότερων σταδιοδρομιών που ασχολούνται με τον ψηφιακό κόσμο.
Όταν αισθάνεστε ότι έχετε αρκετή εμπειρία και δεξιότητες στο χαρτοφυλάκιό σας, μπορείτε να αλλάξετε εργασία.
Τι να συμπεριλάβετε στο βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών
Μπορεί να φαίνεται ότι το βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών είναι απλό. Αν και αυτή η δουλειά δεν είναι τόσο δύσκολη όσο μερικές θέσεις IT, η πρόσληψη δεν είναι εύκολη.
Ο τεράστιος όγκος των βιογραφικών που το HR τμήμα αναζητά σημαίνει ότι έχετε λιγότερες πιθανότητες να συμπληρώσετε μια ανοιχτή θέση. Να τι πρέπει να συμπεριλάβετε στο βιογραφικό σας για την εξυπηρέτηση πελατών για να αυξήσετε αυτές τις πιθανότητες.
1. Δεξιότητες επικοινωνίας
Οι καλές δεξιότητες είναι το κλειδί για κάθε βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών. Σε αυτήν τη γραμμή εργασίας, πρέπει να αντιμετωπίζετε δεκάδες κλήσεις ή μηνύματα την ημέρα και να βοηθάτε τους ανθρώπους που επικοινωνούν μαζί σας.
Συμπεριλάβετε αυτές τις δεξιότητες στη λίστα για να τις καταστήσετε πιο κατάλληλες για τη δουλειά:
- Διαπροσωπικές δεξιότητες
- Υπομονή
- Αντιμετώπιση συγκρούσεων
2. Δεξιότητες λογισμικού
Λίγοι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών εργάζονται με τηλεφωνικές κλήσεις αυτές τις μέρες. Ακόμα κι αν τα καθήκοντά σας περιλαμβάνουν λήψη κλήσεων, θα πρέπει να εργαστείτε και με πολύ λογισμικό. Με όσο περισσότερο λογισμικό έχετε ήδη ασχοληθεί, τόσο λιγότερο εκπαίδευση θα πρέπει να κάνει μια εταιρεία.
Συμπεριλάβετε αυτές τις δεξιότητες για να δείξετε στους αξιολογητές ότι αξίζετε να λάβετε συνέντευξη:
- Βασικά της Microsoft
- Συστήματα διαχείρισης πελατών
3. Γνώση του κλάδου
Οι εργαζόμενοι εξυπηρέτησης πελατών βοηθούν άτομα σε πολλούς τομείς, από την πληροφορική έως το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εάν δεν γνωρίζετε τίποτα σχετικά με τις αγορές και θέλετε να εργαστείτε στην εξυπηρέτηση πελατών μιας χρηματοοικονομικής εταιρείας, θα συναντήσετε έναν γυάλινο τοίχο.
Αναφέρετε ότι γνωρίζετε πολλά για τον κλάδο, γενικά, για να δείξετε ότι η ενσωμάτωση θα είναι εύκολη. Τουλάχιστον δηλώστε ότι μαθαίνετε γρήγορα.
4. Περιπτώσεις αντί για εργασιακή εμπειρία
Εάν αυτή είναι η πρώτη φορά που γράφετε ένα βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών, μην φοβάστε ότι δεν έχετε επαγγελματική εμπειρία.
Είναι οι δεξιότητες που έχουν μεγαλύτερη σημασία, ειδικά για θέσεις εισόδου. Αναφέρετε τις δεξιότητες που έχετε αποκτήσει από την προηγούμενη εργασία σας, ακόμα κι αν ήταν εθελοντική εργασία.
Εάν η εμπειρία σας είναι περιορισμένη, εστιάστε σε μερικές περιπτώσεις όπου έχετε χρησιμοποιήσει δεξιότητες για να βοηθήσετε τους ανθρώπους.
Τι να συμπεριλάβετε στο βιογραφικό του προϊσταμένου εξυπηρέτησης πελατών
Η δημιουργία βιογραφικού για θέση προϊσταμένου μπορεί να αποδειχθεί πιο δύσκολη πρόκληση. Να τι πρέπει να συμπεριλάβετε για να είστε εξασφαλισμένοι.
1. Διοικητικές δεξιότητες
Έχεις ήδη αναλάβει την ευθύνη ομάδας; Αναφέρετε τα πάντα για αυτό. Ο αριθμός των ατόμων που ηγηθήκατε, ο αριθμός των πελατών που εξυπηρετούσε η ομάδα σας, τα στατιστικά της απόδοσής σας.
Δείξτε τι λογισμικό HR γνωρίζετε και πώς το χρησιμοποιήσατε για να αυξήσετε την παραγωγικότητα της ομάδας σας.
Εάν δεν ήσασταν επίσημα υπεύθυνοι για τα άτομα, δείξτε τις δεξιότητες και την πρωτοβουλία διαχείρισης. Μιλήστε για το χρόνο που βοηθήσατε τους νέους υπαλλήλους ή βοηθήσατε τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη σας.
2. Αξιοσημείωτα επιτεύγματα
Οι εταιρείες θέλουν να δουν τι ακριβώς μπορείτε να κάνετε για να εξοικονομήσετε χρήματα. Βεβαιωθείτε ότι μιλάτε για τα πιο αξιοσημείωτα επιτεύγματά σας στην προηγούμενη δουλειά.
Μπορεί να είναι κάτι σημαντικό όπως να βοηθάτε στη διαμόρφωση της πολιτικής μιας εταιρείας. Μπορεί να είναι κάτι μικρό, όπως να παρατηρήσετε πώς οι συμπαίκτες σας αποτυγχάνουν και να βελτιώσετε την απόδοσή τους ή να επαναφέρετε έναν υπάλληλο.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, δείξτε επίτευγμα στο βιογραφικό σας, και θα είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό.
3. Δεξιότητες εκτός εργασίας
Έχετε δεξιότητες εκτός της εργασίας σας ως εργαζόμενος και προϊστάμενος εξυπηρέτησης πελατών; Εάν έχετε, μπορεί να αποδειχθεί ένα μεγάλο πλεονέκτημα στο βιογραφικό.
Για παράδειγμα, εάν υποβάλλετε αίτηση για τη θέση σε μια εταιρεία πληροφορικής, το να γνωρίζετε τα βασικά του προγραμματισμού θα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Θα δείξει στο HR τμήμα ότι δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να επικοινωνείτε με το τμήμα ανάπτυξης.
Πώς να αλλάξετε το βιογραφικό σας για τη θέση εξυπηρέτησης πελατών
Η μετάβαση στην εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε το εισόδημά σας και να ξεκινήσετε από την αρχή. Μπορείτε να μετατρέψετε το βιογραφικό σας και να το προσαρμόσετε στις περισσότερες εργασίες εξυπηρέτησης πελατών σε επίπεδο εισόδου.
1. Επικεντρωθείτε στις μεταβιβάσιμες δεξιότητες
Οι δεξιότητες είναι απαραίτητες για την εξυπηρέτηση πελατών. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να εργαστείτε στην εξυπηρέτηση πελατών για να τις αποκτήσετε.
Αν έχετε εργαστεί πρόσωπο με πρόσωπο με έναν πελάτη, έχετε ήδη αυτό που χρειάζεται για να κάνετε το ίδιο πράγμα στο διαδίκτυο. Απλώς πρέπει να το αναφέρετε στο βιογραφικό του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών.
2. Μετατρέψτε την εθελοντική εργασία σε πλεονέκτημα
Εάν δεν είχατε να αντιμετωπίσετε τους πελάτες πρόσωπο με πρόσωπο, μπορεί να είχατε μια εμπειρία ως εθελοντής. Οι περισσότερες εθελοντικές θέσεις εργασίας απαιτούν να εργαστείτε σε μια ομάδα και να βοηθήσετε τους ανθρώπους.
Ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για εξυπηρέτηση πελατών.
3. Δείξτε επιτεύγματα
Μπορεί να μην έχετε πολλή εργασιακή εμπειρία στον τομέα, αλλά είναι πιθανό ότι έχετε μερικές υπέροχες ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών.
Δουλέψατε ως μηχανικοί και καταφέρατε να κάνετε ένα δυσαρεστημένο πελάτη να επιστρέψει; Βοηθήσατε στη διαχείριση της ομάδας γονέων στην τάξη του παιδιού σας; Συμπεριλάβετε αυτές τις εμπειρίες στο βιογραφικό του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών.
Πώς να μορφοποιήσετε ένα βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών
Μερικές φορές η μορφή έχει σημασία όπως και το περιεχόμενο. Δείτε πώς μπορείτε να γράψετε το βιογραφικό του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών για να το αξιοποιήσετε στο έπακρο.
1. Χρονολογική μορφή
Μπορείτε να υπερηφανευτείτε για ένα πλούσιο ιστορικό απασχόλησης στον κλάδο; Χρησιμοποιήστε τη χρονολογική μορφοποίηση.
Αναφέρετε πρώτα την επαγγελματική σας εμπειρία και περιγράψτε τα καθήκοντα και τα επιτεύγματά σας.
2. Λειτουργική μορφή
Εάν το βιογραφικό σας είναι φτωχό όσον αφορά την εμπειρία, εστιάστε στις δεξιότητες αντ’ αυτού. Δείξτε τις δεξιότητές σας για να εντυπωσιάσετε το τμήμα HR.
Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε παραδείγματα των επιτευγμάτων σας αντί να απαριθμήσετε απλώς τις δεξιότητες.
3. Βιογραφικό μίας σελίδας
Οι περισσότερες δουλειές εξυπηρέτησης πελατών δεν χρειάζονται μια τεράστια λίστα δεξιοτήτων και εργασιακών εμπειριών για πρόσληψη. Μπορείτε να διευκολύνετε τη δουλειά των υπαλλήλων που αναθεωρούν το βιογραφικό σας, κάνοντάς το σύντομο και περιεκτικό.
Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά πρότυπα βιογραφικού για να προσαρμόσετε το βιογραφικό σε λίγες σελίδες, κατά προτίμηση μία.
4. Η φωτογραφία σας στο βιογραφικό
Μπορεί να φαίνεται ότι η προσθήκη μιας φωτογραφίας κάνει το βιογραφικό πιο προσωπικό, αλλά δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Μερικοί από τους μεγαλύτερους εργοδότες μπορεί ακόμη και να απορρίψουν το βιογραφικό σας για νομικούς λόγους.
Μην συμπεριλάβετε τη φωτογραφία, εκτός εάν το ζητήσει ο πιθανός εργοδότης.
5. Συντομία
Κρατήστε το βιογραφικό σας όσο το δυνατόν πιο σύντομο. Συμπληρώστε το με σύντομες και χρήσιμες πληροφορίες για τον εαυτό σας. Εξοικονομήστε λέξεις για τη συνέντευξη.
Ανακαλύψτε μόνοι σας
Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Ποιες δεξιότητες πρέπει να βάλω στο βιογραφικό μου για την εξυπηρέτηση πελατών;
Ένα εξαιρετικό βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνει δεξιότητες που εμφανίζουν γνώση του κλάδου, τεχνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες. Επιπλέον, εάν δεν έχετε εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, είναι καλύτερο να παρουσιάσετε παραδείγματα όπου έχετε χρησιμοποιήσει συγκεκριμένες δεξιότητες κοινωνικές ή τεχνικές για να βοηθήσετε ένα άλλο άτομο/πελάτη.
Πώς να δομήσετε το βιογραφικό σας για την εξυπηρέτηση πελατών;
Για να δομήσετε με επιτυχία ένα βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών, χρησιμοποιήστε χρονολογική μορφοποίηση. Ο στόχος είναι να γίνει το βιογραφικό ευανάγνωστο. Επομένως, προσπαθήστε να γράψετε ένα ολοκληρωμένο βιογραφικό σε μία σελίδα. Επιπλέον, χρησιμοποιήστε πρότυπα για να το κάνετε προσεγμένο και επαγγελματικό. Εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε εμπειρία, φροντίστε να επιδεικνύετε δεξιότητες με περιπτώσεις που τις έχετε χρησιμοποιήσει.
Τι μπορείτε να μάθετε από την εργασία στην εξυπηρέτηση πελατών;
Κατά τη διάρκεια του χρόνου σας στην εξυπηρέτηση πελατών, θα μάθετε να εργάζεστε σε ομάδα, να επιλύετε προβλήματα και να βοηθάτε τους ανθρώπους. Αυτές είναι οι βασικές δεξιότητες που θα χρειαστείτε σε οποιαδήποτε γραμμή εργασίας. Ακόμη και οι επιχειρηματίες πρέπει να είναι σε θέση να χειρίζονται πελάτες.
Πρότυπο βιογραφικού αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών
Αναζητάτε έναν τρόπο να αποκτήσετε τη δουλειά των ονείρων σας; Μάθετε πώς να συντάσσετε ένα αποτελεσματικό βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιώντας τις χρήσιμες συμβουλές και τα πρότυπά μας.
12 Απαραίτητες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών: Τι να κάνετε και τι να μην κάνετε
Ανακαλύψτε τη σημασία των κοινωνικών δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών για την οικοδόμηση σχέσεων, την παροχή κορυφαίας υποστήριξης αφήνοντας μόνιμες θετικές εντυπώσεις.
Δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών
Ένας εκπρόσωπος πελατών θα πρέπει να είναι άρτια καταρτισμένος και να έχει εξαιρετική γνώση για τα προϊόντα. Θα πρέπει επίσης να ακούει προσεκτικά τους πελάτες.