Υπολογίζεται ότι η κακή εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει στις επιχειρήσεις περισσότερα από 75 δισεκατομμύρια $ ετησίως. Προκειμένου να παραμείνουν επιτυχημένες και κερδοφόρες στη σημερινή εξαιρετικά ανταγωνιστική και υπερκορεσμένη αγορά, οι επιχειρήσεις πρέπει να κατανοήσουν τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών και πώς να την θέσουν ως κορυφαία προτεραιότητα. Παρακάτω είναι η απόλυτη συλλογή αποσπασμάτων και ρήσεων εξυπηρέτησης πελατών από διάσημους ηγέτες επιχειρήσεων, ειδικούς του κλάδου και συγγραφείς που παρέχουν μερικές πολύτιμες πληροφορίες και έμπνευση για επιχειρήσεις που αναδιαμορφώνουν την προσέγγισή τους στην εξυπηρέτηση πελατών.
74 Εμπνευσμένα αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών από τους ειδικούς
Εξηγώντας τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών
Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών στην σημερινή εποχή; Οι ηγέτες των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο από την απλή προσφορά υποστήριξης στους πελάτες. Είναι μια φιλοσοφία που πρέπει να ασπαστεί ο καθένας σε έναν οργανισμό, από την ανώτατη διοίκηση έως τους υπαλλήλους πρώτης γραμμής.
Η εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει να είναι τμήμα. Θα έπρεπε να είναι όλη η εταιρεία.
Tony Hsieh – Διευθύνων Σύμβουλος της Zappos
Εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει να διευκολύνετε και γρήγορα τους πελάτες σας να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται – όταν και όπως τη χρειάζονται.
Steve Benson – βραβευμένος με Πούλιτζερ γελοιογράφος
Πολλοί άνθρωποι έχουν ευφάνταστα πράγματα να πουν για την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι απλά μια καθημερινή, συνεχής, ατελείωτη, ατέρμονη, συναισθηματική δραστηριότητα.
Christopher McCormick – Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της L.L.Bean
Στον κόσμο της Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω Διαδικτύου, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ο ανταγωνιστής σας απέχει μόνο ένα κλικ του ποντικιού.
Doug Warner – Ανώτερος Αντιπρόεδρος στη Vonage
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια εθελοντική πράξη που καταδεικνύει μια γνήσια επιθυμία να ικανοποιήσει, αν όχι να ευχαριστήσει, έναν πελάτη.
Steve Curtin – Εκπρόσωπος Πελατών, υπάλληλος στη Marriott International
Το να είσαι στο ίδιο επίπεδο όσον αφορά την τιμή και την ποιότητα, σε οδηγεί απλά στο παιχνίδι. Η υπηρεσία κερδίζει το παιχνίδι.
Tony Alessandra – Επιχειρηματίας, επιχειρηματικός συγγραφέας και κύριος ομιλητής στο Hall of Fame
Εάν δεν εξυπηρετείτε τον πελάτη, η δουλειά σας είναι να εξυπηρετείτε κάποιον που εξυπηρετεί.
Jan Carlzon – Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου SAS
Η καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών είναι εάν ο πελάτης δεν χρειάζεται να σας καλέσει, δεν χρειάζεται να σας μιλήσει. Απλώς δουλεύει.
Jeff Bezos – Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon
Να θυμάστε ποιος είναι ο πελάτης
Ο πελάτης είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο υπάρχει οποιαδήποτε επιχείρηση. Χωρίς πελάτες, δεν υπάρχει κέρδος. Κατά μία έννοια, είναι πραγματικά τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία κάθε εταιρείας. Οι παρακάτω προτάσεις εξυπηρέτησης πελατών αποτελούν εξαιρετικές υπενθυμίσεις για το πώς πρέπει να βλέπουν οι επιχειρήσεις τους πελάτες τους.
Δεν είναι ο εργοδότης που πληρώνει τους μισθούς. Οι εργοδότες χειρίζονται μόνο τα χρήματα. Ο πελάτης είναι αυτός που πληρώνει τους μισθούς.
Henry Ford – Ιδρυτής της Ford Motor Company
Υπάρχει μόνο ένα αφεντικό: Ο Πελάτης. Και μπορεί να απολύσει όλους στην εταιρεία από τον πρόεδρο και κάτω, απλώς ξοδεύοντας τα χρήματά του κάπου αλλού.
Sam Walton – Ιδρυτής της Walmart και του Sam’s Club
Οι πελάτες είναι περιουσιακά στοιχεία που πρέπει να φροντίζονται και να εξυπηρετούνται.
Jeanne Bliss – Ιδρύτρια και Πρόεδρος της CustomerBliss και Συνιδρυτής της Ένωσης Επαγγελματιών Πελατών της Εμπειρίας
Τα μεγαλύτερα περιουσιακά στοιχεία κάθε εταιρείας είναι οι πελάτες της, επειδή χωρίς πελάτες δεν υπάρχει εταιρεία.
Michael LeBoeuf – συγγραφέας επιχειρήσεων και πρώην καθηγητής διαχείρισης στο Πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης
Μεταχείριση των πελατών σωστά
Ικανοποιημένοι και καλά φροντισμένοι πελάτες μπορούν να είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, οι παραμελημένοι πελάτες μπορούν εύκολα να βλάψουν τη φήμη μιας εταιρείας και να προκαλέσουν οικονομικές απώλειες. Τα αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών που αναφέρονται παρακάτω καταδεικνύουν με σαφήνεια γιατί είναι σημαντικό να φροντίζετε τους πελάτες και να τους αντιμετωπίζετε σωστά.
13. «Κανόνας 1: Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Κανόνας 2: Εάν ο πελάτης κάνει ποτέ λάθος, διαβάστε ξανά τον Κανόνα 1. ” Stew Leonard – Διευθύνων Σύμβουλος της Stew Leonard’s
14. “Φροντίστε τους πελάτες και η επιχείρηση θα φροντίσει τον εαυτό της.” Ray Kroc – Γνωστός για την αγορά, τη διάδοση και την “ίδρυση” των McDonald’s
15. “Ο πελάτης μας λέει πώς να παραμείνουμε στην αγορά, καλύτερα από ότι ακούμε.” Pamela Nelson – καλλιτέχνης
16. “Μην προσπαθήσετε να πείτε στον πελάτη τι θέλει. Εάν θέλετε να είστε έξυπνοι, να είστε έξυπνοι στο ντους. Στη συνέχεια, βγείτε, πηγαίνετε στη δουλειά και εξυπηρετήστε τον πελάτη! ” Gene Buckley – Ανώτερος Διευθυντής Επιτυχίας Πελατών στη Microsoft
17. «Οι καλύτεροι πελάτες σας αφήνουν μια εντύπωση. Κάντε το ίδιο και δεν θα φύγουν. ” Διαφήμιση SAP
18. “Οποιοσδήποτε πελάτης απομακρύνεται, δεν του δείχθηκε σεβασμός και ήταν αποθαρρυμένος, αντιπροσωπεύει δεκάδες χιλιάδες χαμένα δολάρια, σε συνέχεια της αποτυχίας μιας υπόσχεσης που έκανε η εταιρεία στην αρχή. Δεν μπορείτε να το δείτε αλλά συμβαίνει καθημερινά.” Seth Godin – Συγγραφέας και πρώην στέλεχος της επιχείρησης dot com
19. « Αν κάνετε τους πελάτες δυσαρεστημένους στον φυσικό κόσμο, ο καθένας μπορεί να το πει σε έξι φίλους. Εάν κάνετε τους πελάτες δυσαρεστημένους στο Διαδίκτυο, ο καθένας μπορεί να το πει σε 6.000. ” Jeff Bezos – Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon
20. “Εάν οι πελάτες σας έχουν την αίσθηση ότι είναι ασήμαντοι, τελικά θα βρουν έναν ανταγωνιστή που θα τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα να συνεργαστούν μαζί τους” Shep Hyken – CSP, το CPAE είναι το CAO (Chief Amazement Officer) των Shepard Presentations
21. «Οι πελάτες είναι σαν τα δόντια. Αν δεν τους φροντίσετε, θα φύγουν ένας προς ένας μέχρι να μην μείνει κανένας. ” Jerry Flanagan – Βετεράνος του στρατού, επιχειρηματίας, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος των εμπορικών σημάτων JDog
Περισσότερα αποσπάσματα σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών σωστά:
22. “Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για το πόσα γνωρίζετε, εκτός και αν ξέρουν πόσο σας ενδιαφέρει.” Damon Richards – Ειδικός στην εξυπηρέτηση πελατών
23. “Αντιμετωπίστε τον πελάτη σαν να είστε αυτός ο πελάτης.” Gena Lorainne – Ειδικός κηπουρικής και κήπου σε μια καθιερωμένη εταιρεία κηπουρικής
24. «Η ευγενική μεταχείριση θα κάνει τον πελάτη μια διαφήμιση με πόδια.” James Cash – Ένας ακαδημαϊκός επιχειρήσεων που είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου διαφόρων εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των General Electric, Microsoft, The Chubb Corporation, Phase Forward, Inc., Wal-Mart και Veracode
25. “Αν δεν νοιάζεσαι, ο πελάτης σου δεν θα το κάνει ποτέ.” Marlene Blaszczyk – Ιδρυτής του MotivateUs.com
26. “Αντιμετωπίστε τους πελάτες σας σαν να τους ανήκετε επειδή ισχύει.” Mark Cuban – Ιδιοκτήτης του Εθνικού Συνδέσμου Μπάσκετ Ντάλας Μάβερικς, συνιδιοκτήτης του 2929 Entertainment και πρόεδρος του AXS TV
27. “Εάν δεν εκτιμάτε τους πελάτες σας, κάποιος άλλος θα το κάνει.” Jason Langella
28. “Προσεγγίστε κάθε πελάτη με την ιδέα να τον βοηθήσετε να λύσει ένα πρόβλημα ή να επιτύχει έναν στόχο, όχι ώστε να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.” Brian Tracy – Δημόσιος ομιλητής και συγγραφέας αυτο-ανάπτυξης
29. “Εάν δεν φροντίζετε τον πελάτη σας, ο ανταγωνιστής σας θα το κάνει.” Brian Tracy – Δημόσιος ομιλητής και συγγραφέας αυτο-ανάπτυξης
30. “Κανένας αριθμός διαφημίσεων δεν μπορεί να επιδιορθώσει τη ζημιά που προκλήθηκε επειδή δεν αντιμετωπίστηκε σωστά η ανησυχία ενός πελάτη.” Albert Schindler
31. “Χρειάζονται μήνες για να βρεις έναν πελάτη και μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να χάσεις έναν.” Vince Lombardi – Εκτελεστικός στο National Football League
Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι παραπάνω από απλή απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών και επίλυση των προβλημάτων τους. Καθώς οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο απαιτητικοί από ποτέ, εκτιμούν εταιρείες που είναι σε θέση να παρέχουν μια πραγματικά αξέχαστη εξυπηρέτηση. Ως εκ τούτου, είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις θετικές εμπειρίες τους με άλλους.
32. “Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα κρίσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση.” Steve Benson – βραβευμένος με βραβείο Pulitzer γελοιογράφος
33. «Η καλή εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά από την κορυφή. Εάν δεν το καταλάβουν τα ανώτερα στελέχη, ακόμη και οι ισχυρότεροι σύνδεσμοι που βρίσκονται πιο κάτω μπορούν να τεθούν σε κίνδυνο. ” Richard Branson – Ιδρυτής του ομίλου Virgin
34. “Όσο περισσότερο περιμένεις, τόσο πιο δύσκολο είναι να παράγεις εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.” William H. Davidow – Γενικός συνεργάτης με τον Mohr Davidow Ventures
35. “Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών δεν σημαίνει ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, σημαίνει ότι ο πελάτης τιμάται πάντα.” Chris LoCurto – Προπονητής Ηγεσίας & Επιχειρήσεων
36. “Για να παρέχετε πραγματική εξυπηρέτηση, πρέπει να προσθέσετε κάτι που δεν μπορεί να αγοραστεί ή να μετρηθεί με χρήματα, και αυτό είναι η ειλικρίνεια και η ακεραιότητα.” Don Alden Adams – Πρόεδρος της Watch Tower Bible
37. “Όταν εξυπηρετείτε καλύτερα τον πελάτη, επιστρέφει πάντα στην επένδυσή σας.” Kara Parlin – Συγγραφέας, συντάκτης και στρατηγικός περιεχομένου
38. “Ένας πελάτης που φροντίστηκε καλά θα μπορούσε να είναι πιο πολύτιμος από διαφημίσεις αξίας 10.000 $.” Jim Rohn – Επιχειρηματίας, συγγραφέας και κινητήριος ομιλητής
39. “Στόχος ως εταιρεία είναι να έχουμε εξυπηρέτηση πελατών που δεν είναι μόνο η καλύτερη αλλά και θρυλική.” Sam Walton – Ιδρυτής της Walmart και της Sam’s Club
40. “Να θυμάστε πάντα την παλιά παροιμία λιανικής: Οι πελάτες θυμούνται την εξυπηρέτηση πολύ περισσότερο από ό,τι θυμούνται την τιμή.” Lauren Freedman – Μεσίτης
41. “Το κλειδί είναι όταν ένας πελάτης απομακρύνεται, σκεπτόμενος “Ουάου, μου αρέσει να δουλεύω μαζί τους και θέλω να πω σε άλλους για την εμπειρία.” Shep Hyken – CSP, το CPAE είναι το CAO (Chief Amazement Officer) των Shepard Presentations
Αποσπάσματα σχετικά με την εξυπηρέτηση που ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών και τις υπερβολικές προσδοκίες
Για να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση, οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των πελατών τους μέσα και έξω. Οπότε, το να γνωρίζεις τι ταιριάζει στους πελάτες επιτρέπει όχι μόνο την ικανοποίηση των αναγκών τους, αλλά και την υπέρβαση των προσδοκιών με την προσπάθεια.
42. “Το πρώτο βήμα υπέρβασης των προσδοκιών του πελάτη σας είναι να γνωρίζετε αυτές τις προσδοκίες.” Roy H. Williams – Συγγραφέας και σύμβουλος μάρκετινγκ με τις καλύτερες πωλήσεις, γνωστός για την τριλογία του Wizard of Ads
43. “Πλησιάστε περισσότερο από ποτέ τους πελάτες σας. Τόσο κοντά που να τους λέτε τι χρειάζονται πριν το συνειδητοποιήσουν. ” Steve Jobs – Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Apple
44. “Όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με τους πελάτες τόσο πιο ξεκάθαρα γίνονται τα πράγματα και τόσο πιο εύκολο είναι να καθορίσετε τι πρέπει να κάνετε.” John Russell – Πρώην αντιπρόεδρος του Harley-Davidson
45. “Οι πελάτες δεν περιμένουν να είστε τέλειοι. Περιμένουν από εσάς να διορθώσετε τα πράγματα όταν πάνε στραβά. ” Donald Porter – Αντιπρόεδρος της British Airways
46. ”Το κλειδί είναι να θέσουμε ρεαλιστικές προσδοκίες και, στη συνέχεια, όχι να ανταποκριθούμε σε αυτές, αλλά να τις ξεπεράσουμε – κατά προτίμηση με απροσδόκητους και χρήσιμους τρόπους.” Richard Branson – Ιδρυτής του ομίλου Virgin
47. “Μάθετε τι θέλουν περισσότερο οι πελάτες σας και τι κάνει καλύτερα η εταιρεία σας. Επικεντρωθείτε στο σημείο όπου συναντώνται αυτά τα δύο. ” Kevin Stirtz – Συγγραφέας More Loyal Customers
48. “Το να ξεπερνάτε τις προσδοκίες είναι να κάνετε τους πελάτες να “αισθάνονται ξεχωριστοί” και να τους βοηθάτε ακόμη και όταν μπορεί να μην έχει νόημα.“ Neil Patel – New York Times συγγραφέας με τις καλύτερες πωλήσεις και κορυφαία επιρροή στο διαδίκτυο σύμφωνα με το Forbes
49. “Δεν υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση όταν κάνετε το κάτι παραπάνω.” Roger Staubach – Quarterback για τους Dallas Cowboys
Κατανόηση της σημασίας της εμπειρίας των πελατών
Τα τελευταία χρόνια η εμπειρία των πελατών έχει γίνει ένας κρίσιμος παράγοντας διαφοροποίησης για τις εταιρείες σε όλους τους κλάδους. Επομένως, η σημασία του δεν πρέπει να υποτιμάται. Η συνεχής δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών πελατών ενισχύει την αφοσίωση των πελατών, βελτιώνει τη διατήρηση και ενθαρρύνει τις θετικές παραπομπές.
50. “Η εμπειρία των πελατών είναι το επόμενο ανταγωνιστικό πεδίο μάχης.” Jerry Gregoire – Διευθύνων σύμβουλος πληροφοριών στην Dell
51. “Βλέπουμε τους πελάτες μας ως προσκεκλημένους σε ένα πάρτι και είμαστε οι οικοδεσπότες. Είναι δική μας δουλειά κάθε μέρα να κάνουμε κάθε σημαντική πτυχή της εμπειρίας των πελατών λίγο καλύτερη.” Jeff Bezos – Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon
52. “Πρέπει να ξεκινήσετε με την εμπειρία των πελατών και να επιστρέψετε στην τεχνολογία, όχι το αντίστροφο.” Steve Jobs – Συνιδρυτής και πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Apple
53. “Η εμπειρία των πελατών δεν είναι έξοδα. Η διαχείριση της εμπειρίας των πελατών ενισχύει την επωνυμία σας. ” Stan Phelps – Αρχιτέκτονας στην 9 INCH
54. “Αν δημιουργήσετε μια υπέροχη εμπειρία, οι πελάτες λένε ο ένας στον άλλον για αυτό. Η από στόμα σε στόμα φήμη είναι πολύ ισχυρή. “ Jeff Bezos – Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon
55. “Κάθε επαφή που έχουμε με έναν πελάτη επηρεάζει το αν θα επιστρέψουν ή όχι. Πρέπει να είμαστε εξαιρετικοί κάθε φορά αλλιώς θα τους χάσουμε. ” Kevin Stirtz – Συγγραφέας More Loyal Customers
56. «Οι άνθρωποι θα ξεχάσουν αυτά που είπατε. Θα ξεχάσουν τι κάνατε. Αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους κάνατε να νιώσουν. ” Maya Angelou – Ποιητής, τραγουδιστής, απομνημονευτής και ακτιβιστής πολιτικών δικαιωμάτων
57. “Η αντίληψη του πελάτη είναι η δική σας πραγματικότητα.” Kate Zabriskie – Πρόεδρος στο Business Training Works
Χτίζοντας μια πελατοκεντρική κουλτούρα
Υιοθετώντας μία πελατοκεντρική προσέγγιση και το να βάζετε τους πελάτες πρώτους στον πυρήνα όλων των επιχειρηματικών αποφάσεων και λειτουργιών συμβάλλει στην απόκτηση σταθερού πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστών. Τι σημαίνει το να είστε πελατοκεντρικοί για τις επιχειρήσεις; Εδώ είναι τι λένε οι ειδικοί του κλάδου για την πελατοκεντρικότητα:
58. “Στην εποχή του πελάτη, τα στελέχη δεν αποφασίζουν πώς επικεντρώνονται στον πελάτη οι εταιρείες τους – το κάνουν οι πελάτες.” Kate Leggett – Ειδικός στη διαχείριση σχέσεων πελατών και στις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών, ωριμότητα, συγκριτική αξιολόγηση, διακυβέρνηση και απόδοση επένδυσης
59. “Κάθε εταιρεία που θέλει να βάλει τους πελάτες πρώτα….πρέπει να είναι πρόθυμη να σκεφτεί μακροπρόθεσμα” Jeff Bezos – Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon
60. “Δεν θα έχετε ποτέ ξανά πλεονέκτημα προϊόντος ή τιμής. Μπορούν να αντιγραφούν πολύ εύκολα. Δεν μπορεί να αντιγραφεί όμως μια ισχυρή κουλτούρα εξυπηρέτησης πελατών. “ Jerry Fritz – Ιδιοκτήτης της Jerry Fritz Garden Design
61. «Ένα πελατοκεντρικό μοντέλο δεν βασίζεται στην εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα της ανάπτυξης προϊόντων, αλλά σε μια βαθιά κατανόηση του τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες, πότε και πώς το θέλουν και τι είναι πρόθυμοι να σας δώσουν σε αντάλλαγμα ” Peter Fader – Καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Wharton του Πανεπιστημίου της Πενσυλβανίας
62. “Αν δουλεύεις μόνο για χρήματα, δεν θα τα καταφέρεις ποτέ, αλλά αν σου αρέσει αυτό που κάνεις και βάζεις πάντα τον πελάτη πρώτο, η επιτυχία θα είναι δική σου.” Ray Kroc – Αμερικανός επιχειρηματίας, γνωστός για την επέκταση της McDonald’s από μια τοπική αλυσίδα στην πιο κερδοφόρα επιχείρηση franchise εστιατορίων στον κόσμο
Αναγνωρίζοντας τα σχόλια των πελατών
Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα σχόλια και τα παράπονα των πελατών θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και να αντιμετωπίζονται ως πηγή πληροφοριών που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να μάθουν πού και πώς μπορούν να βελτιώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Ως εκ τούτου, οι παραπονούμενοι πελάτες είναι ανεκτίμητοι.
63. “Ο πιο δυσαρεστημένος πελάτης σας είναι η καλύτερη πηγή μάθησής σας.” Bill Gates – Συνιδρυτής της Microsoft
64. “Τα σχόλια των καταναλωτών εξακολουθούν να είναι ο πιο σημαντικός οδηγός της επιχείρησής μας.” Howard Shultz – Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Starbucks
65. “Οι πελάτες συχνά γνωρίζουν περισσότερα για τα προϊόντα σας από ό, τι εσείς. Χρησιμοποιήστε το ως πηγή έμπνευσης και ιδέες για την ανάπτυξη προϊόντων. “ David J. Greer – Συνιδιοκτήτης και πρόεδρος της Robelle
66. “Οι στατιστικές δείχνουν ότι όταν οι πελάτες παραπονιούνται, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και οι διευθυντές πρέπει να ενθουσιαστούν για αυτό. Ο παραπονούμενος πελάτης αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για περισσότερες επιχειρήσεις. ” Zig Ziglar – συγγραφέας, πωλητής και κινητήριος ομιλητής
67. “Μην σπαταλάτε το χρόνο των πελατών με το να τους κάνετε ερωτήσεις, εκτός εάν είστε διατεθειμένοι να ενεργήσετε πάνω σε αυτά που λένε.” Bruce Temkin – Επικεφαλής του Ινστιτούτου XM
68. “Ζητήστε από τους πελάτες σας να είναι μέρος της λύσης και μην τους βλέπετε ως μέρος του προβλήματος.” Alan Weiss – Σύμβουλος, ομιλητής και συγγραφέας
Οι αφοσιωμένοι εργαζόμενοι παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών ξεκινά με την επίτευξη χαρούμενων υπαλλήλων. Έτσι, οι αντιπρόσωποι με υψηλό βαθμό αφοσίωσης, κίνητρα, ενθάρρυνση και καλή φροντίδα είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τους πελάτες και να τους προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Τα ακόλουθα αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ακριβώς αυτό:
69. “Το πως νιώθουν οι υπάλληλοι σας είναι το πως νιώθουν οι πελάτες σας. Και αν οι υπάλληλοί σας δεν αισθάνονται πολύτιμοι, δεν θα αισθάνονται ούτε οι πελάτες σας. ” Sybil F. Stershic – Συγγραφέας και αναγνωρισμένος ηγέτης σκέψης σχετικά με τη συμμετοχή υπαλλήλων μέσω του εσωτερικού μάρκετινγκ
70. “Φροντίστε καλά τους υπαλλήλους σας και θα φροντίσουν τους πελάτες σας και οι πελάτες θα επιστρέψουν.” J.W. Marriott – Ιδρυτής της Marriott Corporation
71. “Χωρίς εξαιρετικούς υπαλλήλους, δεν μπορείτε ποτέ να έχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.” Richard F. Gerson – Συγγραφέας, έμπορος
72. «Εάν υπερβαίνουμε συνεχώς τις προσδοκίες των εργαζομένων, θα υπερβαίνουν συνεχώς τις προσδοκίες των πελατών μας». Shep Hyken – Εμπειρογνώμονας εξυπηρέτησης πελατών, κεντρικός ομιλητής, CSP, CPAE είναι ο CAO (Chief Amazement Officer) της Shepard Presentations
73. “Είτε είστε μεγάλοι είτε μικροί, δεν μπορείτε να προσφέρετε καλή εξυπηρέτηση πελατών εάν οι υπάλληλοί σας δεν αισθάνονται καλά για να έρθουν στη δουλειά.” Martin Oliver – Στέλεχος στην Kwik-Fit Financial Service
74. “Αντιμετωπίζετε πάντα τους υπαλλήλους σας ακριβώς όπως θέλετε να αντιμετωπίζουν τους καλύτερους πελάτες σας.” Stephen R. Covey – Εκπαιδευτικός, συγγραφέας, επιχειρηματίας και ομιλητής
Εντυπωσιακά σλόγκαν εξυπηρέτησης πελατών και ετικέτες
Εκτός από τα αποσπάσματα σχετικά με την υπηρεσία, θέλαμε να σας δώσουμε πιασάρικα σλόγκαν και ιδέες. Αυτά είναι ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμεύσουν ως αξέχαστες διαφοροποιήσεις που βοηθούν στη δημιουργία συναισθηματικών συνδέσεων με πιθανούς πελάτες και τους παρακινούν να υποστηρίξουν μια εταιρεία. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό! Δείτε το ενημερωτικό άρθρο μας που επισημαίνει τα βιβλία εξυπηρέτησης πελατών που πρέπει να διαβάσετε για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας και να προσφέρετε εξαιρετικές εμπειρίες!
Επιπλέον, παρακάτω είναι μια λίστα με μερικά από τα πιο διάσημα και συναρπαστικά σλόγκαν εξυπηρέτησης πελατών, ετικέτες, και ρητά που μπορεί να είναι χρήσιμα για χρήση σε διαφημιστικές καμπάνιες. Έτσι ώστε, να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των δυνητικών πελατών ή να εμπνεύσετε ομάδες υποστήριξης στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών.
Λίστα σλόγκαν εξυπηρέτησης πελατών, ετικέτες και ρητά
- Κερδίζει περισσότερο αυτός που εξυπηρετεί καλύτερα.
- Όλα έχουν να κάνουν με τους πελάτες.
- Κάντε έναν πελάτη, όχι μια πώληση.
- Κάντε τον πελάτη ήρωα της ιστορίας σας.
- Η ευγένεια είναι δύσκολη, αλλά δεν κοστίζει τίποτα.
- Βάλτε τους πελάτες πρώτα.
- Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι οι καλύτερες διαφημίσεις μας.
- Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
- Η αντίληψη του πελάτη είναι η πραγματικότητά μας.
- Αντιμετωπίζοντας κάθε πελάτη σαν οικογένεια.
- Η καλή εξυπηρέτηση είναι καλή επιχείρηση.
- Η εξυπηρέτηση πελατών είναι δουλειά όλων.
- Εξαιρετική εξυπηρέτηση για εξαιρετικούς πελάτες.
Η καλή εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει λιγότερο από την κακή εξυπηρέτηση πελατών.
- Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι τμήμα, είναι στάση.
- Εξαιρετική εξυπηρέτηση για εξαιρετικούς πελάτες.
- Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το νέο μάρκετινγκ.
- Η καλή εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει λιγότερο από την κακή εξυπηρέτηση πελατών.
- Η εξυπηρέτηση πελατών αποδίδει.
- Η αφοσίωση των πελατών είναι ανεκτίμητη.
Ανακαλύψτε μόνοι σας
Κάντε τις γνώσεις σας πράξη, δοκιμάζοντας όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας, μέσα στο LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Τι είναι μια καλή προσφορά εξυπηρέτησης πελατών;
Μια εμπνευσμένη και καλή προσφορά εξυπηρέτησης πελατών προέρχεται από ποιον άλλον από τον Steve Jobs. Πρέπει να ξεκινήσετε με την εμπειρία του πελάτη και να εργαστείτε ξανά προς την τεχνολογία και όχι το αντίστροφο.
Τι είναι η καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών;
Η εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι περισσότερο από την απλή απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών και την επίλυση των προβλημάτων τους. Καθώς οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο απαιτητικοί από ποτέ, εκτιμούν τις εταιρείες που είναι σε θέση να παρέχουν μια πραγματικά αξέχαστη υπηρεσία. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες με άλλους.
Γιατί η εταιρεία σας πρέπει να έχει μια ατάκα;
Μια καλή ατάκα μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε να αναγνωρίσει γρήγορα τι κάνει η εταιρεία σας και να σας διακρίνει αποτελεσματικά από άλλες.
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Ανακαλύψτε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνουν την επικοινωνία και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών. Εξοικονομήστε χρόνο, μειώστε τα λάθη, και επιταχύνετε την ανταπόκριση με τις καλύτερες πρακτικές και παραδείγματα. Ενισχύστε τη συνέπεια στην επικοινωνία και την ικανοποίηση των υπαλλήλων, προσαρμόζοντας τα πρότυπα στις ανάγκες σας. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας για να μάθετε περισσότερα!